Knal mij er ook maar bij danquote:Op zondag 15 januari 2012 00:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mark, als ik een pc beschikbaar heb zet ik je in de OP
Sommigen komen hier nooit meer idd.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien ook een mooi moment een paar mensen te verwijderen
Wat let je?quote:
Wild of mild?quote:
Ah, vroeg naar bed dus.quote:
quote:
Hoe dan ook. Veel plezier!quote:
Zie Twitterquote:Op zondag 15 januari 2012 08:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een kloteweekend alweer. Kan iemand me even vertellen dat het heus allemaal wel weer goedkomt?
Eh... neequote:
Wow!quote:
ja, presentquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij singels zijn hier trouwens wel hysterisch in de minderheid. Nooit zo doorgehad
quote:
Hmmm...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie schrijffout
Maar vanochtend lang zitten praten en wat er al een tijdje aan zat te komen uitgesproken. Ik voel me nu best kut...
Damnquote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie schrijffout
Maar vanochtend lang zitten praten en wat er al een tijdje aan zat te komen uitgesproken. Ik voel me nu best kut...
Is het ook natuurlijk. Wel fijn dat jullie er over hebben kunnen praten, maakt het nog enigszins acceptabel.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik ben er niet echt goed in, hč.quote:
quote:
Crap.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie schrijffout
Zwelgen kan heel goed zijn, als je er mee rond blijft lopen voel je je misschien veel langer ellendig.... maar afleiding helpt voor mij daarna altijd het beste. Ik hoop dat je die voor jezelf kunt regelen de komende tijd?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dank jullie, denk dat ik maar voor de koffie ga, om nu gelijk naar de fles te grijpen lijkt me niet het beste idee, misschien een lekkere voor het slapen gaan.
Denk dat ik me de rest van de dag maar ellendig ga voelen, heb niet veel keus. Moet eerst voor mezelf maar eens wat dingen op een rijtje gaan zetten
2 jaarquote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef MaJo het volgende:
He dat is balen jojoHoe lang hadden jullie een relatie? Sterkte
Dat is wel lang, balen zegquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef wyccie het volgende:
Hoe kunnen we je opbeuren?
Naaktfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef wyccie het volgende:
Hoe kunnen we je opbeuren?
Naaktfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whut
Waarom van mij
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Komt zeker wel goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer onderweg naar Belgie, deze keer eens via de laptop *moppert iets over een proxie instelling.
Ik zie op tegen deze keer, bahzenuwen voor die training die ik moet geven, ik had altijd al een hekel aan presenteren en het is nogal lang geleden datik heb heb gedaan... E. zegt dat het wel goedkomt, en dat weet ik ook wel, maar leuk is anders
Tuurlijk komt dat goed, en bovendien trainingen zijn interactief dus je hoeft niet non stop aan het woord te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer onderweg naar Belgie, deze keer eens via de laptop *moppert iets over een proxie instelling.
Ik zie op tegen deze keer, bahzenuwen voor die training die ik moet geven, ik had altijd al een hekel aan presenteren en het is nogal lang geleden datik heb heb gedaan... E. zegt dat het wel goedkomt, en dat weet ik ook wel, maar leuk is anders
Zo vroeg al!?quote:
Valt mee hčquote:
Gaat steeds beter.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt mee hčmaar 2,5 uur liggen slapen
Saffie?
Gaat zeker beter jaquote:
Laat geworden?quote:
Gek genoeg niet (3:00 ofzo, iets later) maar serieus pas net wakkerquote:
Dat is wel een hele lange tuk danquote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg niet (3:00 ofzo, iets later) maar serieus pas net wakker
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg niet (3:00 ofzo, iets later) maar serieus pas net wakker
Drinken viel wel mee. Denk inderdaad nog niet helemaal honderd maar ik voelde me gisteren wel een flink stuk beter en vandaag eigenlijk ook wel weer dus tja...quote:Op zondag 15 januari 2012 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange tuk danVeel gedronken? Of misschien nog steeds niet helemaal 100?
Ik ben ook net pas wakker maar ben tussendoor wel een paar uur opgeweest
Dat is altijd verrot ja dat je ritme dan gelijk helemaal overhoop ligtquote:Op zondag 15 januari 2012 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drinken viel wel mee. Denk inderdaad nog niet helemaal honderd maar ik voelde me gisteren wel een flink stuk beter en vandaag eigenlijk ook wel weer dus tja...
Opzich geen probleem, maar nu is mijn ritme natuurlijk weer compleet naar de klote
Ja ik zie wel even hoe het looptquote:Op zondag 15 januari 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd verrot ja dat je ritme dan gelijk helemaal overhoop ligtToch proberen om op tijd te gaan slapen denk ik, of morgen op tijd opstaan zodat je morgenavond weer eerder naar bed kunt
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb alles in huis om Kofta te maken maar ben lui en twijfel nu of ik patat zal gaan halen
Goeie kofta is een stuk lekkerder dan patatquote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb alles in huis om Kofta te maken maar ben lui en twijfel nu of ik patat zal gaan halen
Ow wat balen zeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie schrijffout
Omdat jij degene bent bij wie het vaakst om pics geroepen wordt, meestal door C4.quote:
Is G trouwens nog meegeweest?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange tuk danVeel gedronken? Of misschien nog steeds niet helemaal 100?
Ik ben ook net pas wakker maar ben tussendoor wel een paar uur opgeweest
Nope, die is nog steeds flink ziek. Zit maar geen verbetering in!quote:
Heeft 'ie niet gewoon hetzelfde als ik?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, die is nog steeds flink ziek. Zit maar geen verbetering in!
quote:En het is patat geworden
Oh, een soort Jelle Klaassen? Ik ga gelijk online kijkenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Ik zit trouwens de finale van het WK darts te kijken en daar staat geheel onverwacht een nederlander in de finale die niemand kentDe kans is groot dat hij gaat winnen, hij heeft een grote voorsprong
Zou zomaar kunnen jaquote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet gewoon hetzelfde als ik?
[..]
Uhuhquote:Op zondag 15 januari 2012 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, een soort Jelle Klaassen? Ik ga gelijk online kijken
frietquote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, die is nog steeds flink ziek. Zit maar geen verbetering in!
En het is patat geworden
http://www.rtl7darts.nl/livequote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhDeze heet Christiaan Kist, het staat nu 6-3 voor hem, dus nog 1 set te gaan en hij heeft gewonnen
De beeb zendt het ook uit
quote:
Denk dat niemand doorheeft dat hij in de finale staatquote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.rtl7darts.nl/live
Hier dus niemand?
Schillen met een theelepeltjequote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Al betrap ik mezelf er ook wel eens op friet te zeggen.
Ik heb lekkere pitloze druiven, maar die bovenste schillaag is zo vies bitter. Iemand een idee wat te doen? Ik heb het al gewassen.
Ook niet (online) bij de BBC?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik kan nu dus niet kijken..beetje ruk
Beetje suiker eroverheen?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef wyccie het volgende:
Mijn theelepels zijn enorm.![]()
Even door de bittere druif heen bijten dus.
Nee, de iPlayer is alleen voor de UK en ik kan geen proxy vinden.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook niet (online) bij de BBC?
Wel gave wedstrijd, het staat nu 6-5 terwijl hij 6-2 voorstond
Nijmegen ligt een beetje op de grens van patat/ frietquote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb lekkere pitloze druiven, maar die bovenste schillaag is zo vies bitter. Iemand een idee wat te doen? Ik heb het al gewassen.
Waar ik vandaan kom is het wel echt patat. De mijne zijn van de Coop.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nijmegen ligt een beetje op de grens van patat/ friet
die van de AH? Had ik er ook een stel tussen zitten, niet lekker
en in ieder geval Noord Brabant en Limburg, van de rest van de provincies weet ik het nietquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 15 januari 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is hij rechtstreeks uit de lokale kroeg naar Engeland gebracht?
jojoquote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet morgen weer werken dus daar begint de afleiding weer. Ze blijft natuurlijk een collega van me maar gelukkig zit ik niet op dezelfde locatie. Verder van de week er maar eens met vrienden over gaan praten.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar ik vandaan kwam voordat ik naar Den Bosch verhuisde was het duidelijk patat. Maar ja, 16 jaar Brabant zorgt er wel voor dat je friet zegt
Serieus?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef MaJo het volgende:
Die gast kan geen engelsMoest vertaald worden
Hij is 25, wel apart dat hij geen engels kan inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:
Was net te laat met zappen om hem te zien/horen. Zag hem nog net tijdens de aftiteling de beker kussen. Nog helemaal niet zo oud, raar dat hij geen Engels kan.
Vroeger speelden we nog wel eens darts bij vrienden. Het is eigenlijk best leuk, maar ik heb er helaas geen ruimte voor.
Ja er stond een vertaler naastquote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is echt niet van deze tijd
Trustequote:
Ik hoop voor je dat het eerder een redje is, anders dan ligt je ritme helemaal overhoopquote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even een MaJo-tje ga doen...
Nee, ik vrees echt dat het een MAJo-tje is.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het eerder een redje is, anders dan ligt je ritme helemaal overhoop
Nee, hij heeft toen/ooit gezegd dat hij graag Radiohead wilde hebben maar dat dat niet gaat gebeuren omdat ze te groot zijn voor Lowlandsquote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Van Eerdernburg heeft aangegeven Radiohead graag te willen voor Lowlands, in een interview van vorig jaar.
Ook niet waar. Ook al zou hij ze halen, dan zijn ze nog steeds te groot. 40.000 man bij de Alpha is een recipe for disasterquote:Dat Radiohead te groot is voor LL klopt dus niet
Te druk voor de veiligheid.quote:Al ben ik wel benieuwd hoe druk het dan zal zijn in de Alpha
Aldus een excerpt. Hij is er later nog een keer op ingegaan.quote:Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”
Dat klopt dus nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, hij heeft toen/ooit gezegd dat hij graag Radiohead wilde hebben maar dat dat niet gaat gebeuren omdat ze te groot zijn voor Lowlands
[..]
Ook niet waar. Ook al zou hij ze halen, dan zijn ze nog steeds te groot. 40.000 man bij de Alpha is een recipe for disaster
[..]
Te druk voor de veiligheid.
Hij durft het zelf dus wel aan.quote:Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”
Maar hij zegt juist dat hij het wel aandurft, oftewel het is wel een optiequote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aldus een excerpt. Hij is er later nog een keer op ingegaan.
Nee, volgens jou vindt hij van niet.quote:
Eh..hij zegt "Zijn eigenlijk te groot" maar dat 'ie het wel aandruft. Dan geeft 'ie toch aan dat het een gok is en eigenlijk niet verstandig.quote:Hij durft het zelf dus wel aan.
Mij lijkt Radiohead ook te groot maar dat hij dat vindt klopt dus niet
Jij zei laatst dat hij in een interview had gezegd dat Radiohead nooit op Lowlands zou komen, daar ga ik nu tegeninquote:Op zondag 15 januari 2012 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, volgens jou vindt hij van niet.
[..]
Eh..hij zegt "Zijn eigenlijk te groot" maar dat 'ie het wel aandruft. Dan geeft 'ie toch aan dat het een gok is en eigenlijk niet verstandig.
Alsjeblieft, vanaf 5 minuten:quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij zei laatst dat hij in een interview had gezegd dat Radiohead nooit op Lowlands zou komen, daar ga ik nu tegenin
Hij zegt wel dat ze te groot zijn maar hij laat de optie wel open door te zeggen dat hij het wel aandurft. Rare tegenstelling
Even in kokend water, daarna in koud water. Ontvellen wordt een eitje!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Klopt ja, ben het nu aan het luisterenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zei toch dat 'ie er later nog een keer een opmerking over had gemaakt?
Ja, dat waren we al. Waar we het niet over eens zijn/waren is de mening van Van Eerdenburgquote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt ja, ben het nu aan het luisterenMaar zoals ik al eerder zei lijkt het mij ook onwaarschijnlijk, we zijn het dus gewoon hartstikke met elkaar eens
Volgens mij is hij er zelf ook nog niet helemaal over uitquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat waren we al. Waar we het niet over eens zijn/waren is de mening van Van Eerdenburg
Hij is erg duidelijk in de video.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er zelf ook nog niet helemaal over uit
Had ik gedaan (al was het niet kokend, maar gewoon heet), maar heb niet geprobeerd te ontvellen. Hoopte daarmee dat de bitterheid verdween. Niet dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef B.ertha het volgende:
Even in kokend water, daarna in koud water. Ontvellen wordt een eitje!
Ok, morgen dus foto's van de kleine.quote:
Dat was wel het plan ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ligt ze/ liggen ze nog steeds in het ziekenhuis?
Dat was de reden een paar dagen geleden jaquote:Op zondag 15 januari 2012 22:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nog steeds vanwege de hoge bloeddruk?
Klopt, en het geeft Wiebel alle tijd voor die CVquote:Op zondag 15 januari 2012 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was de reden een paar dagen geleden ja
Ik heb ze zelf nog niet gesproken. Een beetje rust lijkt me niet zo gek
Tja, tenzij hij de hele dag in het ziekenhuis zit.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klopt, en het geeft Wiebel alle tijd voor die CV
we hebben TM dit weekend nog niet gezien hier, ik neem aan dat hij bij Soempie thuis de boel aan het fixen isquote:Op zondag 15 januari 2012 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klopt, en het geeft Wiebel alle tijd voor die CV
Het expansievat van Soempie is immers ook geploft...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, tenzij hij de hele dag in het ziekenhuis zit.
Nu denk ik aan lekkenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het expansievat van Soempie is immers ook geploft...
Zag dit net pas bij het teruglezen. Sterkte, Jojo.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet morgen weer werken dus daar begint de afleiding weer. Ze blijft natuurlijk een collega van me maar gelukkig zit ik niet op dezelfde locatie. Verder van de week er maar eens met vrienden over gaan praten.
Morgenochtend dusquote:Op zondag 15 januari 2012 22:44 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze óf vanavond óf morgen naar huis mocht, toch?
Alles gaat goed? Ah, da's goed nieuws.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgenochtend dus
Net even Wiebel aan de lijn gehad.
Alles gaat goed
Yupquote:Op zondag 15 januari 2012 22:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Alles gaat goed? Ah, da's goed nieuws.
Topquote:Op zondag 15 januari 2012 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgenochtend dus
Net even Wiebel aan de lijn gehad.
Alles gaat goed
Had ik ook gelezen, ja. Klinkt goed, maar ik ben geen arts. Dus: Wyccie? professionele mening?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ook redelijke positief nieuws op het vlak van MS: http://science.slashdot.o(...)tream-of-young-blood
Zijn slechts nog testen op muizen, maar wie weet waar het heen gaat.
Schade die aan de myeline ontstaan is(zorgt voor de overdacht van zenuwimpulsen, zo even kort door de bocht gezegd) zou erdoor gerepareerd kunnen worden.
De myeline raakt beschadigd maar blijft zitten. Daardoor kan het niet vervangen worden en dus vindt er aftakeling plaats.
Maar een infusie van bloed van jonge individuen, aangevuld met stamcellen, zorgt ervoor dat die kapotte myeline wordt afgebroken en afgevoerd waarna het lichaam het weer zou kunnen herstellen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen, ja. Klinkt goed, maar ik ben geen arts. Dus: Wyccie? Professionele mening?
Dat is dan ook de bedoeling/grap, eigenlijkquote:
Als ik echt irritant wil doen dan moet ik zeggen dat hij het over RHCP heeftquote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij is erg duidelijk in de video.
En als ik heel irritant wil doen dan zeg ik dat ik die reactie 10000% zag aankomenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik echt irritant wil doen dan moet ik zeggen dat hij het over RHCP heeftMaar het punt is duidelijk
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ik heel irritant wil doen dan zeg ik dat ik die reactie 10000% zag aankomen
Yep is klaarquote:
Ja was een klein klusje wat voor morgen gedaan moest wordenquote:
Nee al een tijdje niet meerquote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Majo,, schrijf je nog wel eens op je blog? Of kan ik er maar beter niet naar vragen?
Je zou kunnen beginnen met weer eens naar Den Haag te gaanquote:Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee al een tijdje niet meerMaar moet het wel weer gaan doen dus je mag er gerust naar vragen hoor
Ik zie er alleen tegenop en weet niet waar ik weer moet beginnen
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef MaJo het volgende:
En fijn om te horen dat alles goed gaat met soemp
Ik geloof niet dat dit kabinet gaat vallen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe maar iets over politiek, de komende bezuinigingen en de bijbehorende val van dit kabinet is wel wat
Dat is sowieso een goeie stapquote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met weer eens naar Den Haag te gaan
Het stomme is dat ik steeds wel met ideeen loop, zoals de PVV op dit moment over de hoofddoekjes, maar het daadwerkelijk op papier krijgen is een hele stap...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe maar iets over politiek, de komende bezuinigingen en de bijbehorende val van dit kabinet is wel wat
Ze moeten ook gewoon lekker rustig aan doen met z'n drietjes, er komt zoveel op je af die eerste paar weken. Volgens mij krijg je nauwelijks de tijd om er echt aan te wennenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben dus geen internet in het ziekenhuis dus vandaar enige stilte. En ik denk dat ze het druk zat heeft dus het zal even rustig blijven de komende tijd. Maar fotos e.d. gaan ze zelf nog maken en posten
Dat kun je nooit zeggen want ze hebben nog 2,5 jaar te gaan en in die tijd kan er veel gebeurenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit kabinet gaat vallen.
ik mag het toch wel hopen?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit kabinet gaat vallen.
Ga je dan niet meer elke dinsdag?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goeie stapJe zou ook een keer meegaan dus misschien kunnen we dat meteen combineren
Nopequote:
Ik ben inquote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goeie stapJe zou ook een keer meegaan dus misschien kunnen we dat meteen combineren
Daar ben je nu te laat mee denk ik zoquote:Het stomme is dat ik steeds wel met ideeen loop, zoals de PVV op dit moment over de hoofddoekjes, maar het daadwerkelijk op papier krijgen is een hele stap...
Dat ben ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben in
[..]
Daar ben je nu te laat mee denk ik zo
Ik zei dan ook "geloof", niet "weet"quote:Op zondag 15 januari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kun je nooit zeggen want ze hebben nog 2,5 jaar te gaan en in die tijd kan er veel gebeurenMaar op dit moment ziet dat er zeker niet naar uit nee.
Maak je aantekeningen als iets te binnen schiet? Doe ik tegenwoordig wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef MaJo het volgende:
Dat ben ik ookIk zou het eigenlijk ook meteen moeten schrijven als het in mijn hoofd zit maar op de een of andere manier ontbreekt de inspiratie
Dan schiet het ook niet opquote:Ik ben stiekem ook wel downer dan ik doe voorkomen
De PVV fulmineert toch altijd tegen hoofddoekjes? OK, nu gaat het over de koningin, maar nieuw is het niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Het stomme is dat ik steeds wel met ideeen loop, zoals de PVV op dit moment over de hoofddoekjes, maar het daadwerkelijk op papier krijgen is een hele stap...
Het 'mooie' van deze constructie is ook dat de VVD en CDA makkelijk afstand kunnen nemen van de PVV onder het mom 'ja maar ze zijn geen onderdeel van het kabinet'. Aan de andere kant is de PVV veel te blij met de maatregelen die ze er doorheen kunnen jassen waardoor ik het kabinet ook niet snel zie vallenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "geloof", niet "weet"
Er kan inderdaad enorm veel gebeuren. Maar ik heb gewoon zo'n idee dat hoewel de partijen elkaar niet echt liggen, er ook geen zwaar dreigende problemen zijn.
Er is de afgelopen tijd al vaak geroepen dat de bom zou barsten en dat Wilders de stekker eruit zou trekken blablablab en er is he-le-maal *niets* gebeurd.
Wilder wil de stekker er helemaal nog niet uit denk ik.
Nee alleen in mijn hoofd en vaak ook nog 's nachts, waardoor ik de volgende dag ben vergeten waarom mijn stuk zo briljant wasquote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak je aantekeningen als iets te binnen schiet? Doe ik tegenwoordig wel.
[..]
Dan schiet het ook niet op
Hoe staat het met de duizelingen enzo dan?
Het grote verschil hierbij is dat de PVV ertegen was dat de koningin zich aanpaste in die landen terwijl hij vindt dat moslims zich hier wel moeten aanpassen. Hij roept dus precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De PVV fulmineert toch altijd tegen hoofddoekjes? OK, nu gaat het over de koningin, maar nieuw is het niet.
En nog krommer: hij past zichzelf wél aan als 'ie ergens heengaat.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het grote verschil hierbij is dat de PVV ertegen was dat de koningin zich aanpaste in die landen terwijl hij vindt dat moslims zich hier wel moeten aanpassen. Hij roept dus precies het tegenovergestelde
Keppeltje.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nog krommer: hij past zichzelf wél aan als 'ie ergens heengaat.
Bekend probleemquote:Op zondag 15 januari 2012 23:36 schreef MaJo het volgende:
Nee alleen in mijn hoofd en vaak ook nog 's nachts, waardoor ik de volgende dag ben vergeten waarom mijn stuk zo briljant was
Misschien toch meer kijken voor randbanen? Dus banen die aan/rondom je beooogde type baan liggen om er dan via de zijkant in te rollen?quote:Duizelingen zijn helemaal voorbij gelukkigWaar het hem vooral in ligt op het moment is dat ik geen baan kan vinden die me echt leuk lijkt. Het werk bij mijn ouders is prima maar ik haal er niet echt energie en inspiratie uit
En toch komt hij er bij zijn achterban mee weg. Hoe dat kan snap ik nog steeds nietquote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nog krommer: hij past zichzelf wél aan als 'ie ergens heengaat.
Om te beginnen vind ik wat de koningin droeg niet echt een hoofddoekje in de Moslimbetekenis. En als je wel eens in, bijvoorbeeld, Venetiė geweest bent: daar barst het van de kerken die door hordes toeristen bezocht worden. En daar staat overal een bordje bij dat heren geacht worden een lang broek te dragen, geen shorts. Gewoon een kwestie van respect. Wat de koningin deed was voor mij vergelijkbaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het grote verschil hierbij is dat de PVV ertegen was dat de koningin zich aanpaste in die landen terwijl hij vindt dat moslims zich hier wel moeten aanpassen. Hij roept dus precies het tegenovergestelde
Volgens mij omdat het ze niet genoeg interesseert om dat bij te houden.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch komt hij er bij zijn achterban mee weg. Hoe dat kan snap ik nog steeds niet
Ben ik nu ook mee bezig jaquote:Op zondag 15 januari 2012 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bekend probleem
[..]
Misschien toch meer kijken voor randbanen? Dus banen die aan/rondom je beooogde type baan liggen om er dan via de zijkant in te rollen?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Om te beginnen vind ik wat de koningin droeg niet echt een hoofddoekje in de Moslimbetekenis. En als je wel eens in, bijvoorbeeld, Venetiė geweest bent: daar barst het van de kerken die door hordes toeristen bezocht worden. En daar staat overal een bordje bij dat heren geacht worden een lang broek te dragen, geen shorts. Gewoon een kwestie van respect. Wat de koningin deed was voor mij vergelijkbaar.
Kortom: Wilders lult maar weer eens wat.
Dat is het vooral jaquote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het ze niet genoeg interesseert om dat bij te houden.
De geboorte van wiebelsoemp heb je nog wel meegekregen?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. terug van weggeweest.
Niets gemist hier zeker de afgelopen paar dagen ?
Da's waar. Wilders uitmaken voor dom is verleidelijk, maar ook een domme vergissing.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensEn Wilders lult heel vaak maar wat
Hoewel, hij weet dondersgoed wat hij allemaal zegt
Oh dat, even teruglezenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
De geboorte van wiebelsoemp heb je nog wel meegekregen?
Tuurlijk snap je dat wel..Henk en Ingrid...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch komt hij er bij zijn achterban mee weg. Hoe dat kan snap ik nog steeds niet
Eh..dįt 'ie het op zijn hoofd zette.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hij verkeerd op zijn hoofd zette toch?
Hij is zeker niet dom nee. Bovendien loopt hij al 20 jaar in Den Haag rond dus hij weet dondersgoed hoe het allemaal werktquote:Op zondag 15 januari 2012 23:47 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Da's waar. Wilders uitmaken voor dom is verleidelijk, maar ook een domme vergissing.
Ja dat snap ik, maar a. hij deed het en b. volgens mij deed hij het nog verkeerd ook, dubbel fout.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh..dįt 'ie het op zijn hoofd zette.
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op zondag 15 januari 2012 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh dat, even teruglezen
Congrats iig !!
Mooi, kan die over een paar jaar meedoen in het AKQsc voetbal- of rugbyteamquote:Op zondag 15 januari 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte![]()
Het is een jongetje en hij heet Mattis
Ach anders had ze in het turnteam mee kunnen doen of samen met de meiden tuttenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi, kan die over een paar jaar meedoen in het AKQsc voetbal- of rugbyteam
Voor zover ik het begrepen heb zijn ze wel goed uit elkaar gegaanquote:Op maandag 16 januari 2012 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Oh ook sterkte voor Jojo .. toch zuur na zo'n lange tijd..![]()
Maar als ik het goed begrijp geen knallende ruzie en wederzijdse haat achtergebleven?
'De beste trainer is een luie trainer', heeft een keer iemand tegen me gezegd wiens werk het was om trainingen te gevenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Goeie tipsquote:Op maandag 16 januari 2012 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'De beste trainer is een luie trainer', heeft een keer iemand tegen me gezegd wiens werk het was om trainingen te geven. Heb het zelf ook een paar keer gedaan bij mijn vorige werk, vond het wel leuk om te doen
Geef mensen regelmatig de gelegenheid vragen te stellen. Bij lange trainingen verliezen mensen hun aandacht, dus geef zo nu en dan een koffiepauze. Nodig mensen ook uit te vragen om een pauze als zij dat nodig vinden. Spreek eventueel iemand aan in een pauze om te vragen hoe zij vinden dat je het doet, of je niet te snel gaat en dergelijke, zodat je die feedback kunt gebruiken. Er zijn nog meer tips, maar daar kan ik nu even niet opkomen.
Waarom Beatrix geen hoofddoek en Wilders wel een keppeltje?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De PVV fulmineert toch altijd tegen hoofddoekjes? OK, nu gaat het over de koningin, maar nieuw is het niet.
Nee, dat is alleen Youp die verkeerd geļnformeerd is. Het is typisch Amerikaans om een keppel bovenop je hoofd i.p.v. op de kruin te zetten.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hij verkeerd op zijn hoofd zette toch?
Die doet het inderdaad weerquote:Op maandag 16 januari 2012 07:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
ik denk dat de cv bij W&S het inmiddels gewoon weer doet, ik heb iig niet hoeven helpen
Dat is inderdaad geen moeilijk klusje.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die doet het inderdaad weer
Expansievat was inderdaad erg lek.
Het leek me al zo vreemd, thnx!quote:Op maandag 16 januari 2012 06:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen Youp die verkeerd geļnformeerd is. Het is typisch Amerikaans om een keppel bovenop je hoofd i.p.v. op de kruin te zetten.
Ben 2 weken geleden in de Edinburgh Zoo geweest, waar sinds eind vorig jaar toevallig ook 2 reuzenpanda's zitten. Eerder heb ik deze panda's gezien in San Diego en in Londen.quote:Op maandag 16 januari 2012 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Cool, dit is waarom mijn fotografie professor nu in Frankrijk zit: Twee reuzenpanda's aangekomen in Frankrijk
hij mocht foto's nemen voor FedEx
quote:
Zoiets heb ik een keer gehad in de dierentuin in Oost Berlijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben 2 weken geleden in de Edinburgh Zoo geweest, waar sinds eind vorig jaar toevallig ook 2 reuzenpanda's zitten. Eerder heb ik deze panda's gezien in San Diego en in Londen.
In Edinburgh zitten ze binnen in kleine, witte steriele hokken.
Heb er 2 minuten naar gekeken en ben met een soort plaatsvervangende schaamte weggegaan.
Die beesten kunnen ze beter niet in dat soort hokjes opsluiten...
zuur blijft het zeker, ik heb het gisteren niet helemaal droog gehouden. Wat je zegt klopt, ik kan haar weinig kwalijk nemen (en mezelf ook niet), er zijn een aantal dingen gebeurd in haar omgeving die een dermate impact hebben gehad. Dit heeft de zaak onder druk gezet. Wat ik gisteren al zei, dit zat er al een tijdje aan te komen ondanks het feit dat we er veel aan gedaan hebben het te voorkomen. Je blijft er toch een beetje vanuit gaan dat er een keer een omslag komt en het weer beter gaat.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Oh ook sterkte voor Jojo .. toch zuur na zo'n lange tijd..![]()
Maar als ik het goed begrijp geen knallende ruzie en wederzijdse haat achtergebleven?
Dat zie je sowieso vaak bij die katachtigen helaasquote:Op maandag 16 januari 2012 08:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een keer gehad in de dierentuin in Oost Berlijn.
Een ijsberende tijger(no pun) in een snikheet hok. Beest kon geen kant op.
Maak grappen over Hollanders als je in Belgie bentquote:Op maandag 16 januari 2012 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zijn nog meer tips, maar daar kan ik nu even niet opkomen.
Datquote:Op maandag 16 januari 2012 09:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Maak grappen over Hollanders als je in Belgie bent
I disagreequote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat jij degene bent bij wie het vaakst om pics geroepen wordt, meestal door C4.
Sorry voor die krakkemikkige zin.
Weinig last van...quote:Op maandag 16 januari 2012 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I disagreeDie roept het bij iedereen zo'n beetje
En dat is nou precies wat ik bedoelde. Het volk is te dom om te kakken.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las terug en dat jullie het over Wilders hadden. Dit is wat mensen uit St. Willibrord over hem gezegd hebben en waarom ze op Wilders gestemd hebben: "niet alles klopt wat hij zegt, maar het is wel waar!!"![]()
Hoe dom ben je dan?
Goedemorgen
quote:Op maandag 16 januari 2012 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'De beste trainer is een luie trainer', heeft een keer iemand tegen me gezegd wiens werk het was om trainingen te geven. Heb het zelf ook een paar keer gedaan bij mijn vorige werk, vond het wel leuk om te doen
Geef mensen regelmatig de gelegenheid vragen te stellen. Bij lange trainingen verliezen mensen hun aandacht, dus geef zo nu en dan een koffiepauze. Nodig mensen ook uit te vragen om een pauze als zij dat nodig vinden. Spreek eventueel iemand aan in een pauze om te vragen hoe zij vinden dat je het doet, of je niet te snel gaat en dergelijke, zodat je die feedback kunt gebruiken. Er zijn nog meer tips, maar daar kan ik nu even niet opkomen.
Democratie is te belangrijk om aan het volk over te latenquote:Op maandag 16 januari 2012 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat ik bedoelde. Het volk is te dom om te kakken.
En toch zijn dat nog heel veel mensen, helaas.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat ik bedoelde. Het volk is te dom om te kakken.
Mooi tegeltje...quote:Op maandag 16 januari 2012 09:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Democratie is te belangrijk om aan het volk over te laten
Heerlijk, heb net twee weken vakantie achter de rug, maar wil er nog wel een paarquote:Op maandag 16 januari 2012 08:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
Ik heb de hele week vrij
[..]
Het leek me al zo vreemd, thnx!
Daar noem je ook wel een (volgens Wiki) vrij unieke plaats qua stemgedragquote:Op maandag 16 januari 2012 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las terug en dat jullie het over Wilders hadden. Dit is wat mensen uit St. Willibrord over hem gezegd hebben en waarom ze op Wilders gestemd hebben: "niet alles klopt wat hij zegt, maar het is wel waar!!"![]()
Hoe dom ben je dan?
Goedemorgen
Ja, dat is toch ook raar. Volgens mij woont daar geen enkele "buitenlander" en dan toch zo voor de PVV stemmen. Er was ook een vrouw wiens winkel was overvallen. "Ze was overvallen door een blanke, maar het had ook net zo goed een zwarte kunnen zijn".quote:Op maandag 16 januari 2012 09:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel een (volgens Wiki) vrij unieke plaats qua stemgedrag
Volkomen logische redenatiequote:Op maandag 16 januari 2012 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
"Ze was overvallen door een blanke, maar het had ook net zo goed een zwarte kunnen zijn".
Wat de boer niet kent, dat eet 'ie niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook raar. Volgens mij woont daar geen enkele "buitenlander" en dan toch zo voor de PVV stemmen. Er was ook een vrouw wiens winkel was overvallen. "Ze was overvallen door een blanke, maar het had ook net zo goed een zwarte kunnen zijn".
Hier ook, dat dan weer welquote:Op maandag 16 januari 2012 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Het heeft hier gevrorenHeerlijk weer vanochtend
Ja, daar zit inderdaad wat in.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat eet 'ie niet.
Dus ik vermoed vooral dat ze op hem stemmen vanuit preventief oogpunt. Want het witte schild(Wilder) houdt ze wel buiten de deur
Beterschap dan maar:{quote:Op maandag 16 januari 2012 10:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend en ik zouden vandaag naar Bodyworlds gaan maar hij is ziek
mooi, je kan dus wel komenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Vooral heel druk bezig met de laatste denk ik
Ik ga 6 februari naar Engeland, dus niet de 29ste/30ste,
Ik raad natuurlijk iedereen aan om naar musicals te gaan, maar the Lion King vind ik zelf echt helemaal nietsquote:Op maandag 16 januari 2012 12:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar Londen. Wel of niet naar The Lion King gaan?
Pro: Gaaf en alleen maar geweldige verhalen gehoord.
Anti: Niet veel tijd in Londen, medereiziger is niet zo goed in Engels, duur.
Mee eensquote:Op maandag 16 januari 2012 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik raad natuurlijk iedereen aan om naar musicals te gaan, maar the Lion King vind ik zelf echt helemaal nietsQua kostuums fantastisch maar voor de rest flinterdun. Ik zou eerder naar Les Miserables of the Phantom of the Opera gaan, die zijn veel beter!
Op de dag zelf kun je vaak met korting kaartjes kopen. Je kan ook proberen of je studentenkaarten kan kopen a 20 pond voor eerste rang (gewoon een kaart laten zien, ze geloven je meteen) en anders kun je bij TKTS op Leicester Square vaak ook nog aan tickets komen
Preciesquote:Op maandag 16 januari 2012 12:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mee eens. De openingsscene van Lion King is schitterend, daarna kun je weer naar huis en de DVD opzetten.
Theater in Londen: Altijd doen!!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar Londen. Wel of niet naar The Lion King gaan?
Pro: Gaaf en alleen maar geweldige verhalen gehoord.
Anti: Niet veel tijd in Londen, medereiziger is niet zo goed in Engels, duur.
Cats vond ik ook niet goedquote:Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Dat is wel heel erg
Ik heb Cats nog gezien![]()
Dat dus!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik raad natuurlijk iedereen aan om naar musicals te gaan, maar the Lion King vind ik zelf echt helemaal nietsQua kostuums fantastisch maar voor de rest flinterdun. Ik zou eerder naar Les Miserables of the Phantom of the Opera gaan, die zijn veel beter!
Op de dag zelf kun je vaak met korting kaartjes kopen. Je kan ook proberen of je studentenkaarten kan kopen a 20 pond voor eerste rang (gewoon een kaart laten zien, ze geloven je meteen) en anders kun je bij TKTS op Leicester Square vaak ook nog aan tickets komen
Behalve Les Miserables draaien musicals niet maar spelen zequote:Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Theater in Londen: Altijd doen!!
Voorkeur: Les Miserables en/of The Phantom! Cats draait helaas niet meer...
Muziek is wel erg mooi en ik vond het voorstellen van alle typen katten ook grappig.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cats vond ik ook niet goedBeetje hetzelfde verhaal als LK, ziet er gaaf uit maar het verhaal is saai
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik 'm gezien had. Zie ik opeens de beesten weer door de zaal lopenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesIk dacht na de openingsscene echt 'wow dit is fantastisch' maar voor de rest is het oersaai
Cats gaat ook niet om het verhaalquote:Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cats vond ik ook niet goedBeetje hetzelfde verhaal als LK, ziet er gaaf uit maar het verhaal is saai
Duh!!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Behalve Les Miserables draaien musicals niet maar spelen ze
Ja dat is waar! Dan klopt je opmerking dus welquote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duh!!
Cats draaide in Londen trouwens wel degelijk, letterlijk zelfs.
Bij binnenkomst zat je tegen de achterkant van het podium aan te kijken, dat 180 graden draaide toen de show begon...
Dat zegt ook wel genoeg eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 12:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik 'm gezien had. Zie ik opeens de beesten weer door de zaal lopen
Cats was mijn eerste musical in Carré, dus dat zal er mee te maken hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waar! Dan klopt je opmerking dus wel
En ik vind Cats dus niks, met uitzondering van een paar nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |