SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
PR gemacht, foutieve mening hebben.quote:
wrm wrm wrmquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Onze bromance verklaar ik bij deze als voorbij
sryquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag maar in plaats van een felicitatie zit je pokemon te spelen
Nee sorry vandaag gewoon 2 euro per biertje hierquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:10 schreef Beach het volgende:
Jammer ik wilde gratis bier bij Jan drinken.
quote:
Okannnquote:
Deze oceaan.quote:
hij djoekt die smatje met ze niviquote:Op zondag 15 januari 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zet mijn geld in op de Oceaan, hij's Marokkaan hij weet hoe die moet djoeken alles.
Doerak denkt Den Dolderquote:Op zondag 15 januari 2012 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie weet waar Willem Wever woont.
Say wut.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga nooooit meer om 3 uur 's middags kingsen... (met 9 man in 1.5 uur tijd 4 kratten er doorheen...)
Ik weet niet 100% zeker meer wat er die avond is gebeurt maar ik heb met 2 jongens gezoend en ik heb een snee in mijn hand
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga nooooit meer om 3 uur 's middags kingsen... (met 9 man in 1.5 uur tijd 4 kratten er doorheen...)
Ik weet niet 100% zeker meer wat er die avond is gebeurt maar ik heb met 2 jongens gezoend en ik heb een snee in mijn hand
Hahahaquote:Op zondag 15 januari 2012 17:47 schreef dralion13 het volgende:
Is Cosmo niet iets voor jou?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Was trouwens geen tongzoen, maar alsnog
Dus je weet nog wel hoe het was?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:55 schreef dralion13 het volgende:
Nee, ik vond het niet direct voor herhaling vatbaar
Je zei zelf dat ik geen homo ben.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een toekomst samen hadden....
Dat herinner ik me nog wel, maar ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe ik aan de snee in mijn hand komquote:
Heb je niet gewoon fruit gesneden en per ongeluk iets te ver doorgesneden?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel, maar ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe ik aan de snee in mijn hand kom
Maar da willik elemaal niequote:Op zondag 15 januari 2012 17:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dus jij moet dan bewijzen dat je graag 1 wil worden.
Zou kunnenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon fruit gesneden en per ongeluk iets te ver doorgesneden?
Wanneer is het jouw tijd?quote:
wat is ditquote:Op zondag 15 januari 2012 18:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die "dame" in je UI heeft anders toch echt een pener
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die "dame" in je UI heeft anders toch echt een pener
Dit laadt je mobiel zelfs snel tegenwoordig.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA GOOI ER NOG GROTERE PLAATJES IN PL0X
hueg3.jpgquote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hierstondeensuperlelijkefotovanCosmoquote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was jij niet ooit eens bi?quote:
Volgens mij had je ooit zoiets in je profiel gehad, maar kan het natuurlijk mis hebben.quote:
Hij is nu van de peners in zijn aarsquote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij had je ooit zoiets in je profiel gehad, maar kan het natuurlijk mis hebben.
Je zal je wel vergissen.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij had je ooit zoiets in je profiel gehad, maar kan het natuurlijk mis hebben.
welkequote:Op zondag 15 januari 2012 18:59 schreef JanPiraat het volgende:
Hij had wel een puike review hoor laatst
Waarschijnlijk.quote:
Zit niet met me te toyen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
WAT HEEFT EEN FUCKING EEKHOORN HIER NOU MEE E MAKN
Jammer dat.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, in een vorig leven was ik dat.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:07 schreef Henkie94 het volgende:
Even een baas voor je topieque:
[ afbeelding ]
Je hebt meer dan alleen de bovenkant van je hoofd.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Omg, je zou maar zo'n hoofd hebben... Ik zou me door mijn hoofd schieten, al gaat het wel wat lastig zo..
Stond wel in de krant ooit. Maar of het dan 100% echt isquote:
Telegraaf zeker.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stond wel in de krant ooit. Maar of het dan 100% echt is
Groot ben je alquote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als ik later groot ben, dan bestaan kranten niet meer.
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOE NOEMDE JIJ MIJ? KOM MAAR OP, VECHTEN NU
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als ik later groot ben, dan bestaan kranten niet meer.
Samen uit eten gaan?quote:
Suggesties?quote:
Klinkt lekker, ken je er een?quote:
Dat kennen we allemaal wel eens.quote:
Kom met voorbeelden.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef Henkie94 het volgende:
Trouwens Cosmonaut, wat vind je van pop punk?
Is niet zo ver vandaan, ik ben onderweg.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kennen we allemaal wel eens. [ afbeelding ]
Ninjaquotequote:
Maar wel lueken tochquote:Op zondag 15 januari 2012 19:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meeste van dit is zo 13 in het dozijn.
harde woorden ditquote:
Jaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zijn draadloze muizen tegenwoordig al even goed als 1 met draad?
Niet hatenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En nogwel een meisje. Alleen is het Pokémon.
Waar kijk ik naar?quote:
Weet ik. Te moeilijk op mobiel.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En nogwel een meisje. Alleen is het Pokémon.
Mac appreciërenquote:
Zondag de 15e.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oke. Klaagmomentje. Ik ben serieus de grootste debiel ooit.
Ik beet vandaag keihard op mijn lip, liet alles vallen, inclusief een boekenplank die spontaan van de muur viel toen ik hem aanraakte. Bovenop glazen bakjes, overal glas en stukjes nachtlampje en boeken. En toen was ik helemaal sip en ongezellig en was Klips keilief, maar nu voel ik me schuldig omdat ik een grote jankbal was vandaag. En voel ik me een knus. Dit was geen goeie dag. Morgen maar even anders doen.
Klaagmoment over.
sukekltquote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oke. Klaagmomentje. Ik ben serieus de grootste debiel ooit.
Ik beet vandaag keihard op mijn lip, liet alles vallen, inclusief een boekenplank die spontaan van de muur viel toen ik hem aanraakte. Bovenop glazen bakjes, overal glas en stukjes nachtlampje en boeken. En toen was ik helemaal sip en ongezellig en was Klips keilief, maar nu voel ik me schuldig omdat ik een grote jankbal was vandaag. En voel ik me een knus. Dit was geen goeie dag. Morgen maar even anders doen.
Klaagmoment over.
Dankje.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mooi knutselwerkje hoor.[ afbeelding ].
riep je me?quote:
Oeps, een kneusquote:Op zondag 15 januari 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zondag de 15e.
Maar wel fijn dat je je een knus vond.![]()
Bijvoeglijk naamwoord?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kankeren is niet een werkwoord dat wij in deze SC gebruiken.
Alleen als een losstaand zelfstandig naamwoord om de ziekte aan te duiden. That's it.quote:
Kusquote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alleen als een losstaand zelfstandig naamwoord om de ziekte aan te duiden. That's it.
quote:
Niet zo negatief doenquote:
Creeg in ARG7. Fok is zo veranderd de afgelopen 5 dagenquote:
Ik zat altijd in deze topique. Nog in de tijden van tcquote:Op maandag 16 januari 2012 11:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Creeg in ARG7. Fok is zo veranderd de afgelopen 5 dagen
Maar al lange tijd niet meer hier gezien. Überhaupt zie ik jou nog zelden op Fok.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:08 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zat altijd in deze topique. Nog in de tijden van tc![]()
Ik heb geen idee wie je bent...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:08 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zat altijd in deze topique. Nog in de tijden van tc![]()
Ik ben hier af en toe wel en verder op FOK! soms 's nachts als ik me verveelquote:Op maandag 16 januari 2012 11:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar al lange tijd niet meer hier gezien. Überhaupt zie ik jou nog zelden op Fok.
Ik neuk met Frannehquote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |