SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan Ross ook niet meer vinden....Not me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ross is nog steeds aan het ragenSerieus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
4quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Net begonnen aan seizoen 4 van Dexter..ben benieuwd wat 4,5 en 6 ons gaan brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, nog veel meer commentaar, maar ik hou op met citeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Pssst Ross :Hij is vooral boos op de schrijvers, dus ik geloof dat hij dat puntje wel door heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ross heeft smaakquote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Hij is nu bang dat het een soort Heroes wordt, dat ze het concept gaan uitmelken. Hij vond seizoen 4 het beste (Trinitykiller), ik seizoen 5 (Julia Stiles).
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ross heeft smaak. 5 met Sunny in de hoofdrol(CC Steer
) vond ik maar mwah.
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Sunny helemaal niet op Julia Stiles lijken
Wat TAV zegtquote:Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Sunny helemaal niet op Julia Stiles lijken
Dat dusquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steer
Nee dat denken we allemaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij Masuka wel aan Steer denken. Is dat fout?
Nee, dat lijkt wel 99%quote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig maarquote:
Dat vindt iedereen (en terecht), behalve Steerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef TAV74 het volgende:
Dat vindt iedereen (en terecht), behalve Steer
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steer
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen (en terecht), behalve Steer
Als je nu alvast de stoel in slaapstand zet kan je gewoon in de auto uitslapen?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh.. morgen uitslapen en in de nieuwe auto zitten
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nu alvast de stoel in slaapstand zet kan je gewoon in de auto uitslapen?
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Beide buren zijn al een aantal dagen weg dus ik kan rustig muziek opzetten. ff dansen
Rijdende Rechterquote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien mijn onderbuurman kwam klagen over het 'door het huis lopen' ga ik maar niet dansen
Ik hoor mijn bovenburen ook continue lopen, maar ik heb dat geen seconde als overlast beschouwd. Het is een flat for god's sake. Ga daar dan niet in wonen als je geen andere mensen wilt horen
Nee gelukkig niet, dat vind ik zo viesquote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hebben jullie stoelverwarming?
quote:
Door het huis lopen, dat kun je ook niet makenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien mijn onderbuurman kwam klagen over het 'door het huis lopen' ga ik maar niet dansen
Echt idiootquote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef TAV74 het volgende:
Door het huis lopen, dat kun je ook niet maken
quote:
Oeh, goed plan, buurman die claimt dat hij suicidaal is omdat hij niet meer tegen de loopgeluiden van Isa kan, en meester Frank die met hoedje gaat luisteren hoe onmenselijk het allemaal is. Ik voel een klassieker aankomenquote:
Kijk, daar over klagen begrijp ik dan weer wel. Wij stofzuigen daarom ook nooit. Voor de buurman hè.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
in ons vorige huis hadden we last van de buurvrouw.. weet je wat ze deed? Stofzuigenecht totaal geschift
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar over klagen begrijp ik dan weer wel. Wij stofzuigen daarom ook nooit. Voor de buurman hè.
Hij weet niet wat we allemaal wel niet doen voor hem, maar alles wat hij hoort is dat lopenquote:
Kansloos..quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan nog ff Lijn32 kijken of het wat isch
Fusion dinges heeft vast wat tips voor hem.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij weet niet wat we allemaal wel niet doen voor hem, maar alles wat hij hoort is dat lopen
En we lopen wat af op een avond! Kopje koffie, naar de wc. Etc. Constant.
We zijn nu op zoek naar een soort hoovercraftschoenen.
oordoppen voor de buurman is geen optie?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij weet niet wat we allemaal wel niet doen voor hem, maar alles wat hij hoort is dat lopen
En we lopen wat af op een avond! Kopje koffie, naar de wc. Etc. Constant.
We zijn nu op zoek naar een soort hoovercraftschoenen.
Nou ja zegquote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor mijn bovenburen ook continue lopen, maar ik heb dat geen seconde als overlast beschouwd. Het is een flat for god's sake. Ga daar dan niet in wonen als je geen andere mensen wilt horen
Jouw flat is vast niet in de jaren '60 gebouwdquote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou ja zeg. Ik hoor nooit iemand als ik in de woonkamer ben en hopelijk hoort niemand mij daarom ook niet in de woonkamer. In de slaapkamer of op t toilet hoor ik soms wel iets maar lang niet storend.
Ik vind het geweldig! Eindelijk geen kouwe reet meerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat vind ik zo vies![]()
had mijn vader in de vorige auto wel, juk!
Kan erg afhangen van de bouw van het huis/complex. Hier horen we echt niets.. 0,0.. alleen dingen vanuit de tuin als we in bed liggen of zo. Maar in ons vorige huis (ook een hoekhuis) hoorden we de buren van het andere eind nog (4 huizen verder)quote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik hoor nooit iemand als ik in de woonkamer ben en hopelijk hoort niemand mij daarom ook niet in de woonkamer. In de slaapkamer of op t toilet hoor ik soms wel iets maar lang niet storend.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar over klagen begrijp ik dan weer wel. Wij stofzuigen daarom ook nooit. Voor de buurman hè.
Ik heb nooit een kouwe reetquote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig! Eindelijk geen kouwe reet meer
Ah nee dat is tquote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jouw flat is vast niet in de jaren '60 gebouwd
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blind
Nou dat is irritant hoor! Ik kan niet gewoon op vloeren zitten om bv mijn veters te strikken want dat doet gewoon pijn.. Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uurquote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kouwe reetfat ftw
Wie gaat er dan ook naar de kerk?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou dat is irritant hoor! Ik kan niet gewoon op vloeren zitten om bv mijn veters te strikken want dat doet gewoon pijn.. Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uur.
quote:Your recommended philosophy-guru is EPICURUS.
Key fact: Epicurus, founder of Epicureanism, is probably the most misunderstood philosopher of antiquity.
Must have: A delight in the countryside and gardens.
Key promise: Peace and tranquillity.
Key peril: Boredom.
Most likely to say: "The true hedonist can find as much pleasure in a glass of chilled water as in a feast for a king."
Least likely to say: "He who tires of the city, tires of life."
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik teveel spek daar heb om een koude reet te hebbenJouw vetkussentje is niet zo dik, FFT!
Wat is jouw filosofische stroming? www.markvernon.com/quiz/my-philosophy-guru/
Mijne:
[..]
Koud en hardquote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar de kerk?daar krijg Ãk zelfs een kouwe reet van, ondanks de natuurlijke isolatie
Past welquote:
LIFTquote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik teveel spek daar heb om een koude reet te hebbenJouw vetkussentje is niet zo dik, FFT!
Wat is jouw filosofische stroming? www.markvernon.com/quiz/my-philosophy-guru/
Mijne:
[..]
Meer taart etenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koud en hardIk wil een sexy booty!
Dé kwaal van nieuwbouwhuizen en ook mooi dat jullie er vertrokken zijn danquote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan erg afhangen van de bouw van het huis/complex. Hier horen we echt niets.. 0,0.. alleen dingen vanuit de tuin als we in bed liggen of zo. Maar in ons vorige huis (ook een hoekhuis) hoorden we de buren van het andere eind nog (4 huizen verder)
Dat vorige huis is ongeveer net zo oud/nieuw als dit huisquote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dé kwaal van nieuwbouwhuizen en ook mooi dat jullie er vertrokken zijn danHet nadeel van die dertien in een dozijn huizen is de gehorigheid. En dan nóg wat nadelen natuurlijk. ;') De saaiheid van de bouw etc.
Ik had een buurman (je kan vaak niet eens horen waar het geluid precies vandaan komt) die elke ochtend wakker werd met 'When the Eagle cries' oid op zijn wekkerradio. Maandenlangquote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dé kwaal van nieuwbouwhuizen en ook mooi dat jullie er vertrokken zijn danHet nadeel van die dertien in een dozijn huizen is de gehorigheid. En dan nóg wat nadelen natuurlijk. ;') De saaiheid van de bouw etc.
Ok, nou.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vorige huis is ongeveer net zo oud/nieuw als dit huisLang leve spouwmuren en duurzame(re) bouw
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok, nou.
Lijkt me ergens vast heerlijk allemaal.![]()
Ja maar dan ga je toch naar de poltie. Die wil daar best iets aan doen hoor, zeker hier in het noorden des lands.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een buurman (je kan vaak niet eens horen waar het geluid precies vandaan komt) die elke ochtend wakker werd met 'When the Eagle cries' oid op zijn wekkerradio. Maandenlang
Nee, want de huizen zijn gewoon gehorig en ik weet zeker dat hij die wekkerradio niet eens echt luid had staan. Daarbij, ik wist niet eens welke buurman. Ze zien me al aankomen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dan ga je toch naar de poltie. Die wil daar best iets aan doen hoor, zeker hier in het noorden des lands.
Het lijkt me een fantastische spouwmuur. Dat is alles wat ik ermee wilde zeggen. Je was er zo op gepind en ik ben het daar louter mee eens.quote:
O ja, dan is het lastig. Ik snap je.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want de huizen zijn gewoon gehorig en ik weet zeker dat hij die wekkerradio niet eens echt luid had staan. Daarbij, ik wist niet eens welke buurman. Ze zien me al aankomen.
Oh.. ok.. nou fijn danquote:Op zondag 15 januari 2012 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt me een fantastische spouwmuur. Dat is alles wat ik ermee wilde zeggen. Je was er zo op gepind en ik ben het daar louter mee eens.
Ik ga met je mee!quote:
Helemaal niks aan. Slecht geschreven en slecht geacteerd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Nog een reden om nooit (meer) naar een kerk te gaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uur.
Als ik hier op de wc zit hoor ik ook altijd een buurman en een tv.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een buurman (je kan vaak niet eens horen waar het geluid precies vandaan komt) die elke ochtend wakker werd met 'When the Eagle cries' oid op zijn wekkerradio. Maandenlang
Kussentje mee, deden wij/mijn ouders vroegah altijd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou dat is irritant hoor! Ik kan niet gewoon op vloeren zitten om bv mijn veters te strikken want dat doet gewoon pijn.. Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uur.
Oooh ik voel met je meequote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo das een best menu!quote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bezoek de deur uit. Eerste vaatwasser vol. was weer gezellig
Het menu vanavond:
Kikkererwtensoep
Ovenschotel van wilde zalmfilet met prei in een erg lekkere roomsaus met daaroverheen croutons en cheddar en daarbij gekookte krieltjes
En als dessert vers gemaakt vanille-ijs (echt briljant lekker) en een bananen-ananas-toffee-crumble
Bij de koffie nog een plakje chocolade-koffie-cake
Als ik nog een keer ga dan doe ik dat zeker!quote:Op zondag 15 januari 2012 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kussentje mee, deden wij/mijn ouders vroegah altijd.
Bedankt; nu zit ik met 'hutje op de hei' in mn hoofdquote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik hier op de wc zit hoor ik ook altijd een buurman en een tv.
Geen idee waarEn verder is het qua trap redelijk gehorig, maar als ik geen woongeluiden wil moet ik op een hutje -- hei gaan zitten.. het is hier al 90% minder herrie dan in Utreg
quote:
Jaquote:
Leuk cameraatje, Liequote:Op zondag 15 januari 2012 10:12 schreef LieLie het volgende:
Mogguh! Vandaag vanalles koken en natuurlijk nog met de camera op pad
Tot nu toe prima hoor! Maar het was gister al donker, dus kon nog niet heel veel proberen.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk cameraatje, LieInstapmodel maar met genoeg mogelijkheden om zelf in te stellen. En bevalt het objectief een beetje?
Jaa! Net allemaal voorbereidingen voor het eten gedaan, dan kunnen we er vanmiddag op uitquote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, wakkerHet is mooi oefen-weer Lie!
![]()
![]()
Ik ga zo eens in de auto zittenEven wat schade van gister inhalen
Groeten terug van CFquote:Op zondag 15 januari 2012 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Sun & Lie veel plezier met het uitproberen/gebruiken van de nieuwe aanwinsten
quote:Get Busted for Marijuana, Work as Police Informant, Get Killed?
How the Drug War Turns Arrests Into Deaths
No one has ever died from smoking marijuana. But getting busted with a small amount of marijuana has led to countless tragic deaths.
January 13, 2012 |
No one has ever died from smoking marijuana. But getting busted with a small amount of marijuana has led to countless tragic deaths.
This week, Shelley Hilliard, a 19-year-old woman from Detroit, was killed after working as a police informant. On October 20, Hilliard was arrested for a small amount of marijuana. The police offered her a way out: She could set up a drug deal. She called a drug dealer and said she had someone who wanted to buy $335 of cocaine and marijuana. When the dealer showed up he was arrested. The dealer was released, and three days later Hilliard was found dead in the streets. The dealer has been charged with murder.
Hilliard tragic death brings back memories of Rachel Hoffman, the 23-year-old, Florida State graduate from Tallahassee who also worked as an informant after she was busted with a small amount of marijuana and Ecstasy. Hoffman was sent alone on a “buy and bust” and was given $13,000 to buy Ecstasy, cocaine and a gun. The men shot Hoffman five times, stole her car and credit card, and dumped her body into a ditch. This week Tallahassee approved a $2.6 million settlement with Rachel’s parents.
These two women should still be with us on this earth, but were instead pawns in an unwinnable drug war that led to their violent deaths.
There are so many sick aspects of the failed drug war, but law enforcement’s forcing people with a drug arrest to choose between draconian prison sentences or becoming an informant is one of the most nauseating. My friend and colleague, Anthony Papa, was sentenced to 15-years-to-life after a bowling buddy convinced him to drop off an envelope of cocaine in exchange for $500. The bowling buddy had been busted for drugs and the police said he was facing a long mandatory minimum drug sentence unless he could help them bust more people. The more people he helped them set up, the less prison time he would get. So he ruined his friend Papa’s life (and many others) by setting him up in a drug sting.
There are more than 1.6 million drug arrests in the U.S. every year – the vast majority for mere possession. So many deaths and so many people are behind bars because police use people who get caught with small amounts of drugs to set up family, friends and strangers.
Ja en jaquote:Op zondag 15 januari 2012 11:27 schreef Isabeau het volgende:
was het erg gezellig? en zijn er foto's?
Tof! Maak je een verslag met foto's ?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ziet er goed uit, PHeb je een ijsmachine dat je vers ijs kon maken?
Dat klinkt interessantquote:Op zondag 15 januari 2012 11:53 schreef AnneX het volgende:
Ook de limoncello tiramisu was weer geslaagd.
Zag ook een mooi recept dat Isa had gegoocheld.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Annexxx de scrub werkt
(wel wat jeukende hand maar ik negeer het)
Ik vind wandelen in mijn uppie juist heerlijk met radiootje in mn orenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier op de fiets! Ik ga denk ik zo wandelen. Zou alleen zo graag een wandelmaatje hebben hier in de omgeving![]()
Leuk! Wij hebben er ook nog 1 staan (een gekregen/geleende van vrienden die er niets meer doen) en we hebben er een keer citroenijs mee gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2012 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb een aantal jaar geleden zo'n Philips-ding gekocht met een element dat de vriezer in gaat. Echt ideaal
Zomers vers aardbeienyoghurtijs en zo
En ben nu aan het kijken naar andere ijs-recepten
Dit was mijn tweede vanille-ijs experimentje. Eerste was een tikkie te korrelig. Deze was perfect, maar wel een hoop gedoe met thermometers in de pan en zo
Ik voelde me bijna een CF
Het is dat ik vandaag een wat omvangrijk recept maak, anders was ik naar je toe gekomenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier op de fiets! Ik ga denk ik zo wandelen. Zou alleen zo graag een wandelmaatje hebben hier in de omgeving![]()
O nee, ik moet al helemaal geen herrie in m'n oren hebben als ik wandelquote:Op zondag 15 januari 2012 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind wandelen in mijn uppie juist heerlijk met radiootje in mn oren
En ik moet eerst mn haar even uitspoelen zo dus ik ga straks pas
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is dat ik vandaag een wat omvangrijk recept maak, anders was ik naar je toe gekomen![]()
En ik wil ook best een keer wandelen hoor! Met een paar weekjes gaat mrLie weer voetballen, dus dan zit ik ook elke keer alleenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is dat ik vandaag een wat omvangrijk recept maak, anders was ik naar je toe gekomen![]()
Uurtje hooguit sta ik voor je deur. Vind ik voor een leuke wandeling helemaal niet te ver hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik vind jullie ook allemaal lief en leuk genoeg om mee te gaan wandelenmaar we wonen allemaal zo ver uit elkaar!!
Jaquote:Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef Isabeau het volgende:
O nee, ik moet al helemaal geen herrie in m'n oren hebben als ik wandelMaar dan hou ik ook niet zo heel erg van muziek en ben ik dol op stilte. Iedereen is echt anders hè
Tiramisu limoncello klinkt geweldig! Combinatie van twee heerlijke dingen moet goed zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 12:16 schreef AnneX het volgende:
Fondue van twee nederlandse kazen was geslaagd.
We deden twee batches.
De tiramisu limoncello was ruim voldoende, dus vanavond nog toet.
Toet van Isa klinkt ook heerlijk, had je dat recept al eerder gepost?
Grappig idee van werkelijke wereldgerechten, wel een bult werk!.
Waarnaar precies? Want ik zie alleen de vanille-extract waarvan ik zo niet zou weten waar ik het kan halen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tiramisu limoncello klinkt geweldig! Combinatie van twee heerlijke dingen moet goed zijn
Dit is het brownierecept wat ik heb gevolgd, ik ben alleen te voorzichtig geweest met het toevoegen van dulce de leche, dat had best meer gemogen: http://www.davidlebovitz.com/2006/06/dulce-de-leche/
En het is vooral veel zoekwerk naar ingrediënten hier in de stad!
Jij wil gewoon autorijden!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Uurtje hooguit sta ik voor je deur. Vind ik voor een leuke wandeling helemaal niet te ver hoor
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:19 schreef LieLie het volgende:
Waarnaar precies? Want ik zie alleen de vanille-extract waarvan ik zo niet zou weten waar ik het kan halen.
Ah, oké, dat is lastiger inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]nee, dat zoeken ging om dit recept van gisteren:
http://www.seashellsandsu(...)argentine-locro.html
Flespompoen op de markt gevonden, yams bij de dekamarkt, komijn op de markt (hadden ze niet bij de supermarkt), kalfsschenkel bij de Jumbo (had ook naar een slager kunnen gaan), witte gedroogde mais nergens gevonden en alleen gele gebruikt.
Geen ideequote:Op zondag 15 januari 2012 12:19 schreef Ludd het volgende:
Iemand die weet of ik mijn soep nog kan redden?
Normaliter koop ik kant en klaar soepgroenten. Nu had ik bedacht dat zelf maar eens te snijden.
Ik heb er echter veel te veel knolselderij ingedaan. Mijn huiskamer meurt nu naar knolselderij. Zal dus qua smaak ook wel overheersen in de soep.
Is dit nog te neutraliseren?
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt en de laatste keer dat ik het in een Grieks restaurant heb gehad was het midden nog...bevroren. En het smaakte ook alsof het net uit een k&k aluminiumbakje kwamquote:Op zondag 15 januari 2012 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben trouwens moussaka aan het maken, recept uit Slow cooking van Glynn. Kost wel wat tijd, maar volgens mij wordt het wel lekker. Redelijk traditioneel recept ook heb ik het idee
quote:
Ok, dan doe ik er verder niets aan, en merk vanavond wel hoe het smaakt.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen ideeMaar knolselderij is een heerlijke smaak!
Oh bah!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt en de laatste keer dat ik het in een Grieks restaurant heb gehad was het midden nog...bevroren. En het smaakte ook alsof het net uit een k&k aluminiumbakje kwam
Het is dat het zo rot snijden is, anders zou ik veel vaker knolselderij gebruiken in de keukenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef Ludd het volgende:
Ok, dan doe ik er verder niets aan, en merk vanavond wel hoe het smaakt.
Aan mijn handen stinkt het sowieso behoorlijk. Erger dan wanneer je uien snijdt.
De Griekse keuken staat hier uiteraard ook vanzelf op het menu, dus eens kijken hoe jouw recept gaat en dan is moussaka natuurlijk een erg goed gerecht voor die week!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh bah!Wat een afgang zeg.. De tomatengehaktsaus pruttelt nu, de aubergines lekken uit en de aardappels zijn voorgekookt. Straks de aubergine grillen, schotel opbouwen en dan moet het nog 2,5 uur in de oven
Ik wist het welquote:Op zondag 15 januari 2012 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
moet je ook maar net weten/aan denken he!
Als het lekker is zal ik het recept voor je uitschrijvenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Griekse keuken staat hier uiteraard ook vanzelf op het menu, dus eens kijken hoe jouw recept gaat en dan is moussaka natuurlijk een erg goed gerecht voor die week!
Vanaf 15 april!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Als het lekker is zal ik het recept voor je uitschrijven
Ik kende het eigenlijk helemaal niet. Alleen van naam, en van de ingrediëntenlijst bij soepgroente.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is dat het zo rot snijden is, anders zou ik veel vaker knolselderij gebruiken in de keuken
Heb je al genoeg Arabische landen er bij?? Heb anders nog wel 2 leuke linkjes voor jequote:Op zondag 15 januari 2012 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, wel wat slordig geweest hier, want vanaf 22 april staat er 'Hawaiiaans' en ik heb al 2 Hawaiiaanse gerechten gemaakt in de Amerika-week.
Mosterdsoepquote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Tussen Grieks en Hongaars zet ik gewoon Gronings
Egyptisch, Libanees, Pezisch, Turks staan er tussen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je al genoeg Arabische landen er bij?? Heb anders nog wel 2 leuke linkjes voor je
Ah ok.. ben wel benieuwd wat daar bij hoortquote:Op zondag 15 januari 2012 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Egyptisch, Libanees, Pezisch, Turks staan er tussen.
Foto's zijn niet zo bijzonder, ik kan ook niet zo goed foto's maken zoals al die mensen op foodgawkers en zoquote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef LieLie het volgende:
Maak je ook foto's Isa? Ook al maak je geen blog?
Nee, maar gewoon ook omdat het zo'n tof idee is. En het lijkt me voor jou zo leuk om dan na een jaar al die bijzondere gerechten nog te hebben op een fotoquote:Op zondag 15 januari 2012 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Foto's zijn niet zo bijzonder, ik kan ook niet zo goed foto's maken zoals al die mensen op foodgawkers en zo
Ik heb het uploaddingetje gevonden, zal eens wat uploaden.
Kan het me niet herinneren?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat recept van jou kwam?
Hier nog eentjequote:
Maar jij woont nog veel verder wegquote:
Dus? Ik heb gekkere dingen gedaan in het verledenquote:
Lekkerquote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
rondje gereden
glijden over de weg
Weet ikquote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee joh! Grote Vriendelijke Kar
Ik moet altijd voor 7:21 opstaan anders kom ik niet op tijd op mijn werkquote:7:22am
SET ALARM CLOCK: Body specialists claim our internal alarm clock is programmed to go off after seven or eight hours' sleep.
But University of Westminster researchers found those who rise between 5.22am and 7.21am have more of the stress hormone cortisol in their blood, regardless of what time they went to bed.
This can make you more prone to heart attacks so waking up later is better for you.
I knew it!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Zie, werken is dus echt slecht voor je!
[..]
Ik moet altijd voor 7:21 opstaan anders kom ik niet op tijd op mijn werk![]()
En voor 5:22 wordt me wat te gek
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I knew it!![]()
* TAV74 verzet zijn wekker naar 7.22
ja dem en wekkers die om 4.30 afgaanquote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
cortisolquote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zon schijnt heel erg hierquote:Op zondag 15 januari 2012 14:55 schreef Vork het volgende:
Is het nationale buitenwandeldag ofzo? Hier in Enkhuizen was het ookal druk buiten. Normaal gesproken loopt er geen kip.
Fiets van je ouders is niet prettig?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:59 schreef Vork het volgende:
Ja het is absoluut mooi weer. Ik zou ook zo gaan fietsen, ware het niet dat ik hier nu geen fiets heb.
Ja wandelen op het strand en in de duinen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
mensen die naar het strand wilden, borisz?
quote:ZAANDAM – Albert Heijn is definief gestopt met de verkoop van kangoeroevlees.
Behalve dat kangoeroevlees onder vuur lag vanwege de jachtmethoden, zag AH geen directe behoefte aan dit type vlees bij de consument, zegt Erik Vorenkamp deze maand in Vleesmagazine.
AH kondigde vorig jaar al aan waarschijnlijk te zullen stoppen met de verkoop van kangoeroevlees. In 2006 startte de supermarktketen als eerste super met de verkoop ervan.
Het ging toen om kangoeroemedaillons, die onder het AH Excellent merk werden geïntroduceerd in tachtig vestigingen. Het vlees werd geleverd door wildimporteur Deli Ostrich in België.
Mooie route, borisz!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers 25 km gefietst op de kaart
Leuk tochtje, zo vlak langs ons.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers 25 km gefietst op de kaart
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:21 schreef Sarabi het volgende:
optreden ging goed
Opeens mochten we als enige groep de dans 2x doen, dus dat zien we maar als compliment
Leuk, Sarabi!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:21 schreef Sarabi het volgende:
optreden ging goed
Opeens mochten we als enige groep de dans 2x doen, dus dat zien we maar als compliment
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:21 schreef Sarabi het volgende:
optreden ging goed
Wat leuk!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:21 schreef Sarabi het volgende:
optreden ging goed
Die burger was goed!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
En Isa; leuk dat je foto's hebt! Die burger oh mjam!
Vooral met die lekkere plak kaas ziet t er echt lekker uit!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die burger was goed!Als ik al hamburgers maak dan doe ik dat met tomaat, sla, mayo etc.
Maar dit was dus een geroosterd broodje (moest sesam zijn, maar je raadt het al) met van onder naar boven: ketchup, mosterd, hamburger, plakje kaas, hamburger, gebakken uitjes.
LOL ik zit het nu ook te kijken, het wordt nu herhaaldquote:Op zondag 15 januari 2012 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
En Isa; leuk dat je foto's hebt! Die burger oh mjam!
@ Bluezz; ik ben All You Need Is Love aan t kijken, opgenomen van gisteren en er zijn nu meerdere families die een familielid mogen opzoeken met een reis door Aus en moest gelijk aan jou denken.
quote:
Oh echt waar?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL ik zit het nu ook te kijken, het wordt nu herhaald
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Sarabi het volgende:
LieLie mooi foto's zag ik op FB voorbij komen!
Even de totale outfit spammen:Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ross vindt je er als een zeemeermin uitzien, Sarabi
Kijkquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ross vindt je er als een zeemeermin uitzien, Sarabi
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..], simpele nabewerking zou nog een en ander kunnen opfrissen, beetje spelen met compositie en zo, verder vooral zo door gaan [/Barry Stevens]
Dan komt dat goed overquote:
Klotequote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Mooi SaarIdd een zeemeermin.
@ AYNIL Ausspecial, hier had F voor willen schrijven voor zijn vader... maar dan móeten ze de fam in Aus kunnen contacten en dat kan niet bij onswe weten niet eens een echt adres of telnr.
quote:
Officieel weten we van niks en hebben we alleen een postbusnummer ergens in een grote stad.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
KloteMaar het is wel op te zoeken toch? De plaats waar hij zit is wel bekend toch? Of trekken ze iedere keer ergens anders naartoe?
zeemeerminequote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Een zeemeermin?Ik vind het toch meer Jasmine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen voeren graag de beestjes blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrapt bij onze ondergrondseafvalcontainer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die overigens gewoon open kan en niet vol zit)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Sarabi het volgende:
LieLie mooi foto's zag ik op FB voorbij komen!
Even de totale outfit spammen:TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Tsja, geen koeien hier die los lopenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Isa!!Vooral de gansjes en de poes
Wel een grote groep ganzen. Ze begonnen al tegen me te blazen dat ik te dichtbij kwam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
enge dierenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, geen koeien hier die los lopenWel een grote groep ganzen. Ze begonnen al tegen me te blazen dat ik te dichtbij kwam.
maar wel tof! Langs het Spaarne waar ik vlak bij woonde zaten er ook altijd veel. En in de lente hadden ze kuikens
zo schattig, onder moeders vleugel, zag je ineens zo'n koppie omhoog komen tussen de veren door
![]()
![]()
Leuke picjesIk neem altijd mn camera mee of mobiel voor foto's je weet nooit wat voor leuks je tegenkomt he
![]()
![]()
Zou ik eigenlijk ook weer eens wat vaker moeten doen.. al kom ik eigenlijk niet zo vaak echt iets fotowaardigs tegen hier..quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Leuke picjesIk neem altijd mn camera mee of mobiel voor foto's je weet nooit wat voor leuks je tegenkomt he
![]()
Nee, ik loop niet zo vaak bij jullie in de buurt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou ik eigenlijk ook weer eens wat vaker moeten doen.. al kom ik eigenlijk niet zo vaak echt iets fotowaardigs tegen hier..
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet zo vaak bij jullie in de buurt.dat bedoel ik maar!
![]()
![]()
Mooie foto's Isa
Net heerlijk gefietst ff boodschappies gehaald en nu lekker zo beetje koken en hangen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Thanksquote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik dacht het ook al!
Oh en Sarabi: ik vind het onwijs stoer dat je in zo'n bloot kostuum 'durft' te dansenIk weet niet of ik het zou kunnen.. Maar het ziet er hartstikke goed uit
maar op een of andere manier sta ik er niet bij stil.
De rest van de middag heb ik ook gewoon in deze outfit aan de zijkant gezeten, terwijl de meeste zich gingen omkleden.![]()
Wij willen weten hoe hij smaaktquote:
Zo tijd voor surinaamse pindasoepLekker eten bij een ex-collega. Kan ik haar gelijk inwerken op haar nieuwe functie
ze was zo lief om wat uurtjes mee te helpen nu mijn andere collega ziek thuis zit
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ah, ja, dan ruik je hem nietquote:Op zondag 15 januari 2012 18:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu staat ie in de koelkast te wachten![]()
![]()
Wij hebben weer zo'n wereldreis projectje, maar dan kleiner
We gaan alle Hunebedden bij langs (lekker dichtbij) en maken daar een foto met ons erop.
Voorkeur: een rare foto in een onmogelijke houding.
Voordeel: we doen ineens heel veel aan boswandelenAls je er dan toch bent
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef freecell het volgende:
We gaan alle Hunebedden bij langs (lekker dichtbij) en maken daar een foto met ons erop.
![]()
![]()
Wat leukquote:Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef freecell het volgende:
![]()
![]()
Hoe tof!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef freecell het volgende:
Weer wat spul uit de garage en andere zaken die we nooit gebruiken op MP gezet en ja hoor:
we kunnen binnenkort weer een keer erg leuk uit eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Planken!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef freecell het volgende:
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Net een geweldig optreden van Paul bij Life & Cooking gezien
Iedereen is daar nu; alle finalisten, juryleden, Martijn, Wendy, Winston en John de Mol.
Ja, dat deed ik dus.quote:
Dus Tara: prehistoric planking!
Ik: planking?
Blijkt de hele wereld te weten wat dat is behalve ik
Een vriend van ons vroeg onder welk hunebed ik dan vandaan kwam![]()
![]()
Voorproefje van vandaag (dit zijn drie verschillende hunebedden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er komt vast wel een topic in TRV, Tara kennende![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus.
Dus Tara: prehistoric planking!
Ik: planking?
Blijkt de hele wereld te weten wat dat is behalve ik
Een vriend van ons vroeg onder welk hunebed ik dan vandaan kwam
En hele grappige foto's!Jummie!quote:Jammer dat je er niet 1 hebt opengesneden
.
Het was ook lekkerquote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef freecell het volgende:
Jo LieLie, die zien er echt heel goed uit
En je handstand is ook tof![]()
![]()
Kan ik morgen nog even proberen, er zijn er nog meer!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En hele grappige foto's!
[..]
Jummie!Jammer dat je er niet 1 hebt opengesneden
.
![]()
Wat een wereldse ideeën hier!
Eten en hunebedden en reizen.
@ Isa: je kunt toch verslag doen in een eigen topic op fok van je wereldgerechten?
Hoef je geen verantwoord blog aan te maken.
Als je daarin geen zin hebt.
En tijd voor restant limoncello tiramisu...![]()
![]()
Topquote:Op zondag 15 januari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan ik morgen nog even proberen, er zijn er nog meer!
Ik ga er vandoor, even een uurtje (lekker binnen) tennissen. Tegen 3 vrouwen die alledrie heel hard slaan dus ik mag aan de bak.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef freecell het volgende:
Ik ben voor een eigen topic voor Isa's projectIk ook!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: