SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Is er niet ergens een tijdschema naar de streams?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, vanaf 00h is het waardevol om de stream de ganse tijd op kanaal 10 te houden als je een beetje van fout houdt en van de JvT. Mr Polska, Wiwa & Friends, LeLe en Coevorduh na elkaar.
http://festival.eurosonic(...)ve-streaming-3fmnos/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er niet ergens een tijdschema naar de streams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheZapster op 14-01-2012 21:12:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die van mij.
Mijn smaak giert alle kanten op. Soms verras ik zelfs mezelf.quote:
Of toch niet?quote:
twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:37:25Ik durf 'm nu wel aan: @djafrojack wint niet de Popprijs #esns12 reageer retweet
Als het Racoon wordt hehquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Of toch niet?twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:37:25Ik durf 'm nu wel aan: @djafrojack wint niet de Popprijs #esns12 reageer retweet
Ach, hij was er ook meer dan heilig van overtuigd dat Atze de Vrieze de persprijs zou winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Of toch niet?twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:37:25Ik durf 'm nu wel aan: @djafrojack wint niet de Popprijs #esns12 reageer retweet
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook nog een 00-lijstje samenstellen, maar ik ga denk ik vooral voor wat ik nu goed vind. kan ik op Kelly Clarkson stemmen?
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook nog een 00-lijstje samenstellen, maar ik ga denk ik vooral voor wat ik nu goed vind. kan ik op Kelly Clarkson stemmen?
ik word al maanden wakker met Since you've been gonequote:
Daar was ik ook heilig van overtuigd en ik zag er meer die dat dachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, hij was er ook meer dan heilig van overtuigd dat Atze de Vrieze de persprijs zou winnen.
LOLtwitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:47:30Dit is van die muziek waar je moeder mee aankomt 'ken je deze rapmuziek al? Dit vind ik ook leuk' #DeAvonduren #esns12 reageer retweet
Da's m.i. dan ook gewoon een heel tof liedje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik word al maanden wakker met Since you've been gone
Hier nog één. Maar goed, favoriet zijn zegt dus niets. Ik bedoel, Arling & Cameron hebben een keer gewonnen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar was ik ook heilig van overtuigd en ik zag er meer die dat dachten.
Daarom, afrojack is nu favoriet, dus dan is het logischer als hij het niet wintquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's m.i. dan ook gewoon een heel tof liedje.
[..]
Hier nog één. Maar goed, favoriet zijn zegt dus niets. Ik bedoel, Arling & Cameron hebben een keer gewonnen!
gewaagd..? kut en onterecht gewoon.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Gers zou ik gewaagd vinden overigens.
Onterecht vooral, maar wat die gast in een paar maanden flikt, ik vraag me af hoe 't mogelijk is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zou te vroeg zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Muziekjournalist, werkt o.a. voor 3voor12.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
Wie is die derique trouwens dat we hem serieus moeten nemen?
ah okay.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Muziekjournalist, werkt o.a. voor 3voor12.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar benne we weer, met een kleine
[ afbeelding ]
on the side en Dune - Are You Ready to Fly uit de boxen schallend![]()
![]()
*O
Ik ga nu even advocaat van de duivel spelen: hij heeft zingen en rappen heel goed kunnen verenigen in een popliedje. Ik Neem Je Mee wordt in iedere club gedraaid waar mainstream muziek wordt gedraaid. Gers Pardoel is echt anders dan bijvoorbeeld The Opposites. Gers laat zien dat rap ook lieve liedjes kan maken en niet alleen maar dom lomp en famous muziek hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
gewaagd..? kut en onterecht gewoon.
Nee ik ben niet overtuigd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga nu even advocaat van de duivel spelen: hij heeft zingen en rappen heel goed kunnen verenigen in een popliedje. Ik Neem Je Mee wordt in iedere club gedraaid waar mainstream muziek wordt gedraaid. Gers Pardoel is echt anders dan bijvoorbeeld The Opposites. Gers laat zien dat rap ook lieve liedjes kan maken en niet alleen maar dom lomp en famous muziek hoeft te zijn.
Erik Zwennes, de man die verantwoordelijk is voor de rap/hiphopscene bij 3voor12. Zonder hem zouden mensen als Kraantje Pappie en Mr. Polska niet eens voet aan de grond krijgen in Nederland. Bovendien stelt hij ook elke maand de Hollandse Nieuwe samen (volgens mij).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
Wie is die derique trouwens dat we hem serieus moeten nemen?
Ik zeg Brainpower. En daarbij, het is te vroeg. Het gaat om het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga nu even advocaat van de duivel spelen: hij heeft zingen en rappen heel goed kunnen verenigen in een popliedje. Ik Neem Je Mee wordt in iedere club gedraaid waar mainstream muziek wordt gedraaid. Gers Pardoel is echt anders dan bijvoorbeeld The Opposites. Gers laat zien dat rap ook lieve liedjes kan maken en niet alleen maar dom lomp en famous muziek hoeft te zijn.
het wordt gesponsord door de EBU (Eurovision) http://www.ebu.ch/en/radi(...)op/aboutus/index.phpquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Heeft Brainpower ook de 538 mensen weten te bereiken destijds?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zeg Brainpower. En daarbij, het is te vroeg. Het gaat om het afgelopen jaar.
dansplaat werd overal gedraaidquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft Brainpower ook de 538 mensen weten te bereiken destijds?
En was het programma Juice op de zondagavond niet van 538? Of was dat nou een andere radiozender?quote:
Tof toch? Ik vind het zonde om je maar op 1 stroming vast te leggenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn smaak giert alle kanten op. Soms verras ik zelfs mezelf.
Opposites - Slaap, ook een lief rapnummer. Dat is echt niet uniek. En zij zingen ook. Daarbij heeft hij heeft 2 singles waarvan één in het nieuwe jaar. Niet echt prijswaardig. Daarbij komt dat ik zijn rijmpjes matig vind en ik hoorde laatst een nieuw nummer met exact dezelfde rap (qua flow en beat) als op Broodje Bakpao... Ik hoop niet dat hij steeds hetzelfde trucje gaat blijven herhalen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar kan ik vrij weinig mee, waarom niet?
Ik luisterde destijds alleen maar 538 en ik ken al die nummers ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee. Daarbij, 538 is best veranderd door de jaren heen, veel "neutraler" geworden, dus ik denk dat dat appels met peren vergelijken is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Drank mag je houden, maar Dunequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar benne we weer, met een kleine
[ afbeelding ]
on the side en Dune - Are You Ready to Fly uit de boxen schallend![]()
![]()
*O
Juizequote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
En was het programma Juice op de zondagavond niet van 538? Of was dat nou een andere radiozender?
Wat een belachelijke instelling.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb één no go: mainstream muziek. Gebeurt dan ook wel eens dat ik iets wat ik eerst de hemel inprijsde, later helemaal de grond inboor. Gers Pardoel als voorbeeld: voorjaar (?) vorig jaar hemelde ik dat helemaal op (morgen ben ik rijk) en nu moet ik niets meer van Gers hebben.
Wat een kul...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb één no go: mainstream muziek. Gebeurt dan ook wel eens dat ik iets wat ik eerst de hemel inprijsde, later helemaal de grond inboor. Gers Pardoel als voorbeeld: voorjaar (?) vorig jaar hemelde ik dat helemaal op (morgen ben ik rijk) en nu moet ik niets meer van Gers hebben.
het pop muziekquote:
Precies. Een beetje wat de VPRO altijd deed. Treurig.quote:
We vertrouwen er maar op dat je over niet al te lange tijd volwassen wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Meestal gebeurd het automatisch en heb ik het zelf niet eens door.
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
We vertrouwen er maar op dat je over niet al te lange tijd volwassen wordt
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
We vertrouwen er maar op dat je over niet al te lange tijd volwassen wordt
Doe eens liefquote:
Chef'Specialquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe eens lief![]()
Ik schakel net weer in op 3FM, wat hoor ik?
Ik hoor een boel herrie die mij niet aanstaat... Komt waarschijnlijk doordat ik alleen Birds kenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe eens lief![]()
Ik schakel net weer in op 3FM, wat hoor ik?
Flinke Namen - Wolken vind ik de allerbeste.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat in mijn 00's lijstje
Ook echt het enige goede Nederhop/rap liedje van deze eeuw
Heb ik die niet in mijn lijste staan, SCHEISSEquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Flinke Namen - Wolken vind ik de allerbeste.
Die is zooo nicequote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die is dikke prima jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
de freaknacht versie van een jaar geledenquote:
Geen moer aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een saxofoon kunnen bespelen is echt wel een instant turn on, pure seks is dat.quote:
m'n lievelings instrument.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een saxofoon kunnen bespelen is echt wel een instant turn on, pure seks is dat.
zolang de funx versie het maar isquote:
Voor mij is het eigenlijk een automatische turn off... Iets teveel doodgegooid met Candy Dulfer, denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een saxofoon kunnen bespelen is echt wel een instant turn on, pure seks is dat.
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 22:22:34#Blaudzun komt @paul3fm steunen in zijn brillenproblematiek #3FM #3voor12 #esns12 http://t.co/676rOGch reageer retweet
eeeey, wie is ut?quote:
Lijkt me een goede dealquote:
Das knapquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Dit ga ik het volle half uur volhouden gok ik, SpinvisKanaal 1
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 22:22:34#Blaudzun komt @paul3fm steunen in zijn brillenproblematiek #3FM #3voor12 #esns12 http://t.co/676rOGch reageer retweet
Van Spinvis trek ik dit soort muziek wel. Maar van Roosbief of LFIII moet ik direct naar de WC.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Dit ga ik het volle half uur volhouden gok ik, SpinvisKanaal 1
Heb jij het wondermiddel tegen constipatie gevonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Van Spinvis trek ik dit soort muziek wel. Maar van Roosbief of LFIII moet ik direct naar de WC.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij het wondermiddel tegen constipatie gevonden?
Eens, al moet ik zeggen dat ik dat nieuwe nummer wel tof vindquote:
Die troep nu op NL3.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij het wondermiddel tegen constipatie gevonden?
Jouw zomers verlopen iets anders dan die van mij...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Gaat lekker vanavond, nu komt deze voorbij:![]()
![]()
kom maar door met die late summer nights, waarin je in een buitenlandse badplaats `s nachts met een (half) stuk in buiten de club staat en de muziek op de achtergrond hoort samen gaan met `t geluid van de zee... heerlijk
![]()
![]()
![]()
nu al zin in de zomer
Die teksten zijn me veel te vaag, net als die van Blof. Zeg dan gewoon: "Hoi. Batsen??"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
'In de stilte tussen woorden zit een klein gedicht, over nu en nooit, over droom en dood, over jij en ik, over kut en pik.'
Hoi batsen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Die teksten zijn me veel te vaag, net als die van Blof. Zeg dan gewoon: "Hoi. Batsen??"
Scheelt enorm veel nadenken
Tssk, dit is poëzie van de hoogste plank.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Die teksten zijn me veel te vaag, net als die van Blof. Zeg dan gewoon: "Hoi. Batsen??"
Scheelt enorm veel nadenken
23:30quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:52 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat is de uitreiking van de popprijs?
+1 voorspelbaarquote:
Nah, boel woorden maar ik hoor de boodschap nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tssk, dit is poëzie van de hoogste plank.
hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Jouw zomers verlopen iets anders dan die van mij...
Ik erger me meer bont en blauw aan het onkruid in de tuin, muggen en die haan van de achterburen die al om 4u begint te kukelen...
maar wel lichamelijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar![]()
en nee, ik zit te bokken op een ethisch dilemma welke ik filosofisch moet benaderen...
Mooi nummer maar die hoor ik hier thuis ook welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahamoet je toch ook eens naar een zonnig strand- en uitgaansoord gaan
2 weken lang geen onkruid en hanen te bekennen, maar er zijn wel dieren: want die kater die `s middags langs komt is lang niet altijd fijn
![]()
Om nog wat in de sferen te komen:![]()
![]()
Een zwoele zomernacht, een alcoholische versnapering, muziek en relaxt op 't balkon hangen ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahamoet je toch ook eens naar een zonnig strand- en uitgaansoord gaan
2 weken lang geen onkruid en hanen te bekennen, maar er zijn wel dieren: want die kater die `s middags langs komt is lang niet altijd fijn
![]()
Om nog wat in de sferen te komen:![]()
![]()
Wattes?!quote:
Die Erik Zwennes weet het wel leuk te brengen.twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 23:00:26Bij de Carlo & Irene-pop (of Flair-pop zo u wilt) van Krystl. Nu n liedje over n zwaar moment uit haar leven. Toen ze op kamers ging #esns12 reageer retweet
twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 23:01:52Wat mist zijn beelden van Campinglife levensgroot geprojecteerd achter de blonde zangeres #esns12 reageer retweet
En wat luister je? Aangezien iedereen hier wat anders luistert momenteelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
Hier word ik vrolijk van![]()
![]()
En nee, niet sarcastisch bedoeld...
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Die Erik Zwennes weet het wel leuk te brengen.twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 23:00:26Bij de Carlo & Irene-pop (of Flair-pop zo u wilt) van Krystl. Nu n liedje over n zwaar moment uit haar leven. Toen ze op kamers ging #esns12 reageer retweet
twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 23:01:52Wat mist zijn beelden van Campinglife levensgroot geprojecteerd achter de blonde zangeres #esns12 reageer retweet
3FM zelf, dat Downdowndown-liedje... Een of ander NL's bandje geloof ik, weet niet eens welkequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat luister je? Aangezien iedereen hier wat anders luistert momenteel
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
3FM zelf, dat Downdowndown-liedje... Een of ander NL's bandje geloof ik, weet niet eens welke
Maar beter dan het origineelquote:
Nee gek!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar beter dan het origineel
Edit: KUT, hoor net dat het Destin is... Ik laat mezelf er wel uit hier, on my way to the brandstapel...
Geen idee van wie dat is, een of andere rapmeneer... Daarin ben ik totaal niet thuisquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek!
@CindieY: Jay Sean is origineel.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee van wie dat is, een of andere rapmeneer... Daarin ben ik totaal niet thuis
Heb je Asteroids Galaxy Tour gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
Achnee, Krystl. Die deed er donderdagavond een kwartier over om haar laatste nummer te spelen op Eurosonic Air.
Vind je me gek dat ik naar de brandstapel ga of geef je me nu een trap na richting brandstapel omdat het origineel stiekem toch beter is?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek!
@CindieY: Jay Sean is origineel.
Nee, toen was ik bij de receptie. We liepen op de terugweg langs de Grote Markt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je Asteroids Galaxy Tour gezien?
Hmm, dat bedacht ik me net dus...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, toen was ik bij de receptie. We liepen op de terugweg langs de Grote Markt.
Dat laatstequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind je me gek dat ik naar de brandstapel ga of geef je me nu een trap na richting brandstapel omdat het origineel stiekem toch beter is?
heerlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een zwoele zomernacht, een alcoholische versnapering, muziek en relaxt op 't balkon hangen ofzo![]()
wordt toch eens tijdquote:Maar ik zit nog niet in die stemming. Ik heb afgelopen zomer een lijst op Spotify aangemaakt, genaamd Summer! En er staat gewoon niks in![]()
Ah, je had de brandstapel nog niet gelezen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat laatsteje had een ninja edit gedaan.
Zo tegen april wel weer, denk ik. Hoop ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heerlijk![]()
![]()
![]()
na `t stappen nog een klein pilsje op `t balkon van t hotel drinken (of ontzettend stom dronken in slaap vallen met de kleren aan)
[..]
wordt toch eens tijd
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Wordt de popprijs exact om half12 uitgereikt?
Ik heb even in mijn glazen bol gekeken, en het zal zijn om 23.39...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Wordt de popprijs exact om half12 uitgereikt?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn glazen bol gekeken, en het zal zijn om 23.39...
Dan pas? draai me in januari altijd suf aan dat soort muziek (Whenever I`m down, I call on you My Friendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo tegen april wel weer, denk ik. Hoop ik
"Het is 9 minuten over half 12, alweer eens ontzettend veel te laat!"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb even in mijn glazen bol gekeken, en het zal zijn om 23.39...
Maart is nog mogelijk, maar eerder echt niet. Ik kan mezelf niet in een zomerstemming krijgen als 't buiten koud, grijs en druilerig is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan pas? draai me in januari altijd suf aan dat soort muziek (Whenever I`m down, I call on you My Friend) om me door die rotte maand heen te krijgen...
En in maart wanneer de lente begint kom ik zeker in die stemming
Er was één dame die m'n hele timeline volspamde ermee en dan vooral omtrent het onderwerp 'geluk'. Die is zo gefocussed op allerlei uitspraken en dingen rondom geluk dat ik me afvraag hoe gelukkig je daar nou daadwerkelijk van wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
jullie hebben zo te lezen allemaal een leukere avond gehad dan ik. wat een hilarische cabaretier is Guido Weijers toch.
Ben je levensmoe ofzo? Je gaat toch niet vrijwillig Guido Weijers kijken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
jullie hebben zo te lezen allemaal een leukere avond gehad dan ik. wat een hilarische cabaretier is Guido Weijers toch.
ik vind Guido qua mimiek en doen een beetje lijken op Theo Maassen, maar mist zijn complete inhoud en intelligentie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er was één dame die m'n hele timeline volspamde ermee en dan vooral omtrent het onderwerp 'geluk'. Die is zo gefocussed op allerlei uitspraken en dingen rondom geluk dat ik me afvraag hoe gelukkig je daar nou daadwerkelijk van wordt
ik wilde weten of het echt zo slecht is. ja. in het begin een paar keer geglimlacht, daarna zag ik grappen van ver aankomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je levensmoe ofzo? Je gaat toch niet vrijwillig Guido Weijers kijken?
Juist omdat het buiten koud grijs en druilerig is moet er wat meer zon en zonnige muziek in m`n leven komenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maart is nog mogelijk, maar eerder echt niet. Ik kan mezelf niet in een zomerstemming krijgen als 't buiten koud, grijs en druilerig is.
Nou, preciesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
beter dan Caro Emerald die met een paraplu op kwam
Ik ook, al eeuwen voor mijn gevoel... Ik vind er ook geen flikker aan. Misschien wel een teken dat ik naar het Sky Radio-topic moet gaan. Of op moet richten, ik weet niet of die al bestaatquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef D. het volgende:
Ik ben al jaren 18+, dus ik zie de lol van DJVT niet in
Ouwe lullen (en kuttenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, al eeuwen voor mijn gevoel... Ik vind er ook geen flikker aan. Misschien wel een teken dat ik naar het Sky Radio-topic moet gaan. Of op moet richten, ik weet niet of die al bestaat
Vooralsnog blijf ik volhouden dat leeftijd geen invloed heeft op je smaak. Maar goed, ik ben ook maar een broekie vergeleken bij julliequote:
Ben je mal, ik stond op mn 6e al op Pinkpop, ik heb een brede smaak, maar ik vind niet veel echt leuk, de jeugd welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een laatbloeier qua smaakontwikkeling?
Ik heb de cd's in de kast, orginelenquote:
Uhuquote:
Dat zegt niets, da's de schuld van jouw oudersquote:ik stond op mn 6e al op Pinkpop,
Wansmaak is ook smaakquote:ik heb een brede smaak,
tja...quote:maar ik vind niet veel echt leuk, de jeugd wel
Maak 'm nou niet wakker. Bagger hebben we niet nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
Ik vind Naatje overigens verdacht stil, zowel op Twitter als hier
Ik had 't stilgehoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de cd's in de kast, orginelen
Ben ik helemaal met je eens, al word ik vaak erg raar aangekeken dat ik bepaalde muziek tof vind. Bijv op het werk, cliënten zijn bijna allemaal jongeren, die vinden het heel bijzonder dat ik mee kan lullen. Ook over computers/games/enz, erg leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooralsnog blijf ik volhouden dat leeftijd geen invloed heeft op je smaak. Maar goed, ik ben ook maar een broekie vergeleken bij jullie
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Dat zegt niets, da's de schuld van jouw ouders
[..]
Wansmaak is ook smaak
[..]
tja...
Ik vind het niks om me voor te schamen eigenlijkquote:
Sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu haal je de spontaniteit er wel vanaf
Je bent jong van geest, je kunt lekker met je cliënten mee lullen over muziek, computers en games.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu haal je de spontaniteit er wel vanaf
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent jong van geest, je kunt lekker met je cliënten mee lullen over muziek, computers en games.
Juist, ik ga binnenkort zelfs weer een lanparty opzettenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent jong van geest, je kunt lekker met je cliënten mee lullen over muziek, computers en games.
Alcohol maakt losser en gemakkelijker in de omgang tochquote:
Joh, geeft niets... Ik heb liever dit dan in elkaar geslagen worden, toch??quote:
Ik ben behoorlijk los jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alcohol maakt losser en gemakkelijker in de omgang toch
Ik vind de muziek niks, maar ben het met de keuze niet oneens. Gelukkig zijn het niet die josti's van Go Back To The Zoo geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
Ah... Ik lees dat Roel het ook eens is met de keuze voor De Jeugd
En toch vind ik sommige nummers daarvan ook wel tof!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de muziek niks, maar ben het met de keuze niet oneens. Gelukkig zijn het niet die josti's van Go Back To The Zoo geworden.
Vind je buiten Jewel en Queen wel iets leuk?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de muziek niks, maar ben het met de keuze niet oneens. Gelukkig zijn het niet die josti's van Go Back To The Zoo geworden.
O, zeker hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vind je buiten Jewel en Queen wel iets leuk?
Ik had er nog nooit van gehoord, klinkt primaquote:
Sinds Shout en de docu over de Giro Di Lombardia is Blaudzunquote:Op zondag 15 januari 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, klinkt prima
101 ligt er ook uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
Ghehe, 3FM had even een klein momentje niks en Nederland 3 heeft nu gewoon zwart beeld
Dat eerste zegt me niets en dat tweede is waarschijnlijk wielrennen, volg ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2012 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds Shout en de docu over de Giro Di Lombardia is Blaudzun
Volgens mij was bij haar het geluid ook even weg toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:15 schreef alors het volgende:
Waarom gebeurt zulks nou nooit bij ultieme sufheid zoals Krystl..
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat eerste zegt me niets en dat tweede is waarschijnlijk wielrennen, volg ik ook niet
Oh ik heb haar ook maar 1 minuut aangehoord.. toen zapte ik weer weg.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was bij haar het geluid ook even weg toch?![]()
Of het was een ander miepend zangeresje, kan ook
Jeui!!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Over dat tweede krijg je wel tien punten.
Ik was te beroerd om op te staan dus ik hoor alle bagger aanquote:Op zondag 15 januari 2012 00:17 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik heb haar ook maar 1 minuut aangehoord.. toen zapte ik weer weg.
Geen afstandsbediening?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was te beroerd om op te staan dus ik hoor alle bagger aan
quote:
Ja, maar die ligt voor in de kamer... Ik ben ECHT te beroerd om mijn ene been voor het andere te zettenquote:
Afstandsbedieningen moet je dan ook altijd binnen handbereik houden, dus volgende keer mee slepen dat dingquote:Op zondag 15 januari 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die ligt voor in de kamer... Ik ben ECHT te beroerd om mijn ene been voor het andere te zetten
Er is zo'n nummer, Lazy, met een geweldige clip erbij, zal em ff zoeken, doet me zo aan jou denkenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die ligt voor in de kamer... Ik ben ECHT te beroerd om mijn ene been voor het andere te zetten
Mooi met alleen een banjoquote:Op zondag 15 januari 2012 00:19 schreef borisz het volgende:
[..]
De recordingsversie is ook prima trouwens. Want het hele nummer en geen Sylvana die het beeld vervuild.
Dan was me het kattengejammer van dit moment bespaard geblevenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Afstandsbedieningen moet je dan ook altijd binnen handbereik houden, dus volgende keer mee slepen dat ding
Vooral dat gehijg in de microfoonquote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan was me het kattengejammer van dit moment bespaard gebleven
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Er is zo'n nummer, Lazy, met een geweldige clip erbij, zal em ff zoeken, doet me zo aan jou denken
Ja, want tof nummerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
Mag ik Pumped up kicks weer leuk vinden?![]()
Gevondenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd![]()
Moet er wel bij zeggen dat ik normaal niet zo sloompjes ben hoor
Dat er überhaupt nog tijd, moeite en geld in clips wordt gestoken, verbaast me. Veel komt toch digitaal bij de mensen binnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:26 schreef alors het volgende:
[..]
Gevonden
toen er nog goede clips werden gemaakt
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:26 schreef alors het volgende:
[..]
Gevonden
toen er nog goede clips werden gemaakt
dat kan op allerlei manieren opgevat worden gezien de context van de muziek.quote:
I approve this message.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
Willen alle Sia's, Krystl's en Laura Jansen's van deze wereld alsjeblieft ophouden met muziek maken?
In de Sandstorm-mix.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef alors het volgende:
Maar gister draaide ze toch ook al Sia met dit kutnummer van dr?
Dat wel jaquote:
Ik luister niet echt naar de tekst ofzo, tis die muziek die zo aanstekelijk klinktquote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
Ik zag laatst een tweet voorbij komen van een jong klasgenootje, "ik heb me vinger op me klitter". Toen vond ik het wat zielig worden
Datzelfde heb ik met dat Kraantje Pappie oidquote:Op zondag 15 januari 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister niet echt naar de tekst ofzo, tis die muziek die zo aanstekelijk klinkt
twitter:marksierksma twitterde op zondag 15-01-2012 om 00:29:17Ik zoek een kaart voor Noorderslag! nu!!!06-18****** reageer retweet
Das snugger!!quote:Op zondag 15 januari 2012 00:38 schreef hole1988 het volgende:
twitter:marksierksma twitterde op zondag 15-01-2012 om 00:29:17Ik zoek een kaart voor Noorderslag! nu!!!06-18****** reageer retweet
![]()
Ik niet!!quote:
Was zelfs al de derde keerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet!!![]()
Domien retweet het net voor de tweede keer
twitter:Domien twitterde op zondag 15-01-2012 om 00:45:44Alweer een storing? Technici zullen zich wel een Noorderslag in de rondte aan 't werken zijn nu! #3OnStage reageer retweet
Hij is best grappigquote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Domien twitterde op zondag 15-01-2012 om 00:45:44Alweer een storing? Technici zullen zich wel een Noorderslag in de rondte aan 't werken zijn nu! #3OnStage reageer retweet
je tv komt uit een tijdperk zonder afstandbediening?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
Krasplaat...
Ik ga nu toch maar eens in de benen om de tv op een andere zender te zetten
Nee, dat nog net nietquote:Op zondag 15 januari 2012 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je tv komt uit een tijdperk zonder afstandbediening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |