Kutknor. VO VOOR DE LEDENNNNNNquote:Op dinsdag 17 januari 2012 04:13 schreef AJ187 het volgende:
Dat taaltje van hun
Hertjes (zijn chicks)
Pilsen
Bieren
Feuten (zijn 1e jaars)
Wtf is dat voor onzinPraat gewoon normaal. Ik hoor nog liever straattaal dan die kneuzentaal van hun
Post eens een voorbeeld van zo'n geile corpsbal dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet plaatsen. Ik val alleen maar op zulke mannen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:25 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Post eens een voorbeeld van zo'n geile corpsbal dan?
Dit is juist een typische wannabe corpslid. Waarschijnlijk lid bij een niet corporale verenigingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste zoekresultaat bij google.
In pappa's auto gekomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit is juist een typische wannabe corpslid. Waarschijnlijk lid bij een niet corporale vereniging
Wanhopig een fatsoenlijke mat proberen te groeienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:31 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
In pappa's auto gekomen.
En pappa's broek
Dat geldt niet alleen voor vriendinnen van corpsballen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Regilio_ het volgende:
Er is één type mens wat nóg erger is dan de corpsbal, en dat is de vriendin van de corpsbal.
Mijn god mens zuip alsjeblieft lekker veel goudgele rakkers ipv die scheur open te trekken en ONZIN uit te blaten
Ik weet niet waar jij bij zit, maar feuten zijn niet eerstejaars hoor, die noemen wij sjaars.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 04:13 schreef AJ187 het volgende:
Dat taaltje van hun
Hertjes (zijn chicks)
Pilsen
Bieren
Feuten (zijn 1e jaars)
Wtf is dat voor onzinPraat gewoon normaal. Ik hoor nog liever straattaal dan die kneuzentaal van hun
Altijd met een schorre stem ook...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Regilio_ het volgende:
Er is één type mens wat nóg erger is dan de corpsbal, en dat is de vriendin van de corpsbal.
Mijn god mens zuip alsjeblieft lekker veel goudgele rakkers ipv die scheur open te trekken en ONZIN uit te blaten
Haha wat een kadaver.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste zoekresultaat bij google.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit is juist een typische wannabe corpslid. Waarschijnlijk lid bij een niet corporale vereniging
Tja laat die proleten maar lekker in het ongewis johquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij bij zit, maar feuten zijn niet eerstejaars hoor, die noemen wij sjaars.
Lees:quote:
quote:Egbert Duco Pepijn Lodewijk Olivier Roderick-Jan!? Waarom hebben deze mensen jouw feauteau!? :hysterie:
Oh, hihi... En eet je dat taartje nog op?
Gelukkig ben ik ook niet zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
Om te janken en kotsen tegelijkertijd die lui.
Genoeg hilarische en toffe kakkers meegemaakt. Maar er zijn dus bepaalde lieden... Nou ja, zie topic.quote:
Waar denk je dat ze zo dik van worden sherlock. Ook bij die vrouwen hoor, zo rond als een tonnetjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
Je hebt er ook standaard wat van die papzakken tussen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |