de badkamer moet overnieuw verbouwd wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Derksen zou wel willen verbouwen thuis? EXTRA RECLAME GODVERDOMME!?
Nein, omdat Gijp er is hebben ze meer kijkerts dus meer reclamequote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Type-R het volgende:
Gewoon meer reclames omdat er niet veel te lullen is.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Type-R het volgende:
Gewoon meer reclames omdat er niet veel te lullen is.
Kan niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die ziekteleiders nog een ring willen moeten ze me niet gaan naaien met een derde reclameblok
vind hem nog steeds totaal niet in het programma passen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Oidipous het volgende:
Van Hanegem vind ik nu zelfs meevallen... Het gaat de goede kant op.
Dat is mijn standaard 31 december filmpje om in de stemming te komen.quote:
Zeg, blaag. Ga jij eens terug je mand in.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die ziekteleiders nog een ring willen moeten ze me niet gaan naaien met een derde reclameblok
10 fokkers achter een pc zijn geen hooligansquote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
waarom komt Danny niet naar de harde kern VI hooligans?
Wedden dat een Portugees zegt dat de Nederlandse competitie minderwaardig is?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
De competitie in Portugal is nog minder als die van NL.
Je moet waken voor onderschatting!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
10 fokkers achter een pc zijn geen hooligans
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING NO ONE LIKES US BUT WE DON'T CARE
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING NO ONE LIKES US BUT WE DON'T CARE
en hij is vaste gast???quote:Op maandag 16 januari 2012 21:47 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Willem geen toegevoegde waarde hebben zelf.
Hij heeft i.t.t. Babs en JJ wel een mening over voetbal...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:47 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Willem geen toegevoegde waarde hebben zelf.
Bois let bonk his hoofd!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
10 fokkers achter een pc zijn geen hooligans
Al stond je vrouw er naast te huilen, ik zou het zo doen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeg, blaag. Ga jij eens terug je mand in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |