Exact die 3 dingen die het de laatste paar weken slopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Vroeger was Pownews leuker. Ze weten blijkbaar niet hoe ze de uitzendingen moeten vullen. Iedere keer die Duifmeneer, Braboneger of Rutger die weer een Vogelaartje wil doen.
En dan vergeten we gemakshalve die achterlijke grijns van die snuif autist!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Exact die 3 dingen die het de laatste paar weken slopen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb mij wel kapot gelachen om dat ene dikke joch dat in een sneltreinvaart door het beeld liep en iets schreeuwde in een item over de kinderen tijdens Ajax-AZ buiten de ArenA. Het was een heel klein stukje,net na dat 2 groepen elkaar stonden toe te roepen.![]()
Iemand?
Idd! Precies!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad de dingen die ik wil zien. Niet die Duifmeneer of Braboneger.
Hij is een baas, beste van de reportagemakersquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd! Precies!
Wel een held dat die turk er gewoon bij gaat staan
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad de dingen die ik wil zien. Niet die Duifmeneer of Braboneger.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:02 schreef Beaudelaire het volgende:
Die cameraman.
Doet hij het raam dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |