Knal mij er ook maar bij danquote:Op zondag 15 januari 2012 00:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mark, als ik een pc beschikbaar heb zet ik je in de OP
Sommigen komen hier nooit meer idd.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien ook een mooi moment een paar mensen te verwijderen
Wat let je?quote:
Wild of mild?quote:
Ah, vroeg naar bed dus.quote:
quote:
Hoe dan ook. Veel plezier!quote:
Zie Twitterquote:Op zondag 15 januari 2012 08:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een kloteweekend alweer. Kan iemand me even vertellen dat het heus allemaal wel weer goedkomt?
Eh... neequote:
Wow!quote:
ja, presentquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij singels zijn hier trouwens wel hysterisch in de minderheid. Nooit zo doorgehad
quote:
Hmmm...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie schrijffout
Maar vanochtend lang zitten praten en wat er al een tijdje aan zat te komen uitgesproken. Ik voel me nu best kut...
Damnquote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie schrijffout
Maar vanochtend lang zitten praten en wat er al een tijdje aan zat te komen uitgesproken. Ik voel me nu best kut...
Is het ook natuurlijk. Wel fijn dat jullie er over hebben kunnen praten, maakt het nog enigszins acceptabel.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik ben er niet echt goed in, hè.quote:
quote:
Crap.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie schrijffout
Zwelgen kan heel goed zijn, als je er mee rond blijft lopen voel je je misschien veel langer ellendig.... maar afleiding helpt voor mij daarna altijd het beste. Ik hoop dat je die voor jezelf kunt regelen de komende tijd?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dank jullie, denk dat ik maar voor de koffie ga, om nu gelijk naar de fles te grijpen lijkt me niet het beste idee, misschien een lekkere voor het slapen gaan.
Denk dat ik me de rest van de dag maar ellendig ga voelen, heb niet veel keus. Moet eerst voor mezelf maar eens wat dingen op een rijtje gaan zetten
2 jaarquote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef MaJo het volgende:
He dat is balen jojoHoe lang hadden jullie een relatie? Sterkte
Dat is wel lang, balen zegquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef wyccie het volgende:
Hoe kunnen we je opbeuren?
Naaktfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef wyccie het volgende:
Hoe kunnen we je opbeuren?
Naaktfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whut
Waarom van mij
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Komt zeker wel goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer onderweg naar Belgie, deze keer eens via de laptop *moppert iets over een proxie instelling.
Ik zie op tegen deze keer, bahzenuwen voor die training die ik moet geven, ik had altijd al een hekel aan presenteren en het is nogal lang geleden datik heb heb gedaan... E. zegt dat het wel goedkomt, en dat weet ik ook wel, maar leuk is anders
Tuurlijk komt dat goed, en bovendien trainingen zijn interactief dus je hoeft niet non stop aan het woord te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer onderweg naar Belgie, deze keer eens via de laptop *moppert iets over een proxie instelling.
Ik zie op tegen deze keer, bahzenuwen voor die training die ik moet geven, ik had altijd al een hekel aan presenteren en het is nogal lang geleden datik heb heb gedaan... E. zegt dat het wel goedkomt, en dat weet ik ook wel, maar leuk is anders
Zo vroeg al!?quote:
Valt mee hèquote:
Gaat steeds beter.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt mee hèmaar 2,5 uur liggen slapen
Saffie?
Gaat zeker beter jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |