Ga ik zeker doen, bedankt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef Auti het volgende:
[..]En proberen die vertex terug te sturen/ om te ruilen voor een SSD zonder SandForce controller. Bijvoorbeeld een Crucial m4.
Gebruik je Firefox? Ik kan met Firefox ook niet quoten of editen. met Internet Explorer wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Leatherneck het volgende:
Waarom werkt de edit niet hier? Moet nog ff wennen aan Win7 blijkbaar, maar Origin doet het nu inene wel.
je bent om!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:50 schreef Leatherneck het volgende:
Even een noobvraag,
Heb vanavond Win7 geïnstalleerd en heb BF3 via g2play gekocht. Origin werkt echter nog niet via Win7, maar via g2play werd mij verteld dat "direct download" ook beschikbaar zou zijn. Nu heb ik de key binnen echt heb ik geen idee hoe ik het spel kan downloaden. Heb een account op officiële EA website btw. Iemand?
kon eerst niet in de winkel...quote:Op zondag 22 januari 2012 00:12 schreef JK het volgende:
Edit moet wel werken hoor. Fijn programma he, dat Origin...
ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen meequote:Op zondag 22 januari 2012 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kon eerst niet in de winkel...en een daarna kon ik mn bestelling niet inzien om op de 'download game' knop te drukken.
![]()
wat een bagger.
Ik heb ook totaal geen problemen met origin hoor.....quote:Op zondag 22 januari 2012 12:43 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee
en ben nog de enige ook volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
ik wil wel helpen starten maar ik kan pas uur of 6 echt spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef FireFox1 het volgende:
Pfff... ik haal nu écht BoF uit mijn tags
Blijkbaar... Ik probeer geregeld de server op te starten, maar kom de afgelopen 2 weken niet verder dan 4/5 mensen. BF is aan het sterven, en ik geef B2K de schuld.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:47 schreef Afwazig het volgende:
Zit geen hond meer op de servers helaas, iedereen het zat?
Back to Karkand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |