Link?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
Had op die site voor de lol ook zo'n metalen plaat besteld met het Brewdog logo, denkende dat het ding ongeveer ter grootte van een a4tje is.
Hij is huge
Ah, dan kijk ik blijkbaar altijd net te laat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik keek toevallig op tijd op de site
En dat mailsysteem werkt niet echt nee, heb ook geen mail gekregen over de Nuclear Penguin, terwijl hij inmiddels weer leverbaar is.
Oh, die is wel gaafquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.brewdog.com/product/decorative-brewdog-tin-sign
ik zie ook nu pas dat er 22" bij 19" staat
Ja, ik ben normaal ook altijd net te laat
uhuh, zal er morgen eens een fotootje van maken voor de schaal, het is echt een proper schild qua formaatquote:
Gaarnequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, zal er morgen eens een fotootje van maken voor de schaal, het is echt een proper schild qua formaat
Damn, da's een mooi schild(je)quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.brewdog.com/product/decorative-brewdog-tin-sign
ik zie ook nu pas dat er 22" bij 19" staat
Ja, ik ben normaal ook altijd net te laat
Hmm...no thanksquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Damn, da's een mooi schild(je)
Maar ik zie net dat er 'slechts' 25 pond verzendkosten bijkomen om het naar hier te verschepen.
Ik moet ook steeds weer nadenken over die tweequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Helly het volgende:
Ik zit Flying Dog en Brew Dog altijd door elkaar te halen als ik hier mee lees volgens mij.. Heeft er iemand een overzichtje mss; wat zijn de echte aanraders, welke zijn vergelijkbaar enzo?
BrewDog is zonder spatiequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Helly het volgende:
Ik zit Flying Dog en Brew Dog altijd door elkaar te halen als ik hier mee lees volgens mij.. Heeft er iemand een overzichtje mss; wat zijn de echte aanraders, welke zijn vergelijkbaar enzo?
ja, had ook geen zin om maar 1 biertje te bestellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Damn, da's een mooi schild(je)
Maar ik zie net dat er 'slechts' 25 pond verzendkosten bijkomen om het naar hier te verschepen.
Slecht plan..dat bevriest = funest voor je bier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo zeg, met dit weer kan je je bier eventjes op de bakon/in de tuin laten. Ga maar eens wat biertjes die bij dit weer passen en die ik nog niet ken shoppen komend weekend.
Left Hand Milk Stout dus...en ik heb afgelopen weekend een porterproeverijtje gehad..moet ik even opzoeken wat de resultaten waren.quote:Verlanglijstje
- Weihenstephaner Korbinian
- Schneider Aventinus
En nog een stout/porter, iemand aanraders?
Daarom zeg ik ook: eventjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slecht plan..dat bevriest = funest voor je bier.
[..]
Oh, ja eventjes kan wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: eventjesZodat het snel op temperatuur komt of is dat ook geen goed plan? Ik ga natuurlijk niet hele avond buiten zetten, in spuitende flesen heb ik geen zin in
Ja, maar ligt aan het eten en welk bier er beschikbaar is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef muzas het volgende:
Drinken jullie wel eens speciaalbieren bij het eten?
Ligt er dus een beetje aan welke bieren ze hebbenquote:Ik ga zaterdag met wat maten naar een eetcafe waar ze 60 speciaalbieren op fles hebben. En ik ben wel eens benieuwd wat voor speciaalbier lekker is bij zo'n eetcafe-sateetje, -hamburger of -spareribjes.
Zat ik ook altijd mee, tot ik ontdekte dat het allemaal goede bieren waren, sindsdien geen problemenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Helly het volgende:
Ik zit Flying Dog en Brew Dog altijd door elkaar te halen als ik hier mee lees volgens mij..
Graag! Neem vaak wel een bier bij het eten. Bij een eetcafé-sateetje het liefst een Westmalle tripel bijvoorbeeld. Ben ook eens aangenaam verrast door een Brugse Zot bij een ijsdessert (zat iets van citrusvrucht bij), dus sindsdien probeer ik ook meer uit qua bier-dessert-combinaties. Enige probleem is dat je vaak dan helemaal vol zitquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef muzas het volgende:
Drinken jullie wel eens speciaalbieren bij het eten?
Ik ga zaterdag met wat maten naar een eetcafe waar ze 60 speciaalbieren op fles hebben. En ik ben wel eens benieuwd wat voor speciaalbier lekker is bij zo'n eetcafe-sateetje, -hamburger of -spareribjes.
http://www.cafederoemer.nl/bier_bierkaart.pdfquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ligt er dus een beetje aan welke bieren ze hebben
Ik had al zo'n gevoel dat het in Haarlem zatquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.cafederoemer.nl/bier_bierkaart.pdf
Deze![]()
En het nadeel is, ik vind eigenlijk al het bier wat ik drink wel lekkerMet het gevaar dat ik dus wellicht iets uitkies, wat niet zo goed bij een sateetje gaat.
Die twee gaan eigenlijk met de meeste soorten voedsel wel samen, volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Bij een saté is een een witbiertje wel lekker denk ik
Of de Jopen Hoppen misschien wel
Yup.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat het in Haarlem zat. Barrevoets al eens gehad?
[..]
Die twee gaan eigenlijk met de meeste soorten voedsel wel samen, volgens mij.
Haha hoppenbier drink ik meer dan gewoon pils. Vrijdagmiddag = vrijmibo in de Jopenkerkquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Bij een saté is een een witbiertje wel lekker denk ik
Of de Jopen Hoppen misschien welOf een Zeezuiper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |