Heb ik de laatste tijd ook steeds maar als ik aan het spelen van meh..quote:Op maandag 23 januari 2012 02:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tjah ik heb eergisteren voor het eerst in lange tijd gespeeld. Zag dat al onze BoF server leeg waren en ben ff op een andere server gaan spelen.
Voordat ik stopte met spelen vond ik het tof, gisteren was 't bij mij alleen maar 'meh'..
maar dat is altijd leuk dennis pestenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef robuust89 het volgende:
Alhoewel, gisteravond was wel humor, Dennis pesten met helicopters![]()
Zo leuk als je iemand's reactie kunt horen als je iets doet wat hun niet aanstaat. Voorop gesteld dat je in het andere team zit natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef robuust89 het volgende:
Alhoewel, gisteravond was wel humor, Dennis Mensen op TS pesten
Mijn nick is : S-Fietsquote:Op zondag 22 januari 2012 23:09 schreef JK het volgende:
Die double headshot.. prachtig hoe ze PRECIES naast elkaar gaan staan!!
Je zou bijna denken dat het afgesproken werk is, zo mooi!
Heel af en toe heb ik zo een double kill met m'n famas, maar dan gaat er wel meer dan één kogel door de loop heen.
Surveillance-Fiets, wat is je nick in BF3?
Jajajajaquote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
maar dat is altijd leuk dennis pesten
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:29 schreef robuust89 het volgende:
Alhoewel, gisteravond was wel humor, Dennis pesten met helicopters![]()
Metro- en RPG-hoer zo te zien!quote:
jaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Gaan we nu synchroon posten?
[ afbeelding ]
idd, de combi van die twee is echt epischquote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef JK het volgende:
[..]
Metro- en RPG-hoer zo te zien!![]()
Hoe bevalt het je tot nu toe? Volgens mij is het heel lastig om nu te beginnen met het spel met minimale wapens, vergeleken met anderen die al veel of alle unlocks hebben.
je moet ergens je cover vandaan halenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:41 schreef dekilo het volgende:
Ik heb laatst in een tank een joekel van een boom op caspian van gasstation tot antenna meegesleept!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |