Veel te mooi weerquote:Op maandag 16 januari 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
Het is vandaag de derde maandag van het jaar, de dag die bekend staat als Blue Monday: de meest deprimerende dag van het jaar.
Ach, het blijft hoe-dan-ook sowieso klinkklare onzin bedacht door een vaag Brits reclamebureautje.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
This date allegedly falls on the Monday of the last full week of January. The date was declared by Arnall to be 24 January in 2005,[4] 23 January in 2006,[5] 22 January in 2007,[6] 21 January in 2008,[7] 19 January in 2009,[3] 18 January in 2010. In 2011 there has been confusion about the correct date. Some claimed it was on 17 January 2011[8] while others say blue Monday was on 24 January 2011.[9][10][11].
In 2012, Blue Monday will fall on January 23rd which is the last full week of January (again some confusion caused with belief it falls on January 16th this can not be the case as January still has 15 days remaining meaning there is more than one whole week the following Monday).
Ik neem aan dat er wel een 'uitbetaaldag' isquote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef freecell het volgende:
Och, salaris kregen we toch al niet, dus of dat nou een factor is...
Veel succesquote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel een 'uitbetaaldag' is
Maar goed, het is idd prachtig weer en ik moet nodig de troep uit de woonkamer weghalen anderss word ik wel depri!
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook lekker aan het rommelen in de keuken. Gehaktballen volgens de Librije-keukenploeg gedraaid en aardappelpureetje alvast voorbereid.
Bosvruchtenijs erin, waarschijnlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)
Gefelicicondoleerd Peequote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex heeft een zoon...... het arme kind. Ik heb echt nu al diepe medelijden met hem. Ze hebben hem Tuur genoemd![]()
![]()
De volgende wordt Regilio.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex heeft een zoon...... het arme kind. Ik heb echt nu al diepe medelijden met hem. Ze hebben hem Tuur genoemd![]()
![]()
Ik maak ze volgens dit recept, maar ik voeg dan zelf ook nog wat fijngehakte knoflook en heel fijngesneden slalotjes door het mengsel toe.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef freecell het volgende:
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)
Het zou veel erger zijn geweest als ze hem Peter had genoemd.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ahh dat klinkt wel weer logischquote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de factoren voor de Blue Monday is de tijd tussen de salarisuitbetaling in december (vaak voor de kerst) en de salarisuitbetaling in januari (gewoon weer aan het eind van de maand). Als je nog geen salaris hebt op de 23ste (ik) is die dag dus veel deprimerender dan de 16e
Vernoemd naar Regilio, zal wel een Troop trainingspakje aan moeten danquote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Wat is 4 jaar geleden?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Bosvruchtenijs erin, waarschijnlijk
Da's alweer vier jaar geleden bijna. Veel gebeurd in de tussentijd
Zelfde probleem hier, in de tekst only weergave kan het wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:35 schreef nijenhuisjeroen het volgende:
p.s. door de oude versie van IE op kantoor kan ik niet quoten...
Leinmeetquote:
Pee was goede invloed.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?
Ja, de tijd gaat snelquote:
Dat, lieve Isa, vraag ik me ook nog steeds af....... Met name waarom dat niet eerder gestopt is en waarom ze na 9 jaar vreemd moest gaan met haar baasquote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?
Ik zie Isaquote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer bijna 6 jaar geleden dat wij hier waren met o.a. jou.
Haar baas dumpte haar al een paar maanden nadat ze mij gedumpt heeftquote:Op maandag 16 januari 2012 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Is zij nu samen met d'r baas of is het iemand anders, Pee?
En tja, vrouwen vallen op status op dezelfde als mannen voor schoonheid vallen, om het maar ff over één kam te scheren.
Ik kan me die topics nog herinnerenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is da.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Aan de andere kant: als dit niet gebeurd was, was ik ook niet de persoon geworden die ik nu ben
Wat je mij ooit over die relatie hebt verteld ben je veel beter af zonder haarquote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Aan de andere kant: als dit niet gebeurd was, was ik ook niet de persoon geworden die ik nu ben
Uhuh. Maar dat kostte wel jaren om dat uiteindelijk te beseffenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat je mij ooit over die relatie hebt verteld ben je veel beter af zonder haar
Logischquote:Op maandag 16 januari 2012 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh. Maar dat kostte wel jaren om dat uiteindelijk te beseffen
We hebben in de loop der jaren al heel wat gemeet.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan me die topics nog herinnerenLeuk was dat
Enige wat me irriteert is dat zij, de grote boosdoener, binnen no time iets nieuws en langdurigs had en ik nog steeds niksquote:
Ja oneerlijk is datquote:Op maandag 16 januari 2012 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enige wat me irriteert is dat zij, de grote boosdoener, binnen no time iets nieuws en langdurigs had en ik nog steeds niks
Ach. Zij zit nou met zo'n klein lelijk schreeuwding opgezadeld en ik nietquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach. Zij zit nou met zo'n klein lelijk schreeuwding opgezadeld en ik niet
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dat vond ik dan weer logisch bij mijn ex.
Vind mezelf nu leuker dan 4 jaar geleden, dus het gaat de goede kant op.
En niet te vergeten dat je na hard werken in de sportschool en keuken er supersexy uit ziet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
grappig is dat.. ik vind mezelf nu ook veel leuker dan ik was. Helemaal nu mijn labiele fasen over zijn sinds ik goed slaap
Wat vond je logisch? En ook ik ben leuker dan 10 jaar geleden hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dat vond ik dan weer logisch bij mijn ex.
Vind mezelf nu leuker dan 4 jaar geleden, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat je na hard werken in de sportschool en keuken er supersexy uit ziet.
Dat mijn ex veel sneller in een vaste relatie (verloving, bedoel ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 16-01-2012 16:15:10 ]Confidence through competence
Ahquote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Dat mijn ex veel sneller in een vaste relatie (verloving, bedoel ik_!) kwam.
Mijn leukste meeting ooitquote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef golfer het volgende:
We hebben in de loop der jaren al heel wat gemeet.
Deze van bijna 10 jaar geleden was vrijwel bij ons om de hoek en toen hebben we Isa net misgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef Sarabi het volgende:
De hele dag al op een smsje aan het wachten (eigenlijk al vanaf zaterdagmiddag).
Nu is het niet grappig meer.Spannend!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En P, sommige relaties zijn idd schadelijk en dat zie je dan pas als je er uit bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, niet goed voor mijn hart.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef Sarabi het volgende:
De hele dag al op een smsje aan het wachten (eigenlijk al vanaf zaterdagmiddag).
Nu is het niet grappig meer.Vader zelf even laten bellen naar het betreffende bedrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:25 schreef golfer het volgende:
Was een leuke meet, ook al voordat jij er was.
En hier was jij er volgens mij niet bij?
Ja dat zou ook mijn idee zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Vader zelf even laten bellen naar het betreffende bedrijf?
Was dit maar mijn eerste en enigequote:Op maandag 16 januari 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Ja, niet goed voor mijn hart.
Verder kan ik geen mening geven over vorige relaties, dit is mijn eerste en enige (ik was nooit zo populair).
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dit maar mijn eerste en enigeDat zou ik prettiger hebben gevonden dan mijn seriële monogamie verleden.
Mwaoh, valt toch wel mee. Ik ken er maar een stuk of 3 hiervoor van je.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou ik prettiger hebben gevonden dan mijn seriële monogamie verleden.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
Mwaoh, valt toch wel mee. Ik ken er maar een stuk of 3 hiervoor van je.
Maar je hebt dan als het goed is ook bonus en/of een 13e maand gekregen dus moet je het die ene week extra wel redden toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de factoren voor de Blue Monday is de tijd tussen de salarisuitbetaling in december (vaak voor de kerst) en de salarisuitbetaling in januari (gewoon weer aan het eind van de maand). Als je nog geen salaris hebt op de 23ste (ik) is die dag dus veel deprimerender dan de 16e
Hoe droog is dezequote:
Mja maar een beetje ervaring is ook niet slecht.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dit maar mijn eerste en enigeDat zou ik prettiger hebben gevonden dan mijn seriële monogamie verleden.
WOW hebben jullie gewoon een meet gehad in De Librije? Echt te gek!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had al die ervaring willen missen als kiespijnquote:Op maandag 16 januari 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Mja maar een beetje ervaring is ook niet slecht.
Ja, aan de tafel in de keuken gezeten en gewoon mogen rondlopen tussen de koks en van Trees en Johnnie persoonlijk allerlei uitleg krijgen. Was erg leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
WOW hebben jullie gewoon een meet gehad in De Librije? Echt te gek!
bonus? 13e maand? Zo heel erg gebruikelijk is dat nu ook weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar je hebt dan als het goed is ook bonus en/of een 13e maand gekregen dus moet je het die ene week extra wel redden toch?
Ik ben je verslag aan het lezen, leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, aan de tafel in de keuken gezeten en gewoon mogen rondlopen tussen de koks en van Trees en Johnnie persoonlijk allerlei uitleg krijgen. Was erg leuk.
Kerstpakket dan hihiquote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef Vork het volgende:
[..]
bonus? 13e maand? Zo heel erg gebruikelijk is dat nu ook weer niet.
Ik kan mijn ovenschaal van 70 euro niet etenquote:
Maar wel eten in bereidenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan mijn ovenschaal van 70 euro niet eten
Alle dingen die gebeuren leveren, achteraf gezien, ervaringen op voor later! Daar ben ik inmiddels wel achter.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al die ervaring willen missen als kiespijnMaar goed, zoals Sun al zei, dan was ik niet geweest wie ik nu ben. En had ik Lein nooit echt leren kennen
Op Fok! was ie wat uitgebreider, maar daar doen de foto's het helaas niet meer:quote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben je verslag aan het lezen, leuk!
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alle dingen die gebeuren leveren, achteraf gezien, ervaringen op voor later! Daar ben ik inmiddels wel achter.
*visualiseert tetten van dudequote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Op Fok! was ie wat uitgebreider, maar daar doen de foto's het helaas niet meer:
De Librije #4, het verslag en het nagenieten.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik eigenlijk in een sterrenrestaurant sinaasappelsap bestellen of is dat stom? Want ik lust alleen dat en water en dan moet ik de hele avond water drinken.
Sapje kan prima. Maar ik zeg altijd, probeer gewoon eens een klein beetje. Neem je het chauffeurs arrangementquote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik eigenlijk in een sterrenrestaurant sinaasappelsap bestellen of is dat stom? Want ik lust alleen dat en water en dan moet ik de hele avond water drinken.
Tuurlijk mag en kan dat.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Sinaasappelsap vind ik zoetquote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik dacht dat je niet van zuur hield?
Ik vind wijn gewoon echt niet lekker, krijg zo'n klein glaasje niet eens op.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sapje kan prima. Maar ik zeg altijd, probeer gewoon eens een klein beetje. Neem je het chauffeurs arrangement
Your lossquote:Op maandag 16 januari 2012 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind wijn gewoon echt niet lekker, krijg zo'n klein glaasje niet eens op.
Echt goede sinaasappelsap is anders best zurig vind ik. Niet zo zuur als puur citroen of limoen, maar aangezien je dat, verwerkt in iets waar ook suiker bij zit, al niet lekker vond, verbaast het me dat je wel sinaasappelsap lust.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sinaasappelsap vind ik zoet. Citroen en limoen is zuur.
Oh das fijn!quote:
Tis wel een beetje zuur maar niet ZUUR!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt goede sinaasappelsap is anders best zurig vind ik. Niet zo zuur als puur citroen of limoen, maar aangezien je dat, verwerkt in iets waar ook suiker bij zit, al niet lekker vond, verbaast het me dat je wel sinaasappelsap lust.
Juist in sterrententen is de gast echt koning en al bestel je alleen maar thee of wat dan ook bij je eten, dan zullen ze daar niet moeilijk over doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh das fijn!Omdat het nml wel stom is om cola te bestellen dacht ik dat sinaasappelsap ook wel stom zou zijn, want iedereen drinkt wijn.
Nee hoor, gisteren nog bij Librije's zusje gegeten waar iemand bij was die geen wijn drinkt. Kan prima.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh das fijn!Omdat het nml wel stom is om cola te bestellen dacht ik dat sinaasappelsap ook wel stom zou zijn, want iedereen drinkt wijn.
Dan krijg je na afloop een envelop meequote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist in sterrententen is de gast echt koning en al bestel je alleen maar thee of wat dan ook bij je eten, dan zullen ze daar niet moeilijk over doen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist in sterrententen is de gast echt koning en al bestel je alleen maar thee of wat dan ook bij je eten, dan zullen ze daar niet moeilijk over doen.
Oja! Verslag!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren nog bij Librije's zusje gegeten waar iemand bij was die geen wijn drinkt. Kan prima.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan krijg je na afloop een envelop mee. Althans dat lees je wel eens
.
Nope.. niet echt..quote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Is je maag weer een beetje rustig trouwens?
Hm je hebt bij de drogist pillen voor je maag, misschien een idee? Zelf nog nooit gebruikt.quote:
Neh, blijkbaar heb ik iets opgelopen, virusje of zo, en is mijn lijf al druk bezig dat weg te werken. Ik laat het maar gewoon even gaan, hoe vervelend ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hm je hebt bij de drogist pillen voor je maag, misschien een idee? Zelf nog nooit gebruikt.
broodje aap.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef borisz het volgende:
Dan krijg je na afloop een envelop mee. Althans dat lees je wel eens
.
Oe, even kijken.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:02 schreef AnneX het volgende:
@ golferigella doet iets lekkers met kreetf en pasta op rtl 4
![]()
Heb haar toevallig ook al aanquote:Op maandag 16 januari 2012 17:02 schreef AnneX het volgende:
@ golfer: igella doet iets lekkers met kreetf en pasta op rtl 4N
quote:
Te laat.quote:
Krab of kreeft?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef AnneX het volgende:
Te laat vrees ik.
Twee tenen knof met eetlepel zout in de vijzel, daarna een rode peper erbij.
Dan ( vers) krabvlees en 125 ml olijfolie.
Pasta koken en opt laatst iets als slablaadjes erdoor.
Zoiets.
Toen was ik al aan het posten !!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Krab of kreeft?
Nou ja, maakt niet uit. Allebei lekker.
TV is allang weer uit.quote:
Niet nodig, want zelf al vaak gemaakt en gegeten. Is vrij simpel te maken.(afgelopen zaterdag zelfs nog kreeft en pasta bij Napoli gegeten).quote:Op maandag 16 januari 2012 17:11 schreef AnneX het volgende:
Terug te vinden op een site ? Of in een boek ?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:14 schreef Sarabi het volgende:
SpamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]Ja echt zo coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal zijn wij de enige groep waarbij je dat ziet maar deze keer waren er gelukkig meerdere groepen die dat durfden.
Nigellaquote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Krab of kreeft?
Nou ja, maakt niet uit. Allebei Alle drie lekker.
Simpel en lekker.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
Golfer :![]()
![]()
gevonden !
http://www.nigella.com/re(...)-and-watercress-2568
Ik denk dat het aanrecht dat wel houdt jaquote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef LieLie het volgende:
Kan ik soep eigenlijk een dag op het aanrecht laten staan? (tomaat/ui/bouillon).
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef TAV74 het volgende:
Ik denk dat het aanrecht dat wel houdt ja
Afgedekt. Ik doe dat iig wel altijd gewoon. Langer dan gaat het wel de koelkast in.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef LieLie het volgende:
Kan ik soep eigenlijk een dag op het aanrecht laten staan? (tomaat/ui/bouillon).
Ja, met de deksel erop. Was het gisteravond vergeten in de koelkast te zetten. Morgen willen we het ook nog eten, dus vanavond maar niet vergetenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Afgedekt. Ik doe dat iig wel altijd gewoon. Langer dan gaat het wel de koelkast in.
Raampjes open is wel heel 1993quote:Op maandag 16 januari 2012 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
Net Satriani in de auto aan. Zo tofHet mag zomer worden: raampjes open, muziek aan, veel autoritjes
gaat prima idd. Zeker met erwtensoep. En dan weer op het vuur zetten als je wilt etenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Afgedekt. Ik doe dat iig wel altijd gewoon. Langer dan gaat het wel de koelkast in.
Klopt! En toch vind ik het fijn. Zeker in mooie gebieden en bij mooi weerquote:Op maandag 16 januari 2012 18:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Raampjes open is wel heel 1993
Ik ben nog niet aan zomer toe trouwens, eerst nog even wat echte winter en dan een mooi voorjaar.
Zie wel veel meer mensen met open ramen rijden in auto's met airco idd, ik doe het eigenlijk nooit meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt! En toch vind ik het fijn. Zeker in mooie gebieden en bij mooi weer
*proest*quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat was een manic monday, maar helemaal goedgemaakt met golfers heerlijke bal
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die zou je zo kunnen etenOh je bent misselijk he
Bouillon, (kippen)soep, beschuitje kaas... dat kun je denk wel eten en heb je toch wat (zout) binnen. Oh en gewone theebiscuitjes.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
bah..
mijn diner bestaat uit een kop groene thee.. maar zelfs daar heb ik echt geen trek in
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bouillon, (kippen)soep, beschuitje kaas... dat kun je denk wel eten en heb je toch wat (zout) binnen. Oh en gewone theebiscuitjes.
Ik hoor het al. Een medische Whisky dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
bah..
mijn diner bestaat uit een kop groene thee.. maar zelfs daar heb ik echt geen trek in
Omdat je op een gegeven moment ook misselijk wordt van de honger maar je dat niet doorhebt omdat je denkt dat dat nog steeds de griep is. Ik moest altijd wat eten, ziek of niet. En bovenstaande dingen vallen niet zwaar op de maagquote:Op maandag 16 januari 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Beetje vasten, beetje water. Gewoon ff lekker uitzieken heb je meer aan, waarom zou je eten als je misselijk bent
Psies. Thee heb ik.. vanochtend en vanmiddag wel iets gegeten maar dat leverde alleen maar buikpijn op. Dus ik laat het maar even zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Beetje vasten, beetje water. Gewoon ff lekker uitzieken heb je meer aan, waarom zou je eten als je misselijk bent
1. Dan ga je toch niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Bah bah bah! A.s. vrijdag heb ik meidenavondje met ik dacht 3 vriendinnen. Iedereen neemt weer 2 of 3 hapjes mee en later op de avond gaan we Singstarren en dansen, hartstikke gezellig.
Alleen nu komt een kutzusje van een van de meiden ook en ik heb echt een hekel aan haar. Ze was altijd al een vreemd kind maar ze moet perse zingen tegen mij en als ze punten krijgt zegt ze 'haha, ik krijg ook punten terwijl FF een single heeft!'. Dat vind ik sowieso niet leuk want ik ben daar niet om op te treden maar om gewoon een gezellige avond te hebben. Verder is ze echt zo ontzettend klef met haar vriend, overal waar ze zijn zitten ze constant aan elkaar, op elkaar etc.En die vriend kwam vorige keer ook ff vertellen dat ik toch echt een buitenlander was. Als hij ook komt dan ben ik weg, ik ga er naartoe om een leuke avond te hebben en niet om op mijn tenen te lopen.
1. Als het alleen dat meisje is (ze zegt verder toch niet zoveel) dan geeft het niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
1. Dan ga je toch niet?
2. Zeg dat mannen niet toestaan zijn op een meiden-avond.
3. Zijn het 12-13-jarigen of praten we hier over volwassenen?
Wat een lul die Johnquote:Talpa, het bedrijf van John de Mol, wil juridische stappen ondernemen tegen de 13-jarige dj Felix Klokkers. Het jongetje maakt radio onder de naam JFK FM. De Mol beweert dat hij die naam heeft bedacht.
Felix kreeg vrijdag een e-mail van Talpa waarin gedreigd wordt met een gang naar de rechter. De 13-jarige dj, die ongeveer zo'n vijftien luisteraars heeft, is zo geschrokken van de brief, dat hij meteen besloot de stekker uit zijn programma te trekken. Felix is nu van plan om zijn radioprogramma onder een andere naam te maken.
Vervelend dilemma, FFT. Je wilt plezier hebben, je vriendinnen zijn leuk en het is altijd gezellig, maar met die kutzus erbij heb jij minder plezier. Dus of niet gaan, of proberen een manier te vinden ermee om te gaan (te negeren). Want vragen of zij niet komt lijkt mij niet echt kiesquote:Op maandag 16 januari 2012 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Bah bah bah! A.s. vrijdag heb ik meidenavondje met ik dacht 3 vriendinnen. Iedereen neemt weer 2 of 3 hapjes mee en later op de avond gaan we Singstarren en dansen, hartstikke gezellig.
Alleen nu komt een kutzusje van een van de meiden ook en ik heb echt een hekel aan haar. Ze was altijd al een vreemd kind maar ze moet perse zingen tegen mij en als ze punten krijgt zegt ze 'haha, ik krijg ook punten terwijl FF een single heeft!'. Dat vind ik sowieso niet leuk want ik ben daar niet om op te treden maar om gewoon een gezellige avond te hebben. Verder is ze echt zo ontzettend klef met haar vriend, overal waar ze zijn zitten ze constant aan elkaar, op elkaar etc.En die vriend kwam vorige keer ook ff vertellen dat ik toch echt een buitenlander was. Als hij ook komt dan ben ik weg, ik ga er naartoe om een leuke avond te hebben en niet om op mijn tenen te lopen.
Daar zit John niet achter natuurlijk; die heeft wel wat anders te doen. Dat doet zijn juridische afdeling en die zijn denk ik de touch with reality een beetje kwijtquote:
Zelfs haar zussen snappen waarom ik haar niet aardig vind. En ik vind niet snel iemand niet aardig. Maar ik ga het negeren, ze zegt toch niet zoveel. En als ze naar begint te doen krijgt ze een opmerking van me.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vervelend dilemma, FFT. Je wilt plezier hebben, je vriendinnen zijn leuk en het is altijd gezellig, maar met die kutzus erbij heb jij minder plezier. Dus of niet gaan, of proberen een manier te vinden ermee om te gaan (te negeren). Want vragen of zij niet komt lijkt mij niet echt kies
Ja idd, is John zelf natuurlijk niet. Een groep die constant van alles op zitten te zoeken om maar aan te kunnen pakken, die hebben blijkbaar niks anders te doen. Wel lullig voor dat jongetje.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zit John niet achter natuurlijk; die heeft wel wat anders te doen. Dat doet zijn juridische afdeling en die zijn denk ik de touch with reality een beetje kwijt
Twee weekenden achter elkaar al nietquote:Op maandag 16 januari 2012 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee Isa; je hebt al een tijdje geen nachtdienst meer gehad he? Dacht ik vannacht nog aan.
Nou ja, de dingen die ze zegt zijn best wel sneren eigenlijk. Misschien heeft ze het zelf niet eens door dat ze rotopmerkingen maakt. Sommige mensen zijn gewoon zo en pas als iemand ze erop wijst dat ze zo doen hebben ze door wat ze doen. Vind ik overigens vooral iets voor de vriendin van jou (haar zus dus) om er iets van te zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfs haar zussen snappen waarom ik haar niet aardig vind. En ik vind niet snel iemand niet aardig. Maar ik ga het negeren, ze zegt toch niet zoveel. En als ze naar begint te doen krijgt ze een opmerking van me.
Ja ik miste je al 's nachts. Valt op hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee weekenden achter elkaar al nietIs al heel lang geleden dat dat is gebeurd
Volgende 2 weekenden wel weer.
Zijn in totaal 3 zusjes (en een andere vriendin), waarbij 2 van de zusjes echt heel aardig en gezellig zijn en de jongste buiten de boot valt met haar stille en aggressieve gedrag. Die 2 oudere zussen hebben soms ook moeite met haar maar eigenlijk is het wel goed dat ze haar niet buiten sluiten. Ik denk dat als ik een opmerking zou maken als de jongste een sneer geeft dat de 2 andere zusjes het wel voor me op zouden nemenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, de dingen die ze zegt zijn best wel sneren eigenlijk. Misschien heeft ze het zelf niet eens door dat ze rotopmerkingen maakt. Sommige mensen zijn gewoon zo en pas als iemand ze erop wijst dat ze zo doen hebben ze door wat ze doen. Vind ik overigens vooral iets voor de vriendin van jou (haar zus dus) om er iets van te zeggen.
Nog nooit...is ie leuk?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond 'Con Air' met Nicholas Cage weer op tv! Hoe vaak hebben we die al gezien?
erg leuke actiefilmquote:
Ja zeker als je em nog niet hebt gezien. Ik hou niet van actie maar deze vind ik leukquote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog nooit...is ie leuk?
Zit nu Teen Mom te kijken en zometeen America's Next Top Model.
Vriendje is een avond weg dus daar maak ik gebruik van
Ik vind het één van Nicolas Cage zijn beste films. Maar dat komt misschien omdat ik hem gewoon domweg niet leuk vind als acteur.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Sarabi het volgende:
Nog nooit...is ie leuk?
Zit nu Teen Mom te kijken en zometeen America's Next Top Model.
Vriendje is een avond weg dus daar maak ik gebruik van
Hij is vooral erg vaag als acteur. Heb wel eens de indruk dat hij zich in elke film vooral afvraagt waar hij nu weer beland isquote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het één van Nicolas Cage zijn beste films. Maar dat komt misschien omdat ik hem gewoon domweg niet leuk vind als acteur.
En altijd dus datzelfde typetje! En daar ben ik na een tijdje wel op uitgekeken hoor. Ik vind dat wel meer acteurs dat hebben, maar Cage in het bijzonder. Michael Douglas, ook zo éénquote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef TAV74 het volgende:
Hij is vooral erg vaag als acteur. Heb wel eens de indruk dat hij zich in elke film vooral afvraagt waar hij nu weer beland is
Smaakt dat net als Gold Strike?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Vork het volgende:
Nou, die kaneellikeur is best lekker in de koffie.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft Ricky Gervais de golden globes weer gedaan?
Jaaa, ik zag het op Facebook.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Luther (Idris Elba) heeft hem voor de serie
Binnenkort dan maar even op youtube zijn speaches bekijken.quote:
Zo een?quote:
Weet ik niet, ik heb alleen een fragment gezien, maar ga het ook opzoeken iddquote:Op maandag 16 januari 2012 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Binnenkort dan maar even op youtube zijn speaches bekijken.
Was het weer net zo geweldig als vorig jaar?
nee, totaal niet. In ieder geval niet zo kanelig. Beetje als zo'n koffiesiroop, wel zoet dus. Ik denk niet dat ik het los erg lekker vind, maar ik denk wel dat ik het kan gebruiken in gerechten.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)ky-Gervais-het.dhtmlquote:Op maandag 16 januari 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft Ricky Gervais de golden globes weer gedaan?
Goed bezig.. ik probeer ook mn tempo iets te verhogen met wandelen, maar dat is nog niet zo makkelijk vind ikquote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, 5 km gelopen. Tempo iets verhoogd. Ging best goed.
Er ligt overigens al een dun laagje ijs over de sloten hier in de polder.
Hier ookquote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, 5 km gelopen. Tempo iets verhoogd. Ging best goed.
Er ligt overigens al een dun laagje ijs over de sloten hier in de polder.
Het is eigenlijk veel kouder dan vorige week maar gevoelsmatig is het niet kouder omdat het nu windstil is en vorige week nietquote:Op maandag 16 januari 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ookIk heb net even gewandeld en het is best lekker weer voor een rondje hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Die is wel heel erg onzeker, dan ga je het ook niet redden in het modellenwereldjequote:Op maandag 16 januari 2012 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het is eigenlijk veel kouder dan vorige week maar gevoelsmatig is het niet kouder omdat het nu windstil is en vorige week niet.
@ Sarabi; ik kijk ook ANTM en ik moet lachen om Ann die iedere keer valt
hardlopen :pquote:Op maandag 16 januari 2012 20:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig.. ik probeer ook mn tempo iets te verhogen met wandelen, maar dat is nog niet zo makkelijk vind ikOf heb jij het over hardlopen?
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:22 schreef borisz het volgende:
Ze raken elkaar bijijijijijna aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik vond het anders een stuk kouder aanvoelen vanochtend vroegquote:Op maandag 16 januari 2012 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Het is eigenlijk veel kouder dan vorige week maar gevoelsmatig is het niet kouder omdat het nu windstil is en vorige week niet.
das altijd cool tochquote:Op maandag 16 januari 2012 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Compliment gekregen vandaag na het dansen: ik ben níet te lief.
Idd, pas later op de dag toen de zon scheen voelde het warmer aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik vond het anders een stuk kouder aanvoelen vanochtend vroeg
Dat hadquote:Op maandag 16 januari 2012 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zo voelde ik me ook:![]()
![]()
![]()
Maar daarna toch weer:![]()
Wiske ging zelfs bellefleur likkenquote:
RTV Oost was wel de enige Nederlandse cameraploeg die erbij was.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef borisz het volgende:
Christiaan Kist wordt nu gehuldigd en dat is live op RTVOost.
Zal best ja. RTL heeft dit jaar het darten weer opgepakt, maar voor de PDC gekozen. Wel terecht denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
RTV Oost was wel de enige Nederlandse cameraploeg die erbij was.
Ja, maar, als iemand uit Amsterdam had gewonnen en ze hadden een feestje gehad met evenveel man, dan vond toch niemand dat grappig?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal best ja. RTL heeft dit jaar het darten weer opgepakt, maar voor de PDC gekozen. Wel terecht denk ik. Voor de regionale omroepen is het makkelijker om in wat voor een tak van sport dan ook dan er aandacht aan te besteden.
Het is gewoon leuk voor zo'n dorp Vroomshoop, had er nog nooit van gehoord, dat er nu een volksheld erbij heeft.
Ik zie At5 niet daar live dan verslag van doen. Zal toch anders zijn iigquote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar, als iemand uit Amsterdam had gewonnen en ze hadden een feestje gehad met evenveel man, dan vond toch niemand dat grappig?
Er ligt bier en parfum in onze groentelaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:34 schreef Sarabi het volgende:
We hebben eindelijk een groentela in de koelkast
Eerst lag er altijd bier in maar heb nu de koelkast heringericht hahaha
Zal ik je maar verlossen dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ben? Mijn zijn? De zin van mijn bestaan?![]()
Parfum?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er ligt bier en parfum in onze groentela_!
![]()
Een Thierry Mugler Cologne refill bottle, 75 ml, ongeopend. Gekocht in 2008.quote:
Lekker hoor, maar we hebben nog een stukje Beatrix op de DVD te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef AnneX het volgende:
En nu : crab cakes op Belgische één...
golfer ?
gesselig hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben al een uur gezellige muziek aan het luisteren
Leuk voor Bluezz, die eigenlijk officieel ook die naam heeft staan in haar paspoort..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou... Trijntje gaat Angela officieel vervangen.
Vervelend. En er kan ook niets in de kooi zijn gekropen zoals een rat of zo en dat de nijntjes die hebben aangevallen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is vreemd.. er liggen allemaal plukken haar in het konijnenhok en ik zie zelfs wat bloeddruppels liggen
Lijkt er op dat ze ruzie hebben gehad of zo, maar de konijntjes lijken nu vrolijk en normaal verder.. zitten naast elkaar te eten. Kan zo snel ook geen verwondingen vinden of zo. Bah.
Nuttig is nuttig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Beetje laat wakker, maar wel al 1,5 uur nuttig bezig geweestSOG
Die kans lijkt me klein, zag ze net ook wel achter elkaar aan rennen dus ik denk dat ze toch echt onderling ruzie hebben gemaakt. Even aanzien dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vervelend. En er kan ook niets in de kooi zijn gekropen zoals een rat of zo en dat de nijntjes die hebben aangevallen?
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nuttig is nuttig hoor![]()
al iets van je vader gehoord?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vind ik ookNu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu welBalen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Nu welBalen voor hem, Sarabi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel met hem mee en weet uit eigen ervaring hoe vervelend het is om met leeftijdsdiscriminatie geconfronteerd te worden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hmm ik bel wel ff. Ze heeft dagschema's waarbij ze precies volgt wat daar staat behalve eergisteren, toen ze uiteten ging met een van mijn zusjes. Dus weet niet of ze nog n keer wil afwijken..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij kan je moeder best zelf bepalen of en wat ze neemt. Haal gewoon wat lekkers voor ze en je ziet het wel.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Haring met ui is zeker niet lekker bij de thee?
Jummie, met slagroom er op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Haring met ui is zeker niet lekker bij de thee?
Ik heb net een uur gewandeld en nu gloei ik helemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Zo lekker wandelenHet is mooi wandelweer
Onee haha sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]moet er niet aan denken..
maar goed, ik moet momenteel gewoon maar helemaal niet aan eten denken geloof ik
Lekker warm worden met een kopje thee of choco nu?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een uur gewandeld en nu gloei ik helemaal
FFT, ik zou je moeder idd even bellen om te vragen of ze iets wil en zo ja wat ze dan wil. Op zich wel heel attent dat je rekening wilt houden met haar dieet!
Allemaal heel erg natuurlijk, maar is dat nu de 'officiële term' voor ouders die zichzelf en hun kinderen doden? Een 'familiedrama'? Wat een eufemisme voor moord zeg.quote:Twee dode kinderen in vakantiehuisje Terwolde
TERWOLDE - In een vakantiehuisje aan de Bandijk in Terwolde (Gelderland) zijn in de nacht van maandag op dinsdag twee dode kinderen en een zwaargewonde vrouw aangetroffen. De vrouw doodde waarschijnlijk haar kinderen.
De politie ziet de vrouw als verdachte. De vermoedelijke vriend van de vrouw heeft de alarmcentrale gebeld, toen hij de drie in het huisje vond. Dat liet de politie weten.
Het gaat om twee jongetjes van 7 en 10 jaar oud en hun moeder (41). Zij is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Over haar toestand kon de woordvoerster niets zeggen. ''Wij vermoeden dat het om een familiedrama gaat'', aldus een politiewoordvoerster.
Vrouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Super dat je haar steuntJe leest altijd overal dat je mensen om je heen moet vertellen dat je op dieet bent zodat ze je kunnen steunen. Nu stumblede ik deze week op een site waar ze precies het tegenover gestelde zeiden! Vooral niet vertellen; want vriendinnen/andere vrouwen kunnen onbewust je dieetpoging saboteren uit jaloezie
Zo wordt het wel altijd genoemd als een familielid andere leden vermoord (en meestal zichzelf daarna). Volgens mij heeft zij het ook geprobeerd maar is het alleen mislukt. Kan ze mooi de bak in!quote:Dit op nu.nl:
[..]
Allemaal heel erg natuurlijk, maar is dat nu de 'officiële term' voor ouders die zichzelf en hun kinderen doden? Een 'familiedrama'? Wat een eufemisme voor moord zeg.
En het daaraan gerelateerde 'zij kan alles eten maar wordt niet dik dus we moeten gemeen doen tegen haar' syndroom.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Vooral niet vertellen; want vriendinnen/andere vrouwen kunnen onbewust je dieetpoging saboteren uit jaloezie
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En het daaraan gerelateerde 'zij kan alles eten maar wordt niet dik dus we moeten gemeen doen tegen haar' syndroom.
Je vader die een auto-ongeval krijgt vind ik een drama, dit vind ik gewoon moord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
Vrouwen
@Isabeau: op zich is het ook wel een drama natuurlijk, maar dat maakt het niet minder moord inderdaad.
Voor de vader van de kinderen is het wel een drama natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vader die een auto-ongeval krijgt vind ik een drama, dit vind ik gewoon moord.
En dat wordt nog een hel voor haar als ze weer bij zinnen komt. Je eigen kinderen hebben vermoord!
En ik kan me er zelf wel in vindenquote:
Ik vind dat als je niet precies weet wat er gebeurt is (ook in het verleden) niet over kan en mag oordelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor de vader van de kinderen is het wel een drama natuurlijk.
Ik weet trouwens niet hoe ze zich zal voelen als ze bij zinnen komt.. als je in staat bent je kinderen te vermoorden dan kun je volgens mij niet veel gevoelens hebben.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik kan me er zelf wel in vindenIk ben te dik. Maar ik heb een nog veel dikker nichtje.
Maar toen zij begon over een maagband, dacht ik: oh nee! Dan moet ik snel afvallen, want ik wil niet dikker zijn dan haar...
Is eigenlijk ook gewoon een erg valse gedachte
Nah ik wil niet oordelen maar kan me gewoon niet voorstellen dat je je kinderen vermoord. Ook al ben je depressief.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind dat als je niet precies weet wat er gebeurt is -(in het verleden) niet over kan en mag oordelen.
Ik denk dat je je héél, héél erg ongelukkig moet voelen wil je tot zo'n daad komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dat als je niet precies weet wat er gebeurt is (ook in het verleden) niet over kan en mag oordelen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Of in een psychose terecht bent gekomen.
Maar dan maak je toch een eind aan jezelf en niet aan anderen? Nou ja, ik ken dat soort gevoelens gelukkig niet dus weet niet hoe het in elkaar steekt. Heb er alleen vragen over.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je je héél, héél erg ongelukkig moet voelen wil je tot zo'n daad komen.
Nou, deze moeder leeft nog, dus wie weet krijg je ooit antwoordenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar dan maak je toch een eind aan jezelf en niet aan anderen? Nou ja, ik ken dat soort gevoelens gelukkig niet dus weet niet hoe het in elkaar steekt. Heb er alleen vragen over.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, deze moeder leeft nog, dus wie weet krijg je ooit antwoorden
Nopequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef Bluezz het volgende:
En ze zal niet blij zijn dat ze nog leeft
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik kan me er zelf wel in vindenIk ben te dik. Maar ik heb een nog veel dikker nichtje.
Maar toen zij begon over een maagband, dacht ik: oh nee! Dan moet ik snel afvallen, want ik wil niet dikker zijn dan haar...
Is eigenlijk ook gewoon een erg valse gedachte
Heel veel plezier en eh...ik hoop dat je nog wat ander leuks kan doen vandaagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
Van een deel van de verkoop via MP vanavond een hapje eten bij Grand Café Nobel. Ik zie kreeftjes op het menu staan.
Och jeequote:
quote:
Eh ja zien net het berichtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier en eh...ik hoop dat je nog wat ander leuks kan doen vandaag
WZZquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef freecell het volgende:
Issie geband?
Waarvoor in hemelsnaam?
Hopen dat het de smaak van Napoli wegvaagt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
Van een deel van de verkoop via MP vanavond een hapje eten bij Grand Café Nobel. Ik zie kreeftjes op het menu staan.
Die kwakkelde afgelopen jaar, oa longontsteking, en het einde zat eraan te komen. 'quote:
Ik denk dan: doe een edit & stuur een DM/PM of zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Eh ja zien net het berichtwat kinderachtig zeg die ban.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Bluezz het volgende:
googleads vindt dat niet fijn en dan kan FOK! worden uitgesloten en zijn we binnen no time offline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik snap het wel dat het niet mag, maar zo snel bannen...hmpf."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Piet Romer heeft een levenslange ban, das nog veel erger hoor
Ietsjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Piet Romer heeft een levenslange ban, das nog veel erger hoor
Ik heb echt al die afleveringen 100x gezien. Komt het op tv blijf ik weer hangenquote:
48 uur, komt vanzelf terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Stom dat Golfer is gebandHoe lang? En Piet Romer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |