quote:
Tof!quote:
Gezellig weekend gehad dus, ik vraag niet verderquote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb na dit weekend besloten
[ afbeelding ]
nooit meer te drinken
Lekker handig, zo vlak voor m'n wintersport... Maar jagermeister geeft mij zwarte gaten in m'n geheugen en maakt mijn "automatische piloot" stuk als ik 's avonds moet plassen
Mezelf buiten gesloten, ik dacht dat m'n voordeur de wc deur wasquote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig weekend gehad dus, ik vraag niet verder![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mezelf buiten gesloten, ik dacht dat m'n voordeur de wc deur was... Sta je dan midden in de nacht in je boxer op een koud portiek
2 opties:
- Wachtne in de kou tot 1 van m'n buren wakker is, aanbellen in m'n boxer en vragen of ik m'n ouders mag bellen die de reservesleutel hebben
- Ruitje intikken...
Laatste optie is het geworden
Vrijdag krijg ik een nieuwe ruit
Oh jeetje...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mezelf buiten gesloten, ik dacht dat m'n voordeur de wc deur was... Sta je dan midden in de nacht in je boxer op een koud portiek
2 opties:
- Wachtne in de kou tot 1 van m'n buren wakker is, aanbellen in m'n boxer en vragen of ik m'n ouders mag bellen die de reservesleutel hebben
- Ruitje intikken...
Laatste optie is het geworden
Vrijdag krijg ik een nieuwe ruit
En maar ontkennen dat ik een drankprobleem hebquote:
Als dit soort taferelen zich alleen in het weekend voordoen, lijkt dat me nog mee te vallen (trust me, ervaring met zware verslaving in nabije omgevingquote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En maar ontkennen dat ik een drankprobleem heb
Alleen in het weekend (en op vakantie) en gelukkig meer uitzondering dan regelquote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dit soort taferelen zich alleen in het weekend voordoen, lijkt dat me nog mee te vallen (trust me, ervaring met zware verslaving in nabije omgeving)
Valt reuze mee, is voor de meeste mensen aardig normaalquote:Op maandag 16 januari 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen in het weekend (en op vakantie) en gelukkig meer uitzondering dan regel
En eigenljik komt dit alleen voor bij > 1 jagermeisterIn mijn geval waren het er 3 nu
En nog wat bier natuurlijk
Bagger!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef CindieY het volgende:
Poging 1 tot herstellen van ritme mislukt. Goedemorgen
Ik heb ab-so-luut geen discipline. Nouja, dan vertrouw ik er maar op dat het vanzelf weer goed komt, als 't maar niet weer meer dan een jaar duurtquote:
Herkenbaar...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ab-so-luut geen discipline. Nouja, dan vertrouw ik er maar op dat het vanzelf weer goed komt, als 't maar niet weer meer dan een jaar duurt
GoedeMIDDAG!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef CindieY het volgende:
Poging 1 tot herstellen van ritme mislukt. Goedemorgen
Agossie...quote:Op maandag 16 januari 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Broodje salami
En god wat heb ik zaterdag lekkere mexicaanse wraps gemaakt![]()
Tenminste nog iets om trots op te zijn dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |