SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan Ross ook niet meer vinden....Not me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ross is nog steeds aan het ragenSerieus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
4quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Net begonnen aan seizoen 4 van Dexter..ben benieuwd wat 4,5 en 6 ons gaan brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, nog veel meer commentaar, maar ik hou op met citeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Pssst Ross :Hij is vooral boos op de schrijvers, dus ik geloof dat hij dat puntje wel door heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ross heeft smaakquote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Hij is nu bang dat het een soort Heroes wordt, dat ze het concept gaan uitmelken. Hij vond seizoen 4 het beste (Trinitykiller), ik seizoen 5 (Julia Stiles).
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ross heeft smaak. 5 met Sunny in de hoofdrol(CC Steer
) vond ik maar mwah.
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Sunny helemaal niet op Julia Stiles lijken
Wat TAV zegtquote:Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Sunny helemaal niet op Julia Stiles lijken
Dat dusquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steer
Nee dat denken we allemaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij Masuka wel aan Steer denken. Is dat fout?
Nee, dat lijkt wel 99%quote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig maarquote:
Dat vindt iedereen (en terecht), behalve Steerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef TAV74 het volgende:
Dat vindt iedereen (en terecht), behalve Steer
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat vindt niemand (en terecht), behalve Steer
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen (en terecht), behalve Steer
Als je nu alvast de stoel in slaapstand zet kan je gewoon in de auto uitslapen?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh.. morgen uitslapen en in de nieuwe auto zitten
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nu alvast de stoel in slaapstand zet kan je gewoon in de auto uitslapen?
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Beide buren zijn al een aantal dagen weg dus ik kan rustig muziek opzetten. ff dansen
Rijdende Rechterquote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien mijn onderbuurman kwam klagen over het 'door het huis lopen' ga ik maar niet dansen
Ik hoor mijn bovenburen ook continue lopen, maar ik heb dat geen seconde als overlast beschouwd. Het is een flat for god's sake. Ga daar dan niet in wonen als je geen andere mensen wilt horen
Nee gelukkig niet, dat vind ik zo viesquote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hebben jullie stoelverwarming?
quote:
Door het huis lopen, dat kun je ook niet makenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien mijn onderbuurman kwam klagen over het 'door het huis lopen' ga ik maar niet dansen
Echt idiootquote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef TAV74 het volgende:
Door het huis lopen, dat kun je ook niet maken
quote:
Oeh, goed plan, buurman die claimt dat hij suicidaal is omdat hij niet meer tegen de loopgeluiden van Isa kan, en meester Frank die met hoedje gaat luisteren hoe onmenselijk het allemaal is. Ik voel een klassieker aankomenquote:
Kijk, daar over klagen begrijp ik dan weer wel. Wij stofzuigen daarom ook nooit. Voor de buurman hè.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
in ons vorige huis hadden we last van de buurvrouw.. weet je wat ze deed? Stofzuigenecht totaal geschift
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar over klagen begrijp ik dan weer wel. Wij stofzuigen daarom ook nooit. Voor de buurman hè.
Hij weet niet wat we allemaal wel niet doen voor hem, maar alles wat hij hoort is dat lopenquote:
Kansloos..quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan nog ff Lijn32 kijken of het wat isch
Fusion dinges heeft vast wat tips voor hem.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij weet niet wat we allemaal wel niet doen voor hem, maar alles wat hij hoort is dat lopen
En we lopen wat af op een avond! Kopje koffie, naar de wc. Etc. Constant.
We zijn nu op zoek naar een soort hoovercraftschoenen.
oordoppen voor de buurman is geen optie?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij weet niet wat we allemaal wel niet doen voor hem, maar alles wat hij hoort is dat lopen
En we lopen wat af op een avond! Kopje koffie, naar de wc. Etc. Constant.
We zijn nu op zoek naar een soort hoovercraftschoenen.
Nou ja zegquote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor mijn bovenburen ook continue lopen, maar ik heb dat geen seconde als overlast beschouwd. Het is een flat for god's sake. Ga daar dan niet in wonen als je geen andere mensen wilt horen
Jouw flat is vast niet in de jaren '60 gebouwdquote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou ja zeg. Ik hoor nooit iemand als ik in de woonkamer ben en hopelijk hoort niemand mij daarom ook niet in de woonkamer. In de slaapkamer of op t toilet hoor ik soms wel iets maar lang niet storend.
Ik vind het geweldig! Eindelijk geen kouwe reet meerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat vind ik zo vies![]()
had mijn vader in de vorige auto wel, juk!
Kan erg afhangen van de bouw van het huis/complex. Hier horen we echt niets.. 0,0.. alleen dingen vanuit de tuin als we in bed liggen of zo. Maar in ons vorige huis (ook een hoekhuis) hoorden we de buren van het andere eind nog (4 huizen verder)quote:Op zondag 15 januari 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik hoor nooit iemand als ik in de woonkamer ben en hopelijk hoort niemand mij daarom ook niet in de woonkamer. In de slaapkamer of op t toilet hoor ik soms wel iets maar lang niet storend.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar over klagen begrijp ik dan weer wel. Wij stofzuigen daarom ook nooit. Voor de buurman hè.
Ik heb nooit een kouwe reetquote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig! Eindelijk geen kouwe reet meer
Ah nee dat is tquote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jouw flat is vast niet in de jaren '60 gebouwd
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blind
Nou dat is irritant hoor! Ik kan niet gewoon op vloeren zitten om bv mijn veters te strikken want dat doet gewoon pijn.. Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uurquote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kouwe reetfat ftw
Wie gaat er dan ook naar de kerk?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou dat is irritant hoor! Ik kan niet gewoon op vloeren zitten om bv mijn veters te strikken want dat doet gewoon pijn.. Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uur.
quote:Your recommended philosophy-guru is EPICURUS.
Key fact: Epicurus, founder of Epicureanism, is probably the most misunderstood philosopher of antiquity.
Must have: A delight in the countryside and gardens.
Key promise: Peace and tranquillity.
Key peril: Boredom.
Most likely to say: "The true hedonist can find as much pleasure in a glass of chilled water as in a feast for a king."
Least likely to say: "He who tires of the city, tires of life."
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik teveel spek daar heb om een koude reet te hebbenJouw vetkussentje is niet zo dik, FFT!
Wat is jouw filosofische stroming? www.markvernon.com/quiz/my-philosophy-guru/
Mijne:
[..]
Koud en hardquote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar de kerk?daar krijg Ãk zelfs een kouwe reet van, ondanks de natuurlijke isolatie
Past welquote:
LIFTquote:Op zondag 15 januari 2012 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik teveel spek daar heb om een koude reet te hebbenJouw vetkussentje is niet zo dik, FFT!
Wat is jouw filosofische stroming? www.markvernon.com/quiz/my-philosophy-guru/
Mijne:
[..]
Meer taart etenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koud en hardIk wil een sexy booty!
Dé kwaal van nieuwbouwhuizen en ook mooi dat jullie er vertrokken zijn danquote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan erg afhangen van de bouw van het huis/complex. Hier horen we echt niets.. 0,0.. alleen dingen vanuit de tuin als we in bed liggen of zo. Maar in ons vorige huis (ook een hoekhuis) hoorden we de buren van het andere eind nog (4 huizen verder)
Dat vorige huis is ongeveer net zo oud/nieuw als dit huisquote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dé kwaal van nieuwbouwhuizen en ook mooi dat jullie er vertrokken zijn danHet nadeel van die dertien in een dozijn huizen is de gehorigheid. En dan nóg wat nadelen natuurlijk. ;') De saaiheid van de bouw etc.
Ik had een buurman (je kan vaak niet eens horen waar het geluid precies vandaan komt) die elke ochtend wakker werd met 'When the Eagle cries' oid op zijn wekkerradio. Maandenlangquote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dé kwaal van nieuwbouwhuizen en ook mooi dat jullie er vertrokken zijn danHet nadeel van die dertien in een dozijn huizen is de gehorigheid. En dan nóg wat nadelen natuurlijk. ;') De saaiheid van de bouw etc.
Ok, nou.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vorige huis is ongeveer net zo oud/nieuw als dit huisLang leve spouwmuren en duurzame(re) bouw
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok, nou.
Lijkt me ergens vast heerlijk allemaal.![]()
Ja maar dan ga je toch naar de poltie. Die wil daar best iets aan doen hoor, zeker hier in het noorden des lands.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een buurman (je kan vaak niet eens horen waar het geluid precies vandaan komt) die elke ochtend wakker werd met 'When the Eagle cries' oid op zijn wekkerradio. Maandenlang
Nee, want de huizen zijn gewoon gehorig en ik weet zeker dat hij die wekkerradio niet eens echt luid had staan. Daarbij, ik wist niet eens welke buurman. Ze zien me al aankomen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dan ga je toch naar de poltie. Die wil daar best iets aan doen hoor, zeker hier in het noorden des lands.
Het lijkt me een fantastische spouwmuur. Dat is alles wat ik ermee wilde zeggen. Je was er zo op gepind en ik ben het daar louter mee eens.quote:
O ja, dan is het lastig. Ik snap je.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want de huizen zijn gewoon gehorig en ik weet zeker dat hij die wekkerradio niet eens echt luid had staan. Daarbij, ik wist niet eens welke buurman. Ze zien me al aankomen.
Oh.. ok.. nou fijn danquote:Op zondag 15 januari 2012 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt me een fantastische spouwmuur. Dat is alles wat ik ermee wilde zeggen. Je was er zo op gepind en ik ben het daar louter mee eens.
Ik ga met je mee!quote:
Helemaal niks aan. Slecht geschreven en slecht geacteerd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Nog een reden om nooit (meer) naar een kerk te gaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uur.
Als ik hier op de wc zit hoor ik ook altijd een buurman en een tv.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een buurman (je kan vaak niet eens horen waar het geluid precies vandaan komt) die elke ochtend wakker werd met 'When the Eagle cries' oid op zijn wekkerradio. Maandenlang
Kussentje mee, deden wij/mijn ouders vroegah altijd.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou dat is irritant hoor! Ik kan niet gewoon op vloeren zitten om bv mijn veters te strikken want dat doet gewoon pijn.. Kerkbanken zijn al helemaal een marteling voor me en dan zit je een uur.
Oooh ik voel met je meequote:Op zondag 15 januari 2012 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo das een best menu!quote:Op zondag 15 januari 2012 01:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bezoek de deur uit. Eerste vaatwasser vol. was weer gezellig
Het menu vanavond:
Kikkererwtensoep
Ovenschotel van wilde zalmfilet met prei in een erg lekkere roomsaus met daaroverheen croutons en cheddar en daarbij gekookte krieltjes
En als dessert vers gemaakt vanille-ijs (echt briljant lekker) en een bananen-ananas-toffee-crumble
Bij de koffie nog een plakje chocolade-koffie-cake
Als ik nog een keer ga dan doe ik dat zeker!quote:Op zondag 15 januari 2012 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kussentje mee, deden wij/mijn ouders vroegah altijd.
Bedankt; nu zit ik met 'hutje op de hei' in mn hoofdquote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik hier op de wc zit hoor ik ook altijd een buurman en een tv.
Geen idee waarEn verder is het qua trap redelijk gehorig, maar als ik geen woongeluiden wil moet ik op een hutje -- hei gaan zitten.. het is hier al 90% minder herrie dan in Utreg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |