ik kan er vanavond helaas niet bij zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True, was voor mij de reden om gister andere servers te zoeken. Toen ik keek was alles leeg.
Zal vanavond wel weer even komen kijken en desnoods helpen vullen.
Ik ook niet helaas, ik was ff vergeten dat ik een afspraak had staan ... rond 2100 hoop ik online te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik kan er vanavond helaas niet bij zijn![]()
Hij right erg goed juist hoor.. "Drag Shooting" is hoe het genoemd word.. Hier een tutorial: (wel BC2, maar het idee is precies hetzelfde)quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Teh fuck,
Hij schiet nog voordat ie goed en wel gericht heeft. Snap nou wel waarom ik zuig met recon, doe veel te veel moeite om precies op het hoofd te mikken
Ha, much to learn i havequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hij right erg goed juist hoor.. "Drag Shooting" is hoe het genoemd word.. Hier een tutorial: (wel BC2, maar het idee is precies hetzelfde)
Daarom lekker op ts, beetje kletsen. Dan ben je zo een aantal potjes + unlocks verder!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:52 schreef Spelvout het volgende:
Ik wil vanavond best helpen vullen, wordt een beetje saai om als loner op andere servers te spelen. Kom vaak niet verder dan 1 potje..
Nee jij mag niet komenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:40 schreef HyperViper het volgende:
Ik kom vanavond ook wel even langs.
En ik maar denken dat dragshooting iets speciaals isquote:
Nah, ik heb die BoF-tag er afgelopen week juist BIJ gezetquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat is al lastig, de meeste komen niet op TS - of halen de BoF tag weg omdat er te weinig BoFFers online zijn, wat oa als resultaat heeft dat er straks ook geen trainingen en wars gegeven worden, omdat er simpelweg geen BoFFers meer zijn.
Blijkbaar moeten er eerst trainingen en wars gegeven worden zonder leden, zodat de leden weer terug komen ... (snappie ? - nee, ik ook niet).
Onwaarschijnlijk...Aimbot?quote:
Kan mis ook wel helpen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:58 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas, ik was ff vergeten dat ik een afspraak had staan ... rond 2100 hoop ik online te zijn.
Hij legt inderdaad een hoop nuttige dingen uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hij right erg goed juist hoor.. "Drag Shooting" is hoe het genoemd word.. Hier een tutorial: (wel BC2, maar het idee is precies hetzelfde)
Hier diezelfde gast in de BF3 Beta:quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hij legt inderdaad een hoop nuttige dingen uit.
Vooral niet scannen met die scope is het belangrijkste. Want dan is het weer lastiger voor andere snipers/spelers om jou te raken omdat je steeds beweegt.
Dat is ook de reden waarom je eigenlijk niet met straight pull bolt moet gaan schieten. Dat ding forceert je juist om steeds uit te zoomen en te bewegen.
Uiteindelijk ook hoe langer je leeft hoe meer kogels je kunt proberen raak te schieten toch.
Die heeft echt skills!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hier diezelfde gast in de BF3 Beta:
(geen uitleg, alleen gameplay met SV98)
Hij gaat echt als 'n gek..
Je mikt sneller.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:33 schreef MouzurX het volgende:
Wat is dan eigenlijk het precieze verschil met gewoon je target volgen?
Is het het feit dat je meer precies kan mikken wanneer je een streep trekt met je muis ipv hele kleine correcties?
Hoho, elke avond ben ik bijna wel online te vinden als één van de admins (ondanks dat ik niet op de server zit, kan ik natuurlijk wel taken er op uitvoeren).quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Alleen komt dan het volgende probleem als de server vol is; In de que staan.
Zolang de VIP slots niet werken en/of admins zich niet meer laten zien, schiet het niet echt op .. je ziet het nu ook al, de animo wordt steeds minder en iedereen speelt elders ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |