Nice!quote:
Ja, dat ei was ik vergeten jaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nice!Die van mij glommen nog heel mooi omdat ik ze met eigeel had bestreken.
Leuke foto's, FC! TarAtlas is grappig en jouw handstand ook, maar jammer dat dat huis zo achter op die foto staat.
En nee, ik wil geen eigen topicIk wil gewoon mijn ideetjes met jullie delen en niet met heel fok
Best mooie bankjes konden die pre-historische mensen al bouwen zegquote:
Pittig stoofvlees (het chipotle stoofvleesrecept uit het Stoofpottentopic), met paprika en aardappel die een tijdje hadden meegestoofd. En erbij dus die salsa en zure room.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ook best wel trots op hoe die van mij er uitzagen, jammer dat ik honger had en geen zin had in mijn cameraWat had je voor vulling, Lie?
Ja, want zo'n bankje is indrukwekkend tov een paar ton aan stenenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Best mooie bankjes konden die pre-historische mensen al bouwen zeg
Klinkt lekkerquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef LieLie het volgende:
Pittig stoofvlees (het chipotle stoofvleesrecept uit het Stoofpottentopic), met paprika en aardappel die een tijdje hadden meegestoofd. En erbij dus die salsa en zure room.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef LieLie het volgende:
Son, heb je nog een voorbeeld van een foto die nog wat geshopt kan worden en hoe en wat?
Nou, je zei dat er foto's waren die met nabewerking nog opgefrist konden worden. Kun je één foto noemen en hoe je dat zou doen? Dan kan ik eens experimenterenquote:
Als je dat dan maar wel blijft doenquote:En nee, ik wil geen eigen topicIk wil gewoon mijn ideetjes met jullie delen en niet met heel fok
Nou, je zou bij alle foto's even aan de 'levels' kunnen trekken om de zweem er af te halen. Klein beetje verscherpen en het ziet er al heel anders uitquote:Op zondag 15 januari 2012 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, je zei dat er foto's waren die met nabewerking nog opgefrist konden worden. Kun je één foto noemen en hoe je dat zou doen? Dan kan ik eens experimenteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop CS5.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, je zou bij alle foto's even aan de 'levels' kunnen trekken om de zweem er af te halen. Klein beetje verscherpen en het ziet er al heel anders uitIk weet niet welk programma je hebt??
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa:Opgeslagen, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ohja, dan idd 'niveaus' of 'levels' gebruiken, weet alleen niet precies waar je die kunt vinden in die versie.. maar ik vermoed dat ctrl-L het naar voren zal halen..quote:
Gevonden!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja, dan idd 'niveaus' of 'levels' gebruiken, weet alleen niet precies waar je die kunt vinden in die versie.. maar ik vermoed dat ctrl-L het naar voren zal halen..
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi, schuifjes rechts en links iets van de kant halen en kijk wat er gebeurt!
Uut Vroomshooooopquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef borisz het volgende:
BDO WK Darts finale: 4-2 Kist. Nu de break.
Van:quote:Op zondag 15 januari 2012 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi, schuifjes rechts en links iets van de kant halen en kijk wat er gebeurt!
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk! Dat bedoel ikBeetje mee spelen dus en ontdekken wat je er mee kan
Eh noemde hij ook wel positieve dingenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn vader heeft wel erg goed opgelet bij het optreden, net tijdens het eten noemt hij allerlei momenten op waar ik net te laat draaide hahaha.
Fijn zo'n vader
Jawelquote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh noemde hij ook wel positieve dingen
Gelukkig voor onze vrienden van Dr Rock gooit hij niet al teveel 180's, die hebben een gratis biertje per 180 toegezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |