Waarom is dat niet geldig als kwalificering voor een finaleplaats? Het hoeven toch niet allemaal de traditionele klanken te zijn?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:42 schreef ShadyLane het volgende:
Dan zit je in het verkeerde topic, DeLuna! Fans kunnen daar de ene Paul Turner na de andere zien
Wat ik maar probeer te zeggen: sympathieke figuur, vermakelijke optredens, maar "anders, uniek, apart en daarom finalewaardig", dat soort uitspraken tekenen de armoe van het programma.
Je hebt het over een willekeurig studentenfeestje. Ik ben op genoeg studentenfeestjes geweest om te weten dat dat onzin is.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:42 schreef ShadyLane het volgende:
Dan zit je in het verkeerde topic, DeLuna! Fans kunnen daar de ene Paul Turner na de andere zien
Wat ik maar probeer te zeggen: sympathieke figuur, vermakelijke optredens, maar "anders, uniek, apart en daarom finalewaardig", dat soort uitspraken tekenen de armoe van het programma.
Ik vind het ook een van de beste stemmen uit de show. Ook als ik hem alleen maar hoor word ik er vrolijk van.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
In een programma als X-Factor zou ik hem beter kunnen hebben.... maar deze show is gewoon bedacht om de beste stem van Nederland te zoeken.... en daarom is het een flater dat hij mijn beeldbuis vervuild...
Oh ik snap dat smaken verschillen hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 22:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het ook een van de beste stemmen uit de show. Ook als ik hem alleen maar hoor word ik er vrolijk van.Maar dat is een smaakkwestie. Ik vind het jammer dat je niet in kan zien dat wat jij de beste stem vind niet per se overeenkomt met wat een ander de beste stem vind.
euhquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar op wie lijkt Paul Turner nou? Qua uiterlijk/uitstraling bedoel ik.
Mika bedoel ik niet en zelf kwam ik op een mix van Marc Marie, Jochem Myjer en Bert Visscher. Maar heb het gevoel dat de échte lookalike op het puntje van mijn tong blijft liggen. Iemand?
twitter:GlennisGrace twitterde op maandag 16-01-2012 om 00:00:41Kan zeggen wat je wilt van Paul Turner maar ik word er heel blij van !!! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Zijn gebrek aan kledingstukken idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik word gewoon doodmoe van hem:
Zijn gebrek aan kleding(smaak)
Als iemand daarmee het programma belachelijk maakt zijn het altijd nog de kijkers.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:54 schreef Paul het volgende:
Als hij wint, maakt het programma zichzelf belachelijk.
Omdat hij natuurlijk niet goed kan zingen
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:02 schreef Ugjerke het volgende:
Tijdens de finale moet hij in een olifantenstring met discobalpatroon optreden.
Ik heb helemaal geen problemen met mannen met weinig kleding aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef Ugjerke het volgende:
Van mij mag hij nog wel wat minder kleding aan.![]()
Word spontaan bicurious van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |