abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:15:51 #126
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_106968919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:11 schreef Spelvout het volgende:
8 online op m'n battlelog. We kunnen nu een poging doen?
graag....
pi_106969434
Ik ga nu in #1
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:28:36 #128
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_106969623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:24 schreef Spelvout het volgende:
Ik ga nu in #1
ik ook
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:14:32 #129
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_106971947
Ik ook, maar er kwamen weinig mensen, volgende keer vroeger proberen. :)
pi_106973179
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef JK het volgende:

Feit blijft dat ik mensen die voor de kerst vaak speelden, nu niet meer zie. Een handje vol daarvan zie ik op andere servers spelen, maar er zijn er ook een aantal die gewoon verdwenen zijn en helemaal geen BF3 meer spelen. Dat blijf je toch houden... maar er komen ook wel weer nieuwe mensen bij.
Op korte termijn ga ik weer beginnen met spelen.
-weg-
pi_106978878
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef JK het volgende:

Voor wat betreft jouw server, ik vind het prima, al zijn er nog een aantal mensen die hier over moeten beslissen. Je moet echter denk ik wel een bepaald plan met je server hebben, anders dan de huidige 3 (even de clanwar server niet meegeteld). B2K en/of Vanilla hebben we al, je zou kunnen denken aan een SQDM of SQ Rush, een flyschool server (of wel gewoon een server met flymaps) of wat dan ook, als het maar niet meer van hetzelfde is wat nu toch niet loopt. :+
Ik zal erover nadenken, ik ben zelf niet zo van de Rush/SQDM. De reden dat het "niet loopt" is toch niet omdat de huidige servers B2K/Vanilla draaien ?
Een Flyschool server kan ik evt draaien op die 16 slot unranked server die er gratis bij zat :)
pi_106979101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 07:55 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Ik zal erover nadenken, ik ben zelf niet zo van de Rush/SQDM. De reden dat het "niet loopt" is toch niet omdat de huidige servers B2K/Vanilla draaien ?
Een Flyschool server kan ik evt draaien op die 16 slot unranked server die er gratis bij zat :)
Flightschool server!!! *O*
pi_106980890
Heerlijk, met de 870MCS shotgun mensen over de zeik helpen. Moest wel ernorm wennen aan de agresssive gameplay met zo'n ding, maar wel ideaal om een chokepoint te flanken.
pi_106980910
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Gibson02 het volgende:
Heerlijk, met de 870MCS shotgun mensen over de zeik helpen. Moest wel ernorm wennen aan de agresssive gameplay met zo'n ding, maar wel ideaal om een chokepoint te flanken.
En natuurlijk elke round #1 met >90% accuracy })
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:25:46 #135
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_106981259
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Gibson02 het volgende:
welke map?
I follow you......but not on Twitter
pi_106981412
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 07:55 schreef KroodjeBip het volgende:

Voor de Flyschool 16 slots server heb ik het volgende plan:
- Flymaps; Caspian, Noshahr, Firestorm ed.
- 1 player start
- Fast spawn (50%)
- Tickets 50%
- Simpel wachtwoord
- Unranked
- Misschien handig om health te verdubbelen oid, voor de echte drama-piloten :')

Aanmerkingen/Opmerkingen zijn uiteraard welkom. Laat maar weten wat je ervan vindt ... de naam van de server komt wel, indien akkoord.
Zijn degene die hierover beslissen nog ergens te bereiken ?
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:45:21 #137
4259 JK
pi_106981653
Nadeel van unranked flyschool is dat je dus geen unlocks kan krijgen wat wel erg mooi zou zijn.
Handig om je flares te halen of een andere lastige unlock. Doe je 'm ranked, dan komen er noobs vliegen en ook vaak mensen die juist komen om mensen uit de lucht te halen die wat hoger in rang zijn om gewoon lekker te stangen.

#1 en #2 staan leeg omdat we zelf overal ergens anders spelen en het aanbod aan servers enorm is. Gister in m'n favorieten (10 servers, waarvan toch wel wat populaire) waren ALLE servers leeg. Zelfs de metro 64 servers. Toen we gisteravond laat met 4 man speelden op Karkand #1, zag ik zelf maar 1 persoon joinen die snel weer weg ging. Volgende keer moeten we dat vroeger op de avond doen. :)
pi_106981975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:45 schreef JK het volgende:
Nadeel van unranked flyschool is dat je dus geen unlocks kan krijgen wat wel erg mooi zou zijn.
Handig om je flares te halen of een andere lastige unlock. Doe je 'm ranked, dan komen er noobs vliegen en ook vaak mensen die juist komen om mensen uit de lucht te halen die wat hoger in rang zijn om gewoon lekker te stangen.
Daar zit wat in ... ik dacht meer aan een server waar je kan oefenen, aangezien je stats er niet op vooruit gaan en het in dit geval handig is dat het een unranked server is. Als je na wat oefening al aardig kunt vliegen, kun je iig met een gerust hart een ranked server joinen en daar de unlocks halen.
Ranked lijkt me in deze dan geen optie, ik denk ook dat dat een probleem gaat worden, zoals je het omschrijft ... een middenweg: Alle unlocks standaard aanzetten ?

quote:
#1 en #2 staan leeg omdat we zelf overal ergens anders spelen en het aanbod aan servers enorm is. Gister in m'n favorieten (10 servers, waarvan toch wel wat populaire) waren ALLE servers leeg. Zelfs de metro 64 servers. Toen we gisteravond laat met 4 man speelden op Karkand #1, zag ik zelf maar 1 persoon joinen die snel weer weg ging. Volgende keer moeten we dat vroeger op de avond doen. :)
Ik was net weg :+ , Gibson, Torched, BugworksNL en Ikue waren er iig wel (rond 21:00/22:00), ik ben zelf niet lang gebleven, er kwam helaas iets tussen .. :'(
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:46:17 #139
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_106983336
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Daar zit wat in ... ik dacht meer aan een server waar je kan oefenen, aangezien je stats er niet op vooruit gaan en het in dit geval handig is dat het een unranked server is. Als je na wat oefening al aardig kunt vliegen, kun je iig met een gerust hart een ranked server joinen en daar de unlocks halen.
Ranked lijkt me in deze dan geen optie, ik denk ook dat dat een probleem gaat worden, zoals je het omschrijft ... een middenweg: Alle unlocks standaard aanzetten ?

[..]

Ik was net weg :+ , Gibson, Torched, BugworksNL en Ikue waren er iig wel (rond 21:00/22:00), ik ben zelf niet lang gebleven, er kwam helaas iets tussen .. :'(
Als ik na 21.30 nog zit te spelen, slaap ik niet voor 0.00u :')
I follow you......but not on Twitter
pi_106983632
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:25 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

welke map?
Gistermiddag op een servertje gespeeld die Metro, Grand Bazaar en Seine Crossing cycleden. Ging in begin nergens over, omdat ik nog gewend was om vooral veel cover te zoeken en met rifle rond te lopen. Dat kwam dus niet goed met een shotgun.

Vervolgens mijn hele speelstijl omgegooid en vooral gewoon op mensen afrennen. Met dit verrassingselement bleek de shotgun gigantisch in het voordeel, vooral nadat ik frag rounds en tactical light had unlocked.

Wat de flyschool betreft, ik zou gewoon alle unlocks aanzetten en unranked houden. Het is toch ook bedoeld om lekker te oefenen en te kloten?
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:25:56 #141
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_106984571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef Gibson02 het volgende:

[..]

Wat de flyschool betreft, ik zou gewoon alle unlocks aanzetten en unranked houden. Het is toch ook bedoeld om lekker te oefenen en te kloten?
maar zoals ook al gezegt is het is ook wel is handig om ff iets te unlocken
pi_106985233
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef hiddit het volgende:

[..]

maar zoals ook al gezegt is het is ook wel is handig om ff iets te unlocken
Klopt, maar wat JK zegt, als je ranked gaat komen er geheid hoge levels de noobs uit de lucht knallen ed. en je verziekt je stats niet op een unranked server .. als je nog niet gevlogen hebt, dan crash je wel een paar dozijn aan jets en chopperz :D
We moeten op de een of andere manier een middenweg zien te vinden.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:50:27 #143
4259 JK
pi_106985341
De meeste mensen joinen flyschools omdat ze én kunnen oefenen, én kunnen unlocken en een verwachting hebben dat er beginners op de server zitten en ze niet direct worden neergehaald.

Lekker oefenen kan je ook doen op een vrijwel lege server met 1p- of 2p-start server. Het hele unranked gebeuren vind ik zelf met name zinvol voor clanwars en dus zoals we op de #3 hebben om alle unlocks van wapens en voertuigen eens te kunnen zien.

het is gewoon lastig om iets goeds te bedenken om op je server te draaien wat er al niet is.
#1 is B2K & vanilla
#2 is vanilla
#3 clanwar / all unlocks / unranked
#4 metro-32 1000 tickets met kick/ban op RPG en M320.

Stel je zou een flyschool doen, je kan een script draaien waarop je boven een bepaalde rang gaat kicken, maar dan kan je er zelf ook niet meer op :P Dit script moet wel draaien op een server buiten de BF3-server om. dus moet je weer een PC/server hebben die 24/7 draait. Moet je maar net zin in hebben.

Tis gewoon lastig, maar als ik een unranked flyschool zie, ga ik er niet op. Ik wil juist unlocken om verder te komen, die flares zijn belangrijk, de heatseekers uiteraard ook. Alles daarna is leuk, maar niet broodnodig.
pi_106985509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:50 schreef JK het volgende:
De meeste mensen joinen flyschools omdat ze én kunnen oefenen, én kunnen unlocken en een verwachting hebben dat er beginners op de server zitten en ze niet direct worden neergehaald.

Lekker oefenen kan je ook doen op een vrijwel lege server met 1p- of 2p-start server. Het hele unranked gebeuren vind ik zelf met name zinvol voor clanwars en dus zoals we op de #3 hebben om alle unlocks van wapens en voertuigen eens te kunnen zien.

het is gewoon lastig om iets goeds te bedenken om op je server te draaien wat er al niet is.
#1 is B2K & vanilla
#2 is vanilla
#3 clanwar / all unlocks / unranked
#4 metro-32 1000 tickets met kick/ban op RPG en M320.

Stel je zou een flyschool doen, je kan een script draaien waarop je boven een bepaalde rang gaat kicken, maar dan kan je er zelf ook niet meer op :P Dit script moet wel draaien op een server buiten de BF3-server om. dus moet je weer een PC/server hebben die 24/7 draait. Moet je maar net zin in hebben.
Ik heb toevallig nog een server staan, die 5 jaar als WoW server heeft gedraaid, dus dat is geen probleem. Ik vind het alleen een beetje zonde om die 32 slots op te offeren voor een flighschool (I know, ik maak het er ook niet makkelijker op :P).

quote:
Tis gewoon lastig, maar als ik een unranked flyschool zie, ga ik er niet op. Ik wil juist unlocken om verder te komen, die flares zijn belangrijk, de heatseekers uiteraard ook. Alles daarna is leuk, maar niet broodnodig.
Daar zit wat in idd ... lastig .. ;)
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:12:22 #145
4259 JK
pi_106986163
Als jij ook de stroomkosten daar van mee rekent wordt je ook niet vrolijk.
Als ik heel eerlijk ben vraag ik me af of het zin heeft om die BF3-server te laten draaien, maar dat gaf ik ook al aan op TS. Het aanbod aan servers is enorm, lege servers zijn er ook genoeg om gebruik van te maken, onze servers staan vaak leeg nu... je moet dus wel een verdomd goed plan hebben wil je een server populair maken.

Maargoed, het zijn jouw centen, niet te mijne. Zelf zou ik geen BF3-server huren.
Het is gewoon jammer dat je een server moet huren via een bedrijf en niet je eigen server (ranked) kan hosten. Hierdoor kost het je alleen maar geld en zal je er nooit geld aan kunnen verdienen. Het zou leuker zijn als je gewoon een server kon hosten, in-game reclame (denk aan billboards langs de weg, stickers op voertuigen van bedrijven) specifiek van eventuele sponsors etc. om op z'n minst quite te kunnen spelen. Maar helaas, dit grapje kost alleen maar geld en als er nog mensen komen is dat prima, maar komt er niemand dan vind ik dat persoonlijk best zuur. :)
pi_106986218
Waarom zou je willen unlocken op een flyschool? De flares unlock je op vrijwel alles na 1 of 2 kills, wat niet zo'n probleem is lijkt me?
Conscience do cost.
pi_106986389
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef ems. het volgende:
Waarom zou je willen unlocken op een flyschool? De flares unlock je op vrijwel alles na 1 of 2 kills, wat niet zo'n probleem is lijkt me?
Vind ik dus ook. En dat hoge rank kicken vind ik een beetje vaag. Een hoge rank wil niet altijd betekenen dat iemand een goede speler is. Iemand kan zijn hele 'BF3-carierre' ook uitsluitend als Recon in Metro geranked zijn.

Verder niet om op te scheppen, maar ik ben bijvoorbeeld 'nog' maar rank 40, maar vlieg jullie er allemaal wel uit. Dus ik vind het een beetje met twee maten meten.
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:24:38 #148
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106986669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef ems. het volgende:
Er zijn erg veel mensen die na uuuuren vliegen nog steeds die Flares niet unlocked hebben.. Alleen vraag ik me af of die significant betere resultaten gaan halen als ze de Flares WEL hebben..
pi_106987058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:12 schreef JK het volgende:
Als jij ook de stroomkosten daar van mee rekent wordt je ook niet vrolijk.
Als ik heel eerlijk ben vraag ik me af of het zin heeft om die BF3-server te laten draaien, maar dat gaf ik ook al aan op TS. Het aanbod aan servers is enorm, lege servers zijn er ook genoeg om gebruik van te maken, onze servers staan vaak leeg nu... je moet dus wel een verdomd goed plan hebben wil je een server populair maken.
Qua stroomkosten valt reuze mee, qua plan is het nogal beperkt, vooral om wat je zegt, je kan een server niet zelf hosten en het verschil daarin niet maken. Om de server vol te krijgen, kan ik verder niets anders bedenken dan meer te recruiten zodat er altijd bezetting is en de meest actieve spelers op zn minst kick rechten geven. Ik denk namelijk ook, dat als spelers, actieve admins op de server zien, de server sneller in hun favorieten zetten ..

Ik heb verder geen winstoogmerk, maar quite spelen zou leuk zijn ... 1 ding is zeker, ze zijn iig 3 maanden online, ik kan daarna altijd besluiten ermee te stoppen als het niks wordt.
pi_106987170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:24 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Er zijn erg veel mensen die na uuuuren vliegen nog steeds die Flares niet unlocked hebben.. Alleen vraag ik me af of die significant betere resultaten gaan halen als ze de Flares WEL hebben..
Lijkt me heel erg sterk inderdaad. Ik vind het juist wel een goede oefening.

Ondertussen rank 43 en gister maar eens besloten flares te halen voor de littlebird. Op eerste try meteen 2 unlocks :P
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')