Okquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef Xaobotnik het volgende:
Pfff, dat gelul hier altijd over 'goede aflevering', 'geen goede aflevering'. Duidelijk mensen die eigenlijk geen flikker met voetbal hebben. Deze mensen zijn gelukkig sowieso niet de doelgroep. En ik kan ook wel zeggen dat gezien de gekozen gasten men duidelijk weer voor het voetbal gaat en deze 'fans' kunnen wegblijven. Ook dat gejank over Studio Voetbal, nog een voorbeeld van stompzinnig fanboy-gedrag. Waarom is dat in hemelsnaam relevant in een topic over VITV?
De inhoudelijke afleveringen waar er meer besproken wordt zijn juist de betere afleveringen. Zeker met een Van Hanegem die echt iets te melden had, en een Vd Gijp die het samen over voetbal hadden, en een Derksen die wist dat hij er even buiten moest blijven omdat hij weinig toe te voegen heeft wanneer mensen die daadwerkelijk verstand van voetbal hebben iets bespreken.
Ik vond het verschil tussen Van Hanegem en Vd Gijp over Pique ook interessant. Nu heeft Van Hanegem sowieso wel een andere kijk op voetbal, waarin hij meer kijkt naar het effect van het individu. Maar wanneer je je staande houdt bij Barca, kun je heus wel wat. Maar dit wil uiteraard niet zeggen dat je je specifieke rol ook naar behoren uitvoert. Zal hier eens op letten bij de eerst volgende wedstrijd. (Itt de domme fanboys die nooit een wedstrijd van Barca zien).
Het is uitmelkerij. Met die kijkcijfers, die 1,5 tot 2 keer zo hoog zijn dan 2 jaar geleden, verdient VI en RTL veel meer met de reclames die ze al hadden. Maar omdat het nu populair is gaan ze nog eens even extra hun zakken vullen met een extra reclameblok.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan slaat dat extra blok helemaal nergens op.
Vind meer dat hij Gijp trollt daar, maar ok. Met zijn: "was een grapje Renéquote:
Niet zo zuur man, dat maakt VI toch juist leuker dan Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind meer dat hij Gijp trollt daar, maar ok. Met zijn: "was een grapje René"
Snap eerlijk gezegd niet wat er leuk is aan Willem trollen. Straks zit hij weer als een verzuurde kut aan die tafel omdat hij een hekel aan Genee heeft en is iedereen daar weer van overstuur. Willem is een analyticus, eentje met verstand van voetbal. Gebruik hem daar dan voor en doe verder normaal.
Boskamp hoor ik ook liever over spelers die hij heeft 'gescout' praten dan dat elke week terugkerende mateloos irritante 'klap voor je harses' gedoe tussen hem en Genee.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet zo zuur man, dat maakt VI toch juist leuker dan Studio Voetbal.
Flikker op met je plaatje.quote:
Dat is de eerste toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:22 schreef Muto het volgende:
En... Meer dan Studio Voetbal. Die hadden 621.000
Eerste keer meer kijkers dan SV bedoelde ik maar woordje keer was weggevallen.quote:
Eind februariquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Wanneer is het weer EL? Twee keer in de week VI is écht te weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |