Wanneer? Zaterdags van 21:30 tot 23:00.quote:Vanaf vanavond 21:30 uur is All You Need Is Love terug bij RTL 4. Elke week staat de show in het teken van liefde. De tranen vloeien weer rijkelijk wanneer de onvermoede ‘slachtoffers’ plotseling oog in oog met elkaar komen te staan. De All You Need Is Love-caravan rijdt weer door het land om mensen op te pikken die met behulp van Robert verbroken relaties proberen te herstellen. Maar ook stille liefdes die openlijk de liefde durven te verklaren komen voorbij.
Australië
Nieuw dit jaar is de Roadtrip Down Under. In plaats van verre geliefden deze kant op te halen, levert Robert ten Brink Nederlandse liefjes dit jaar hoogst persoonlijk af in Australië. Dat levert prachtige verhalen op en ondertussen worden vriendschappen gesmeed voor het leven.
Wie gaat er ook kijken?quote:Aflevering 1
Zo maakt de kijker in de eerste aflevering kennis met Gerrit en Els. Zij hebben een zoon die in Australië woont met zijn vrouw en drie kinderen. Zij zagen elkaar het laatst in 2006 en opa en oma hebben zelfs twee van de drie kleinkinderen nog nooit in de armen mogen sluiten. Twee jaar geleden stonden Gerrit en Els op het punt om te gaan, maar door een onverwacht faillissement viel de reis in het water. Hoe zouden zij het vinden als Robert ineens voor hun neus staat met een wel heel bijzondere verrassing?
Dat gezin was toch te zien in de kerstspecial?quote:
Oh ja? Ik weet het niet, heb de kerstspecial nog steeds niet helemaal gezien (alleen de eerste drie kwartier).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gezin was toch te zien in de kerstspecial?
Zijn dat dezelfde? Ik weet het niet meer precies. Er was wel een hele familie, die op Schiphol dubbel verrast werd, zijn het die?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gezin was toch te zien in de kerstspecial?
OK valszingende dame nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:28 schreef MissJ het volgende:
ik ben er over 10 minuten! Moet nog even een film afkijken
Sorry, laptop moest nog opstartenquote:
ja echt he, ik had gelijk zoiets wat is dit voor een nep gejankquote:
Nee, maar hij zei dat het sinds afgelopen vrijdag uit is met z'n vriendinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo, ik was even drinken pakken. Ken je hem?
Ow, het was wel de 13equote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar hij zei dat het sinds afgelopen vrijdag uit is met z'n vriendin
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef Maraca het volgende:
Waarom halen jullie geen drinken tijdens de reclame zoals het hoort?![]()
Hij heeft een zoontje en ruzie met z'n ex. Zoontje al 8 maanden niet gezien en heel zielig en blabla. Om zijn zoontje te zien heeft hij zitten smsen met z'n ex om zo een beetje te slijmen. Heeft die ex alle smsjes doorgestuurd naar zijn vriendinen die heeft hem vervolgens verlaten.
wat een kneus die kerelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:38 schreef Maraca het volgende:
Waarom halen jullie geen drinken tijdens de reclame zoals het hoort?![]()
Hij heeft een zoontje en ruzie met z'n ex. Zoontje al 8 maanden niet gezien en heel zielig en blabla. Om zijn zoontje te zien heeft hij zitten smsen met z'n ex om zo een beetje te slijmen. Heeft die ex alle smsjes doorgestuurd naar zijn vriendinen die heeft hem vervolgens verlaten.
Echt he? Ik wil niet op tv.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
als Robert ooit op mijn werk komt en vraagt "wie is MissJ" dan ren ik echt de kamer uit
nou, ik ook niet! Heb 1 ex wie ik er wel voor aanzie om AYNIL in te schakelenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Ik wil niet op tv.
Dit meisje is wel een stuk jonger dan die vent.
Misschien doen ze het wel 2x omdat het er anders stom uitziet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef mr_me_me het volgende:
Vreemd dat ze na de uitnodiging van Robert na het verlaten van de winkel gelijk de juiste kant oploopt. Rechtsaf, Robert daar achteraan pas... Setupje?
Misschien reed die bus langs de winkel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef mr_me_me het volgende:
Vreemd dat ze na de uitnodiging van Robert na het verlaten van de winkel gelijk de juiste kant oploopt. Rechtsaf, Robert daar achteraan pas... Setupje?
ik hoop het niet!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef Maraca het volgende:
Bij elk RTL programma kun je stemmen en uitgerekend hier niet
Vrees het ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Mmm zoals ze naar hem keek, die neemt hem wel terug helaas.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Oproepje om wat meer kindertjes te maken in Veulen
dit, ik ga echt niet in Veulen wonen, dus ik pasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik zoek ook nog een man, maar ik wil niet in Veulen wonen![]()
Laat maar zitten deze...
ja, dus datquote:
Het programma misschien? Maar die lui toch maar 10 dagen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Week in week uit, ze zijn er dus echt lang geweest.
ja he.quote:
Ja misschien het eerste, Robert en de "crew" zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Het programma misschien? Maar die lui toch maar 10 dagen?
En als je daarin terechtkomt moet het ook wel een forse schuld geweest zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he.
Als ik het zo begreep is zij "niet aan haar zelf te wijten" in de schuldhulpverlening gekomen? Geloof er niks van.
echt te erg jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
Whut deze heeft ECHT een ander gehad en nog een kind ook? Sjeesus.
ik zag het jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
Oh ja, dat ene meisje is alweer helemaal dikke mik met die kale.
Ik schakel net in en zit echt met mond open te luisterenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Nou ja, zo een vent neem je toch niet terug? Twee keer liegen dus...
Echt he.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef MissJ het volgende:
natuurlijk, de liefde is zooo intens, zo intens dat hij met een ander wijf gewipt heeft en een kind bij haar heeft gekregen.
Kijk het net even terug (was in slaap gevallenquote:
Begreep ik het nou ook goed dat die relatie echt járen geduurd heeft? En dat is dan je soulmate?quote:
Bizar verhaal ja. Hij vertelde het ook doodleuk alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Als je dat dan vergelijkt met die kale die erbij zat alsof ie zn kind had doodgereden.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begreep ik het nou ook goed dat die relatie echt járen geduurd heeft? En dat is dan je soulmate?![]()
Al was het nou een eenmalig ding, en toevallig dan meteen zwanger schoppen, maar dit... oh mijn god zeg.
En die vriendin van die kerel, die dus zwanger werd, die kent ook geen schaamte.Wat moet je met een getrouwde kerel met 2 kinderen...
![]()
Dat vertelde hij niet aan Robert dat ie ook met andere wijven zat te chatten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Ah nu komt de aap uit de mouw, ook met andere wijven.
ik moet PAU!L laatste kwartier missen. maar ik kijk wel naar AYNILquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef Karina het volgende:
Ah verrek, het is gelijk met Ik Vertrek... dat wordt lastig.
Op TV te horen krijgen van je vrouw dat ze je meer als een broertje ziet, erger kan iemand je bijna niet kwetsenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit was behoorlijk genant en pijnlijk.
Meer dan 0. Dus tja.... Je hebt er maar 1 nodig he!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
4 reacties![]()
Kan iemand die man na de uitzending geestelijke hulp aanbieden?
Ja leuk, maar dit kan niet goed voor je zelfvertrouwen zijn. Als je ziet dat er meerdere 10 keer meer reacties hebben gekregen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meer dan 0. Dus tja.... Je hebt er maar 1 nodig he!
Het is een blonde versie van mn overbuurjongen, aan gedrag, lachjes en hoofdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, je zou het echt níet zeggen he!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
'The only gay in the village'
[ afbeelding ]
Misschien wel bij de vrouw van daarnet, die met dr broer samenwoonde.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Silenus het volgende:
Ja muts, natuurlijk douwt je vent 'm in een ander als je er zo bijloopt met je pitte kapsel en je rode crea-bril.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Silenus het volgende:
Ja muts, natuurlijk douwt je vent 'm in een ander als je er zo bijloopt met je pitte kapsel en je rode crea-bril.
Precies. Je hebt als man in die situatie bijna het recht om vreemd te gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Silenus het volgende:
Ohw dat zeiden ze dus!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Daniël van de snackbar in Máástriggggg
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Ik wil mannen zien die vreemd zijn gegaan en het weer goed willen maken
Ja daarom schakelde ik nog even in, ik dacht, kan ik nog een half uur kijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:42 schreef MissJ het volgende:
huh. nu al afgelopen? In gids staat dat het tot 23:00 duurt
Waarom niet? ik vind het wel leuk..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Dat Australie deel vind ik eigenlijk niet zo leuk.
ik vond wel erg voor die man je zou zoiets maar te horen krijgen ...Waar heel Nederland kan horen via tvquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Op TV te horen krijgen van je vrouw dat ze je meer als een broertje ziet, erger kan iemand je bijna niet kwetsen
Ja maar dat wist ie al, en dáárom had ie zelf die brief geschreven. Vond het genanter voor die vrouw, die had er niet om gevraagd.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik vond wel erg voor die man je zou zoiets maar te horen krijgen ...Waar heel Nederland kan horen via tv
10 secondenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Keek iemand naar dat programma van Gordon eigenlijk?
Amerikaan zoekt vrouw.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net in. Wat is dat met deze vent?
Skileraar en iets met paragliding, mannenoverschot en veel golddiggers in Aspen. Zoekt dus een Hollandse vrouw.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
ik schakel net in. Wat is dat met deze vent?
oh gut. Maar hij sprak Nederlands?quote:
Hij is 19 jaar geleden (dacht ik) naar Aspen verhuisd. Is nu 38.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid, dus ik heb net gemist hoe dat kwam.
Zij heeft nog contact met het meisje, begreep ik uit het verhaal... "zij hoort mij uit over hem"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef MissJ het volgende:
en waarom bemoeit zijn moeder zich ermee?
dus datquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
En de jongen zei "meisjeS" dan kan hij idd beter wegblijven
ja hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die reclame wel leuk van Thijs en Andrelon
dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ah wat leuk, hoe lang hebben ze elkaar niet gezien, de zussen?
ah ja hihiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Straks krijgt die vrouw van 95(?) een hartaanval van alle schrik
denk het welquote:
Ja... arm oudje...quote:
Volgens mij is ze een beetje dement, want ze had geloof ik niets doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Straks krijgt die vrouw van 95(?) een hartaanval van alle schrik
vreselijk lijkt me dat jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef Melochan het volgende:
Moet moeilijk zijn als je weet dat het waarschijnlijk de laatste keer is dat je elkaar ziet![]()
Heel mooi wel
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef Melochan het volgende:
Moet moeilijk zijn als je weet dat het waarschijnlijk de laatste keer is dat je elkaar ziet![]()
Maar dat is toch elke keer eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef MissJ het volgende:
nou 3 maal raden wie er zo binnen komt lopen
Wel lekker schoon en zoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat genant, op die plek ontmoeten
Ik ook, ik wilde al gaan juichenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
![]()
Al had ik wel een heeeel andere man verwacht
Sinds Cee zijn twitter liet zien ben ik iets positieverquote:
Ik zit met een half oog te kijken, en dacht dat die moeder van de achterkant de vriend was zeg maar, dat het een Aboriginaltype was, oepsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
![]()
Al had ik wel een heeeel andere man verwacht
Oh ik heb hem ook in twitter maar ik zie eigenlijk nooit iets bijzonders. Ik vind hem maar arrogant eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds Cee zijn twitter liet zien ben ik iets positiever
Cee liet eentje van VOH zien, ben even kwijt wat het was, maar ik moest erg lachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb hem ook in twitter maar ik zie eigenlijk nooit iets bijzonders. Ik vind hem maar arrogant eigenlijk.
Dit is héél erg jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:45 schreef Melochan het volgende:
Was leuk, AYNIL, maar dit vind ik helemaal niks
Ik zit inmiddels te ver van de tv, dus hij staat ook nogquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef Melochan het volgende:
[..]
Gewoon niet grappigmaarja, er is weinig anders op tv, en ik ben te lui om een dvd te pakken
First world problemsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels te ver van de tv, dus hij staat ook nog
Amstelveen? Ik zag het in een flits.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:50 schreef Melochan het volgende:
[..]
First world problems
Heuh! Mn winkelcentrum!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Amstelveen? Ik zag het in een flits.
Dan woon je redelijk dicht bij mij in de buurt, ik woon in Amsterdam Zuid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:51 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dit is gewoon een programma van een half uur
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan woon je redelijk dicht bij mij in de buurt, ik woon in Amsterdam Zuid.
Gelderlandplein is klein (en dat rijmt) en die parkeergarage is irritant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ik ookA'veen is m'n winkelcentrum omdat ik eigenlijk nergens anders kom om te winkelen
overdekte winkelcentra
Gelderlandplein vind ik niet zo.
Klopt. Enige winkel waar ik daar wel eens kom is Shilla. Say, eens in de 2 jaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelderlandplein is klein (en dat rijmt) en die parkeergarage is irritant.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef Melochan het volgende:
Inderdaad, maar was gezellig! 'k Ga even zappen, tot volgende week weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |