Ik heb ook een goed geheugen, dacht ik. Maar altijd baas boven baas kennelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Szura het volgende:
Heb wel een goed geheugen, als ik iets gezien heb kan ik het meestal wel ergens ophalen.
Gisteren een hele tijd op het scoreboard gekeken, dus vandaar.
Ik verbaasde me over het aantal Italianen, Fransen en Spanjolenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:10 schreef luckass het volgende:
70. Fish en Almagro gemist. Verder vooral de gravelrukkertjes en wat obscure Amerikanen vergeten.
Same here. Kwam alsnog tot 94 ...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over het aantal Italianen, Fransen en Spanjolen.
Dat staat grotendeels gelijk aan de gravelrukkers die ik bedoelde.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over het aantal Italianen, Fransen en Spanjolen.
29 van de 32 seeds vond ik wel netjes. De rest doet er toch niet toequote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
De echte helden op dit forum hoor
Maar bij een top 100 kwam ik verder geloof ik(terwijl dat toch praktisch dezelfde spelers zijn)
Met aardig tennissen kom je er niet. Tennis is een sport met mondiale concurrentie. Het is geen schaatsen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij denkt volgens mij serieus dat hij met de top50 mee kan. En dat met 3 gewonnen potjes op ATP niveau, waarvan 1 door opgave, in zn carriere ...
En tennissen kan hij best aardig hoor, maar mentaal zit er blijkbaar een enorme barriere of zo, geen idee maar winnen op het hoogste niveau lijkt wel een utopie voor die jongen ...
de lucky losers er ook maar bij gedaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef jojomen4 het volgende:
ik had er 132 goed. Easy peasy. 3 minuten over gedaan. Ik heb een goed geheugen, als ik iets maar 5 seconden kan bekijken, dan kan ik het daarna herhalen. fotografisch ofzo noemen de stervelingen het.
Nadal is niet zon koning dat ie meteen als 132 teltquote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef jojomen4 het volgende:
ik had er 132 goed. Easy peasy. 3 minuten over gedaan. Ik heb een goed geheugen, als ik iets maar 5 seconden kan bekijken, dan kan ik het daarna herhalen. fotografisch ofzo noemen de stervelingen het.
Sowieso Meskerquote:
jajaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Huta Galung sop momenten op de NOS nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |