Precies.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Als Talpa die merknamen heeft vastgelegd, staan ze in hun recht. Maar de manier waarop ze met die 13-jarige jongen communiceren, is natuurlijk triest.
Behalve natuurlijk dat die reclame ook buma/stemra bereikt en gaan controleren if die jongen wel netjes betaald voor het uitzenden van die muziek...quote:Op maandag 16 januari 2012 00:38 schreef Marie30 het volgende:
Leuk voor die jongen, gratis reclame... Backfire John De hebzuchtige Mol
Mooi, je kan lezen. Maar ik zeg dus niet dat hij niet verantwoordelijk is.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:04 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Je zegt dat hij er niets mee te maken heeft.
John de Mol:quote:Op maandag 16 januari 2012 07:39 schreef Dagonet het volgende:
Wel grappig om te zien trouwens dat men blijkbaar denkt dat John de Mol, miljardair en eigenaar van een mediamultinational, zich persoonlijk met dit soort dingen bezig houdt..
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:38 schreef zarGon het volgende:
Wat een irritante manier van schrijven, zeg. Ik mis alleen nog een aai over mijn bol, gegeven door de auteur.
Hoe moeten zij op afstand raden dat de eigenaar van deze zender een jochie van 13 is?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet per se kinderbrieven. Er moet ook rekening worden gehouden dat het een hobby is van een jongen die een droom heeft om een wereldberoemde dj te worden, nog op school zit, zijn geld verdient met autowassen en waarschijnlijk geen rekening had gehouden met de naam.
Ze kunnen hem ook gewoon even waarschuwen, zonder te gaan dreigen met dagvaardingen.
Volgens de OP wel...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:40 schreef justanick het volgende:
[..]
Een dagvaarding die per mail wordt verzonden? Sure
hoezo? om een merkenrecht te houden moet je dit actief beschermen, dit betekent dus ook 13-jarige gaan aanschrijven dat ze inbreuk maken op je merken rechtquote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Bami-Bami het volgende:
Haha, dit speelt dat jochie gewoon slim, even een hoaxverhaaltje de wereld inbrengen en vanmiddag heeft hij 150+ luisteraars, terwijl er normaal 5 mensen luisteren. Hoezo zou talpa zich druk maken om een 13 jarig hobbyistje.
JFK is geen denkbeeldige naam; er is al jaren een radiostation met de naam JFK (Jazzy Funky Kool)quote:Op maandag 16 januari 2012 03:34 schreef niels0 het volgende:
Ben je dan triest zeg, een kind dagvaarden omdat 'ie z'n initialen gebruikt. Ben heel benieuwd naar John de Mols' betekenis van JFK. Daarbij, als 'ie die merknaam nog nooit heeft gebruikt heeft die jongen er meer recht op naar mijn mening. Als De Mol nou sportief was gaf 'ie die naam op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |