abonnement Unibet Coolblue
pi_108051712
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen doel qua lengte, ik wil gewoon pretty haar
Ja ik ook niet. Maar over één of twee jaar heb ik wel tot mijn kont en dan vind ik het zelf niet meer mooi als het nog langer wordt ;).
pi_108051799
Ik had het een beetje in het rond laten geknipt omdat de kapper dat gewoon zelf steeds deed. Toen op gegeven moment was het heel lang en toen zei een nieuwe kapster van ja, het is beter om het overal even lang te hebben als je voor lengte gaat dus heeft ze het overgrote deel recht geknipt. Niet alles want dan moest ik echt flink wat centimeters inleveren. Vervolgens zij ze de volgende keer van, he misschien gaat je haar niet langer groeien want aan de zijkanten is het al gestopt. Ja doos, dat waren de plukken die je nog niet recht had geknipt :').
pi_108055176
Over vlechten met 5 strengen gesproken, ik had vandaag deze en hij zit heeeeeeeel fijn:
pi_108060521
Ik moet naar de kapper en ik wil niet. Ik wil geen afscheid nemen, mijn haar komt tegenwoordig onder mijn schouderbladen uit maar het moet wel echt. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108064300
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet naar de kapper en ik wil niet. Ik wil geen afscheid nemen, mijn haar komt tegenwoordig onder mijn schouderbladen uit maar het moet wel echt. ;(
Aaahh ja dat moment SUCKS! Ben je net blij dat t lang is.. En daarna voelt het altijd zooo kort terwijl er dan maar een beetje af is.. Ik voel helemaal met je mee haha!
pi_108064521
Ik vind het juist altijd fijn na de kapper. Voelen je haren weer superglad en kun je je hand er doorheen halen zonder ook maar enige weerstand te voelen.

Gebruik normaal altijd dat care&repair potje van andrelon en heb nu iets van pantene, veel fijner mijn haar voelt veel gladder.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108064904
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Aaahh ja dat moment SUCKS! Ben je net blij dat t lang is.. En daarna voelt het altijd zooo kort terwijl er dan maar een beetje af is.. Ik voel helemaal met je mee haha!
Ik ben sinds 24 mei niet meer geweest :@
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:08 schreef oompaloompa het volgende:
Ik vind het juist altijd fijn na de kapper. Voelen je haren weer superglad en kun je je hand er doorheen halen zonder ook maar enige weerstand te voelen.

Gebruik normaal altijd dat care&repair potje van andrelon en heb nu iets van pantene, veel fijner mijn haar voelt veel gladder.
Krullen, ik kan mijn handen er nooit doorheen halen :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108073211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:08 schreef oompaloompa het volgende:

Gebruik normaal altijd dat care&repair potje van andrelon en heb nu iets van pantene, veel fijner mijn haar voelt veel gladder.
:o ...kan je tegenwoordig haren repareren ?

Stomme vraag natuurlijk 8)7
pi_108074723
Lang haar. O+ Ik wil het ook graag eens echt lang laten groeien, maar meestal geef ik voortijdig op omdat ik best wel fijn haar heb en het dan zo volume-loos wordt.
Ik liet er wel ook altijd laagjes in knippen, maar volgens jullie zou dat het soms juist minder volume kunnen geven? Misschien dat deze keer dan maar eens niet doen.

Gelukkig groeit mijn haar wel vrij snel. Al moet ik dan alsnog wel flink wat jaar geduld hebben. :')
pi_108077531
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik ben sinds 24 mei niet meer geweest :@
Dan zal er wel een stukje af moeten inderdaad :P
Ik was een jaar niet geweest ( :@ ) en toen heeft ze er echt 10 cm afgehaald ofzo. Maar toen was het wel heel mooi opeens.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_108086012
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik ben sinds 24 mei niet meer geweest :@

[..]

Krullen, ik kan mijn handen er nooit doorheen halen :')
Haha daar had ik nooit bij nagedacht :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef Kletskip het volgende:

[..]

:o ...kan je tegenwoordig haren repareren ?

Stomme vraag natuurlijk 8)7
Repareren zal wel niet kunnen maar als mijn haar erg droog aanvoelt en gemakkelijk klit (na bv klussen) dan helpt het echt wel heel erg om er van dat spul in te smeren. Ik denk dat je haar er wel gladder en minder volumneus van wordt maar ik heb vrij veel haar dus dat is voor mijn niet zon probleem (aigelijk wel fijn als het gewoon normaal naar beneden blijft hangen ipv alle kanten op staat) Als je dun haar hebt wet ik niet of het wel zo prettig is...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108086193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Over vlechten met 5 strengen gesproken, ik had vandaag deze en hij zit heeeeeeeel fijn:
Wat moeilijk om dat bij jezelf te doen :o
Gelukkig heb ik een kind met haar tot haar knieholtes. :)
pi_108086858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dan zal er wel een stukje af moeten inderdaad :P
Ik was een jaar niet geweest ( :@ ) en toen heeft ze er echt 10 cm afgehaald ofzo. Maar toen was het wel heel mooi opeens.
maar een cm of 3 is droog en dood. Mijn haar is niet zo snel dood enzo, sowieso niet sinds ik het niet meer verf.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108090446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Wat moeilijk om dat bij jezelf te doen :o
Gelukkig heb ik een kind met haar tot haar knieholtes. :)
Nee joh, helemaal niet! Als je kunt invlechten, dan kun je dit ook!
pi_108097373
Vraagje, heeft er hier iemand ervaring met haarverf uit een kapperswinkel? Aan welke prijsklasse moet ik dan denken voor lang haar (bh-bandje) en is het daadwerkelijk betere verf? Is het veel moeilijker dan gewone huis-tuin-en-keukenhaarverf van de Kruidvat?
Net mijn haar laten knippen en met het mooiere kapsel ziet de doffe kleur er nu extra schraal uit :P
pi_108107547
Professionele haarverf zijn in het algemeen iets duurder dan wat er in de normale winkel liggen. Maar daar heb je natuurlijk ook verschillende prijsklasse. Voor prijzen kun je o.a. bekijken bij www.kapperskorting.com en www.haarshop.nl. Ik verf pas sinds 1 jaar met professionele haarverf en heb slechts 1 merk geprobeerd, maar ik kan je de volgende vertellen. In een pak haarverf bij de drogisterij zit er alles al in (haarverf, developer, zelfs handschoenen) en er zit genoeg in voor slechts 1 keer gebruik. Bij de professionele haarverf moet je alles apart kopen en deze zijn voor meerdere keren te gebruiken. De developer zitten meestal in flessen van zo'n 1 liter. En de tubes haarverf zitten zo'n 60 ml erin. Degene die ik gebruik, moet ik mengen met 1 deel haarverf en 2 delen developer.

Met professionele haarverf kun je jouw haar ook meer dan 2 tinten lichter maken. Het zit namelijk in de developer. In de developer dat bij de normale haarverf zit, zit heel weinig peroxide in. Bij de prof. haarverf kun je uit meerdere developers kiezen met verschillende peroxide%. Het ligt ook aan welke merk je gebruikt. Met de ene merk kun je jouw haar meerder niveaus lichter maken dan de ander.

Ik vind de professionele haarverf imo beter. Mijn hoofdhuid gaat altijd tintelen bij haarverf van de drogisterij ook al gebruik ik de ammoniakvrije versie. Ik heb ook organische haarverf gebruikt, maar die dekt mijn paar witte haren niet goed. Ze stinken ook erg of zijn erg geparfumeerd. De haarverf die ik gebruik is bijna geurloos. En ik kan zelf bepalen hoeveel ik gebruik. Tegenwoordig kleur ik de wortels alleen bij dus kan ik van 1 tube 3 keer gebruiken.

Wat wel een probleem is is dat de professionele haarverf die ik via webshop koop de haarverfkleuren aangeven met nummers en letters ipv een kleurnaam. Is bij 99% van de webshops. Ondertussen weet ik dat in haarverfwereld gewerkt wordt met een kleurenschema van 1 t/m 10. 1 is zwart en 10 is lichtblond. En in een pak haarverf bij de drogist heb je altijd een schema met hoe jouw haarkleur ongeveer zal worden. Met de prof. haarverf hebben ze dat niet.
pi_108109246
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef mecano het volgende:
Professionele haarverf zijn in het algemeen iets duurder dan wat er in de normale winkel liggen. Maar daar heb je natuurlijk ook verschillende prijsklasse. Voor prijzen kun je o.a. bekijken bij www.kapperskorting.com en www.haarshop.nl. Ik verf pas sinds 1 jaar met professionele haarverf en heb slechts 1 merk geprobeerd, maar ik kan je de volgende vertellen. In een pak haarverf bij de drogisterij zit er alles al in (haarverf, developer, zelfs handschoenen) en er zit genoeg in voor slechts 1 keer gebruik. Bij de professionele haarverf moet je alles apart kopen en deze zijn voor meerdere keren te gebruiken. De developer zitten meestal in flessen van zo'n 1 liter. En de tubes haarverf zitten zo'n 60 ml erin. Degene die ik gebruik, moet ik mengen met 1 deel haarverf en 2 delen developer.

Met professionele haarverf kun je jouw haar ook meer dan 2 tinten lichter maken. Het zit namelijk in de developer. In de developer dat bij de normale haarverf zit, zit heel weinig peroxide in. Bij de prof. haarverf kun je uit meerdere developers kiezen met verschillende peroxide%. Het ligt ook aan welke merk je gebruikt. Met de ene merk kun je jouw haar meerder niveaus lichter maken dan de ander.

Ik vind de professionele haarverf imo beter. Mijn hoofdhuid gaat altijd tintelen bij haarverf van de drogisterij ook al gebruik ik de ammoniakvrije versie. Ik heb ook organische haarverf gebruikt, maar die dekt mijn paar witte haren niet goed. Ze stinken ook erg of zijn erg geparfumeerd. De haarverf die ik gebruik is bijna geurloos. En ik kan zelf bepalen hoeveel ik gebruik. Tegenwoordig kleur ik de wortels alleen bij dus kan ik van 1 tube 3 keer gebruiken.

Wat wel een probleem is is dat de professionele haarverf die ik via webshop koop de haarverfkleuren aangeven met nummers en letters ipv een kleurnaam. Is bij 99% van de webshops. Ondertussen weet ik dat in haarverfwereld gewerkt wordt met een kleurenschema van 1 t/m 10. 1 is zwart en 10 is lichtblond. En in een pak haarverf bij de drogist heb je altijd een schema met hoe jouw haarkleur ongeveer zal worden. Met de prof. haarverf hebben ze dat niet.
Bedankt voor het uitgebreide verhaal :) Ik ga het in een kapperswinkel kopen (een fysieke zeg maar), dus ik wil hen sowieso om advies vragen. Zonder kleurindicatie lijkt het me namelijk geen goed idee :P Als het even kan wil ik ook telkens de wortels gaan bijkleuren, ook vanwege de lengte van het haar.

An sich ben ik overigens niet ontevreden over drogisterijkleuringen. Met name het Kruidvat huismerk en Garnier Herbashine deden het erg goed. Geen last van kapot/dof haar, redelijk lang een frisse kleur en ik verf mijn haar al jaaaren. Alleen L'Oréal Récital Préférence (robijnrood) me ontzettend tegengevallen. Nou had ik wel een snelle vervaging verwacht (want rood) maar dit was geen permanente haarkleuring te noemen en ik bleef over met een soort raar dof rood-muisgrijs.
pi_108109289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef mecano het volgende:
Professionele haarverf zijn in het algemeen iets duurder dan wat er in de normale winkel liggen. Maar daar heb je natuurlijk ook verschillende prijsklasse. Voor prijzen kun je o.a. bekijken bij www.kapperskorting.com en www.haarshop.nl. Ik verf pas sinds 1 jaar met professionele haarverf en heb slechts 1 merk geprobeerd, maar ik kan je de volgende vertellen. In een pak haarverf bij de drogisterij zit er alles al in (haarverf, developer, zelfs handschoenen) en er zit genoeg in voor slechts 1 keer gebruik. Bij de professionele haarverf moet je alles apart kopen en deze zijn voor meerdere keren te gebruiken. De developer zitten meestal in flessen van zo'n 1 liter. En de tubes haarverf zitten zo'n 60 ml erin. Degene die ik gebruik, moet ik mengen met 1 deel haarverf en 2 delen developer.

Met professionele haarverf kun je jouw haar ook meer dan 2 tinten lichter maken. Het zit namelijk in de developer. In de developer dat bij de normale haarverf zit, zit heel weinig peroxide in. Bij de prof. haarverf kun je uit meerdere developers kiezen met verschillende peroxide%. Het ligt ook aan welke merk je gebruikt. Met de ene merk kun je jouw haar meerder niveaus lichter maken dan de ander.

Ik vind de professionele haarverf imo beter. Mijn hoofdhuid gaat altijd tintelen bij haarverf van de drogisterij ook al gebruik ik de ammoniakvrije versie. Ik heb ook organische haarverf gebruikt, maar die dekt mijn paar witte haren niet goed. Ze stinken ook erg of zijn erg geparfumeerd. De haarverf die ik gebruik is bijna geurloos. En ik kan zelf bepalen hoeveel ik gebruik. Tegenwoordig kleur ik de wortels alleen bij dus kan ik van 1 tube 3 keer gebruiken.

Wat wel een probleem is is dat de professionele haarverf die ik via webshop koop de haarverfkleuren aangeven met nummers en letters ipv een kleurnaam. Is bij 99% van de webshops. Ondertussen weet ik dat in haarverfwereld gewerkt wordt met een kleurenschema van 1 t/m 10. 1 is zwart en 10 is lichtblond. En in een pak haarverf bij de drogist heb je altijd een schema met hoe jouw haarkleur ongeveer zal worden. Met de prof. haarverf hebben ze dat niet.
Betekent dat eigenlijk ook dat je voor mengkleuren zoals roodbruin automatisch twee of meer tubes moet gaan mengen?
pi_108111786
Kappersverf O+ ik heb jarenlang standaard kappersverf thuis gehad, om te ontkleuren. In 2x ontkleuren ging mijn haar van zwart naar lichtblond (nou ja, geel :') ). 12% waterstofperoxide
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108114008
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:07 schreef Sts het volgende:

[..]

Betekent dat eigenlijk ook dat je voor mengkleuren zoals roodbruin automatisch twee of meer tubes moet gaan mengen?
Dat is niet nodig. Net als met drogist haarverf heb je heel veel tinten die je kunt kiezen. De prof. haarverf vind ik dat het iets langer blijft zitten en vervaagt ook langzamer. Maar ik denk ook dat het komt omdat ik milde shampoos gebruik zonder sulfaten en siliconen. Maar ik gebruik deze shampoos eigenlijk al toen ik nog normale haarverf gebruikte.
pi_108139981
Effe een tussendoortje voor het slapen gaan, mijn haar is nu uitgeborsteld en de score...8 losse haren, waarvan 3 kleintjes en 5 lange. Tevens is de wiite schilferaanslag rondom mijn kruin voor 90 % verdwenen, het vermeende ''kale'' plekje nabij mijn kruin plekje waar iemand hier eerder over schreef, is nu totaal niks meer van te zien. Zelfs niet onder een lamp met een achterspiegel..En niet onbelangrijk, de jeuk is flink afgenomen.Haar is nu los samenbebonden in een staart met een zacht satijnen strik.

Maar dit wil ik jullie toch niet onthouden, op haarweb schreef een van de haarkenners die tevens moderator is dit over groei /versus uitvalfase..

Dat gedoe met die groeifase is geen theorie, het is een gegeven. Een zeker percentage van de haren is in rust. Hoeveel is afhankelijk van de lengte van de groeifase en van de rustfase. Hoe langer de groeifase en hoe korter de rustfase, des te minder haren in rust.

Stel dat de lengte van de groeifase 4,5 jaar is en van de rustfase 0,5 jaar. Dan is je haar dus 1/10e van de tijd in rust. 10% van je haar.

15% in rustfase klinkt voor mij als behoorlijk veel. Dat kan wijzen op AGA. Bij AGA wordt de groeicyclus steeds korter. Maar het zal dus vooral de groeifase zijn die korter duurt, de haren blijven even lang in rust.

Dus bijvoorbeeld 3 jaar groeifase en 0,5 jaar rust ... dan kom je op ongeveer 15% in rust.

Als jij 40 haren per dag verliest en je hebt (ruwe schatting) 80.000 haren op je hoofd en de rustfase duurt 0,5 jaar, dan is ... even rekenen 180*40= 7200 op de 80.000 ... 9% van je haren in rust. En met 40 haren per dag duurt je groeifase dus ongeveer 80.000/40=2000 dagen ... pakweg 5,5 jaar. Met 1cm groei per maand zou dat betekenen dat je haren ongeveer 5,5*1*12=66 cm lang zouden worden als je ze helemaal nooit knipt.



Als dit op mijn haar van toepassing is, zou mijn haar 66 cm lang kunnen groeien, mijn haarlengte zit nu grof gemeten op 43-44 cm gemeten vanaf de scheiding gemeten. Achterkant is het ongeveer 46-47 cm.

Mijn haartjes zijn voor mij gewoon heilig! *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 19-02-2012 04:39:18 ]
pi_108142589
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:41 schreef Fusionfreak het volgende:
Effe een tussendoortje voor het slapen gaan, mijn haar is nu uitgeborsteld en de score...8 losse haren, waarvan 3 kleintjes en 5 lange. Tevens is de wiite schilferaanslag rondom mijn kruin voor 90 % verdwenen, het vermeende ''kale'' plekje nabij mijn kruin plekje waar iemand hier eerder over schreef, is nu totaal niks meer van te zien. Zelfs niet onder een lamp met een achterspiegel..En niet onbelangrijk, de jeuk is flink afgenomen.Haar is nu los samenbebonden in een staart met een zacht satijnen strik.

Maar dit wil ik jullie toch niet onthouden, op haarweb schreef een van de haarkenners die tevens moderator is dit over groei /versus uitvalfase..

Dat gedoe met die groeifase is geen theorie, het is een gegeven. Een zeker percentage van de haren is in rust. Hoeveel is afhankelijk van de lengte van de groeifase en van de rustfase. Hoe langer de groeifase en hoe korter de rustfase, des te minder haren in rust.

Stel dat de lengte van de groeifase 4,5 jaar is en van de rustfase 0,5 jaar. Dan is je haar dus 1/10e van de tijd in rust. 10% van je haar.

15% in rustfase klinkt voor mij als behoorlijk veel. Dat kan wijzen op AGA. Bij AGA wordt de groeicyclus steeds korter. Maar het zal dus vooral de groeifase zijn die korter duurt, de haren blijven even lang in rust.

Dus bijvoorbeeld 3 jaar groeifase en 0,5 jaar rust ... dan kom je op ongeveer 15% in rust.

Als jij 40 haren per dag verliest en je hebt (ruwe schatting) 80.000 haren op je hoofd en de rustfase duurt 0,5 jaar, dan is ... even rekenen 180*40= 7200 op de 80.000 ... 9% van je haren in rust. En met 40 haren per dag duurt je groeifase dus ongeveer 80.000/40=2000 dagen ... pakweg 5,5 jaar. Met 1cm groei per maand zou dat betekenen dat je haren ongeveer 5,5*1*12=66 cm lang zouden worden als je ze helemaal nooit knipt.



Als dit op mijn haar van toepassing is, zou mijn haar 66 cm lang kunnen groeien, mijn haarlengte zit nu grof gemeten op 43-44 cm gemeten vanaf de scheiding gemeten. Achterkant is het ongeveer 46-47 cm.

Mijn haartjes zijn voor mij gewoon heilig! *;
Is jouw 'haren-adoratie' iets van de laatste jaren, of speelt het al langer.
  zondag 19 februari 2012 @ 11:20:11 #298
123170 alors
zlata1234
pi_108142762
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:11 schreef Kletskip het volgende:

[..]

Is jouw 'haren-adoratie' iets van de laatste jaren, of speelt het al langer.
noem het maar gerust obsessie.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108142997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef Sts het volgende:
Vraagje, heeft er hier iemand ervaring met haarverf uit een kapperswinkel? Aan welke prijsklasse moet ik dan denken voor lang haar (bh-bandje) en is het daadwerkelijk betere verf? Is het veel moeilijker dan gewone huis-tuin-en-keukenhaarverf van de Kruidvat?
Net mijn haar laten knippen en met het mooiere kapsel ziet de doffe kleur er nu extra schraal uit :P
Ik verf mijn eigen haar altijd met Keune.
Een tube kost 11 euro ongeveer en een fles waterstofperoxide koop ik in 12% voor 8 euro dacht ik.
Ik koop altijd 12% en soms verdun ik dat als mijn uitgroei opgelicht is door vakantie ofzo.
ik kan 2x mijn uitgroie doen van een tube, 3x haal ik net niet ik hou van goed ingesmeerd :P

hou er wel rekening mee dat kappersverf anders werkt dan drogisterijverf.
mijn moeder gebruikt namelijk net als ik de 9.3 , alleen ik krijg het echt blond en bij mn ma is het dan donkerblond met een koperachtig vleugje.
het kan dus best zijn dat je voor een bepaald kleureffect een heel andere verfkleur nodig hebt dan wat het eindresultaat zal worden.
laat je ook goed informeren, je moet alles zelf mengen in een bepaalde verhouding en je kan dat niet zomaar in een keer op je hoofd smeren.
pi_108147012
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:11 schreef Kletskip het volgende:

[..]

Is jouw 'haren-adoratie' iets van de laatste jaren, of speelt het al langer.
Ja mijn haar is voor mij hel belangrijk, vanwege het verlangen om als vrouw te willen zijn, en daar hoort l;ang har bij.

Het speelt al jaren, maar onder druk van moeders heb ik dat 12 jaar verborgen gehouden en had ik dat mijn haar jarenlang heel kort (mannelijk) was geweest nooit echt mee naar buiten kunnen komen, maar sinds maart 2010 heb ik besloten om dat verlangen voor heel lang haar waar te maken, het contact met mijn moeder definitief verbroken en wil ik mijn ondanks dat ik ouder wordt toch laten uitkomen.

eindelijk bevrijd van die tirane!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')