Veel te mooi weerquote:Op maandag 16 januari 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
Het is vandaag de derde maandag van het jaar, de dag die bekend staat als Blue Monday: de meest deprimerende dag van het jaar.
Ach, het blijft hoe-dan-ook sowieso klinkklare onzin bedacht door een vaag Brits reclamebureautje.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
This date allegedly falls on the Monday of the last full week of January. The date was declared by Arnall to be 24 January in 2005,[4] 23 January in 2006,[5] 22 January in 2007,[6] 21 January in 2008,[7] 19 January in 2009,[3] 18 January in 2010. In 2011 there has been confusion about the correct date. Some claimed it was on 17 January 2011[8] while others say blue Monday was on 24 January 2011.[9][10][11].
In 2012, Blue Monday will fall on January 23rd which is the last full week of January (again some confusion caused with belief it falls on January 16th this can not be the case as January still has 15 days remaining meaning there is more than one whole week the following Monday).
Ik neem aan dat er wel een 'uitbetaaldag' isquote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef freecell het volgende:
Och, salaris kregen we toch al niet, dus of dat nou een factor is...
Veel succesquote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel een 'uitbetaaldag' is
Maar goed, het is idd prachtig weer en ik moet nodig de troep uit de woonkamer weghalen anderss word ik wel depri!
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook lekker aan het rommelen in de keuken. Gehaktballen volgens de Librije-keukenploeg gedraaid en aardappelpureetje alvast voorbereid.
Bosvruchtenijs erin, waarschijnlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)
Gefelicicondoleerd Peequote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex heeft een zoon...... het arme kind. Ik heb echt nu al diepe medelijden met hem. Ze hebben hem Tuur genoemd![]()
![]()
De volgende wordt Regilio.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex heeft een zoon...... het arme kind. Ik heb echt nu al diepe medelijden met hem. Ze hebben hem Tuur genoemd![]()
![]()
Ik maak ze volgens dit recept, maar ik voeg dan zelf ook nog wat fijngehakte knoflook en heel fijngesneden slalotjes door het mengsel toe.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef freecell het volgende:
Oeh, wat doeje met de gehaktballen? (hier ook iets met gehakt op het menu)
Het zou veel erger zijn geweest als ze hem Peter had genoemd.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ahh dat klinkt wel weer logischquote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de factoren voor de Blue Monday is de tijd tussen de salarisuitbetaling in december (vaak voor de kerst) en de salarisuitbetaling in januari (gewoon weer aan het eind van de maand). Als je nog geen salaris hebt op de 23ste (ik) is die dag dus veel deprimerender dan de 16e
Vernoemd naar Regilio, zal wel een Troop trainingspakje aan moeten danquote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Wat is 4 jaar geleden?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Bosvruchtenijs erin, waarschijnlijk
Da's alweer vier jaar geleden bijna. Veel gebeurd in de tussentijd
Zelfde probleem hier, in de tekst only weergave kan het wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:35 schreef nijenhuisjeroen het volgende:
p.s. door de oude versie van IE op kantoor kan ik niet quoten...
Leinmeetquote:
Pee was goede invloed.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?
Ja, de tijd gaat snelquote:
Dat, lieve Isa, vraag ik me ook nog steeds af....... Met name waarom dat niet eerder gestopt is en waarom ze na 9 jaar vreemd moest gaan met haar baasquote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo'n vreselijke vrouw was, hoe kan het dan dat jij er een relatie mee had?
Ik zie Isaquote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer bijna 6 jaar geleden dat wij hier waren met o.a. jou.
Haar baas dumpte haar al een paar maanden nadat ze mij gedumpt heeftquote:Op maandag 16 januari 2012 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Is zij nu samen met d'r baas of is het iemand anders, Pee?
En tja, vrouwen vallen op status op dezelfde als mannen voor schoonheid vallen, om het maar ff over één kam te scheren.
Ik kan me die topics nog herinnerenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is da.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Aan de andere kant: als dit niet gebeurd was, was ik ook niet de persoon geworden die ik nu ben
Wat je mij ooit over die relatie hebt verteld ben je veel beter af zonder haarquote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Aan de andere kant: als dit niet gebeurd was, was ik ook niet de persoon geworden die ik nu ben
Uhuh. Maar dat kostte wel jaren om dat uiteindelijk te beseffenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat je mij ooit over die relatie hebt verteld ben je veel beter af zonder haar
Logischquote:Op maandag 16 januari 2012 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh. Maar dat kostte wel jaren om dat uiteindelijk te beseffen
We hebben in de loop der jaren al heel wat gemeet.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan me die topics nog herinnerenLeuk was dat
Enige wat me irriteert is dat zij, de grote boosdoener, binnen no time iets nieuws en langdurigs had en ik nog steeds niksquote:
Ja oneerlijk is datquote:Op maandag 16 januari 2012 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enige wat me irriteert is dat zij, de grote boosdoener, binnen no time iets nieuws en langdurigs had en ik nog steeds niks
Ach. Zij zit nou met zo'n klein lelijk schreeuwding opgezadeld en ik nietquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach. Zij zit nou met zo'n klein lelijk schreeuwding opgezadeld en ik niet
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dat vond ik dan weer logisch bij mijn ex.
Vind mezelf nu leuker dan 4 jaar geleden, dus het gaat de goede kant op.
En niet te vergeten dat je na hard werken in de sportschool en keuken er supersexy uit ziet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
grappig is dat.. ik vind mezelf nu ook veel leuker dan ik was. Helemaal nu mijn labiele fasen over zijn sinds ik goed slaap
Wat vond je logisch? En ook ik ben leuker dan 10 jaar geleden hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dat vond ik dan weer logisch bij mijn ex.
Vind mezelf nu leuker dan 4 jaar geleden, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat je na hard werken in de sportschool en keuken er supersexy uit ziet.
Dat mijn ex veel sneller in een vaste relatie (verloving, bedoel ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 16-01-2012 16:15:10 ]Confidence through competence
Ahquote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Dat mijn ex veel sneller in een vaste relatie (verloving, bedoel ik_!) kwam.
Mijn leukste meeting ooitquote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef golfer het volgende:
We hebben in de loop der jaren al heel wat gemeet.
Deze van bijna 10 jaar geleden was vrijwel bij ons om de hoek en toen hebben we Isa net misgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef Sarabi het volgende:
De hele dag al op een smsje aan het wachten (eigenlijk al vanaf zaterdagmiddag).
Nu is het niet grappig meer.Spannend!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En P, sommige relaties zijn idd schadelijk en dat zie je dan pas als je er uit bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, niet goed voor mijn hart.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef Sarabi het volgende:
De hele dag al op een smsje aan het wachten (eigenlijk al vanaf zaterdagmiddag).
Nu is het niet grappig meer.Vader zelf even laten bellen naar het betreffende bedrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:25 schreef golfer het volgende:
Was een leuke meet, ook al voordat jij er was.
En hier was jij er volgens mij niet bij?
Ja dat zou ook mijn idee zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Vader zelf even laten bellen naar het betreffende bedrijf?
Was dit maar mijn eerste en enigequote:Op maandag 16 januari 2012 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Ja, niet goed voor mijn hart.
Verder kan ik geen mening geven over vorige relaties, dit is mijn eerste en enige (ik was nooit zo populair).
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dit maar mijn eerste en enigeDat zou ik prettiger hebben gevonden dan mijn seriële monogamie verleden.
Mwaoh, valt toch wel mee. Ik ken er maar een stuk of 3 hiervoor van je.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou ik prettiger hebben gevonden dan mijn seriële monogamie verleden.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
Mwaoh, valt toch wel mee. Ik ken er maar een stuk of 3 hiervoor van je.
Maar je hebt dan als het goed is ook bonus en/of een 13e maand gekregen dus moet je het die ene week extra wel redden toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de factoren voor de Blue Monday is de tijd tussen de salarisuitbetaling in december (vaak voor de kerst) en de salarisuitbetaling in januari (gewoon weer aan het eind van de maand). Als je nog geen salaris hebt op de 23ste (ik) is die dag dus veel deprimerender dan de 16e
Hoe droog is dezequote:
Mja maar een beetje ervaring is ook niet slecht.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dit maar mijn eerste en enigeDat zou ik prettiger hebben gevonden dan mijn seriële monogamie verleden.
WOW hebben jullie gewoon een meet gehad in De Librije? Echt te gek!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had al die ervaring willen missen als kiespijnquote:Op maandag 16 januari 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Mja maar een beetje ervaring is ook niet slecht.
Ja, aan de tafel in de keuken gezeten en gewoon mogen rondlopen tussen de koks en van Trees en Johnnie persoonlijk allerlei uitleg krijgen. Was erg leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
WOW hebben jullie gewoon een meet gehad in De Librije? Echt te gek!
bonus? 13e maand? Zo heel erg gebruikelijk is dat nu ook weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar je hebt dan als het goed is ook bonus en/of een 13e maand gekregen dus moet je het die ene week extra wel redden toch?
Ik ben je verslag aan het lezen, leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, aan de tafel in de keuken gezeten en gewoon mogen rondlopen tussen de koks en van Trees en Johnnie persoonlijk allerlei uitleg krijgen. Was erg leuk.
Kerstpakket dan hihiquote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef Vork het volgende:
[..]
bonus? 13e maand? Zo heel erg gebruikelijk is dat nu ook weer niet.
Ik kan mijn ovenschaal van 70 euro niet etenquote:
Maar wel eten in bereidenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan mijn ovenschaal van 70 euro niet eten
Alle dingen die gebeuren leveren, achteraf gezien, ervaringen op voor later! Daar ben ik inmiddels wel achter.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al die ervaring willen missen als kiespijnMaar goed, zoals Sun al zei, dan was ik niet geweest wie ik nu ben. En had ik Lein nooit echt leren kennen
Op Fok! was ie wat uitgebreider, maar daar doen de foto's het helaas niet meer:quote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben je verslag aan het lezen, leuk!
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alle dingen die gebeuren leveren, achteraf gezien, ervaringen op voor later! Daar ben ik inmiddels wel achter.
*visualiseert tetten van dudequote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Op Fok! was ie wat uitgebreider, maar daar doen de foto's het helaas niet meer:
De Librije #4, het verslag en het nagenieten.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik eigenlijk in een sterrenrestaurant sinaasappelsap bestellen of is dat stom? Want ik lust alleen dat en water en dan moet ik de hele avond water drinken.
Sapje kan prima. Maar ik zeg altijd, probeer gewoon eens een klein beetje. Neem je het chauffeurs arrangementquote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik eigenlijk in een sterrenrestaurant sinaasappelsap bestellen of is dat stom? Want ik lust alleen dat en water en dan moet ik de hele avond water drinken.
Tuurlijk mag en kan dat.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Sinaasappelsap vind ik zoetquote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik dacht dat je niet van zuur hield?
Ik vind wijn gewoon echt niet lekker, krijg zo'n klein glaasje niet eens op.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sapje kan prima. Maar ik zeg altijd, probeer gewoon eens een klein beetje. Neem je het chauffeurs arrangement
Your lossquote:Op maandag 16 januari 2012 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind wijn gewoon echt niet lekker, krijg zo'n klein glaasje niet eens op.
Echt goede sinaasappelsap is anders best zurig vind ik. Niet zo zuur als puur citroen of limoen, maar aangezien je dat, verwerkt in iets waar ook suiker bij zit, al niet lekker vond, verbaast het me dat je wel sinaasappelsap lust.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sinaasappelsap vind ik zoet. Citroen en limoen is zuur.
Oh das fijn!quote:
Tis wel een beetje zuur maar niet ZUUR!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt goede sinaasappelsap is anders best zurig vind ik. Niet zo zuur als puur citroen of limoen, maar aangezien je dat, verwerkt in iets waar ook suiker bij zit, al niet lekker vond, verbaast het me dat je wel sinaasappelsap lust.
Juist in sterrententen is de gast echt koning en al bestel je alleen maar thee of wat dan ook bij je eten, dan zullen ze daar niet moeilijk over doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh das fijn!Omdat het nml wel stom is om cola te bestellen dacht ik dat sinaasappelsap ook wel stom zou zijn, want iedereen drinkt wijn.
Nee hoor, gisteren nog bij Librije's zusje gegeten waar iemand bij was die geen wijn drinkt. Kan prima.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh das fijn!Omdat het nml wel stom is om cola te bestellen dacht ik dat sinaasappelsap ook wel stom zou zijn, want iedereen drinkt wijn.
Dan krijg je na afloop een envelop meequote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist in sterrententen is de gast echt koning en al bestel je alleen maar thee of wat dan ook bij je eten, dan zullen ze daar niet moeilijk over doen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist in sterrententen is de gast echt koning en al bestel je alleen maar thee of wat dan ook bij je eten, dan zullen ze daar niet moeilijk over doen.
Oja! Verslag!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren nog bij Librije's zusje gegeten waar iemand bij was die geen wijn drinkt. Kan prima.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan krijg je na afloop een envelop mee. Althans dat lees je wel eens
.
Nope.. niet echt..quote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Is je maag weer een beetje rustig trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |