Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)Smile like you mean it
www.wefut.com
Welke OP?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
OP is al eerder langsgekomen. Nieuwe zoeken pl0x
Du OP chickquote:
Snel verwijderd smiecht, ik zag het welquote:
Die had ik nog niet veranderd toen jij dit posttequote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
OP is al eerder langsgekomen. Nieuwe zoeken pl0x
[FIFA 12: FUT] #160: CPU is Sweatyquote:Op maandag 16 januari 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Snel verwijderd smiecht, ik zag het wel
Je bent al een half uur offlinequote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Speel nu voor het eerst sinds maanden weer call of duty. Meteen 25-3![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
[FIFA 12: FUT] #160: CPU is Sweaty
Blame GuRBuH
Andere accountquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent al een half uur offline
Waarom 2 accounts hebben?quote:
sowieso de Rossi hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:56 schreef Reemi het volgende:
Meer geld binnen dan verwacht, Serie A team bouwen nu
oud kut account met een kut naam, maar daar ben ik met COD gestart en geen zin om opnieuw te beginnenquote:
Ik had er 1 alleen die mocht niet gehotlinkedquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]die jongen mag wel eens even wat meer inspiratie krijgen
Ah, Long shot trait. Halen dus idd, thanksquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alles. Koppen, verdedigen, passen, en dat schieten mandikke eindbaas.
Legit redenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
oud kut account met een kut naam, maar daar ben ik met COD gestart en geen zin om opnieuw te beginnen
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#haW6nujebcxSVquote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Iemand linkjes naar MLS bronze/silver en korean bronze of silver?
Bij voorbaat dank
Baasquote:Op maandag 16 januari 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#haW6nujebcxSV
MLS
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dutiBYMfbczIp
koreanen
En hij heeft een gave naam natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, Long shot trait. Halen dus idd, thanks
Naam telt zeker mee, jaquote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En hij heeft een gave naam natuurlijk.
Rossi
Vidal is gezien zijn stats beter dan Cambiasso denk ik, dus die neem ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naast Vidal is dat echt het ideale CDM koppel in een 4231. Aanvallend én verdedigend sterk
Niet door mijquote:
maar je hebt geen de Rossi?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vidal is gezien zijn stats beter dan Cambiasso denk ik, dus die neem ik ookThanks voor de suggesties!
Edit: en Cambiasso 2* skill![]()
hehehe ik dacht dat Toefjes tegen mij sprakquote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je het topic nou leestDe Rossi komt ernaast
hij is inderdaad wel echt overal te vinden, maar toch ben ik niet echt fan van hem. Hij kan de makkelijkste ballen verneuken en ze dan even zo snel weer terugwinnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Cambiasso is wel echt dominant en heersend op het middenveld op de 1 of andere manier, ik gebruik hem en Vidal (De Rossi reserve).
Barfaquote:Op maandag 16 januari 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Heb IF Ben Barfa maar opgepikt voor 110K..wel meteen in de juiste formatie..zie ze continue voor 115K of meer gaan en mijn team staat nu al dagen stof te happen omdat ik op een drop zat te wachten
Linkje van je team?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is inderdaad wel echt overal te vinden, maar toch ben ik niet echt fan van hem. Hij kan de makkelijkste ballen verneuken en ze dan even zo snel weer terugwinnen.
Maar in 4231 heb ik redelijk vaak dat de CDM's ineens in een goede positie komen en een De Rossi is dan héél handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |