de badkamer moet overnieuw verbouwd wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Derksen zou wel willen verbouwen thuis? EXTRA RECLAME GODVERDOMME!?
Nein, omdat Gijp er is hebben ze meer kijkerts dus meer reclamequote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Type-R het volgende:
Gewoon meer reclames omdat er niet veel te lullen is.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Type-R het volgende:
Gewoon meer reclames omdat er niet veel te lullen is.
Kan niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die ziekteleiders nog een ring willen moeten ze me niet gaan naaien met een derde reclameblok
vind hem nog steeds totaal niet in het programma passen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Oidipous het volgende:
Van Hanegem vind ik nu zelfs meevallen... Het gaat de goede kant op.
Dat is mijn standaard 31 december filmpje om in de stemming te komen.quote:
Zeg, blaag. Ga jij eens terug je mand in.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die ziekteleiders nog een ring willen moeten ze me niet gaan naaien met een derde reclameblok
10 fokkers achter een pc zijn geen hooligansquote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
waarom komt Danny niet naar de harde kern VI hooligans?
Wedden dat een Portugees zegt dat de Nederlandse competitie minderwaardig is?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
De competitie in Portugal is nog minder als die van NL.
Je moet waken voor onderschatting!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
10 fokkers achter een pc zijn geen hooligans
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING NO ONE LIKES US BUT WE DON'T CARE
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING NO ONE LIKES US BUT WE DON'T CARE
en hij is vaste gast???quote:Op maandag 16 januari 2012 21:47 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Willem geen toegevoegde waarde hebben zelf.
Hij heeft i.t.t. Babs en JJ wel een mening over voetbal...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:47 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Willem geen toegevoegde waarde hebben zelf.
Bois let bonk his hoofd!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
10 fokkers achter een pc zijn geen hooligans
Al stond je vrouw er naast te huilen, ik zou het zo doen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeg, blaag. Ga jij eens terug je mand in.
Vind jij van niet dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
jouw UI is zo vreselijk fout he.. vind je 'm stoer?
Ja mang....quote:Op maandag 16 januari 2012 21:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Wat is er verkeerd aan eendenvoetjes? Of begrijp ik weer eens iets niet door mijn leeftijd?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind mijn UI wel stoer.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hakenkruizen, Littlerabie, hakenkruizen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan eendenvoetjes? Of begrijp ik weer eens iets niet door mijn leeftijd?
Ik ook.quote:
Als een bejaarde zonde kunstgebit.quote:
9gagquote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan eendenvoetjes? Of begrijp ik weer eens iets niet door mijn leeftijd?
Uiteraard, maar stelen mag in deze. Politieke correctheid dient afgestraft te worden. Zeker als je hoort te weten dat het uit een film komt (American history x)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |