Nice!quote:
Ja, dat ei was ik vergeten jaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nice!Die van mij glommen nog heel mooi omdat ik ze met eigeel had bestreken.
Leuke foto's, FC! TarAtlas is grappig en jouw handstand ook, maar jammer dat dat huis zo achter op die foto staat.
En nee, ik wil geen eigen topicIk wil gewoon mijn ideetjes met jullie delen en niet met heel fok
Best mooie bankjes konden die pre-historische mensen al bouwen zegquote:
Pittig stoofvlees (het chipotle stoofvleesrecept uit het Stoofpottentopic), met paprika en aardappel die een tijdje hadden meegestoofd. En erbij dus die salsa en zure room.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ook best wel trots op hoe die van mij er uitzagen, jammer dat ik honger had en geen zin had in mijn cameraWat had je voor vulling, Lie?
Ja, want zo'n bankje is indrukwekkend tov een paar ton aan stenenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Best mooie bankjes konden die pre-historische mensen al bouwen zeg
Klinkt lekkerquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef LieLie het volgende:
Pittig stoofvlees (het chipotle stoofvleesrecept uit het Stoofpottentopic), met paprika en aardappel die een tijdje hadden meegestoofd. En erbij dus die salsa en zure room.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef LieLie het volgende:
Son, heb je nog een voorbeeld van een foto die nog wat geshopt kan worden en hoe en wat?
Nou, je zei dat er foto's waren die met nabewerking nog opgefrist konden worden. Kun je één foto noemen en hoe je dat zou doen? Dan kan ik eens experimenterenquote:
Als je dat dan maar wel blijft doenquote:En nee, ik wil geen eigen topicIk wil gewoon mijn ideetjes met jullie delen en niet met heel fok
Nou, je zou bij alle foto's even aan de 'levels' kunnen trekken om de zweem er af te halen. Klein beetje verscherpen en het ziet er al heel anders uitquote:Op zondag 15 januari 2012 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, je zei dat er foto's waren die met nabewerking nog opgefrist konden worden. Kun je één foto noemen en hoe je dat zou doen? Dan kan ik eens experimenteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop CS5.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, je zou bij alle foto's even aan de 'levels' kunnen trekken om de zweem er af te halen. Klein beetje verscherpen en het ziet er al heel anders uitIk weet niet welk programma je hebt??
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Isa:Opgeslagen, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ohja, dan idd 'niveaus' of 'levels' gebruiken, weet alleen niet precies waar je die kunt vinden in die versie.. maar ik vermoed dat ctrl-L het naar voren zal halen..quote:
Gevonden!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja, dan idd 'niveaus' of 'levels' gebruiken, weet alleen niet precies waar je die kunt vinden in die versie.. maar ik vermoed dat ctrl-L het naar voren zal halen..
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi, schuifjes rechts en links iets van de kant halen en kijk wat er gebeurt!
Uut Vroomshooooopquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef borisz het volgende:
BDO WK Darts finale: 4-2 Kist. Nu de break.
Van:quote:Op zondag 15 januari 2012 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi, schuifjes rechts en links iets van de kant halen en kijk wat er gebeurt!
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk! Dat bedoel ikBeetje mee spelen dus en ontdekken wat je er mee kan
Eh noemde hij ook wel positieve dingenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn vader heeft wel erg goed opgelet bij het optreden, net tijdens het eten noemt hij allerlei momenten op waar ik net te laat draaide hahaha.
Fijn zo'n vader
Jawelquote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh noemde hij ook wel positieve dingen
Gelukkig voor onze vrienden van Dr Rock gooit hij niet al teveel 180's, die hebben een gratis biertje per 180 toegezegdquote:
Jepquote:
Ja, alleen denkt Sam dat "feed me now" er wel direct achteraanquote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep
Dat is het wel zo ongeveer.
Over een uurtje, sherlock op bbc 1 trouwens.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, alleen denkt Sam dat "feed me now" er wel direct achteraan
ehm?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedom.. ik moet nog douchen, maar dat duuuuurt zo lang
Oh zo!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn haar wassen en van alles erin doen. Zoveel gedoe
Haha, neequote:Op zondag 15 januari 2012 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zo!dacht al dat je heel vies was
Ah ja, ik dacht het al te herkennenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, neeWel tot mijn enkels in de modder gezakt vanmiddag. Het water stond hoog bij Gees!
We hebben G1 en D1 t/m D10 nu gehad. Dus Steenbergen (bij Roden), Westervelde (bij Norg), Zeijen (bij Vries), Noordlaren, Midlaren, Schipborg, Tynaarlo, Gasteren en Annenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je dat dan maar wel blijft doen
We hebben nu de hunebedden rond Annen/Anloo en dichterbij Groningen allemaal gehad.
Grappig, mijn moeder reageert net op FB dat één van de foto's van een plek is die eerder van mijn opa was. En waar zij altijd speeldenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ja, ik dacht het al te herkennen
Wat had je?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
De lunch bij de librije was echt super!!!!
Hij rekent wel af met de kerstkilo's! Weet ik dan weerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat had je?![]()
Ik ben ineens kots misselijkhoop niet dat ik de buikgriep heb opgelopen die schijnt te heersen..
Dat heeft bij mij in het verleden nog nooit zo gewerkt helaas, maar wie weet! Mijn collega was haar baby-kilo's ook kwijt na de griepquote:Op zondag 15 januari 2012 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij rekent wel af met de kerstkilo's! Weet ik dan weer
Het zit er bij mij nog steeds niet bij. En dat ik nou echt héél slank heb gegeten in de weken erna kan ik ook niet zeggenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij in het verleden nog nooit zo gewerkt helaas, maar wie weet! Mijn collega was haar baby-kilo's ook kwijt na de griep
Nja, kilo of 2 kan ik best missen dus kom maar opquote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het zit er bij mij nog steeds niet bij. En dat ik nou echt héél slank heb gegeten in de weken erna kan ik ook niet zeggen
Oh, hadden jullie zo'n NS-arrangement?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
De lunch bij librije zusje was echt super!!!!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
verrassingsmenu
Zal morgen het opschrijven
Al met al een aanrader of niet?quote:
Jazeker!quote:
House of cards gezien? Een al wat oudere serie, maar erg goedquote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Geeft je een goede en realistische blik in de wereld van de politiek en de spindoctors.
Ook prima geacteerd.
Hmm, ik twijfel nog of het onderwerp voldoende aanspreekt. Denk dat ik eerst maar eens een aflevering binnenhaal voor ik beslis of ik deze wil hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Geeft je een goede en realistische blik in de wereld van de politiek en de spindoctors.
Ook prima geacteerd.
Wow!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn vader heeft wel erg goed opgelet bij het optreden, net tijdens het eten noemt hij allerlei momenten op waar ik net te laat draaide hahaha.
Fijn zo'n vader
Ja ik vond het ook wel grappig, heeft ie in ieder geval goed opgeletquote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk getennist en gelachen
[..]
Wow!Normaal heeft publiek dat nooit door, knap hoor van je vader
.
Hoe was het met de trein?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
De lunch bij librije zusje was echt super!!!!
Bestaat het publiek normaal uit blinden en slechtzienden?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk getennist en gelachen
[..]
Wow!Normaal heeft publiek dat nooit door, knap hoor van je vader
.
Ze zullen vast kijken welk optreden het beste was en deze online zettenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel grappig, heeft ie in ieder geval goed opgelet
Ben benieuwd naar de filmpjes die gemaakt zijn en welke online komt, want de eerste keer ging bijna perfect maar bij de laatste keer gingen er een paar dingen mis.
Tis toch echt zo. Mensen die zelf niet dansen hebben veel minder door dan dansers/danseressen. Waar ik soms al zit van 'aarghquote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bestaat het publiek normaal uit blinden en slechtzienden?
Ligt wel heel erg aan de setting natuurlijk. Dansen op een uitbundig feest of voor een stille oplettende zaal maakt nogal een verschil lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis toch echt zo. Mensen die zelf niet dansen hebben veel minder door dan dansers/danseressen. Waar ik soms al zit van aarghheeft een ander zoiets van 'wat is er dan
'
Scheelt wel iets maar ook niet alles. Toen ik nog met een stok danste (majorette) en er een optreden was waar het publiek zat (dus niet uitbundig) ergerde ik me rot aan een meisje die iedere keer bij het gooien haar stok liet vallen. Maar het viel bij het publiek niet echt op. Haar familie zag het niet eens. Of ze logen omdat ze haar geen slecht gevoel wilden gevenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt wel heel erg aan de setting natuurlijk. Dansen op een uitbundig feest of voor een stille oplettende zaal maakt nogal een verschil lijkt me.
Dat laatste klinkt waarschijnlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Scheelt wel iets maar ook niet alles. Toen ik nog met een stok danste (majorette) en er een optreden was waar het publiek zat (dus niet uitbundig) ergerde ik me rot aan een meisje die iedere keer bij het gooien haar stok liet vallen. Maar het viel bij het publiek niet echt op. Haar familie zag het niet eens. Of ze logen omdat ze haar geen slecht gevoel wilden geven.
Publiek ziet wel minder, dat geloof ik wel, maar als iemand met stokken loopt te smijten is het echt wel opgevallen vermoed ikquote:Op zondag 15 januari 2012 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Scheelt wel iets maar ook niet alles. Toen ik nog met een stok danste (majorette) en er een optreden was waar het publiek zat (dus niet uitbundig) ergerde ik me rot aan een meisje die iedere keer bij het gooien haar stok liet vallen. Maar het viel bij het publiek niet echt op. Haar familie zag het niet eens. Of ze logen omdat ze haar geen slecht gevoel wilden geven.
Is bij sport ook zo, als een bal knetterhard in het wandrek gooi denkt het publiek altijd dat dat een tactisch hele slimme zet isquote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Mensen weten niet echt wat 'hoort'. Als Sarabi bv de andere kant op zou draaien zouden sommige mensen misschien wel denken 'oh die staat in het midden, dat hoort'. Zij weten niet hoe de repetities gingen en dat geeft ook niet, is alleen maar fijn.
Ik werd gek, het werd gefilmd en we gooiden 8x en zij liet 8x haar stok vallenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Publiek ziet wel minder, dat geloof ik wel, maar als iemand met stokken loopt te smijten is het echt wel opgevallen vermoed ik
Proestquote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is bij sport ook zo, als een bal knetterhard in het wandrek gooi denkt het publiek altijd dat dat een tactisch hele slimme zet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |