iekue is een andere boffer waarmee ik een potje hardcore had gespeeldquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Haha, ongetwijfeld ga je dan winnen want ik ben altijd gunner. Ik speel bf eigenlijk alleen met een maat en die vindt het helemaal geweldig om te vliegen.Ik ben wel sinds kort een beetje zelf aan het oefenen en het gaat de goeie kant op.
[..]
Ik weet niet wat een iekue is maar ik geloof je op je woord.
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt maar heli's zijn prima te vliegen met een muis :
Ik ook niet, lijkt wel of het aan de andere kant gecrashed is en ziet mijn procon er iets anders uit qua instellingen ... wijzig je port voor nu ff naar 47210.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:49 schreef dennis3d het volgende:
Ik kom niet meer in het protocon van Kroodjebip zijn server.
Heel vervelend ook weer.
Bij mij staat er dat er een tool ontbreekt maar ik download hem vanavond wel ff overnieuw bip.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:38 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ook niet, lijkt wel of het aan de andere kant gecrashed is en ziet mijn procon er iets anders uit qua instellingen ... wijzig je port voor nu ff naar 47210.
Edit: Laat maar, het functioneert weer.
Dit vond ik dus ook. Hij vliegt zelf maar een beetje van hot naar naar in plaats van dat ie helpt op chokepoints en dan verder vliegt. Zijn gunner zit er maar ook een beetje als spek en bonen bij, die moet maar kijken wat ie kan raken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef BurnaBoy het volgende:
The viper flying is crap. Your gunner couldn't do shit. If you fly a little bird like that okay good flying. But viper need to be flown differently because its a different type of heli.
Dit is mijn mening.
Vipers zijn geen littlebirds en toch gebruikt hij dat ding als zijnde. Kijk eens wat die gunner kon doen de hele tijd. Die kerel was te hele tijd aan het corrigeren voor zijn fouten en daar is hij dan toevallig goed in geworden.
Kom je vanavond nog vliegen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook. Hij vliegt zelf maar een beetje van hot naar naar in plaats van dat ie helpt op chokepoints en dan verder vliegt. Zijn gunner zit er maar ook een beetje als spek en bonen bij, die moet maar kijken wat ie kan raken.
Realisme. Ook in het echt gaat er wel eens iets verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:56 schreef dennis3d het volgende:
Leuk.........
Je vliegt in een jet en opeens ontploft het ding :S
Ja maar verpest wel mijn leuke gevecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Realisme. Ook in het echt gaat er wel eens iets verkeerd.
Heb je er een SSD met een SandForce controller in zitten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:59 schreef Captainp00face het volgende:
Teringzooi, haal ik mijn 'gerepareerde' PC op, krijg ik verdomme weer een blauw scherm..![]()
Nooit van gehoord, wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Heb je er een SSD met een SandForce controller in zitten?
Je harde schijf.. wat voor heb je er in zitten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat houdt dat in?
Zojuist mijn videokaart driver geupdate, ik durf niet te hopen dat het verholpen is, maar doe het toch.
90% zeker dat het aan die vertex ligt. Moet je even gaan nagaan of je sowieso al de laatste firmware hebt, zoniet dan wil flashen naar de laatste firmware nog wel eens helpen. Maar google maar eens op problemen met SandForce en BSOD (blue screen of dead) SandForce is de controller van je Vertex. Die dingen zijn gewoon niet zo fantastisch, sommige mensen hebben mazzel en nooit problemen maar veel mensen hebben wel problemen. Was voor mij ook de reden om over te stappen op Crucial M4 SSD's, die hebben een andere controller.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:02 schreef Captainp00face het volgende:
SSD is een OCZ vertex
HDD is een Samsung spintpoint
Met de laatste firmware geen problemen volgens mij, ik heb er hier zelf ook 2 (vertex2) en daar heb ik geen problemen mee. Vertex3 is echter een regelrechte ramp.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:09 schreef BurnaBoy het volgende:
Auti, waren die problemen ook met vertex 2 ? Ik heb er daar namelijk een van in mijn laptop zitten en eigenlijk tot nu toe geen problemen maar anders vervang ik die even voortijdig.
Dat advies geeft OCZ zelf ook.. logisch ook, if it ain't broken, don't fix it.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef BurnaBoy het volgende:
Oh nooit geupgrade eigenlijk. Tis zon 34nm model met 32gb en nooit problemen mee gehad dus dan ga ik ook niet upgraden. Als het werkt waarom knoeien weet je.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef Captainp00face het volgende:
Shit, de OCZ is dus echt een kut ding.. Logisch dat na al die blauwe schermen ik geen beeld meer kreeg aangezien Windows is geļnstalleerd op dat stuk troep.. Misschien toch maar een keer eruit halen en W7 op mijn HDD zetten..
Ga ik zeker doen, bedankt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef Auti het volgende:
[..]En proberen die vertex terug te sturen/ om te ruilen voor een SSD zonder SandForce controller. Bijvoorbeeld een Crucial m4.
Gebruik je Firefox? Ik kan met Firefox ook niet quoten of editen. met Internet Explorer wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Leatherneck het volgende:
Waarom werkt de edit niet hier? Moet nog ff wennen aan Win7 blijkbaar, maar Origin doet het nu inene wel.
je bent om!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:50 schreef Leatherneck het volgende:
Even een noobvraag,
Heb vanavond Win7 geļnstalleerd en heb BF3 via g2play gekocht. Origin werkt echter nog niet via Win7, maar via g2play werd mij verteld dat "direct download" ook beschikbaar zou zijn. Nu heb ik de key binnen echt heb ik geen idee hoe ik het spel kan downloaden. Heb een account op officiėle EA website btw. Iemand?
kon eerst niet in de winkel...quote:Op zondag 22 januari 2012 00:12 schreef JK het volgende:
Edit moet wel werken hoor. Fijn programma he, dat Origin...
ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen meequote:Op zondag 22 januari 2012 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kon eerst niet in de winkel...en een daarna kon ik mn bestelling niet inzien om op de 'download game' knop te drukken.
![]()
wat een bagger.
Ik heb ook totaal geen problemen met origin hoor.....quote:Op zondag 22 januari 2012 12:43 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee
en ben nog de enige ook volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
ik wil wel helpen starten maar ik kan pas uur of 6 echt spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef FireFox1 het volgende:
Pfff... ik haal nu écht BoF uit mijn tags
Blijkbaar... Ik probeer geregeld de server op te starten, maar kom de afgelopen 2 weken niet verder dan 4/5 mensen. BF is aan het sterven, en ik geef B2K de schuld.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:47 schreef Afwazig het volgende:
Zit geen hond meer op de servers helaas, iedereen het zat?
Back to Karkand?quote:
Misschien moet je je filter anders instellen als je alleen maar meatgrinder mappen ziet.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja dat BF3 vroeg of laat (vroeg dus) dood zou gaan was al duidelijk. De community (C4 mensen: Casual Couch Call of duty Crowd) wilt geen grote mappen. Ze willen lekkere meatgrinders zoals metro hebben (meest gespeelde map). Grote mappen = minder pewpewpew per minuut = minder awesome momenten.
haha nou eigenlijk spawn de die daar zoquote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef JK het volgende:
Dat is of een space shuttle of iemand waarvan de verbinding is weggevallen.
haha jaa zal bestquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef JK het volgende:
VaagIk heb ook wel eens een keer gezien dat Dennis3D een jeep onder z'n tank geplakt had zitten ,zag er ook heel erg raar uit.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
haha ik vandaag dubbele headshot vet droog
epicquote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
Had er vandaag 2 in 1 ronde.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
Haha, prachtig he, ik wil wel meer filmpjes maken maar dan gaat FPS achteruitquote:Op zondag 22 januari 2012 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had er vandaag 2 in 1 ronde.
Metro 64 met een SV98
De community is vele malen zwakker dan CSS of WoW. De casual players zijn nu (om verschillende redenen) vertrokken, en enkel de hardcore players blijven. En dat is mijn ogen niet genoeg om BF levendig te houden.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja bf sterft niet alleen omdat mensen C4 zijn maar dit is niet zoals vroeger de enige game die ik voor 7 maand had. En er komen nu steeds meer goede games uit. Kijk het aantal goede games dat uitkomt per jaar ligt nu veel hoger dan 6/7 jaar geleden. Dus dan hou je ook gewoon minder tijd over.
Dit dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja dat BF3 vroeg of laat (vroeg dus) dood zou gaan was al duidelijk. De community (C4 mensen: Casual Couch Call of duty Crowd) wilt geen grote mappen. Ze willen lekkere meatgrinders zoals metro hebben (meest gespeelde map). Grote mappen = minder pewpewpew per minuut = minder awesome momenten.
Tjah ik heb eergisteren voor het eerst in lange tijd gespeeld. Zag dat al onze BoF server leeg waren en ben ff op een andere server gaan spelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De community is vele malen zwakker dan CSS of WoW. De casual players zijn nu (om verschillende redenen) vertrokken, en enkel de hardcore players blijven. En dat is mijn ogen niet genoeg om BF levendig te houden.
[..]
Dit dus.
Ik betrap me erop steeds meer en meer CSS te spelen omdat de servers waar ik al 6 jaar speel, nog steeds vol zitten. Dat kan ik absoluut niet over de BoF servers zeggen. Het waren hele leuke en gezellige 4 weken, maar ik zag de een na de andere BoF'er afhaken.
Ja ik zal het wel weer gedaan hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef JK het volgende:
VaagIk heb ook wel eens een keer gezien dat Dennis3D een jeep onder z'n tank geplakt had zitten ,zag er ook heel erg raar uit.
Heb ik de laatste tijd ook steeds maar als ik aan het spelen van meh..quote:Op maandag 23 januari 2012 02:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tjah ik heb eergisteren voor het eerst in lange tijd gespeeld. Zag dat al onze BoF server leeg waren en ben ff op een andere server gaan spelen.
Voordat ik stopte met spelen vond ik het tof, gisteren was 't bij mij alleen maar 'meh'..
maar dat is altijd leuk dennis pestenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef robuust89 het volgende:
Alhoewel, gisteravond was wel humor, Dennis pesten met helicopters![]()
Zo leuk als je iemand's reactie kunt horen als je iets doet wat hun niet aanstaat. Voorop gesteld dat je in het andere team zit natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef robuust89 het volgende:
Alhoewel, gisteravond was wel humor, Dennis Mensen op TS pesten
Mijn nick is : S-Fietsquote:Op zondag 22 januari 2012 23:09 schreef JK het volgende:
Die double headshot.. prachtig hoe ze PRECIES naast elkaar gaan staan!!
Je zou bijna denken dat het afgesproken werk is, zo mooi!
Heel af en toe heb ik zo een double kill met m'n famas, maar dan gaat er wel meer dan één kogel door de loop heen.
Surveillance-Fiets, wat is je nick in BF3?
Jajajajaquote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
maar dat is altijd leuk dennis pesten
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef robuust89 het volgende:
Alhoewel, gisteravond was wel humor, Dennis pesten met helicopters![]()
Metro- en RPG-hoer zo te zien!quote:
jaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Gaan we nu synchroon posten?
[ afbeelding ]
idd, de combi van die twee is echt epischquote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef JK het volgende:
[..]
Metro- en RPG-hoer zo te zien!![]()
Hoe bevalt het je tot nu toe? Volgens mij is het heel lastig om nu te beginnen met het spel met minimale wapens, vergeleken met anderen die al veel of alle unlocks hebben.
je moet ergens je cover vandaan halenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:41 schreef dekilo het volgende:
Ik heb laatst in een tank een joekel van een boom op caspian van gasstation tot antenna meegesleept!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |