ik kan er vanavond helaas niet bij zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True, was voor mij de reden om gister andere servers te zoeken. Toen ik keek was alles leeg.
Zal vanavond wel weer even komen kijken en desnoods helpen vullen.
Ik ook niet helaas, ik was ff vergeten dat ik een afspraak had staan ... rond 2100 hoop ik online te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik kan er vanavond helaas niet bij zijn![]()
Hij right erg goed juist hoor.. "Drag Shooting" is hoe het genoemd word.. Hier een tutorial: (wel BC2, maar het idee is precies hetzelfde)quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Teh fuck,
Hij schiet nog voordat ie goed en wel gericht heeft. Snap nou wel waarom ik zuig met recon, doe veel te veel moeite om precies op het hoofd te mikken
Ha, much to learn i havequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hij right erg goed juist hoor.. "Drag Shooting" is hoe het genoemd word.. Hier een tutorial: (wel BC2, maar het idee is precies hetzelfde)
Daarom lekker op ts, beetje kletsen. Dan ben je zo een aantal potjes + unlocks verder!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:52 schreef Spelvout het volgende:
Ik wil vanavond best helpen vullen, wordt een beetje saai om als loner op andere servers te spelen. Kom vaak niet verder dan 1 potje..
Nee jij mag niet komenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:40 schreef HyperViper het volgende:
Ik kom vanavond ook wel even langs.
En ik maar denken dat dragshooting iets speciaals isquote:
Nah, ik heb die BoF-tag er afgelopen week juist BIJ gezetquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat is al lastig, de meeste komen niet op TS - of halen de BoF tag weg omdat er te weinig BoFFers online zijn, wat oa als resultaat heeft dat er straks ook geen trainingen en wars gegeven worden, omdat er simpelweg geen BoFFers meer zijn.
Blijkbaar moeten er eerst trainingen en wars gegeven worden zonder leden, zodat de leden weer terug komen ... (snappie ? - nee, ik ook niet).
Onwaarschijnlijk...Aimbot?quote:
Kan mis ook wel helpen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas, ik was ff vergeten dat ik een afspraak had staan ... rond 2100 hoop ik online te zijn.
Hij legt inderdaad een hoop nuttige dingen uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hij right erg goed juist hoor.. "Drag Shooting" is hoe het genoemd word.. Hier een tutorial: (wel BC2, maar het idee is precies hetzelfde)
Hier diezelfde gast in de BF3 Beta:quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hij legt inderdaad een hoop nuttige dingen uit.
Vooral niet scannen met die scope is het belangrijkste. Want dan is het weer lastiger voor andere snipers/spelers om jou te raken omdat je steeds beweegt.
Dat is ook de reden waarom je eigenlijk niet met straight pull bolt moet gaan schieten. Dat ding forceert je juist om steeds uit te zoomen en te bewegen.
Uiteindelijk ook hoe langer je leeft hoe meer kogels je kunt proberen raak te schieten toch.
Die heeft echt skills!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hier diezelfde gast in de BF3 Beta:
(geen uitleg, alleen gameplay met SV98)
Hij gaat echt als 'n gek..
Je mikt sneller.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:33 schreef MouzurX het volgende:
Wat is dan eigenlijk het precieze verschil met gewoon je target volgen?
Is het het feit dat je meer precies kan mikken wanneer je een streep trekt met je muis ipv hele kleine correcties?
Hoho, elke avond ben ik bijna wel online te vinden als één van de admins (ondanks dat ik niet op de server zit, kan ik natuurlijk wel taken er op uitvoeren).quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Alleen komt dan het volgende probleem als de server vol is; In de que staan.
Zolang de VIP slots niet werken en/of admins zich niet meer laten zien, schiet het niet echt op .. je ziet het nu ook al, de animo wordt steeds minder en iedereen speelt elders ..
graag....quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:11 schreef Spelvout het volgende:
8 online op m'n battlelog. We kunnen nu een poging doen?
Op korte termijn ga ik weer beginnen met spelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef JK het volgende:
Feit blijft dat ik mensen die voor de kerst vaak speelden, nu niet meer zie. Een handje vol daarvan zie ik op andere servers spelen, maar er zijn er ook een aantal die gewoon verdwenen zijn en helemaal geen BF3 meer spelen. Dat blijf je toch houden... maar er komen ook wel weer nieuwe mensen bij.
Ik zal erover nadenken, ik ben zelf niet zo van de Rush/SQDM. De reden dat het "niet loopt" is toch niet omdat de huidige servers B2K/Vanilla draaien ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef JK het volgende:
Voor wat betreft jouw server, ik vind het prima, al zijn er nog een aantal mensen die hier over moeten beslissen. Je moet echter denk ik wel een bepaald plan met je server hebben, anders dan de huidige 3 (even de clanwar server niet meegeteld). B2K en/of Vanilla hebben we al, je zou kunnen denken aan een SQDM of SQ Rush, een flyschool server (of wel gewoon een server met flymaps) of wat dan ook, als het maar niet meer van hetzelfde is wat nu toch niet loopt.![]()
Flightschool server!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:55 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, ik ben zelf niet zo van de Rush/SQDM. De reden dat het "niet loopt" is toch niet omdat de huidige servers B2K/Vanilla draaien ?
Een Flyschool server kan ik evt draaien op die 16 slot unranked server die er gratis bij zat
En natuurlijk elke round #1 met >90% accuracyquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Gibson02 het volgende:
Heerlijk, met de 870MCS shotgun mensen over de zeik helpen. Moest wel ernorm wennen aan de agresssive gameplay met zo'n ding, maar wel ideaal om een chokepoint te flanken.
welke map?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Gibson02 het volgende:
Heerlijk, met de 870MCS shotgun mensen over de zeik helpen. Moest wel ernorm wennen aan de agresssive gameplay met zo'n ding, maar wel ideaal om een chokepoint te flanken.
Voor de Flyschool 16 slots server heb ik het volgende plan:quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:55 schreef KroodjeBip het volgende:
Een Flyschool server kan ik evt draaien op die 16 slot unranked server die er gratis bij zat
Daar zit wat in ... ik dacht meer aan een server waar je kan oefenen, aangezien je stats er niet op vooruit gaan en het in dit geval handig is dat het een unranked server is. Als je na wat oefening al aardig kunt vliegen, kun je iig met een gerust hart een ranked server joinen en daar de unlocks halen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:45 schreef JK het volgende:
Nadeel van unranked flyschool is dat je dus geen unlocks kan krijgen wat wel erg mooi zou zijn.
Handig om je flares te halen of een andere lastige unlock. Doe je 'm ranked, dan komen er noobs vliegen en ook vaak mensen die juist komen om mensen uit de lucht te halen die wat hoger in rang zijn om gewoon lekker te stangen.
Ik was net wegquote:#1 en #2 staan leeg omdat we zelf overal ergens anders spelen en het aanbod aan servers enorm is. Gister in m'n favorieten (10 servers, waarvan toch wel wat populaire) waren ALLE servers leeg. Zelfs de metro 64 servers. Toen we gisteravond laat met 4 man speelden op Karkand #1, zag ik zelf maar 1 persoon joinen die snel weer weg ging. Volgende keer moeten we dat vroeger op de avond doen.
Als ik na 21.30 nog zit te spelen, slaap ik niet voor 0.00uquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar zit wat in ... ik dacht meer aan een server waar je kan oefenen, aangezien je stats er niet op vooruit gaan en het in dit geval handig is dat het een unranked server is. Als je na wat oefening al aardig kunt vliegen, kun je iig met een gerust hart een ranked server joinen en daar de unlocks halen.
Ranked lijkt me in deze dan geen optie, ik denk ook dat dat een probleem gaat worden, zoals je het omschrijft ... een middenweg: Alle unlocks standaard aanzetten ?
[..]
Ik was net weg, Gibson, Torched, BugworksNL en Ikue waren er iig wel (rond 21:00/22:00), ik ben zelf niet lang gebleven, er kwam helaas iets tussen ..
Gistermiddag op een servertje gespeeld die Metro, Grand Bazaar en Seine Crossing cycleden. Ging in begin nergens over, omdat ik nog gewend was om vooral veel cover te zoeken en met rifle rond te lopen. Dat kwam dus niet goed met een shotgun.quote:
maar zoals ook al gezegt is het is ook wel is handig om ff iets te unlockenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Wat de flyschool betreft, ik zou gewoon alle unlocks aanzetten en unranked houden. Het is toch ook bedoeld om lekker te oefenen en te kloten?
Klopt, maar wat JK zegt, als je ranked gaat komen er geheid hoge levels de noobs uit de lucht knallen ed. en je verziekt je stats niet op een unranked server .. als je nog niet gevlogen hebt, dan crash je wel een paar dozijn aan jets en chopperzquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
maar zoals ook al gezegt is het is ook wel is handig om ff iets te unlocken
Ik heb toevallig nog een server staan, die 5 jaar als WoW server heeft gedraaid, dus dat is geen probleem. Ik vind het alleen een beetje zonde om die 32 slots op te offeren voor een flighschool (I know, ik maak het er ook niet makkelijker opquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef JK het volgende:
De meeste mensen joinen flyschools omdat ze én kunnen oefenen, én kunnen unlocken en een verwachting hebben dat er beginners op de server zitten en ze niet direct worden neergehaald.
Lekker oefenen kan je ook doen op een vrijwel lege server met 1p- of 2p-start server. Het hele unranked gebeuren vind ik zelf met name zinvol voor clanwars en dus zoals we op de #3 hebben om alle unlocks van wapens en voertuigen eens te kunnen zien.
het is gewoon lastig om iets goeds te bedenken om op je server te draaien wat er al niet is.
#1 is B2K & vanilla
#2 is vanilla
#3 clanwar / all unlocks / unranked
#4 metro-32 1000 tickets met kick/ban op RPG en M320.
Stel je zou een flyschool doen, je kan een script draaien waarop je boven een bepaalde rang gaat kicken, maar dan kan je er zelf ook niet meer opDit script moet wel draaien op een server buiten de BF3-server om. dus moet je weer een PC/server hebben die 24/7 draait. Moet je maar net zin in hebben.
Daar zit wat in idd ... lastig ..quote:Tis gewoon lastig, maar als ik een unranked flyschool zie, ga ik er niet op. Ik wil juist unlocken om verder te komen, die flares zijn belangrijk, de heatseekers uiteraard ook. Alles daarna is leuk, maar niet broodnodig.
Vind ik dus ook. En dat hoge rank kicken vind ik een beetje vaag. Een hoge rank wil niet altijd betekenen dat iemand een goede speler is. Iemand kan zijn hele 'BF3-carierre' ook uitsluitend als Recon in Metro geranked zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef ems. het volgende:
Waarom zou je willen unlocken op een flyschool? De flares unlock je op vrijwel alles na 1 of 2 kills, wat niet zo'n probleem is lijkt me?
Er zijn erg veel mensen die na uuuuren vliegen nog steeds die Flares niet unlocked hebben.. Alleen vraag ik me af of die significant betere resultaten gaan halen als ze de Flares WEL hebben..quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef ems. het volgende:
Waarom zou je willen unlocken op een flyschool? De flares unlock je op vrijwel alles na 1 of 2 kills, wat niet zo'n probleem is lijkt me?
Qua stroomkosten valt reuze mee, qua plan is het nogal beperkt, vooral om wat je zegt, je kan een server niet zelf hosten en het verschil daarin niet maken. Om de server vol te krijgen, kan ik verder niets anders bedenken dan meer te recruiten zodat er altijd bezetting is en de meest actieve spelers op zn minst kick rechten geven. Ik denk namelijk ook, dat als spelers, actieve admins op de server zien, de server sneller in hun favorieten zetten ..quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef JK het volgende:
Als jij ook de stroomkosten daar van mee rekent wordt je ook niet vrolijk.
Als ik heel eerlijk ben vraag ik me af of het zin heeft om die BF3-server te laten draaien, maar dat gaf ik ook al aan op TS. Het aanbod aan servers is enorm, lege servers zijn er ook genoeg om gebruik van te maken, onze servers staan vaak leeg nu... je moet dus wel een verdomd goed plan hebben wil je een server populair maken.
Lijkt me heel erg sterk inderdaad. Ik vind het juist wel een goede oefening.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Er zijn erg veel mensen die na uuuuren vliegen nog steeds die Flares niet unlocked hebben.. Alleen vraag ik me af of die significant betere resultaten gaan halen als ze de Flares WEL hebben..
Ik snap het ook niet zo erg.. Ik had idd binnen een paar keer een jet gepakt te hebben al heat seekers, en als je die eenmaal hebt blijf je wel scoren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg sterk inderdaad. Ik vind het juist wel een goede oefening.
Ondertussen rank 43 en gister maar eens besloten flares te halen voor de littlebird. Op eerste try meteen 2 unlocks
Dat is knap, ik gebruik toetsenboard én muis.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef Jeff89 het volgende:
Hoe vliegen jullie trouwens?
Ik alleen met toetsenbord, en ik heb A omgewisseld met linkerpijl, en D met rechterpijl (de standaard controls voelden onnatuurlijk).
Muizen heb ik even geprobeerd, maar dat vind ik kut..
Ik bedoel het ook niet als aanval richting jou hoor, je bent eigenlijk de enige admin die vaker online is - en je hebt uiteraard nog meer te doen ... logisch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:34 schreef JK het volgende:
Actieve admins zijn wel fijn ja. Indien nodig kan je ingrijpen. Maar stel ik zit op TS op een andere server en ik hoor dat het fout gaat op één van de BoF-servers, dan ben ik er ook snel bij. Een week of 2 terug was het op #4 een keer nodig las ik hier op FoK! en daar ben ik meteen op ingesprongen. Volgens mij vroeg Dre612 dat toen.
Serieus ? wtfquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Gibson02 het volgende:
ik vlieg alleen met toetsenboard, standaard instellingen. Bevalt prima!
None taken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet als aanval richting jou hoor, je bent eigenlijk de enige admin die vaker online is - en je hebt uiteraard nog meer te doen ... logisch.
Daar is helemaal niks mis mee hoor. Heb wel is met de muis geprobeerd, maar dat is zo irritant. bovendien vind ik linkerhand op WASD en rechterhand op de pijtjestoetsen met de duim op spacebar om te schieten wel fijn spelen. mja ik heb dan ook grote handenquote:
Ik heb de procon app op mijn Ipad en Iphone draaien, die vind ik zelfs nog makkelijker werken dan de PC versie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef JK het volgende:
[..]
None taken.![]()
Maar als de servers leeg zijn, ga ik natuurlijk niet in de server zitten wachten als ik ook op een drukke server kan spelen.Maar wil niet zeggen dat Procon gewoon op de achtergrond meerdere servers tegelijkertijd kan monitoren. Daarmee kan je ook in-game bijv. chatten / waarschuwen zonder dat je zelf in het spel zit.
Ik ben verbaasd dat je op die manier zo stabiel kunt vliegen ... een toetsaanslag is altijd de volle 100% links/rechts/etc. met een muis kun je wel procentueel (is dit een woord ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee hoor. Heb wel is met de muis geprobeerd, maar dat is zo irritant. bovendien vind ik linkerhand op WASD en rechterhand op de pijtjestoetsen met de duim op spacebar om te schieten wel fijn spelen. mja ik heb dan ook grote handen
In principe maakt het weinig uit omdat je toch 95% van de tijd hard links of rechts stuurt.. Alleen je gun op vliegtuigen richten is een beetje tricky, maar het vliegen zelf gaat veeeeel soepeler dan met de muis imo..quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat je op die manier zo stabiel kunt vliegen ... een toetsaanslag is altijd de volle 100% links/rechts/etc. met een muis kun je wel procentueel (is dit een woord ?) manoeuvreren.
Dit dus. Het punt is dat je met je muis vaak te grote bewegingen maakt, wat je bij het aimen van een geweer bijvoorbeeld wel doet. de beweging op het toetsenbord is veel kleiner, en daarom denk ik accurater.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
In principe maakt het weinig uit omdat je toch 95% van de tijd hard links of rechts stuurt.. Alleen je gun op vliegtuigen richten is een beetje tricky, maar het vliegen zelf gaat veeeeel soepeler dan met de muis imo..
Maar je hoeft een toets natuurlijk niet ingedrukt te houden. je kan hem ook indrukken zoals je een letter typt, dan corrigeer je ook maar kleine beetjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat je op die manier zo stabiel kunt vliegen ... een toetsaanslag is altijd de volle 100% links/rechts/etc. met een muis kun je wel procentueel (is dit een woord ?) manoeuvreren.
Respect, dat lukt me voor geen meter..quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Gibson02 het volgende:
Zelfde hier.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Gibson02 het volgende:
Ik gebruik het zelf niet, maar het kan wel, ook voor Windows 7 met wat speciale software.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Zijn er ook mensen die een PS3 controller gebruiken? Kan dit überhaupt?
combinatie van beide om je bochten sneller te maken. Is niet heel erg lastig. Je kunt gewoon in 3rd person even toetsen indrukken om te zien wat wat nu precies doet en dan gaan combineren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef ems. het volgende:
Hoe vlieg je met alleen een keyboard? Ik bedoel, hoe maak je dan bochten? Met de pijltjestoetsen oid?
Met de muis?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef ems. het volgende:
Hoe vlieg je met alleen een keyboard? Ik bedoel, hoe maak je dan bochten? Met de pijltjestoetsen oid?
Die heb ik serieus nog nooit gebruikt.. Wist niet eens dat die bestonden.. Wat doen ze precies?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Gibson02 het volgende:
W: gas geven
S: afremmen
A + D: bediening staartroerbladen
Pijlen: bediening vleugelroerbladen
snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet met muis en joysticks etc:P
Wat je anders met je muis doetquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:25 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Die heb ik serieus nog nooit gebruikt.. Wist niet eens dat die bestonden.. Wat doen ze precies?
en jaa hoor hij zit weer te trollenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:32 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trolling
Hardcore heeft geen 3rd personquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
combinatie van beide om je bochten sneller te maken. Is niet heel erg lastig. Je kunt gewoon in 3rd person even toetsen indrukken om te zien wat wat nu precies doet en dan gaan combineren.
Kost ff tijd maar heel ingewikkeld is het niet.
Of je doet je muis naar rechts en je bereikt hetzelfde? Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n accuraat iets als de muis bewust achterwege zou laten voor een spel als ditquote:Bocht naar rechts met een jet is alvast met A insturen, tegelijkertijd rollen met rechterpijltje en dan op het moment dat je gerold bent Pijltje naar onder indrukken en A loslaten. En in het begin van de bocht remmen en halverwege met afterburner weer snelheid maken maar dat gas geven ligt aan de situatie.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef hiddit het volgende:
[..]
en jaa hoor hij zit weer te trollen
Wie dan ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef hiddit het volgende:
[..]
en jaa hoor hij zit weer te trollen
Tja moet je zelf weten als je hardcore wilt spelen. Vraag maar aan iekue hoe ik reageer op hardcorequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Hardcore heeft geen 3rd person
[..]
Of je doet je muis naar rechts en je bereikt hetzelfde? Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n accuraat iets als de muis bewust achterwege zou laten voor een spel als dit
ik zit nu in metro maar als jullie een andere willen ook goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wie dan ?
Hij is in zijn eentje in die server
Wat speel je dan nog meer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:46 schreef JK het volgende:
Flauwe lui die alleen met MAV's killen in Metro.![]()
Je moet constant op die fuckdingen letten en bukken wil je nog een beetje kans hebben om te overleven. Net een idioot die al bijna 1000 MAV kills op z'n naam heeft, ik ken nog een ander die er 1300 op z'n naam heeft. Ga gewoon spelen als een vent en laat je kop zien in het level.
Ik ga lekker wat anders doen, ben BF3 effe zat.
Haha, ongetwijfeld ga je dan winnen want ik ben altijd gunner. Ik speel bf eigenlijk alleen met een maat en die vindt het helemaal geweldig om te vliegen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Gibson02 het volgende:
@EMS, helicopter gevechtje?
Mijn toetsenbord tegen jou 'accurate' muis?
Ik weet niet wat een iekue is maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tja moet je zelf weten als je hardcore wilt spelen. Vraag maar aan iekue hoe ik reageer op hardcore
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt maar heli's zijn prima te vliegen met een muis :quote:Muis is irritant met vliegen omdat je niet echt iets hebt waartegen je je afgelegde afstand kunt afleggen. Ik bedoel dat je niet snel kunt zien hoeveel je nu precies beweegt en dat is de reden waarom ik met tobo vlieg. Heli's zijn niet te vliegen met een muis
BF3 ff zat als in 'nu' ff zat. Zo niet meer, of ik zoek een Metro server zonder MAV idioten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |