abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:05:29 #151
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106988242
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me heel erg sterk inderdaad. Ik vind het juist wel een goede oefening.

Ondertussen rank 43 en gister maar eens besloten flares te halen voor de littlebird. Op eerste try meteen 2 unlocks :P
Ik snap het ook niet zo erg.. Ik had idd binnen een paar keer een jet gepakt te hebben al heat seekers, en als je die eenmaal hebt blijf je wel scoren.

Hoe vliegen jullie trouwens?
Ik alleen met toetsenbord, en ik heb A omgewisseld met linkerpijl, en D met rechterpijl (de standaard controls voelden onnatuurlijk).
Muizen heb ik even geprobeerd, maar dat vind ik kut..
pi_106988740
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:05 schreef Jeff89 het volgende:

Hoe vliegen jullie trouwens?
Ik alleen met toetsenbord, en ik heb A omgewisseld met linkerpijl, en D met rechterpijl (de standaard controls voelden onnatuurlijk).
Muizen heb ik even geprobeerd, maar dat vind ik kut..
Dat is knap, ik gebruik toetsenboard én muis.
Ik heb daarna een Joystick aangeschaft, dat gaat nog beter met draaien/manouvreren, maar als je echt met je kogels/rocketpods moet mikken, is het niet te doen - ik heb hem inmiddels al uit de PC getrokken :')
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:34:31 #153
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_106989409
Actieve admins zijn wel fijn ja. Indien nodig kan je ingrijpen. Maar stel ik zit op TS op een andere server en ik hoor dat het fout gaat op één van de BoF-servers, dan ben ik er ook snel bij. Een week of 2 terug was het op #4 een keer nodig las ik hier op FoK! en daar ben ik meteen op ingesprongen. Volgens mij vroeg Dre612 dat toen.

De Little Bird vliegt heel erg gemakkelijk. Met de Viper kan ik redelijk vliegen, maar niet supergoed ofzo, gunnen ben ik weer goed in met de thermal optics en guided missile :) Maar wie niet?. Met de Little Bird kan ik lezen en schrijven, maar die heb je maar in 3 maps, waarvan ik er ééntje niet speel (Damavand Peak) en eentje kut vind (Noshahr Canals).

Wat betreft de flares, die heb je idd zo geunlocked. 200 punten ofzo, 1 kill dus.
pi_106990582
ik vlieg alleen met toetsenboard, standaard instellingen. Bevalt prima! ^O^
pi_106992390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:34 schreef JK het volgende:
Actieve admins zijn wel fijn ja. Indien nodig kan je ingrijpen. Maar stel ik zit op TS op een andere server en ik hoor dat het fout gaat op één van de BoF-servers, dan ben ik er ook snel bij. Een week of 2 terug was het op #4 een keer nodig las ik hier op FoK! en daar ben ik meteen op ingesprongen. Volgens mij vroeg Dre612 dat toen.
Ik bedoel het ook niet als aanval richting jou hoor, je bent eigenlijk de enige admin die vaker online is - en je hebt uiteraard nog meer te doen ... logisch.
pi_106992406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Gibson02 het volgende:
Serieus ? wtf :D
pi_106992664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Ik heb het zo ook geleerd en het werkt gewoon prima hoor ;)
  donderdag 19 januari 2012 @ 15:45:35 #158
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_106992759
quote:

[..]

Ik bedoel het ook niet als aanval richting jou hoor, je bent eigenlijk de enige admin die vaker online is - en je hebt uiteraard nog meer te doen ... logisch.
None taken. ;)
Maar als de servers leeg zijn, ga ik natuurlijk niet in de server zitten wachten als ik ook op een drukke server kan spelen. :P Maar wil niet zeggen dat Procon gewoon op de achtergrond meerdere servers tegelijkertijd kan monitoren. Daarmee kan je ook in-game bijv. chatten / waarschuwen zonder dat je zelf in het spel zit.

Vliegen doe ik ook gewoon met toetsenbord en mobo, maar met de jets vind ik het niet opschieten als er iemand achter je aan zit. Dan wordt ik panisch van het lockgeluid. Terwijl ik door de lucht dartel met de Little Bird zonder problemen. Vooral met guided missile erg leuk om voertuigen te pakken en helemaal perfect als ze helikopters of jets voor je painten.
pi_106992973
quote:

[..]

Daar is helemaal niks mis mee hoor. Heb wel is met de muis geprobeerd, maar dat is zo irritant. bovendien vind ik linkerhand op WASD en rechterhand op de pijtjestoetsen met de duim op spacebar om te schieten wel fijn spelen. mja ik heb dan ook grote handen :P
pi_106993044
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:45 schreef JK het volgende:

[..]

None taken. ;)
Maar als de servers leeg zijn, ga ik natuurlijk niet in de server zitten wachten als ik ook op een drukke server kan spelen. :P Maar wil niet zeggen dat Procon gewoon op de achtergrond meerdere servers tegelijkertijd kan monitoren. Daarmee kan je ook in-game bijv. chatten / waarschuwen zonder dat je zelf in het spel zit.
Ik heb de procon app op mijn Ipad en Iphone draaien, die vind ik zelfs nog makkelijker werken dan de PC versie.
Echt superhandig, chat, console, server settings etc., daarbij werkt het errug snel ^O^
pi_106993587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef Gibson02 het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks mis mee hoor. Heb wel is met de muis geprobeerd, maar dat is zo irritant. bovendien vind ik linkerhand op WASD en rechterhand op de pijtjestoetsen met de duim op spacebar om te schieten wel fijn spelen. mja ik heb dan ook grote handen :P
Ik ben verbaasd dat je op die manier zo stabiel kunt vliegen ... een toetsaanslag is altijd de volle 100% links/rechts/etc. met een muis kun je wel procentueel (is dit een woord ? :P) manoeuvreren.
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:09:18 #162
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106993859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Ik ben verbaasd dat je op die manier zo stabiel kunt vliegen ... een toetsaanslag is altijd de volle 100% links/rechts/etc. met een muis kun je wel procentueel (is dit een woord ? :P) manoeuvreren.
In principe maakt het weinig uit omdat je toch 95% van de tijd hard links of rechts stuurt.. Alleen je gun op vliegtuigen richten is een beetje tricky, maar het vliegen zelf gaat veeeeel soepeler dan met de muis imo..
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:23:21 #163
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106994580
Net Team DM met 500 kill limit. Dat duurde even :') :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_106994662
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

In principe maakt het weinig uit omdat je toch 95% van de tijd hard links of rechts stuurt.. Alleen je gun op vliegtuigen richten is een beetje tricky, maar het vliegen zelf gaat veeeeel soepeler dan met de muis imo..
Dit dus. Het punt is dat je met je muis vaak te grote bewegingen maakt, wat je bij het aimen van een geweer bijvoorbeeld wel doet. de beweging op het toetsenbord is veel kleiner, en daarom denk ik accurater.
pi_106994751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Maar je hoeft een toets natuurlijk niet ingedrukt te houden. je kan hem ook indrukken zoals je een letter typt, dan corrigeer je ook maar kleine beetjes.
pi_106997085
quote:
Respect, dat lukt me voor geen meter..

Vlieg zelf met een (xbox) controller.
Voor het gewone voetenwerk en ook in voertuigen gebruik ik geowon toetsenbord+muis. Maar in een jet/heli vind ik die controller juist wel handig. Het bestuurt makkelijker :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_106997392
quote:
Zelfde hier.

Zijn er ook mensen die een PS3 controller gebruiken? Kan dit überhaupt?
pi_106997537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Zelfde hier.

Zijn er ook mensen die een PS3 controller gebruiken? Kan dit überhaupt?
Ik gebruik het zelf niet, maar het kan wel, ook voor Windows 7 met wat speciale software.
pi_106997541
Hoe vlieg je met alleen een keyboard? Ik bedoel, hoe maak je dan bochten? Met de pijltjestoetsen oid? :P
Conscience do cost.
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:49:57 #170
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_106997798
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef ems. het volgende:
Hoe vlieg je met alleen een keyboard? Ik bedoel, hoe maak je dan bochten? Met de pijltjestoetsen oid? :P
combinatie van beide om je bochten sneller te maken. Is niet heel erg lastig. Je kunt gewoon in 3rd person even toetsen indrukken om te zien wat wat nu precies doet en dan gaan combineren.
Kost ff tijd maar heel ingewikkeld is het niet.

Bocht naar rechts met een jet is alvast met A insturen, tegelijkertijd rollen met rechterpijltje en dan op het moment dat je gerold bent Pijltje naar onder indrukken en A loslaten. En in het begin van de bocht remmen en halverwege met afterburner weer snelheid maken maar dat gas geven ligt aan de situatie.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_106998252
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef ems. het volgende:
Met de muis? :P

Mijn PC is gerepareerd; Kapotte SSD. Bijna weer BF'en *O*
pi_106998505
W: gas geven
S: afremmen
A + D: bediening staartroerbladen

Pijlen: bediening vleugelroerbladen

snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet met muis en joysticks etc:P
pi_106998676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:19 schreef Gibson02 het volgende:
W: gas geven
S: afremmen
A + D: bediening staartroerbladen

Pijlen: bediening vleugelroerbladen

snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet met muis en joysticks etc:P
Die heb ik serieus nog nooit gebruikt.. Wist niet eens dat die bestonden.. Wat doen ze precies?
pi_106998775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:25 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Die heb ik serieus nog nooit gebruikt.. Wist niet eens dat die bestonden.. Wat doen ze precies?
Wat je anders met je muis doet ;)
pi_106998788
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')