SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Angelof9 padma nummer 3 alweer
Serinde's Padmaaaaaas
en even wat anders :
Tyler-Girl muziekschaapHook on
[ Bericht 10% gewijzigd door Dottey op 16-01-2012 11:12:38 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Eerst dit bovenstaande dus, dan de giraffe van Esseei proberen te makenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:00 schreef Dottey het volgende:
Mjn pinguin in progress:
Er is weinig van het originele patroon over gebleven.. zelfs de snavel heb ik aangepast en maar wat gedaan, het lijf en de vleugels zijn ook al aangepast![]()
Veul beter. Moet nog 1 vleugel en dan even stevig vastzetten. Vanmiddag of vanavond foto tijd
ik wist dat wel.. eigenwijze vingersquote:Op maandag 16 januari 2012 11:21 schreef trui het volgende:
even juf spelen hoor.snavel is met 'n v. *insert opgestoken vingertje-smiley*
en wow, wat een druk programma dottey! ik heb m'n malabrigo elise shawl eindelijk af, alleen nog blocken.
en vasten-vasten-vasten, daar krijg ik honger van! maar dat kan ook komen doordat 't bijna lunch tijd is.
Geen wonder dat een toer zo lang bij jou duurt! Mijn sprei is net 160 breed dus gaat veel sneller....quote:Op maandag 16 januari 2012 11:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eerst dit bovenstaande dus, dan de giraffe van Esseei proberen te maken![]()
En dan eens een padma toveren![]()
Ohw en tussendoor de fruitmand en de deken van 2.40 breed nog verder hakenen aan de slag voor mijn nichtje aan de maak
Nee hoor.quote:
ik gebruik gewoon een stringetje wol van een andere kleur die ik als ik een nieuwe ronde start ervoor leg en dan maak ik de steek. Als ik aan de volgende toer start dan leg ik hem er weer voor. na een poosje kan je die "optrekken". Door gewoon een ruk te geven aan je touwtje en zo trek je hem er gewoon tussenuit.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef MissN het volgende:
@kwiwi..ik sluit wel elke toer met een halve vaste..omdat ik anders de tel kwijt raak en dr niets meer van snap..maar ben er wel achter gekomen dat het niet zo mooi lijkt ..... je ziet die overgangen echt wel bij mij...
Ik moet toch es markeerringen aanschaffen..
Ik moet nu ook aan de oren beginnen...
Ja, dat vond ik eerst ook lastig ja! Maar je vouwt het oor als het ware dubbel, zodat je laatste steek en de plek waar je volgende steek moet komen, tegen elkaar aan zitten, en dan haak je gewoon verder.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:34 schreef MissN het volgende:
wat ik niet snap bij de padma, is hoe je bij het oor bij de 13e toer ..6 steken kunt overslaan? of trek je het oor dan naar elkaar toe als het ware..zodat er een klein gaatje overblijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |