Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)Smile like you mean it
www.wefut.com
Welke OP?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
OP is al eerder langsgekomen. Nieuwe zoeken pl0x
Du OP chickquote:
Snel verwijderd smiecht, ik zag het welquote:
Die had ik nog niet veranderd toen jij dit posttequote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
OP is al eerder langsgekomen. Nieuwe zoeken pl0x
[FIFA 12: FUT] #160: CPU is Sweatyquote:Op maandag 16 januari 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Snel verwijderd smiecht, ik zag het wel
Je bent al een half uur offlinequote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Speel nu voor het eerst sinds maanden weer call of duty. Meteen 25-3![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
[FIFA 12: FUT] #160: CPU is Sweaty
Blame GuRBuH
Andere accountquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent al een half uur offline
Waarom 2 accounts hebben?quote:
sowieso de Rossi hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:56 schreef Reemi het volgende:
Meer geld binnen dan verwacht, Serie A team bouwen nu
oud kut account met een kut naam, maar daar ben ik met COD gestart en geen zin om opnieuw te beginnenquote:
Ik had er 1 alleen die mocht niet gehotlinkedquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]die jongen mag wel eens even wat meer inspiratie krijgen
Ah, Long shot trait. Halen dus idd, thanksquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alles. Koppen, verdedigen, passen, en dat schieten mandikke eindbaas.
Legit redenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
oud kut account met een kut naam, maar daar ben ik met COD gestart en geen zin om opnieuw te beginnen
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#haW6nujebcxSVquote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Iemand linkjes naar MLS bronze/silver en korean bronze of silver?
Bij voorbaat dank
Baasquote:Op maandag 16 januari 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#haW6nujebcxSV
MLS
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dutiBYMfbczIp
koreanen
En hij heeft een gave naam natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, Long shot trait. Halen dus idd, thanks
Naam telt zeker mee, jaquote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En hij heeft een gave naam natuurlijk.
Rossi
Vidal is gezien zijn stats beter dan Cambiasso denk ik, dus die neem ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naast Vidal is dat echt het ideale CDM koppel in een 4231. Aanvallend én verdedigend sterk
Niet door mijquote:
maar je hebt geen de Rossi?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vidal is gezien zijn stats beter dan Cambiasso denk ik, dus die neem ik ookThanks voor de suggesties!
Edit: en Cambiasso 2* skill![]()
hehehe ik dacht dat Toefjes tegen mij sprakquote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je het topic nou leestDe Rossi komt ernaast
hij is inderdaad wel echt overal te vinden, maar toch ben ik niet echt fan van hem. Hij kan de makkelijkste ballen verneuken en ze dan even zo snel weer terugwinnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Cambiasso is wel echt dominant en heersend op het middenveld op de 1 of andere manier, ik gebruik hem en Vidal (De Rossi reserve).
Barfaquote:Op maandag 16 januari 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Heb IF Ben Barfa maar opgepikt voor 110K..wel meteen in de juiste formatie..zie ze continue voor 115K of meer gaan en mijn team staat nu al dagen stof te happen omdat ik op een drop zat te wachten
Linkje van je team?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is inderdaad wel echt overal te vinden, maar toch ben ik niet echt fan van hem. Hij kan de makkelijkste ballen verneuken en ze dan even zo snel weer terugwinnen.
Maar in 4231 heb ik redelijk vaak dat de CDM's ineens in een goede positie komen en een De Rossi is dan héél handig
Thxquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kVma21yubczJr
there ya go
Ik kan ook niet voorspellen dat vanaf dag 1 hij gepricefixed wordtquote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
Die VDM die zei dat IF Ben Arfra woensdag nog maar 20k zou zijn
Al die 40'ers op de bank.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kVma21yubczJr
there ya go
Die heb ik ook in mijn bronzen 2. Bundesliga. Naast hem heb ik Casper. Die gare CB met gele schoenen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef J-Q het volgende:
[ afbeelding ]
Feisthammel, wat een beest![]()
in 4 wedstrijden 7 goals als CB. en Konnecke (oid) en oduro zijn niet aan te pas gekomen
je weet toch hoe ik het doequote:Op maandag 16 januari 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al die 40'ers op de bank.wat een held.
Cambiasso is een heldquote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehehe ik dacht dat Toefjes tegen mij sprak
1m74quote:Op maandag 16 januari 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
Luciano heeft ook een partij belachelijke stats die ex grunn keeper.
Kan ik niet wetenquote:
lucky goal, bij mij produceert ie alleen maar mongolische afzwaaiersquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cambiasso is een heldEn een CDM heeft geen skills nodig, moet gewoon de bal afpakken en inleveren aan mensen die er wel wat mee kunnen, en dat doet ie geweldig
En hij heeft ook nog eens een sterk schot:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/102147831 (geloof dat dit m is, media centre doet het niet bij mij)
Die 2. Bundesliga spelers zijn me wel een paar bazen. speel 4-4-1-1 met yun op CA en nu nog kastrati op ST. Wil Brandy halen maar die is er niet in deze formatiequote:Op maandag 16 januari 2012 20:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn bronzen 2. Bundesliga. Naast hem heb ik Casper. Die gare CB met gele schoenen.Ook van Allemania Aachen.
600 coins? Surequote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Toekito het volgende:
niemand die Affelay wil? 4-3-3 600 coins
tevens Heitinga en div zuid amerikanen te koop.
Is die vent zo hard gedaald ja?quote:
Nee, want dat is onder z'n discard waardequote:Op maandag 16 januari 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is die vent zo hard gedaald ja?
Haha, ja, misschien wel lucky, maar feit is dat hij inderdaad erg dominant is en de rol als stofzuiger goed vervult. Heel jammer dat hij nu niet meer in mijn team past nu Messi weer vertrokken isquote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lucky goal, bij mij produceert ie alleen maar mongolische afzwaaiers
Stond voor 1000 minimaal maar toen bood er geen aap.quote:
ik ben geen fan van hem, hij verneukt nogal veel ballen bij mij. Hij wint ze wel even snel weer terug maar verder is het allemaal net niks. Liever Vidal en De Rossiquote:Op maandag 16 januari 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, misschien wel lucky, maar feit is dat hij inderdaad erg dominant is en de rol als stofzuiger goed vervult. Heel jammer dat hij nu niet meer in mijn team past nu Messi weer vertrokken is
story of my life...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
Die web app fuckt mij. Denk ik goedkoop spelers te hebben maar door die vreselijke traagheid is hij ineens van iemand anders
Discard hem dan, krijg je 648 coins ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Stond voor 1000 minimaal maar toen bood er geen aap.
nee hoop dat mensen alsnog flink bieden nuquote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Discard hem dan, krijg je 648 coins ofzo
lekker chemistry allesquote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik Hart ga kopen voor op doel bij m'n MLS bronsjes, slim?
Welke Hart?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik Hart ga kopen voor op doel bij m'n MLS bronsjes, slim?
Ook allemaal goede formatie enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef GuRBuH het volgende:
Van
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Binnen anderhalf uur ofzo
Engelse, van man city als ik het niet fout hebquote:
lekker boeiend als ze allemaal gewoon 9 chem halen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook allemaal goede formatie enzo.
Nee diegenen die niet in formatie zijn had ik al en zijn of te duur of zijn er niet in formatie. Komt allemaal wel goed schatjequote:Op maandag 16 januari 2012 20:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook allemaal goede formatie enzo.
Zonder enige link, in formatie haalt ie altijd 6.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor mn chem maakt het niet uit, zolang ie 5 haalt is het goed
Konnecke en Oduro in 1 team? Pacewhore alert!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef J-Q het volgende:
[ afbeelding ]
Feisthammel, wat een beest![]()
in 4 wedstrijden 7 goals als CB. en Konnecke (oid) en oduro zijn niet aan te pas gekomen
Ohja, wist niet of er ook een Hart in de MLS rond liep ofzo. Maar heeft dan maar 6 chem. Heb zelf Friedel gehaald, die maakt een linkje met White, ben ik mooi van het keepersprobleem af.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Engelse, van man city als ik het niet fout heb
5 chemquote:Op maandag 16 januari 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor mn chem maakt het niet uit, zolang ie 5 haalt is het goed
Alleen dan mijn rating, ik kom uit op 64 team beoordeling, is dat nog 2 sterren?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zonder enige link, in formatie haalt ie altijd 6.
Is een paar potjes spelen, daarom wil ik hem graagquote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
Zit op de ultimatedb te kijken, belachelijk dat Hart nog maar 3.5K kost. De beste keeper van het spel..
Heb een keer Messi aan de flank opgesteld als proefje. Hij kreeg chem 1. Hij speelde een wereldpot. Zolang je chem 100 haalt maakt het volgens mij niet zo gek veel uitquote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar keeper heeft toch genoeg aan 6 chem om zijn werk als goede keeper te doen? Hart kan ik nooit bij scoren bij opponent
managers zijn overrated imo. Speel nooit met een manager.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een keer Messi aan de flank opgesteld als proefje. Hij kreeg chem 1. Hij speelde een wereldpot. Zolang je chem 100 haalt maakt het volgens mij niet zo gek veel uit
En probeer m voor een scherpe prijs te kopen, als het toch een teleurstelling mocht zijn, dan kun je m altijd weer verkopen met winstquote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan ga ik mooi sparen voor Hart!
Tja, ik ken zijn prijzen niet. Zal morgen eens een middag een aantal potten spelen en hem kopen, die kerel is echt een reflexmonster. Is cassilas eigenlijk nog beter dan Hart?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En probeer m voor een scherpe prijs te kopen, als het toch een teleurstelling mocht zijn, dan kun je m altijd weer verkopen met winst
haha nee vergeten bij te melden, 2 verschillende wedstrijden. maar het waren wel pacesletjes. alles op konnecke en oduro en maar lopen met die gastenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Konnecke en Oduro in 1 team? Pacewhore alert!
Ik vind van nietquote:Op maandag 16 januari 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, ik ken zijn prijzen niet. Zal morgen eens een middag een aantal potten spelen en hem kopen, die kerel is echt een reflexmonster. Is cassilas eigenlijk nog beter dan Hart?
Een andere stond voor 25k BIN. Die dan maar gekochtquote:Op maandag 16 januari 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik laat een auction op Toure lopen en die verkoopt voor 23,5k en een minuut later had ik een bid op een andere staan. met nog 14 seconden pakt iemand hem op door de BIN te gebruiken. 34k
Ja Hart is wel goed maar dat verschil van 5 punten is niet te ontkennenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, ik ken zijn prijzen niet. Zal morgen eens een middag een aantal potten spelen en hem kopen, die kerel is echt een reflexmonster. Is cassilas eigenlijk nog beter dan Hart?
Hopen dat m'n team 2 sterren blijft en online gaan rapenquote:
64 is 2*.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hopen dat m'n team 2 sterren blijft en online gaan rapen
Wat houdt een vandermarretje in?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
maar ns een keertje een vandermarretje in MLS squad uitproberen.
Sow naast Kandji
Hard, thanksquote:
Haha, dit dusquote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Alsof je een keeper nodig hebt met je MLS online.
Je hebt ook mensen die wel Fifa kunnen spelen toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
Eigenlijk heb je met een MLS team geen goede keeper nodig, alleen voor het geval je een ander MLS team tegenkomt.. Engelse 2* ploegen kunnen je het nog een klein beetje moeilijk maken, maar vrijwel alle wedstrijden moet je met 3 goals verschil kunnen winnen. Zelfs zonder een keeper.
Een Silvertje in een brons elftal geloof ik. Of een gouden in een silver elftal.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat houdt een vandermarretje in?
in een compleet brons of silver squad ineens een beestachtige gold neerzettenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat houdt een vandermarretje in?
Tsja, als je speelt om coins te maken wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
In principe dus geldverkwisting om Hart te kopen?
Ik zit op 25 wedstrijden op rij winst nu. Klinkt gek, maar op dat niveau heb ik echt het idee dat de controllers aan de vrouwen, zusjes of moeders gegeven wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die wel Fifa kunnen spelen toch?![]()
Je kan het wel eens lastig hebben tegen mindere teams.
Dan ga ik denk ik doorsparen om een IF bronze team te maken oidquote:Op maandag 16 januari 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, als je speelt om coins te maken wel.
Alleen brons? Ook zilver/ goud?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit op 25 wedstrijden op rij winst nu. Klinkt gek, maar op dat niveau heb ik echt het idee dat de controllers aan de vrouwen, zusjes of moeders gegeven worden
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik doorsparen om een IF bronze team te maken oid
Ik denk dat ik ook op 30+ zit met m'n MLSbazen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit op 25 wedstrijden op rij winst nu. Klinkt gek, maar op dat niveau heb ik echt het idee dat de controllers aan de vrouwen, zusjes of moeders gegeven worden
Alleen op brons. Volgens mij echt alleen beginners, die amper weten wat chemistry is... Op goud ligt mijn verlies percentage vele malen hogerquote:
Als ie het nou zo goed deed bij Chelsea als op fifaquote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Even een voorbeeldje:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/110604734
Torres.Die jongen is zo belachelijk goed. De goal hierboven is dan niet zo bijzonder, maar dit zijn gewoon normale goals voor 'm. Wegdraaien en in het mandje leggen. Links, rechts, van 30 meter, met z'n kop, maakt allemaal niet uit.
Alles vliegt erin, hij is snel, heeft skills.. Echt, wat een held.
De site is zo traag dat ik het filmpje niet eens fatsoenlijk kan afspelenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Even een voorbeeldje:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/110604734
Torres.Die jongen is zo belachelijk goed. De goal hierboven is dan niet zo bijzonder, maar dit zijn gewoon normale goals voor 'm. Wegdraaien en in het mandje leggen. Links, rechts, van 30 meter, met z'n kop, maakt allemaal niet uit.
Alles vliegt erin, hij is snel, heeft skills.. Echt, wat een held.
Hij speelde tegen Sunderland prima.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ie het nou zo goed deed bij Chelsea als op fifa
Over het algemeen heeft ie z'n transferbedrag niet waargemaakt op het veldquote:Op maandag 16 januari 2012 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij speelde tegen Sunderland prima.
Oh op IE is het opeens wel prima wat is ditquote:Op maandag 16 januari 2012 20:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De site is zo traag dat ik het filmpje niet eens fatsoenlijk kan afspelen
Ik zou het niet doen. Sow is echt pure rauwe aids. Die kerel kan echt niets klaarspelen. Kan je nog beter Glynor Plet ernaast zetten, die is 10x beter.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
maar ns een keertje een vandermarretje in MLS squad uitproberen.
Sow naast Kandji
Dat is die nieuwe scam methodequote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gisteravond he. Voor het slapen gaan gooide ik een bod op RVP (30.000 ofzo) met nog 10 min op de klok. Keek ik vandaag, had een of andere banaan er (per ongeluk hoop ik) 162.000 coins op geboden![]()
Glynor Pletquote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Sow is echt pure rauwe aids. Die kerel kan echt niets klaarspelen. Kan je nog beter Glynor Plet ernaast zetten, die is 10x beter.
Vier.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoeveel star skills heeft Torres dan?
Jammer dat ik geen geld heb om die methode te doenquote:
Het gebeurt met 2 accounts. tijdens een bidwar beukt dat ene account ineens de prijs heel erg omhoog en als iemand een misclick maakt is die fucked.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
wtf wat hebben hun daar aan dan?
Je neemt 2 accounts, gaat een bidwar aan en bied 109k op je eigen speler op je andere account, de meeste mensen die een bidwar willen winnen gaan als een malle snel bieden, en zo maak je dus 100k winst op een 9k spelerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
wtf wat hebben hun daar aan dan?
Is instant te noemenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:58 schreef StijnDa het volgende:
Hoe lang duurt het voordat een video op de site staat als je hem hebt geupload?
Wat een naaiersquote:Op maandag 16 januari 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gebeurt met 2 accounts. tijdens een bidwar beukt dat ene account ineens de prijs heel erg omhoog en als iemand een misclick maakt is die fucked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |