Misschien moet je je filter anders instellen als je alleen maar meatgrinder mappen ziet.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja dat BF3 vroeg of laat (vroeg dus) dood zou gaan was al duidelijk. De community (C4 mensen: Casual Couch Call of duty Crowd) wilt geen grote mappen. Ze willen lekkere meatgrinders zoals metro hebben (meest gespeelde map). Grote mappen = minder pewpewpew per minuut = minder awesome momenten.
haha nou eigenlijk spawn de die daar zoquote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef JK het volgende:
Dat is of een space shuttle of iemand waarvan de verbinding is weggevallen.
haha jaa zal bestquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef JK het volgende:
VaagIk heb ook wel eens een keer gezien dat Dennis3D een jeep onder z'n tank geplakt had zitten ,zag er ook heel erg raar uit.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
haha ik vandaag dubbele headshot vet droog
epicquote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
Had er vandaag 2 in 1 ronde.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
Haha, prachtig he, ik wil wel meer filmpjes maken maar dan gaat FPS achteruitquote:Op zondag 22 januari 2012 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had er vandaag 2 in 1 ronde.
Metro 64 met een SV98
De community is vele malen zwakker dan CSS of WoW. De casual players zijn nu (om verschillende redenen) vertrokken, en enkel de hardcore players blijven. En dat is mijn ogen niet genoeg om BF levendig te houden.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja bf sterft niet alleen omdat mensen C4 zijn maar dit is niet zoals vroeger de enige game die ik voor 7 maand had. En er komen nu steeds meer goede games uit. Kijk het aantal goede games dat uitkomt per jaar ligt nu veel hoger dan 6/7 jaar geleden. Dus dan hou je ook gewoon minder tijd over.
Dit dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja dat BF3 vroeg of laat (vroeg dus) dood zou gaan was al duidelijk. De community (C4 mensen: Casual Couch Call of duty Crowd) wilt geen grote mappen. Ze willen lekkere meatgrinders zoals metro hebben (meest gespeelde map). Grote mappen = minder pewpewpew per minuut = minder awesome momenten.
Tjah ik heb eergisteren voor het eerst in lange tijd gespeeld. Zag dat al onze BoF server leeg waren en ben ff op een andere server gaan spelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De community is vele malen zwakker dan CSS of WoW. De casual players zijn nu (om verschillende redenen) vertrokken, en enkel de hardcore players blijven. En dat is mijn ogen niet genoeg om BF levendig te houden.
[..]
Dit dus.
Ik betrap me erop steeds meer en meer CSS te spelen omdat de servers waar ik al 6 jaar speel, nog steeds vol zitten. Dat kan ik absoluut niet over de BoF servers zeggen. Het waren hele leuke en gezellige 4 weken, maar ik zag de een na de andere BoF'er afhaken.
Ja ik zal het wel weer gedaan hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef JK het volgende:
VaagIk heb ook wel eens een keer gezien dat Dennis3D een jeep onder z'n tank geplakt had zitten ,zag er ook heel erg raar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |