SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!I reject reality and substitute my own
Jij durftquote:
Talpaquote:De 13-jarige Joris Felix Klokkers (JFK) uit Vinkeveen vond afgelopen vrijdag in zijn Hotmail een dagvaarding van een advocaat van Talpa Radio B.V. Talpa Radio B.V is eigendom van John de Mol dat onder andere 'Radio 538' en 'Radio 10 Gold' exploiteert.
Joris heeft maar één grote droom, dat is een wereldberoemde DJ worden. Één van zijn helden is Gerard Ekdom van radiostation '3FM'. Joris zit gewoon zoals iedere gezonde jongeman van zijn leeftijd op school. Daarnaast maakt hij onder de naam 'JFK FM' via de internetzender 'NOW' enkele uren per week live radio. Dit doet hij met 'leuke' Top-40 nummers en Housemuziek. Ook heeft hij zijn eigen website en een Twitter-account.
Iedere week luisteren er tientallen vrienden en vriendinnen van Joris op internet naar zijn DJ-talenten.
Advocaten van het merkenbureau 'Elzas Noorzij' zijn het er niet mee eens dat de 13-jarige online muziek maakt en de naam 'JFK FM' gebruikt. Het blijkt namelijk dat John de Mol in 1997 de merken 'JFK' en 'JFK RADIO' al had vastgelegd bij het merkenregister in Den Haag en vinden dat Joris "Flagrante inbreuk maakt op de rechten van cliënte", aldus een woordvoerder van het merkenbureau.
Dit is nog niet alles. Ze willen namelijk ook dat de 13-jarige jongen een schriftelijke verklaring schrijft waarin hij zich onthoudt van het (mis)(ge)bruiken van de naam 'JFK FM'. Mocht de jongen dit niet doen dan zal 'Talpa' zich vrij voelen zonder nadere waarschuwing rechtsmaatregelen te nemen, waarbij vanzelfsprekend ook de volledige schade gevorderd zal worden meldt een woordvoerder.
Joris is zich natuurlijk doodgeschrokken van deze mail maar kan van het geld dat hij verdient met auto's wassen natuurlijk geen dure advocaat betalen.
De jongeman laat zich niet kennen want hij is namelijk een DJ in hart- en nieren en wil zich niet laten afschrikken. Maandag zal hij dus gewoon te beluisteren zijn tussen 15:00 uur en 17:00 uur met zijn programma 'Non stop hits', hij heet tenslotte JFK (Joris Felix Klokkers).
Ik las 't ook net, hoe sneu. Trouwens, ook sneu om dat even via e-mail te fixen.quote:
Verkeerde datum in gedachten?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
De druk is weer van de ketel, de opdracht waarop ik al een paar dagen zit te bokken hoeft pas op 26 januari ingeleverd te worden...![]()
Ik ga recht doornemen
Ik had helemaal geen datum in gedachten, komende week is de toetsweek en dacht dat ik het dan in moest leveren. Windesheim heeft echter geen vaste toetsweek meer maar heeft de herkansingsweek ook tot toetsweek gebombardeerd... De week erop was eigenlijk de originele toetsweek.quote:
Ja, goed hè??quote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef Evertjan het volgende:
hebben we nu echt een topic volgemaakt op zondag?
Jaquote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef Evertjan het volgende:
hebben we nu echt een topic volgemaakt op zondag?
Het was vanmiddag tijdens Timur best druk voor een zondagquote:Op zondag 15 januari 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaToen ik vanavond weer hier kwam, stond ik ook te kijken van het aantal pagina's dat was volgeluld
Dit heb ik vanmiddag maar half gehoord, even terug luisteren.quote:
Hetzelfde!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit heb ik vanmiddag maar half gehoord, even terug luisteren.
Wordt Beth Ditto gedraaid?quote:
Wat grappig, ik wist niet dat er ook stringetjes bestonden voor zulke grote billenquote:
Het is een T-Shirtquote:Op zondag 15 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat grappig, ik wist niet dat er ook stringetjes bestonden voor zulke grote billen
twitter:Domien twitterde op zondag 15-01-2012 om 23:31:05Dit weekend lekker weinig gedaan. Volle batterij voor een week @Work3FM en @MetMichiel! Werkdagen van 10 tot 22, let's go! #3FM reageer retweet
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Domien twitterde op zondag 15-01-2012 om 23:31:05Dit weekend lekker weinig gedaan. Volle batterij voor een week @Work3FM en @MetMichiel! Werkdagen van 10 tot 22, let's go! #3FM reageer retweet
dat gebeurt vaker hoor. Eredivisie doet het namelijk ook zo.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las 't ook net, hoe sneu. Trouwens, ook sneu om dat even via e-mail te fixen.
Julian Velard is baasquote:
Qua schoolwerk doe ik met je mee, alles weer op een rijtjequote:
Hoe tof ik die gast ook vind, ik ga dat niet trekken denk ik...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Oh jezus vannacht de Golden Globes met host Ricky Gervais.
Dat wordt weer een hilarische slachtpartij
Trustenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen om m'n ritme weer op orde te krijgen. Trusten
Geen zin in, nu ik weet dat ik weer op schema lig hoeft het ook niet meerquote:
Ik vrees dat ik je van de troon heb gestoten... Maar goed, ik heb dan ook echt geen levenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
eind vorig jaar was ik bijna ieder weekend de postkoning van deze reeks, maar die titel ben ik gelukkig kwijt. lijkt het net of ik een leven heb
en nu ga ik naar bed. welterusten allemaal
twitter:IkLaatJeThuis twitterde op maandag 16-01-2012 om 00:38:16@gerardekdom Ah! ben je weer onder de levenden? Kijk eens aan jongen! een eerbetoon aan je! (goed luisteren) http://t.co/pWm2vViH reageer retweet
twitter:
twitter:IkLaatJeThuis twitterde op maandag 16-01-2012 om 00:59:46@gerardekdom en vlak die TROS! jingle niet uit! #byebyeman reageer retweet
twitter:CeeJayEff twitterde op maandag 16-01-2012 om 06:45:18@giel3fm is het dwangneurose of gebrek aan humor om al jarenlang steevast 'Geilie Mineuk' te zeggen? reageer retweet
twitter:giel3fm twitterde op maandag 16-01-2012 om 06:53:29@CeeJayEff ik heb het niet eens meer door. Zo heet ze gewoon.. reageer retweet
twitter:CeeJayEff twitterde op maandag 16-01-2012 om 07:06:45@giel3fm Gevalletje dwangneurose dus.
reageer retweet
Snap niet waarom ze MM Barend niet laten doen...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef Evertjan het volgende:
Niks mis met Blue Mondayquote:Op maandag 16 januari 2012 07:43 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
zijn wel allemaal klaar voor blauwe maandag?
Ik had btw liever pas morgen geweten dat het vandaag blue monday is. Nu ga ik me inbeelden dat ik er ook last van heb
quote:
Tof!quote:
Gezellig weekend gehad dus, ik vraag niet verderquote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb na dit weekend besloten
[ afbeelding ]
nooit meer te drinken
Lekker handig, zo vlak voor m'n wintersport... Maar jagermeister geeft mij zwarte gaten in m'n geheugen en maakt mijn "automatische piloot" stuk als ik 's avonds moet plassen
Mezelf buiten gesloten, ik dacht dat m'n voordeur de wc deur wasquote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig weekend gehad dus, ik vraag niet verder![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mezelf buiten gesloten, ik dacht dat m'n voordeur de wc deur was... Sta je dan midden in de nacht in je boxer op een koud portiek
2 opties:
- Wachtne in de kou tot 1 van m'n buren wakker is, aanbellen in m'n boxer en vragen of ik m'n ouders mag bellen die de reservesleutel hebben
- Ruitje intikken...
Laatste optie is het geworden
Vrijdag krijg ik een nieuwe ruit
Oh jeetje...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mezelf buiten gesloten, ik dacht dat m'n voordeur de wc deur was... Sta je dan midden in de nacht in je boxer op een koud portiek
2 opties:
- Wachtne in de kou tot 1 van m'n buren wakker is, aanbellen in m'n boxer en vragen of ik m'n ouders mag bellen die de reservesleutel hebben
- Ruitje intikken...
Laatste optie is het geworden
Vrijdag krijg ik een nieuwe ruit
En maar ontkennen dat ik een drankprobleem hebquote:
Als dit soort taferelen zich alleen in het weekend voordoen, lijkt dat me nog mee te vallen (trust me, ervaring met zware verslaving in nabije omgevingquote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En maar ontkennen dat ik een drankprobleem heb
Alleen in het weekend (en op vakantie) en gelukkig meer uitzondering dan regelquote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dit soort taferelen zich alleen in het weekend voordoen, lijkt dat me nog mee te vallen (trust me, ervaring met zware verslaving in nabije omgeving)
Valt reuze mee, is voor de meeste mensen aardig normaalquote:Op maandag 16 januari 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen in het weekend (en op vakantie) en gelukkig meer uitzondering dan regel
En eigenljik komt dit alleen voor bij > 1 jagermeisterIn mijn geval waren het er 3 nu
En nog wat bier natuurlijk
Bagger!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef CindieY het volgende:
Poging 1 tot herstellen van ritme mislukt. Goedemorgen
Ik heb ab-so-luut geen discipline. Nouja, dan vertrouw ik er maar op dat het vanzelf weer goed komt, als 't maar niet weer meer dan een jaar duurtquote:
Herkenbaar...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ab-so-luut geen discipline. Nouja, dan vertrouw ik er maar op dat het vanzelf weer goed komt, als 't maar niet weer meer dan een jaar duurt
GoedeMIDDAG!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef CindieY het volgende:
Poging 1 tot herstellen van ritme mislukt. Goedemorgen
Agossie...quote:Op maandag 16 januari 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Broodje salami
En god wat heb ik zaterdag lekkere mexicaanse wraps gemaakt![]()
Tenminste nog iets om trots op te zijn dit weekend
quote:
sowieso raboquote:Op maandag 16 januari 2012 12:35 schreef CindieY het volgende:
Wtf, Fok heeft een rabowebcare-subforum
Deze wigger is ING jwtzquote:Op maandag 16 januari 2012 12:35 schreef CindieY het volgende:
Wtf, Fok heeft een rabowebcare-subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |