SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
[ Bericht 0% gewijzigd door Lotje-Plusone op 16-01-2012 22:23:22 ]What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
truste schattiequote:Op maandag 16 januari 2012 22:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga mijn mandje eens opzoeken. Truste allemaal!
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit hang je deze in je nieuwe auto?
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item4160f1e610
cube > toadquote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Poit het volgende:
[..]Nee deze!!
[ afbeelding ]
Al zijn die dobbelstenen ook fucking vet!
isnie toadquote:
oh verrek ja, keek te snel, ben moequote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
isnie toadIs super speed mushroom!!!
Maar die Cubes zijn wel vetter ja
slaap lekker!quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Poit het volgende:
[..]Nee deze!!
[ afbeelding ]
Al zijn die dobbelstenen ook fucking vet!
Rood kleurt beter in m'n toet toetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge!
[..]ik heb een 1Up-shroom aan m'n autosleutels hangen
[ afbeelding ]
True. Je moet wel zorgen dat je accesoires ee beetje kleurenquote:
Had em alleen al voor m'n verjaardag gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True. Je moet wel zorgen dat je accesoires ee beetje kleuren
De 1 UPquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Ik denk dat fuifje overgespoten moet worden danquote:
Jaaaaaaaa zin in!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat fuifje overgespoten moet worden dan
E
Nog 1 nachtje slapen en dan kan je haar ophalen
Mogguh Lotjequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Bijna weekend
Bijna Shar en Poit over de vloer
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Bijna weekend
Bijna Shar en Poit over de vloer
When I get sick, I stop getting sick and become awesome instead.quote:
Hoax!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
When I get sick, I stop getting sick and become awesome instead.
True story.
When I get sick, I can. Sickness affects your awesomenesslevels.quote:
Elke dag SuperFruit in je broekzakquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
ik heb geprobeerd een Rosseflos erin te stoppen, maar dat werd een beetje krappig...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Elke dag SuperFruit in je broekzak
Moet je Fruitert er ook eerst uithalen mallerd..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd een Rosseflos erin te stoppen, maar dat werd een beetje krappig...
die heb ik er pas sinds een paar weken in zitten. Ik probeerde jou al jaren geleden in m'n broekzak te stoppenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je Fruitert er ook eerst uithalen mallerd..
Ik weet dat ik erg gewild benquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd een Rosseflos erin te stoppen, maar dat werd een beetje krappig...
OMFGquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef Poit het volgende:
Fuck yeah! Ik weet wat ik achter de marquee van m'n arcadekast wil!!
Zie je het voor je? Melkglas achtig kunsttof met daarop zwarte nintendo style letters Poit en daarachter epic rgb cubes!quote:
Link me up for that shit!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
Zo, trouwens! Dat arduino is vet!!
Ben met zo'n beginnersboek bezig en het volgende project is het ophalen van drie steekwoorden van een willekeurig blog. Die drie woorden staan voor 3 basis led kleuren. De verhouding van die woorden bepaalt ook de verhouding van de hoeveelheid licht die ieder ledje af gaat geven.
Dit in combinatie met een LDR
FUCKING EPISCH!
Vanavond bouwen
Zin in!!
afgesteld op een * wop* *WOP *wop*-beatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Melkglas achtig kunsttof met daarop zwarte nintendo style letters Poit en daarachter epic rgb cubes!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Melkglas achtig kunsttof met daarop zwarte nintendo style letters Poit en daarachter epic rgb cubes!
Jatoch!!quote:
Nog beter! Beweginssensoren!! Ga met je hand erlangs en ervaar de epicnessquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
afgesteld op een * wop* *WOP *wop*-beat
Ik heb dezequote:
Ik was het niet!!quote:
Das racistisch!quote:
En wat moeten we met deze informatie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.interbrand.com(...)bal-brands-2011.aspx
hehequote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En wat moeten we met deze informatie?
Môgge trouwens. Straks naaimachine naar de repareermeneer brengen.
Jaja ik ben weer in het land der levendenquote:
Is toch tofquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En wat moeten we met deze informatie?
Môgge trouwens. Straks naaimachine naar de repareermeneer brengen.
Als je nou iets meer had gedaan dat een ordinaire linkdump, dan was mijn reactie misschien iets milder geweest. Nu is het gewoonweg 'Mèh'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is toch tof![]()
Alleen maar 3 nederlandse bedrijven![]()
Minder dan Meh. Het is: Tieft op met je nietszeggende pauperlinks!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je nou iets meer had gedaan dat een ordinaire linkdump, dan was mijn reactie misschien iets milder geweest. Nu is het gewoonweg 'Mèh'
qftquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Minder dan Meh. Het is: Tieft op met je nietszeggende pauperlinks!
Pauper zelf opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Maar ik gooi alles er altijd maar neer!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je nou iets meer had gedaan dat een ordinaire linkdump, dan was mijn reactie misschien iets milder geweest. Nu is het gewoonweg 'Mèh'
QFT!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet echt, en je pleurt die zooi gewoon neer om te vervelen. Als je dit dan post in een topic waar mensen zitten die het eventueel kan interesseren.. maar nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Maar ik gooi alles er altijd maar neer!
Maar het is al met al wel een interessante lijst
KUUK! Wanneer komt Kufru?quote:
Goedquote:
Eind maart SD. Nog effe geduldquote:
ik wil gewoon een leuk MP-maatje voor SCquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Groeit lekker door. Keurig volgens het landelijk gemiddelde aldus de vk. Hoe is het met jullie mupke?
.
[..]
Eind maart SD. Nog effe geduld.
quote:Unicorns i love them,
Unicorns i love them,
Uni-Uni-Unicorns, i loove them!
Uni-Unicorns i could pet one
if they were really real..
And they are!
So i bought one so i could pet it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agnes
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
en:
[..]Vond Despicable Me maar een kutfilm, stijl vond ik nog wel geinig maar de voice acting was prut, het verhaal niet boeiend en de "AWWWW WAT SCHATTIGGGGGG!!"-momenten waren té duidelijk niet schattig en gewoon bedoeld om knuffels te verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgnesOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
en:
[..]http://mingle2.com/dating/unicornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agnes![]()
Ik vond het een van de leukste animatiefilms sinds tijden!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond Despicable Me maar een kutfilm, stijl vond ik nog wel geinig maar de voice acting was prut, het verhaal niet boeiend en de "AWWWW WAT SCHATTIGGGGGG!!"-momenten waren té duidelijk niet schattig en gewoon bedoeld om knuffels te verkopen
Maar jij hebt dan ook geen kindje. Ik merk echt dat de dhaaaahw-wat-schattig-momenten hier hander aankomen sinds we vadertje en moedertje aan het spelen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond Despicable Me maar een kutfilm, stijl vond ik nog wel geinig maar de voice acting was prut, het verhaal niet boeiend en de "AWWWW WAT SCHATTIGGGGGG!!"-momenten waren té duidelijk niet schattig en gewoon bedoeld om knuffels te verkopen
HTTYD was echt heel tof jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef koei het volgende:
Ik vond megamind leuker dan despicable me eigenlijk... Maar hoe to train your dragon was nog veel leuker!
Dude WAAAT????!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond het een van de leukste animatiefilms sinds tijden!
Die vond ik dan weer wel supertof! Hoe ze alles geanimeerd hadden, zo lekker slungeligquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond 'm ook leuk. En laatst heb ik ook die eh.. Cloudy with a chance of meatballs gekeken. Die vond ik ook wel geinig trouwens. Kreeg wel gruwelijk veel honger van die film.
Nog geen excuus voor die stomme kline onhandige wezentjes!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen kindje. Ik merk echt dat de dhaaaahw-wat-schattig-momenten hier hander aankomen sinds we vadertje en moedertje aan het spelen zijn.
Nou die spaghetti-tornado!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude WAAAT????!!!
[..]
Die vond ik dan weer wel supertof! Hoe ze alles geanimeerd hadden, zo lekker slungeligleuke film!
Of een Dreamworksje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:32 schreef Kn0x het volgende:
HTTYD nog niet gezien, de rest wel allemaal.
Het fijne van animatiefilms van tegenwoordig is toch wel dat ze een heleboel doelgroepen aanspreken en zelfs bronstige mid-twintigers het leuk vinden om naar de bios te gaan voor een Pixartje.
In HTTYD zitten toch geen tranentrekkende momenten??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:30 schreef SummerBreeze het volgende:
ik heb zitten huilen bij How To Train Your Dragon
maarja, ik ben denk ik heel erg de doelgroep van dat soort films. Er is zeg maar een reden dat ik ET niet nog een keer wil zien en waarom de hele Disney-BluRay collectie hier nog in het plastic zit.
* SummerBreeze is een jankerd
IT'S SO FLUFFYYYYY!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
HTTYD was super goed, despicable me meeeh
I COULD DIE!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
In HTTYD zitten toch geen tranentrekkende momenten??
[..]
IT'S SO FLUFFYYYYY!!!!
Niet van zielig nee, wel van lief. Huilmoment1: de blik op het gezicht van Toothless als de touwen woden doorgesneden i.p.v. zijn keelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
In HTTYD zitten toch geen tranentrekkende momenten??
[..]
IT'S SO FLUFFYYYYY!!!!
Ahwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Niet van zielig nee, wel van lief. Huilmoment1: de blik op het gezicht van Toothless als de touwen woden doorgesneden i.p.v. zijn keel
Huilmoment 2: het hele eetgebeuren.
* SummerBreeze slikt weer even een brokje weg uit de keel
Deze opmerking berust op zoveel waarheid dat deze gequote moet worden!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:00 schreef SocialDisorder het volgende:
iedereen die Agnes niet TE cute vind, moet zich na laten kijken
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:00 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:
dat jij niet goed bij je hersens was wisten we al met je biersti'squote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kutwijf, trap in dr kut moet ze krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Los van het kutwijf gedeelte ben ik het eens!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kutwijf, trap in dr kut moet ze krijgen!
* SocialDisorder bouwt alvast anti-Poit defence systems om SC heenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Los van het kutwijf gedeelte ben ik het eens!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder bouwt alvast anti-Poit defence systems om SC heen
Zolang ik maar mag knuffelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder bouwt alvast anti-Poit defence systems om SC heen
Natuurlijk mag je met me knuffelen!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Dat kan me niks schelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAM!Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
[..]Fuck hee.. Dit vind ik wel het minst storende foutive gebruik van het woordje 'Me'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, blijkbaar wil je niet met mij knuffelen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck hee.. Dit vind ik wel het minst storende foutive gebruik van het woordje 'Me'.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck hee.. Dit vind ik wel het minst storende foutive gebruik van het woordje 'Me'.
Phewquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wel
"I want to hug you and squeeze you into itty-bitty pieces!"
Omdat je rare gedachtenkronkels hebt, zoals bijvoorbeeld dat mannen geen afscheidszoenen willen hebben als een dame knoflook gegeten heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk, hoe kun je nou denken dat ik dat niet zou willen
ik had niet een beetje knoflook, ik had een heel bakje opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je rare gedachtenkronkels hebt, zoals bijvoorbeeld dat mannen geen afscheidszoenen willen hebben als een dame knoflook gegeten heeft.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had niet een beetje knoflook, ik had een heel bakje op![]()
maar ik zal jullie volgende keer netjes zoenen!
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Hij gebruikt het ook helemaal niet als bezittelijk voornaamwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfgemaakte knoflooksaus is altijd beter, ik stopt er ook altijd veel meer knoflook in dan in die standaard zooi, neemt niet weg dat als je die standaard meuk eet je niet meurtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:21 schreef SummerBreeze het volgende:
als je een bakje fabrieks-knoflooksaus veel knoflook vind heb je duidelijk de door SD of mij zelfgemaakte knoflooksaus nog nooit gegeten.
Als e een goede bui hebben is dat meer knoflook dan saus
quote:
over een week pas weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:28 schreef SummerBreeze het volgende:
en dan nu in de categorie 'something completely different'; Mijn naaimachine is naar de repareermeneer en dus kan ik als het goed is over een week weer naaien
Maar natuurlijk precies hetzelfde als wanneer je een afspraak bij de dokter hebt: op het moment dat je er zit heb je geen klachten meer. Ik dus daar in de winkel helemaal die machine opspannen en inrijgen om te laten zien op welk moment hij vastloopt, loopt dat kreng niet meer vast![]()
Ik laat voor de zekerheid toch maar een volledige servicebeurt uitvoeren, anders zou ik er voor niks heengereden zijn.
wat ben je aan het maken dan? ik heb nog nooit een naaimachine gebruiktquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:28 schreef SummerBreeze het volgende:
en dan nu in de categorie 'something completely different'; Mijn naaimachine is naar de repareermeneer en dus kan ik als het goed is over een week weer naaien
Maar natuurlijk precies hetzelfde als wanneer je een afspraak bij de dokter hebt: op het moment dat je er zit heb je geen klachten meer. Ik dus daar in de winkel helemaal die machine opspannen en inrijgen om te laten zien op welk moment hij vastloopt, loopt dat kreng niet meer vast![]()
Ik laat voor de zekerheid toch maar een volledige servicebeurt uitvoeren, anders zou ik er voor niks heengereden zijn.
Er ligt nu een onafgemaakt verschoonmatje op de tafel. Verder staan er een opbergzak voor aan de box, een stapel tot kussens omgetoverde bandshirts van SD en van oude SD-overhemden gemaakte kleertjes voor SC op het programma.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat ben je aan het maken dan? ik heb nog nooit een naaimachine gebruikt
damn nice!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er ligt nu een onafgemaakt verschoonmatje op de tafel. Verder staan er een opbergzak voor aan de box, een stapel tot kussens omgetoverde bandshirts van SD en van oude SD-overhemden gemaakte kleertjes voor SC op het programma.
Damn straight, je hebt nog wat in te halenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had niet een beetje knoflook, ik had een heel bakje op![]()
maar ik zal jullie volgende keer netjes zoenen!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgelopen week een aardig voorraadje hadden opgebouwd...
truequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgelopen week een aardig voorraadje hadden opgebouwd...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn straight, je hebt nog wat in te halen
Nickelback kussensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er ligt nu een onafgemaakt verschoonmatje op de tafel. Verder staan er een opbergzak voor aan de box, een stapel tot kussens omgetoverde bandshirts van SD en van oude SD-overhemden gemaakte kleertjes voor SC op het programma.
't was een garpje! We weten allebei dat SD vooral shirts van Quiet Riot heeft!quote:
homo-rock wordt weer ondergewaardeerdquote:
[..]Poit gebruikt het ook niet zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
spuit 11quote:
rellennnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:35 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, net even lekker meegereld in een ander topic. Was weer ff lekker
was dus ook in oud. De alombekende discussie van Borstvoeding vs Kunstvoeding. Ging er best hard aan toe en ik had er zelf wel even twee fysiek pijn willen doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rellennnvooral in OUD is dat goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
was dus ook in oud. De alombekende discussie van Borstvoeding vs Kunstvoeding. Ging er best hard aan toe en ik had er zelf wel even twee fysiek pijn willen doen.
maarja, dat ging niet, dus dan maar even flink boos typenJe had de boobies letterlijk in de strijd gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
SB heeft geen boobiesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had de boobies letterlijk in de strijd gegooid
Terecht, veel beter dat het genezen van homofilie volledig vergoed wordtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Fysio voor reumapatiënten wordt niet meer vergoed?
Nope, ik zat in het flesvoedingskamp.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je had de boobies letterlijk in de strijd gegooid
Jullie gaan te snelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Kijk eens in post 122 van slechts anderhalf uur geleden
jij bent te traagquote:
de meeste houden wel van mijn snelheidquote:
Het is te duur dus er moet veel uit + meer ER dus al met al ben je er weer meer aan kwijt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
JAAAAAAA dat is emquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:47 schreef Poit het volgende:
SHAR!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)r_omdat_het_kan.html
[ afbeelding ]
Ja daar hebben ze het al een paar maanden over, een aantal chronische aandoeningen zijn geschrapt en ze zullen er waarschijnlijk nog meer gaan schrappen in de komende jaren in het kader van bezuinigen. totdat ze ontdekken dat het de kosten alleen maar zal doen toenemen en dan wordt het snel weer vergoed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze het al een paar maanden over, een aantal chronische aandoeningen zijn geschrapt en ze zullen er waarschijnlijk nog meer gaan schrappen in de komende jaren in het kader van bezuinigen. totdat ze ontdekken dat het de kosten alleen maar zal doen toenemen en dan wordt het snel weer vergoed.
lief zijn ze he, het enige wat bij mij helpt om een klein beetje verlichting te geven halen ze wegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze het al een paar maanden over, een aantal chronische aandoeningen zijn geschrapt en ze zullen er waarschijnlijk nog meer gaan schrappen in de komende jaren in het kader van bezuinigen. totdat ze ontdekken dat het de kosten alleen maar zal doen toenemen en dan wordt het snel weer vergoed.
Ben ik het niet mee eens. Juist de chronische aandoeningen kunnen vaak veel baat heb bij de fysio, en lang niet alle chronische patienten maken er gebruikt van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja![]()
Neemt niet weg dat er eigenlijk een heleboel uit zou kunnen/moeten.
en je vind fysio dan iets wat eruit moet? of doel je op andere dingen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja![]()
Neemt niet weg dat er eigenlijk een heleboel uit zou kunnen/moeten.
Voornamelijk een hoop andere dingen, fysio weet ik niet echt dat is nu toch de eerste zoveel behandelingen zelf betalen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en je vind fysio dan iets wat eruit moet? of doel je op andere dingen?
Ligt aan je verzekeringen, meeste mensen hebben 7 of 9 keer gratis en daarna zelf betalen, en voor chronisch zieken wordt wel gewoon alles vergoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voornamelijk een hoop andere dingen, fysio weet ik niet echt dat is nu toch de eerste zoveel behandelingen zelf betalen?
Ligt aan de verzekering en de aandoening. Maar ik vind zelf dat ze juist de groep chronische patienten met rust moeten laten want die zijn echt altijd de lul met zulke nieuwe regelingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voornamelijk een hoop andere dingen, fysio weet ik niet echt dat is nu toch de eerste zoveel behandelingen zelf betalen?
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en fontys = FWE$TR$#^T%$ERTGSWAER$#%TY%$^T%$T![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar gelukkig vergoeden ze vanaf nu wel het stoppen met rokenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt aan de verzekering en de aandoening. Maar ik vind zelf dat ze juist de groep chronische patienten met rust moeten laten want die zijn echt altijd de lul met zulke nieuwe regelingen.
Ja ze sporen daar echt niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
+1
Ben ooit eens een half jaar bezig geweest om mijn inschrijving daar te beëindigen en vervolgens nog eens een maand of 10 om mijn collegegeld terug te krijgen (even door de duidelijkheid, ik wilde mijn inschrijving beëindigen voordat ik ook maar 1 les gevolgd had en daaarom vond ik dus dat ik geen collegegeld verschuldigd was)
Ze mogen iets meer betalen maar idd helemaal weghalen ofzo lijkt me ook niet de bedoeling. Maarja het is echt gruwelijk duur dus ze moeten iets anders is het niet meer te betalen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt aan de verzekering en de aandoening. Maar ik vind zelf dat ze juist de groep chronische patienten met rust moeten laten want die zijn echt altijd de lul met zulke nieuwe regelingen.
Volgens mij is dat er sinds dit jaar ook weer uitgeknikkerd. Maar ze vergoeden behoorlijk onzinnige dingen maar helaas wel dingen die voor de halve bevolking geld (bv allerlei zaken voor mensen met overgewicht)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar gelukkig vergoeden ze vanaf nu wel het stoppen met roken![]()
Dat is er nu weer uit als het goed is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar gelukkig vergoeden ze vanaf nu wel het stoppen met roken![]()
Ik zeg fakkels en hooivorken en op naar de raad van bestuurquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ze sporen daar echt niet helemaal.
mijn jaar krijgt 2,5 maanden voor de scriptie en omdat ze zich beseffen dat dit te weinig is krijgt het jaar achter ons er een half schooljaar voor. Maar de kwaliteit moet wel hetzelfde zijn. Hoe is dat eerlijk.
Maar hoezo moeten wij meer betalen? Wij kunnen er toch ook niets aan doen, en het is niet zo alsof er niet al een mega grot gedeelte van mijn salaris naar medicijnen gaat die ook niet vergoed worden. Dan is het toch niet normaal dat ze stoppen met roken zooi wel vergoeden terwijl dat de eigen keuze van mensen is, terwijl ziek geboren geen keuze is?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze mogen iets meer betalen maar idd helemaal weghalen ofzo lijkt me ook niet de bedoeling. Maarja het is echt gruwelijk duur dus ze moeten iets anders is het niet meer te betalen.
stoppen met roken zit sinds dit jaar zelfs in het basispakket!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er sinds dit jaar ook weer uitgeknikkerd. Maar ze vergoeden behoorlijk onzinnige dingen maar helaas wel dingen die voor de halve bevolking geld (bv allerlei zaken voor mensen met overgewicht)
Ik had vandaag nog een discussie met iemand over zulke praktijken. Hij maakte de volgende vergelijking: vrouwen krijgen altijd minder betaald dan mannen omdat vrouwen zwanger raken en de werkgever betaald voor de zwangerschapsverlof. De vrouwen die geen kinderen willen hebben hierin dan gewoon een beetje pech. En datzelfde geld dat voor de zorgverzekeringen.
Ik vind beide vergelijkingen echt te belachelijk voor woorden!
Er zijn genoeg punten waarop bezuinig kan worden, maar daar wordt niet naar gekeken. Bijv op medicatie, er wordt er te pas en te onpas medicatie voorgeschreven en vaak wordt er door de patient maar de helft gebruikt. De andere helft wordt weggegooid of terug naar de apotheek gebracht waar het vervolgens vernietigd wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze mogen iets meer betalen maar idd helemaal weghalen ofzo lijkt me ook niet de bedoeling. Maarja het is echt gruwelijk duur dus ze moeten iets anders is het niet meer te betalen.
Over dat roken heb je wel gelijk ja. Maar vind wel dat iemand die iets heeft dan ook iets meer betaald zoals nu bijvoorbeeld via dat eigen risico.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten wij meer betalen? Wij kunnen er toch ook niets aan doen, en het is niet zo alsof er niet al een mega grot gedeelte van mijn salaris naar medicijnen gaat die ook niet vergoed worden. Dan is het toch niet normaal dat ze stoppen met roken zooi wel vergoeden terwijl dat de eigen keuze van mensen is, terwijl ziek geboren geen keuze is?
Op zich moet dat wel kunnen omdat je een rollator vaak maar 1 keer aan hoef te schaffen en je die dingen al voor 50 euro kunt krijgen. Dat kunnen de meeste mensen wel ophoesten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Lotje wat vin je van dingen als Rollators die je vergoed krijgt?
Die zouden er eigenlijk wel uit kunnen ofniet?
Goed plan!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik zeg fakkels en hooivorken en op naar de raad van bestuur
Ik ben het volledig met je eens maar een grote groep rookt, en dat geeft veel medische kosten. Dus is het op de langer termijn goedkoper om het stoppen te vergoeden zodat er minder copd/longkanker/hart en vaatziekte patienten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten wij meer betalen? Wij kunnen er toch ook niets aan doen, en het is niet zo alsof er niet al een mega grot gedeelte van mijn salaris naar medicijnen gaat die ook niet vergoed worden. Dan is het toch niet normaal dat ze stoppen met roken zooi wel vergoeden terwijl dat de eigen keuze van mensen is, terwijl ziek geboren geen keuze is?
Mensen die roken zijn eigenlijk goedkoper omdat ze eerder doodgaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens maar een grote groep rookt, en dat geeft veel medische kosten. Dus is het op de langer termijn goedkoper om het stoppen te vergoeden zodat er minder copd/longkanker/hart en vaatziekte patienten zijn.
Nee hoor, die vlieger gaat niet op. Mensen die groter hebben een vele grotere kans op copd, kanker, darmaandoeningen, hart en vaatziekte, infarcten, amputaties etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mensen die roken zijn eigenlijk goedkoper omdat ze eerder doodgaan
Helaas Lot!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee hoor, die vlieger gaat niet op. Mensen die groter hebben een vele grotere kans op copd, kanker, darmaandoeningen, hart en vaatziekte, infarcten, amputaties etc.
Al gaan ze eerder dood, de kosten die ze met de ziektes maken boksen daar niet tegenop.
http://www.plosmedicine.o(...)journal.pmed.0050029quote:At older ages, smokers incurred higher costs. Because of differences in life expectancy, however, lifetime health expenditure was highest among healthy-living people and lowest for smokers.
en wat als je nou eens aan alle mensen denkt die veel pijn hebben en dat fysio het daardoor wat dragelijker voor ze maakt? of blijven we dan nog steeds in cijfers denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas Lot!
[..]
http://www.plosmedicine.o(...)journal.pmed.0050029
Er zullen trouwens ook wel onderzoeken zijn die anders uitwijzen hoor maar het is wel zo dat je de meeste kosten maakt als je oud bent en veel van die rokers worden niet zo oud.
Fysio weet ik niets van daar ga ik wel van Lotje uit wat die zegt. Dus dan klopt dat niet van Reuma.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wat als je nou eens aan alle mensen denkt die veel pijn hebben en dat fysio het daardoor wat dragelijker voor ze maakt? of blijven we dan nog steeds in cijfers denken
Ik heb zulke onderzoeken ook gezien, maar feit blijft dat al mijn amputatie patienten in het verpleegtehuis rokers waren en ongeveer driekwart van mijn cvapatienten ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas Lot!
[..]
http://www.plosmedicine.o(...)journal.pmed.0050029
Er zullen trouwens ook wel onderzoeken zijn die anders uitwijzen hoor maar het is wel zo dat je de meeste kosten maakt als je oud bent en veel van die rokers worden niet zo oud.
Ja is ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb zulke onderzoeken ook gezien, maar feit blijft dat al mijn amputatie patienten in het verpleegtehuis rokers waren en ongeveer driekwart van mijn cvapatienten ook.
Zo'n rondje revalidatie zit toch hoog in de kosten!
Ik ben er zelf in ieder geval niet van overtuigd dat rokers goedkoper zijn voor de maatschappij, helemaal niet omdat er ook genoeg rokers oud worden (dus en oud en roker, nog meer kosten)
Ja klopt, die discussie zijn mijn vader en ik ook al vaker aangegaan. Je kunt het nooit eerlijk maken, maar ik vind wel dat ze eens moeten kappen met de chronisch zieken te benadelen. Die lijken echt altijd de lul te zijn bij dit soort bezuinigingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja is ook wel denk ik.
Je komt daar toch nooit uit want als je zegt van dikke mensen en mensen die roken moeten meer betalen kun je ook zeggen pietje die elke week voetbalt kan ook door blessures en alles meer kosten.
Maar die afwegingen en dergelijke over de zorg zijn wel interessant wat mij betreft.
Ook een lastigequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja klopt, die discussie zijn mijn vader en ik ook al vaker aangegaan. Je kunt het nooit eerlijk maken, maar ik vind wel dat ze eens moeten kappen met de chronisch zieken te benadelen. Die lijken echt altijd de lul te zijn bij dit soort bezuinigingen.
Preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja de zorg blijft tricky, moet ik maar niet teveel over nadenken want dan wil ik er niet in blijven werken
Moet je voorstellen hoe het in andere landen is, in nl staan we altijd in de toplijsten van de beste zorg...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja de zorg blijft tricky, moet ik maar niet teveel over nadenken want dan wil ik er niet in blijven werken
Genoeg mensen die ook 100+ euro per maand betalen en er nauwelijks gebruik van maken, het heft elkaar op. De meeste jongeren en jongvolwassenen gebruiken naast de tandarts en hier en daar wat medicijnen bijna niets.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef wc-eend het volgende:
Het probleem is denk ik ook dat zorgverzekeringen niet alles kunnen betalen... Er zijn gigantisch veel mensen met Reuma.. Als die allemaal vergoeding krijgen geloof ik ook wel dat de meeste zorgverzekeraars failliet gaan...
Eigenlijk zou een persoonlijk pakket beter zijn.. Shar zou dan bijvoorbeeld haar stoppen met roken kunnen omwisselen voor iets wat beter voor haar is... Ik zou bijvoorbeeld mijn zwangerschapskosten in mijn pakket kunnen omwisselen tegenover mijn jicht of bril-kosten...
Hoezo? Wordt jij niet zwanger dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef wc-eend het volgende:
Het probleem is denk ik ook dat zorgverzekeringen niet alles kunnen betalen... Er zijn gigantisch veel mensen met Reuma.. Als die allemaal vergoeding krijgen geloof ik ook wel dat de meeste zorgverzekeraars failliet gaan...
Eigenlijk zou een persoonlijk pakket beter zijn.. Shar zou dan bijvoorbeeld haar stoppen met roken kunnen omwisselen voor iets wat beter voor haar is... Ik zou bijvoorbeeld mijn zwangerschapskosten in mijn pakket kunnen omwisselen tegenover mijn jicht of bril-kosten...
Anders had je het zeker gedaanquote:
Geen idee waar dit over ging, maar aangezien ik weet over welke Fontys het gaat ben ik het er sowieso mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en fontys = FWE$TR$#^T%$ERTGSWAER$#%TY%$^T%$T![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan die baby niet zien zonder aan deze variant te denken.quote:
Van chronisch zieken moeten ze eigenlijk gewoon afblijven. Maar wie weet profiteren veel mensen er van?! (bedoel meer van de boel bedriegen) En stoppen met roken dmv een praatgroep vind ik iets te ver gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja klopt, die discussie zijn mijn vader en ik ook al vaker aangegaan. Je kunt het nooit eerlijk maken, maar ik vind wel dat ze eens moeten kappen met de chronisch zieken te benadelen. Die lijken echt altijd de lul te zijn bij dit soort bezuinigingen.
Jicht is ook focked ja, hier in de familie heerst dat ook al :/.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef wc-eend het volgende:
Minder rode wijn drinkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van chronisch zieken moeten ze eigenlijk gewoon afblijven. Maar wie weet profiteren veel mensen er van?! (bedoel meer van de boel bedriegen) En stoppen met roken dmv een praatgroep vind ik iets te ver gaan.
Als ik wil stoppen, doe ik dat wel met pleisters en die betaal ik zelf wel.
[..]
Jicht is ook focked ja, hier in de familie heerst dat ook al :/.
Rode wijn is niet te zuipenquote:
De overheid betaald enorm bij en voor zieke mensen krijgen de zorgverzekeraars ook nog meer geld (obv de risicoverevening, of hoe je dit ook schrijftquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef wc-eend het volgende:
Nee joh gekkie, dat hebben ze op zijn vroegst in April rondquote:
Het erge is dat ze er nog verstand van heeft ook!quote:
en een prachtige dochterquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge!
Ik heb pijn in mijn nek, schouders en bovenrug
Alleen je toet toet of zit je auto er dan wel aan vast?quote:
Wil alleen de toet toet.. De rest zit erbijquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen je toet toet of zit je auto er dan wel aan vast?
Die groene bus willik!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Toet Toet Auto's zijn leuk
[ afbeelding ]
en neem je er ook meteen een garage bij?
[ afbeelding ]
You Goddamn hippiequote:Op woensdag 18 januari 2012 09:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil alleen de toet toet.. De rest zit erbij
[..]
Die groene bus willik!!
quote:
Daarom!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
You Goddamn hippie
een groene bus met bloemetjes doet mij aan een VW-bus uit de jaren 60 denken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
* SummerBreeze compleet met je eens is
Gewoon.. Koffie!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef SummerBreeze het volgende:
KOFFIE!!!!
Nu alleen nog beslissen welke smaak: Vanillebloesem of Kers
Of de smaak die we hier op kantoor hebben: sloot met een vleugje "Amsterdamse grachten op een warme dag"!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef SummerBreeze het volgende:
KOFFIE!!!!
Nu alleen nog beslissen welke smaak: Vanillebloesem of Kers
Lekker bakkie sloot.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of de smaak die we hier op kantoor hebben: sloot met een vleugje "Amsterdamse grachten op een warme dag"!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:17 schreef Poit het volgende:
Wat een dag vandaag.. Is het al tijd om m'n auto op te halen??
Toen ik zo oud was als jij zat ik om 10.00u aan de Chicken Nuggets en Colaquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:31 schreef Nebo het volgende:
Half 12 en ik zit Pringles te kanen. Jep, de tentamens komen er weer aan.
Je vergeet "Tray RedBull"? Golden Powerquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:31 schreef Nebo het volgende:
Half 12 en ik zit Pringles te kanen. Jep, de tentamens komen er weer aan.
Golden Powerquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:37 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je vergeet "Tray RedBull"? Golden Power![]()
Ik heb die ondingen een jaar of vijf niet meer gelust. Bij gebrek aan beters smaken ze wel aardig, maar ik denk dat ik zo maar gewoon vervroegd aan de tosti's gaquote:
Energy drank, ranzige rotzooi is het. Blikje kanker, veel meer is het nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:37 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je vergeet "Tray RedBull"? Golden Power![]()
Je hebt gelijk, ik moet nog ontbijten en dat ga ik dan maar meteen op een lekkere manier doen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb die ondingen een jaar of vijf niet meer gelust. Bij gebrek aan beters smaken ze wel aardig, maar ik denk dat ik zo maar gewoon vervroegd aan de tosti's ga
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Golden Power
dat klinkt als een spannende film
I know, maar iemand heeft niet goed nagedacht over die naam.quote:
Of juist wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, maar iemand heeft niet goed nagedacht over die naam.
Golden Shower?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, maar iemand heeft niet goed nagedacht over die naam.
Bij mij werd vannacht Dead Island zo'n 2 seconden voor het einde weggesniped...quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef Reintji het volgende:
Kak, vergeet ik de deadline voor de kerstprijsvraag. Dag MGS4
Soort van lapo jagers!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij werd vannacht Dead Island zo'n 2 seconden voor het einde weggesniped...maargoed gelukkig wordt hij nog twee keer weggegeven
fliefd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:59 schreef Fallen het volgende:
Ik kan wel zeggen wat ik voor je voel, wat ik van je wil en hoe ik het bedoel.
Ik kan wel zeggen wat ik fantaseer, wat ik met je wil en ook nog wel wanneer.
Maar ik kan veel beter zwijgen...
Een zeer goede middag allemaal!
quote:
quote:
gefeliquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Fallen het volgende:
![]()
Valt niet zo veel te vertellen. Ik weet het allemaal nog niet...
Maar het voelt wel fijn. En ze is single, dus dat is weer wel eens mooi meegenomen.
Maar goed, ik heb HIMYM-fails hoog te houden, maar vooralsnog vind ik het allemaal prima.
Gratz met de vlinders in iedere geval broeder!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Fallen het volgende:
![]()
Maar het voelt wel fijn. En ze is single, dus dat is weer wel eens mooi meegenomen.
Maar goed, ik heb HIMYM-fails hoog te houden, maar vooralsnog vind ik het allemaal prima.
quote:De advocaat van de commissaris pleit voor vrijspraak. Hij verdedigde de keuze van de politieman. "Wie zou dat niet gedaan hebben?", aldus de advocaat. Ook vindt hij dat de commissaris al genoeg gestraft is door alle media-aandacht over het incident, waarbij hij met naam en toenaam genoemd is. "De gevolgen zijn enorm", zei de advocaat.
Is het wederzijds? Of weet je dat nog niet? Waar ken je haar van? Heeft ze facebook en zo ja, hoe heet ze?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Fallen het volgende:
![]()
Klassenjustitie is hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
advocaten zijn echt het grootste tuig van Nederland. Vrijspraak eisen voor iemand die dronken achter het stuur zat (4 keer de toegestane hoeveelheid)
dat is het pas als de rechtbank die knakker ook daadwerkelijk vrijspreektquote:
Er zit volgens mij wel een kans in hoor, er zijn het afgelopen jaar ook iets van 3 a 4 van die uitspraken geweest waarin mensen domme dingen deden en vrijgesproken werden omdat: "de media aandacht al straf genoeg was"quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is het pas als de rechtbank die knakker ook daadwerkelijk vrijspreekt
Zo werkt dat toch niet gekkiequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon direct vragen of ze een keer wat wil gaan drinken
zo werkt het bij jou en mij iig altijdquote:
Bij jou misschienquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zo werkt het bij jou en mij iig altijd
valt me vies van je tegenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij jou misschien![]()
Ik mis daar de ballen voor..
Ja, sorry man.. Ben wat dat betreft gewoon een laffe twatquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
valt me vies van je tegen
Gewoon direct initiatief nemen
Broeder!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, sorry man.. Ben wat dat betreft gewoon een laffe twat
Wat heb je te verliezen? Als ze niemand anders op het oog heeft en je niet heel onaardig vindt dan zegt ze sowieso wel ja! En anders weet je iig precies waar je aan toe bent. En je scoort punten bij haar omdat je gewoon stappen onderneemt!quote:
Dat je niets te verliezen hebt betekend niet gelijk dat het makkelijk is om te doen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef koei het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Als ze niemand anders op het oog heeft en je niet heel onaardig vindt dan zegt ze sowieso wel ja! En anders weet je iig precies waar je aan toe bent. En je scoort punten bij haar omdat je gewoon stappen onderneemt!
Dat heb jij bijna 4 jaar geleden ook zo lekker gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
valt me vies van je tegen
Gewoon direct initiatief nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |