Maar word jij er zo een die gewoon lekker lezingen gaat lopen geven ergens op een dag, of die tot dik in de 50 leeft tussen zonnebank, sportschool, botoxkliniek, PC Hooftstraat, vioolles, ouderavond, hockeytraining, seks met man, seks met hockeytrainer, etc, etc?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef esperanza93 het volgende:
Je wordt dik van de hele dag op je reet zitten, ja.
Hoe oud is die gast, 15?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste zoekresultaat bij google.
Kijk aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:59 schreef esperanza93 het volgende:
Ik studoor hoor, beer. Ik ben 18. Zonnebank ga ik niet heen want heb al een heel klein mooi tintje van mezelf. Sportschool ook drie keer in de week (ben aan het opbouwen want ik wil geen fatty worden) en pc hooftstraat ga ik soms ook heen.
Fluit dan?quote:Vioolles nee.![]()
Dat gaat nog wat worden met jou... Klein mooi tintje klinkt redelijk arrogant, sportschool drie keer in de week om niet dik te worden houdt in dat je redelijk wat bier consumeert, en de pc hooftstraat is voor rijkeluiskindjes. En wat het hockey betreft...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:59 schreef esperanza93 het volgende:
Ik studoor hoor, beer. Ik ben 18. Zonnebank ga ik niet heen want heb al een heel klein mooi tintje van mezelf. Sportschool ook drie keer in de week (ben aan het opbouwen want ik wil geen fatty worden) en pc hooftstraat ga ik soms ook heen. Vioolles nee.Hockey heb ik zes jaar op gezeten.
Stoppen. Nu laat je haar leuk overkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden met jou... Klein mooi tintje klinkt redelijk arrogant, sportschool drie keer in de week om niet dik te worden houdt in dat je redelijk wat bier consumeert, en de pc hooftstraat is voor rijkeluiskindjes. En wat het hockey betreft...
Nee, Bill Gates is rijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef esperanza93 het volgende:
Bah, bier. Ik eet brownies. Mijn ouders zijn niet rijk, helemaal niet.
Mwah, dat ze op corpsballetjes valt is al redelijk wat minpunten voor mij... Dus ze moet nog wel wat uit de spreekwoordelijke kast halen wil ze voor mij leuk overkomen. Aan haar de keuze hoe ze dit doet (al weet ik al een paar manieren)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Stoppen. Nu laat je haar leuk overkomen.
Wat is dit? Via de telefoon slijmen dit dat en hier doen alsof je me kut vindt. Je hebt vast meerdere fok-chicks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Stoppen. Nu laat je haar leuk overkomen.
Interessant ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat is dit? Via de telefoon slijmen dit dat en hier doen alsof je me kut vindt. Je hebt vast meerdere fok-chicks.
Hihi.
Je wordt gebeld door fokkers?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef esperanza93 het volgende:
Nou, wat ik zeg is wel de waarheid maar het is onzin voor mij. Zoiets.
relaxed tochquote:Op maandag 16 januari 2012 08:48 schreef EngineerA het volgende:
Zuiplappen...
Rijkeluiskindjes...
8 jaar over een studie...
En toch het land leiden en meer doekoes maken
niet zozeer arm, maar ken er genoeg die gewoon ouders op modaal niveau hebben. ook niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef EngineerA het volgende:
Ben benieuwd of er een corpsbal is die arm is
neh dat was eind jaren '90 wel hip, maar tegenwoordig letten de damesch een stuk beter op hun figuur. wel een beetje bijblijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze zo dik van worden sherlock. Ook bij die vrouwen hoor, zo rond als een tonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |