SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Is er niet ergens een tijdschema naar de streams?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, vanaf 00h is het waardevol om de stream de ganse tijd op kanaal 10 te houden als je een beetje van fout houdt en van de JvT. Mr Polska, Wiwa & Friends, LeLe en Coevorduh na elkaar.
http://festival.eurosonic(...)ve-streaming-3fmnos/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er niet ergens een tijdschema naar de streams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheZapster op 14-01-2012 21:12:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die van mij.
Mijn smaak giert alle kanten op. Soms verras ik zelfs mezelf.quote:
Of toch niet?quote:
twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:37:25Ik durf 'm nu wel aan: @djafrojack wint niet de Popprijs #esns12 reageer retweet
Als het Racoon wordt hehquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Of toch niet?twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:37:25Ik durf 'm nu wel aan: @djafrojack wint niet de Popprijs #esns12 reageer retweet
Ach, hij was er ook meer dan heilig van overtuigd dat Atze de Vrieze de persprijs zou winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Of toch niet?twitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:37:25Ik durf 'm nu wel aan: @djafrojack wint niet de Popprijs #esns12 reageer retweet
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook nog een 00-lijstje samenstellen, maar ik ga denk ik vooral voor wat ik nu goed vind. kan ik op Kelly Clarkson stemmen?
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook nog een 00-lijstje samenstellen, maar ik ga denk ik vooral voor wat ik nu goed vind. kan ik op Kelly Clarkson stemmen?
ik word al maanden wakker met Since you've been gonequote:
Daar was ik ook heilig van overtuigd en ik zag er meer die dat dachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, hij was er ook meer dan heilig van overtuigd dat Atze de Vrieze de persprijs zou winnen.
LOLtwitter:derique twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 21:47:30Dit is van die muziek waar je moeder mee aankomt 'ken je deze rapmuziek al? Dit vind ik ook leuk' #DeAvonduren #esns12 reageer retweet
Da's m.i. dan ook gewoon een heel tof liedje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik word al maanden wakker met Since you've been gone
Hier nog één. Maar goed, favoriet zijn zegt dus niets. Ik bedoel, Arling & Cameron hebben een keer gewonnen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar was ik ook heilig van overtuigd en ik zag er meer die dat dachten.
Daarom, afrojack is nu favoriet, dus dan is het logischer als hij het niet wintquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's m.i. dan ook gewoon een heel tof liedje.
[..]
Hier nog één. Maar goed, favoriet zijn zegt dus niets. Ik bedoel, Arling & Cameron hebben een keer gewonnen!
gewaagd..? kut en onterecht gewoon.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Gers zou ik gewaagd vinden overigens.
Onterecht vooral, maar wat die gast in een paar maanden flikt, ik vraag me af hoe 't mogelijk is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zou te vroeg zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Muziekjournalist, werkt o.a. voor 3voor12.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
Wie is die derique trouwens dat we hem serieus moeten nemen?
ah okay.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Muziekjournalist, werkt o.a. voor 3voor12.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar benne we weer, met een kleine
[ afbeelding ]
on the side en Dune - Are You Ready to Fly uit de boxen schallend![]()
![]()
*O
Ik ga nu even advocaat van de duivel spelen: hij heeft zingen en rappen heel goed kunnen verenigen in een popliedje. Ik Neem Je Mee wordt in iedere club gedraaid waar mainstream muziek wordt gedraaid. Gers Pardoel is echt anders dan bijvoorbeeld The Opposites. Gers laat zien dat rap ook lieve liedjes kan maken en niet alleen maar dom lomp en famous muziek hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
gewaagd..? kut en onterecht gewoon.
Nee ik ben niet overtuigd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga nu even advocaat van de duivel spelen: hij heeft zingen en rappen heel goed kunnen verenigen in een popliedje. Ik Neem Je Mee wordt in iedere club gedraaid waar mainstream muziek wordt gedraaid. Gers Pardoel is echt anders dan bijvoorbeeld The Opposites. Gers laat zien dat rap ook lieve liedjes kan maken en niet alleen maar dom lomp en famous muziek hoeft te zijn.
Erik Zwennes, de man die verantwoordelijk is voor de rap/hiphopscene bij 3voor12. Zonder hem zouden mensen als Kraantje Pappie en Mr. Polska niet eens voet aan de grond krijgen in Nederland. Bovendien stelt hij ook elke maand de Hollandse Nieuwe samen (volgens mij).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
Wie is die derique trouwens dat we hem serieus moeten nemen?
Ik zeg Brainpower. En daarbij, het is te vroeg. Het gaat om het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga nu even advocaat van de duivel spelen: hij heeft zingen en rappen heel goed kunnen verenigen in een popliedje. Ik Neem Je Mee wordt in iedere club gedraaid waar mainstream muziek wordt gedraaid. Gers Pardoel is echt anders dan bijvoorbeeld The Opposites. Gers laat zien dat rap ook lieve liedjes kan maken en niet alleen maar dom lomp en famous muziek hoeft te zijn.
het wordt gesponsord door de EBU (Eurovision) http://www.ebu.ch/en/radi(...)op/aboutus/index.phpquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Heeft Brainpower ook de 538 mensen weten te bereiken destijds?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zeg Brainpower. En daarbij, het is te vroeg. Het gaat om het afgelopen jaar.
dansplaat werd overal gedraaidquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft Brainpower ook de 538 mensen weten te bereiken destijds?
En was het programma Juice op de zondagavond niet van 538? Of was dat nou een andere radiozender?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |