Ook weleens gedaan vanwege gebrek aan zeepquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serieus, handen wassen met afwasmiddel, serieus....
spermalamp?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Hij ziet het met zijn luie oogKek lampje heeft Rob.
zo daar ben ik wel een paar weken mee bezig geweestquote:
ik doe het altijd met een vaatwasblokje?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serieus, handen wassen met afwasmiddel, serieus....
gewoon goed inwrijvenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik doe het altijd met een vaatwasblokje?
de dildo van?quote:
Misschien spreken ze het wel onderling af de verkeerde muziekjesquote:
de hitlermossel dan?quote:
Mazzelquote:Op zondag 15 januari 2012 22:27 schreef donald_dick het volgende:
ik ga douchen, me spieren doen pijn, de mzzl
Hij krijgt zeker geen geld meer van zijn suikertante.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mazzel
![]()
[..]
Hij krijgt zeker geen geld meer van zijn suikertante.
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:34 schreef Bitlord het volgende:
Ik ga kijken of ik nog een jongetje ben; doei!
Heb je hun niet gezien? Kon je ons de groetjes doenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb er vanmiddag helemaal niet aan gedacht toen ik daar liep.
Wat een mietjes zegquote:Op zondag 15 januari 2012 22:41 schreef Tinos85 het volgende:
Godverdomme wat een jankerds. "Ik weet niet of ik nu nog wel op cruise wil." De tering he
Nee anders had ik wel even de groetjens aan de foks gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je hun niet gezien? Kon je ons de groetjes doen
Ik ga jullie verlaten voor vanavond morgen vroeg weer op dus tot de volgende keer maar weerquote:
Doeggggg!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga jullie verlaten voor vanavond morgen vroeg weer op dus tot de volgende keer maar weer
Trustenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga jullie verlaten voor vanavond morgen vroeg weer op dus tot de volgende keer maar weer
Haha baas hoor!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niks gekekenquote:
Dat klinkt meer als coma ipv slaap.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb niks gekekenWas om 19:30 in slaap gevallen en pas om 6:30 weer wakker
Ergste is nog dat ik ging snoozen toen de wekker ging om 6:00quote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als coma ipv slaap.
Bazig!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik, maar dat is de enigste die telt!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die andere toplijst pik
Wanneer word dat uitgezonden?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:28 schreef WcPot het volgende:
Gaat iemand nog De strengste ouders ter wereld kijken. Natuurlijk op SBS
Jezus waarom zegt niemand dat!quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij gisteren (dinsdag)
Shit ook vergeten. Wel Verzamelwoedemensen gezien op RTL4, wat een rotzooi kunnen mensen hebbenquote:
Vind je het echt nog leuk? Dan is het nooit erg zulke tijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:43 schreef Maraca het volgende:
Persoonlijk recordZat om 7:30 in de auto en nu thuis van werk. Over een uurtje alweer slapen (theorie
) en dan weer om 6:30 eruit.
I love my job
en betast je jezelf bij het aanzicht van de top 10quote:
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 18 januari 2012 07:24 schreef Karina het volgende:
Vind je het echt nog leuk? Dan is het nooit erg zulke tijden
Leuk voor jequote:Op woensdag 18 januari 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigHeb echt het idee dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigHeb echt het idee dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt
Als ik van mijn hobby mijn werk zou maken dan was ik nu achter het station aan het tippelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of bij Kim Holland in dienst zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik van mijn hobby mijn werk zou maken dan was ik nu achter het station aan het tippelen.
Van hoe zij praat word ik niet echt opgewonden.quote:
Watquote:
Daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van hoe zij praat word ik niet echt opgewonden.
Nee, maar ik ben dol op dingen uitzoeken en met cijfertjes bezig te zijn. "Hobby" moet je ook niet te letterlijk nemenquote:
Je bent niet de enige op fok!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dol op dingen uitzoeken en met cijfertjes bezig te zijn. "Hobby" moet je ook niet te letterlijk nemen
Maraca moet onderhand eens op haar bankrekeing kijken.quote:
Ze zit met cijfertjes te spelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maraca moet onderhand eens op haar bankrekeing kijken.
Niet meer. Beveiliging heeft me weggestuurd bij de klant omdat ze sluiten om 8 uur (was om half 9 nog in het pandquote:
quote:
En ontvangenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nr 1: LINGOquote:De 25 leukste tv-kandidaten
zondag 22 januari 2012 om 19:00 uur
Wat is een spel-show, een quiz of een talentenjacht zonder leuke kandidaten? We hebben namelijk de 25 meest leukste TV-kandidaten voor je op een rij gezet. In deze uitzending onder andere boer Bauke uit 'Komen Eten', Thijs Willekes in 'Face It' en de Toppers tegen Luv in 'Wie Ben Ik.'
GROEN! GROEN! GROEN!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nr 1: LINGO
CUMSHOT
C-U-M-S-H-O-T
Lucille Werner![]()
![]()
TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT
![]()
Hallon, in ben 10 wat is cumshotquote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nr 1: LINGO
CUMSHOT
C-U-M-S-H-O-T
Lucille Werner![]()
![]()
TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT
![]()
Wel een briljante omschrijving trouwens.quote:
Nog even wachten en de baas is weer terug!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meh... smaakpolitie.... Het is wachten op Alberto
Gewoon, de 25quote:Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
OK ik kijk even mee. Schakel net in, geen idee uit welk programma dit is, volgens mij heb ik dit nooit gezien.
Oud nieuws manquote:Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)oice-of-holland.html
Hoever kunnen ze dat programma nog uitmelkenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)oice-of-holland.html
Ik ben bang dat ze niet gauw uit beeld verdwijnt, wat een irritant dom kind zeg.quote:
Sekiquote:Op zondag 22 januari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
De ECHTE leuke kandidaten zie je nooit meer, Reiner van Peking Express of Bjorn van ER.
Of Seki van De Bus![]()
Dat dit kanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef tralalala het volgende:
Rustig hier zeg, nog steeds het topic van vorige week.
Moet je meer postenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef tralalala het volgende:
Rustig hier zeg, nog steeds het topic van vorige week.
Oke!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Moet je meer posten
en tevens:
[ afbeelding ]
oow haiii!
Geef mij maar Belgiequote:
patattekes!quote:
alsof er ooit eens wat orgineels tussen zitquote:
dikke paling in zijn broekquote:
Dat snap ik dus niet he? Er zijn echt zat leuke stukjes, zoals ik zei, Seki van de Bus, dat was zelfs SBS!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof er ooit eens wat orgineels tussen zit
De Bus? toen zat ik volgens mij op de basisschoolquote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he? Er zijn echt zat leuke stukjes, zoals ik zei, Seki van de Bus, dat was zelfs SBS!
Toen scheet je nog je luier vol!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De Bus? toen zat ik volgens mij op de basisschool
Wil je over je problemen pratenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De Bus? toen zat ik volgens mij op de basisschool
Jupquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat worden 5 leuke minuten!
21:25 - 21:30
In Zeeland onderste eiland.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:30 schreef donald_dick het volgende:
sinds wanneer hebben wij tolwegen in nederland
beter dan die 30 seconden die jij erover doetquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat worden 5 leuke minuten!
21:25 - 21:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |