Veel te mooi weerquote:Op maandag 16 januari 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
Het is vandaag de derde maandag van het jaar, de dag die bekend staat als Blue Monday: de meest deprimerende dag van het jaar.
Ach, het blijft hoe-dan-ook sowieso klinkklare onzin bedacht door een vaag Brits reclamebureautje.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
This date allegedly falls on the Monday of the last full week of January. The date was declared by Arnall to be 24 January in 2005,[4] 23 January in 2006,[5] 22 January in 2007,[6] 21 January in 2008,[7] 19 January in 2009,[3] 18 January in 2010. In 2011 there has been confusion about the correct date. Some claimed it was on 17 January 2011[8] while others say blue Monday was on 24 January 2011.[9][10][11].
In 2012, Blue Monday will fall on January 23rd which is the last full week of January (again some confusion caused with belief it falls on January 16th this can not be the case as January still has 15 days remaining meaning there is more than one whole week the following Monday).
Ik neem aan dat er wel een 'uitbetaaldag' isquote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef freecell het volgende:
Och, salaris kregen we toch al niet, dus of dat nou een factor is...
Veel succesquote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel een 'uitbetaaldag' is
Maar goed, het is idd prachtig weer en ik moet nodig de troep uit de woonkamer weghalen anderss word ik wel depri!
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook lekker aan het rommelen in de keuken. Gehaktballen volgens de Librije-keukenploeg gedraaid en aardappelpureetje alvast voorbereid.
Bosvruchtenijs erin, waarschijnlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)
Gefelicicondoleerd Peequote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex heeft een zoon...... het arme kind. Ik heb echt nu al diepe medelijden met hem. Ze hebben hem Tuur genoemd![]()
![]()
De volgende wordt Regilio.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex heeft een zoon...... het arme kind. Ik heb echt nu al diepe medelijden met hem. Ze hebben hem Tuur genoemd![]()
![]()
Ik maak ze volgens dit recept, maar ik voeg dan zelf ook nog wat fijngehakte knoflook en heel fijngesneden slalotjes door het mengsel toe.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef freecell het volgende:
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)
Het zou veel erger zijn geweest als ze hem Peter had genoemd.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ahh dat klinkt wel weer logischquote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de factoren voor de Blue Monday is de tijd tussen de salarisuitbetaling in december (vaak voor de kerst) en de salarisuitbetaling in januari (gewoon weer aan het eind van de maand). Als je nog geen salaris hebt op de 23ste (ik) is die dag dus veel deprimerender dan de 16e
Vernoemd naar Regilio, zal wel een Troop trainingspakje aan moeten danquote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Wat is 4 jaar geleden?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Bosvruchtenijs erin, waarschijnlijk
Da's alweer vier jaar geleden bijna. Veel gebeurd in de tussentijd
Zelfde probleem hier, in de tekst only weergave kan het wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:35 schreef nijenhuisjeroen het volgende:
p.s. door de oude versie van IE op kantoor kan ik niet quoten...
Leinmeetquote:
Pee was goede invloed.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?
Ja, de tijd gaat snelquote:
Dat, lieve Isa, vraag ik me ook nog steeds af....... Met name waarom dat niet eerder gestopt is en waarom ze na 9 jaar vreemd moest gaan met haar baasquote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?
Ik zie Isaquote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer bijna 6 jaar geleden dat wij hier waren met o.a. jou.
Haar baas dumpte haar al een paar maanden nadat ze mij gedumpt heeftquote:Op maandag 16 januari 2012 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Is zij nu samen met d'r baas of is het iemand anders, Pee?
En tja, vrouwen vallen op status op dezelfde als mannen voor schoonheid vallen, om het maar ff over één kam te scheren.
Ik kan me die topics nog herinnerenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer bijna 6 jaar geleden dat wij hier waren met o.a. jou.
Zo is da.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Aan de andere kant: als dit niet gebeurd was, was ik ook niet de persoon geworden die ik nu ben
Wat je mij ooit over die relatie hebt verteld ben je veel beter af zonder haarquote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Aan de andere kant: als dit niet gebeurd was, was ik ook niet de persoon geworden die ik nu ben
Uhuh. Maar dat kostte wel jaren om dat uiteindelijk te beseffenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat je mij ooit over die relatie hebt verteld ben je veel beter af zonder haar
Logischquote:Op maandag 16 januari 2012 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh. Maar dat kostte wel jaren om dat uiteindelijk te beseffen
We hebben in de loop der jaren al heel wat gemeet.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan me die topics nog herinnerenLeuk was dat
Enige wat me irriteert is dat zij, de grote boosdoener, binnen no time iets nieuws en langdurigs had en ik nog steeds niksquote:
Ja oneerlijk is datquote:Op maandag 16 januari 2012 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enige wat me irriteert is dat zij, de grote boosdoener, binnen no time iets nieuws en langdurigs had en ik nog steeds niks
Ach. Zij zit nou met zo'n klein lelijk schreeuwding opgezadeld en ik nietquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach. Zij zit nou met zo'n klein lelijk schreeuwding opgezadeld en ik niet
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dat vond ik dan weer logisch bij mijn ex.
Vind mezelf nu leuker dan 4 jaar geleden, dus het gaat de goede kant op.
En niet te vergeten dat je na hard werken in de sportschool en keuken er supersexy uit ziet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
grappig is dat.. ik vind mezelf nu ook veel leuker dan ik was. Helemaal nu mijn labiele fasen over zijn sinds ik goed slaap
Wat vond je logisch? En ook ik ben leuker dan 10 jaar geleden hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dat vond ik dan weer logisch bij mijn ex.
Vind mezelf nu leuker dan 4 jaar geleden, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat je na hard werken in de sportschool en keuken er supersexy uit ziet.
Dat mijn ex veel sneller in een vaste relatie (verloving, bedoel ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 16-01-2012 16:15:10 ]Confidence through competence
Ahquote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Dat mijn ex veel sneller in een vaste relatie (verloving, bedoel ik_!) kwam.
Mijn leukste meeting ooitquote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef golfer het volgende:
We hebben in de loop der jaren al heel wat gemeet.
Deze van bijna 10 jaar geleden was vrijwel bij ons om de hoek en toen hebben we Isa net misgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |