Doe Tobias de groetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha hoppenbier drink ik meer dan gewoon pils. Vrijdagmiddag = vrijmibo in de Jopenkerk![]()
quote:Zeezuiper en Barrevoets (door Inkomen genoemd) ken ik niet. Die maar eens proberen dan
Uiteraard, echter zit ik nu in een 'ontdekkende' fasequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe Tobias de groeten
Trouwens, dat sluit niet uit dat je het bij het eten kunt drinken
[..]
Melgers zit op 100 meter van dat Eetcafe... Zou wat kunnen verklaren denk ik....quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef Inkomen het volgende:
Ik dacht trouwens dat Barrevoets bier alleen maar bij Melger's te krijgen was, maar dat is blijkbaar ook veranderd.
Ja lijkt me ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Melgers zit op 100 meter van dat Eetcafe... Zou wat kunnen verklaren denk ik....
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Melgers zit op 100 meter van dat Eetcafe... Zou wat kunnen verklaren denk ik....
Maar ik heb het (samen met die IPA) ook in Utrecht gezien!quote:
Nee, dat vind ik ook, tenzij misschien bij een goed zware stoofschotel/goulash ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik heb het (samen met die IPA) ook in Utrecht gezien!
Over dat bier/eten: ik vind meestal gewoon pils nog het lekkerst bij het eten. Ik gebruik drinken bij het eten vaak om even wat "water" in mijn mond te hebben of als koelmiddel.
Een russian imperial stout is daar gewoon niet geschikt voor.
Ik vond de Laphroaig BA van Emelisse lekkerder. Ik vond de Smokehead ook lekkerder dan de Isle of Arran van Paradox trouwens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ai, nu ben ik vergeten een foto te maken van dat schild![]()
Wel een Paradox Isle of Arran in de koelkast klaargezet nu, ben benieuwd, als het een beetje lijkt qua ervaring op de Laphroaig BA van Emelisse ben ik blij
Zal eens even kijken, ik koel em ook niet tot koelkasttemperatuur.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond de Laphroaig BA van Emelisse lekkerder. Ik vond de Smokehead ook lekkerder dan de Isle of Arran van Paradox trouwens.
Stond er niet dat je dat flesje op room temperature moest serveren "unless you live in an igloo"?
Ik vind ze zelf erg lekker als ze iets(dus wel merkbaar) gekoeld zijn. Maar inderdaad niet te koud..dan verlies je geur en smaakquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond de Laphroaig BA van Emelisse lekkerder. Ik vond de Smokehead ook lekkerder dan de Isle of Arran van Paradox trouwens.
Stond er niet dat je dat flesje op room temperature moest serveren "unless you live in an igloo"?
Kun je er eerder van genieten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt gelijk, heb em er maar uitgehaald. Meestal ga ik voor een graad of 15, anders proef je er niets meer van
Okay, freaky! Ik kom er net achter dat jij Dario op Facebook hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Hmmm, morgen maar eens naar kijken dan, wilde sowieso eens wat van Flying Dog uitproberen.
Heb ook nog drie flessen Abstract 08 en een Old World Russian Imperial Stout van Brewdog klaar staan om uitgeprobeerd te worden, wordt een drukke week
hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, freaky! Ik kom er net achter dat jij Dario op Facebook hebt
Neen, dat niet, maar heb wel met ze gebrouwd. Ben met 2 van die 3 wel verantwoordelijk voor het Hobbelpaard Tripelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
He, wacht dan ben jij ook verantwoordelijk voor de Monstersche Sluis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |