ik ben niet op mijn teentjes getrapt, ik lok soms gewoon graag wat discussie/strijd uit. jij bent een makkelijk doelwit want je hapt meestal wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja van jou begrijp ik het ook niet zo, volgens mij heb je wel enige intelligentie.
Misschien omdat je op je teentjes getrapt bent doordat ik je gewauwel niet volgde ofzo.
Maar dat zijn we ook. Niemand ontkent dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit de definitie is zijn volgens jullie woorden mannen dus oppervlakkiger dan vrouwen.
Oke. Ik geef vaak genoeg complimentjes uitgaande van uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik geef een compliment als iemand iets gedaan heeft om dat te verdienen, oprecht dus. uiterlijk is niet je eigen verdienste. ook niet als je je laat verbouwen want dan is het de verdienste van de plastisch chirurg en dient hij/zij het compliment te krijgen.
ik ben blond en heb het per ongeluk vaak genoeg gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Naar jezelf mailen werkt inderdaad.. een sms naar mezelf sturen heb ik nog nooit geprobeerd
Beetje zonde van het geld enzo
Dat je geen single was hielp niet, het complimenten krijgen staat of valt blijkbaar met het al dan niet laten zien van je tieten. Als je complimenten wil moet je dus blijkbaar je tieten laten zien. En als je goeie tieten hebt maakt het dan niet meer uit of je single bent of nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar single zijn was wel een vereiste stond er
wel blijven lezen ook al staat er tieten in een zin
Nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat zijn we ook. Niemand ontkent dat.
Beetje oppervlakkig van je... waardeerde overigens wel je compliment hoor daar niet van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke. Ik geef vaak genoeg complimentjes uitgaande van uiterlijk.
What else is newquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit de definitie is zijn volgens jullie woorden mannen dus oppervlakkiger dan vrouwen.
Klopt maar tis zo droevig van die types die hier komen huilen dat vrouwen oppervlakkig zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat zijn we ook. Niemand ontkent dat.
"Dat heb je goed gedaan en nu slikken"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef altijd complimentjes op specifieke dingen niet zoiets als 'je ziet er lekker uit' of iets dergelijks.
ja maar damn die nieuwe policy! nu zit ik muur vastquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat je geen single was hielp niet, het complimenten krijgen staat of valt blijkbaar met het al dan niet laten zien van je tieten. Als je complimenten wil moet je dus blijkbaar je tieten laten zien. En als je goeie tieten hebt maakt het dan niet meer uit of je single bent of niet
En ik geef een compliment wanneer ik daar zin in hebquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik geef een compliment als iemand iets gedaan heeft om dat te verdienen, oprecht dus. uiterlijk is niet je eigen verdienste. ook niet als je je laat verbouwen want dan is het de verdienste van de plastisch chirurg en dient hij/zij het compliment te krijgen.
Het is onderdanig gedrag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En ik geef een compliment wanneer ik daar zin in heb
Het is iig positiever gedrag dan dat gebash hier.
Post ze in S&G dan en knal hier een linkjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar damn die nieuwe policy! nu zit ik muur vast
Oh jawel.quote:
Ach ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt maar tis zo droevig van die types die hier komen huilen dat vrouwen oppervlakkig zijn
Nee dat haar leuk zit, de kleding dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Dat heb je goed gedaan en nu slikken"
je snapt zelf ook wel dat niemand dit gaat lezen he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:52 schreef l3east het volgende:
Vrouw
Dit keer van mij een minder man-bashing stuk. Want ik geef het toe, vrouwen zijn ook oppervlakkig. Of, laat ik het iets “veiliger” zeggen (voordat ik de boel over me heen krijg), vrouwen kunnen ook oppervlakkig zijn. Soms betrap ik mezelf er ook op dat ik mannen afkeur op basis van hun uiterlijk. En meer zelfs. We stellen ook te hoge eisen aan de man...
Nu zijn er twee typen "oppervlakkige vrouwen". De eerste is de groep die roept dat de man er ongeveer uit moet zien a lŕ David Beckham. Hij moet lang zijn, een goed verzorgd uiterlijk hebben en het liefst een goed getrainde lichaam. Deze groep is meestal niet tevreden te stellen met minder en dat vinden ze ook niet erg, want dat valt allemaal te rechtvaardigen met hun ideaal “liefde op het eerste gezicht”. Dan heb je de tweede groep, die mannen beoordeelt op grond van een degelijke (of meer dan) financiële status, ambitie en carričre (lees: geld, geld, geld). Deze groep vindt het niet kunnen om mannen op hun uiterlijk te beoordelen, want dŕt is oppervlakkig. Wat deze groep eigenlijk doet, is pretenderen dat zij op inhoud zijn gericht, maar in werkelijkheid gaat het hun erom hoe ze gezien zullen worden met een rijke man aan haar arm. Rijk zijn geeft mensen een aangenamer beeld van je en aangenaam is altijd goed!
Ik denk dat ik er ergens tussenin zit, want ik beoordeel mannen op beide criteria (wat nog erger is eigenlijk). Maar goed, hypocriet als we zijn, zijn we ook al jarenlang gewoon gelukkig met onze ongeschoren en out-of-bed hair look, een kleine doch zichtbare bierbuik en werkloze vriendjes. Want wat doet al dat andere er nou toe als hij jou aan het lachen kan maken en ook nog eens ontzettend lief voor je is?
Man
Biologisch zijn wij gewoon zo ingesteld. Mannen kijken, vrouwen voelen. Jullie staan voor ons, al dan niet plamurend, urenlang voor de spiegel. Als een vrouw beter gaat voelen door zich op te maken, dan is dat omdat zij zich een meer gewilde prooi voelt. Als een vrouw zich opmaakt om beter uit te zien dan andere vrouwen, is dat ook om aantrekkelijker te zijn voor mannen. Dus hoe dan ook, als een vrouw zich opmaakt, dan doet zij dat uiteindelijk voor de man.
Bij de almachtige spiegel van onzekerheid duikt dan regelmatig de verstikkende strikvraag op: “Schat, vind je mij lelijk/dik uitzien?”. Vanaf dat moment gaan alle alarmbellen af. Wij, de mannen, weten inmiddels dat er geen goed antwoord bestaat. Zeggen wij: “Ik denk het wel.” Dan heeft ze het idee dat wij van haar gevraag af willen, vanwege het korte, voorzichtige en zwakke antwoord. Daardoor wordt ze onzeker, met als gevolg dat ze weer drama gaat maken. Zeggen wij daarna: “Nee, natuurlijk zie je er fantastisch uit lieverd.” Dan doet zij een full body scan bij de man, op zoek naar elk seintje dat haar onzekerheid zou kunnen opstoken, zodat zij alle spiegels in de buurt aan diggelen kan gillen met: “JIJ STOMKOP, waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat ik lelijk ben?!” Dat is dus geen optie, tenzij de vrouw blind verliefd is. Zeggen we het tegenovergestelde: “Ja, ik vind je te nep uitzien met al die make-up.” Dan krijgen wij voor de rest van de relatie minder sex vanwege die ene opmerking die we ooit hebben gemaakt. Links of rechtsom, een man kan nooit een vrouw complimenteren op haar uiterlijk als de vrouw vraagt of zij mooi uit ziet na een ulzzang (Koreaanse slang voor het knapste gezicht, red.) transformatie met 15 lagen foundation, idioot gekleurde oogschaduw, onflatteuze pom pom dresses en A-lijn jurken waarmee zij eerder op een goedkoop crackhoertje lijkt.
Ga ons niet vertellen dat jullie op zoek zijn naar mannen die niet op het uiterlijk letten. Plamuur gewoon je gezicht niet vol, trek een strak V-hals shirtje aan en wees trots op je eigen lichaam. Stelletje oppervlakkige wannabe plastics.
Nee dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Post ze in S&G dan en knal hier een linkje
Ow ikke welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je snapt zelf ook wel dat niemand dit gaat lezen he?
tl;dr maar ik waardeer je inputquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:52 schreef l3east het volgende:
Vrouw
Dit keer van mij een minder man-bashing stuk. Want ik geef het toe, vrouwen zijn ook oppervlakkig. Of, laat ik het iets “veiliger” zeggen (voordat ik de boel over me heen krijg), vrouwen kunnen ook oppervlakkig zijn. Soms betrap ik mezelf er ook op dat ik mannen afkeur op basis van hun uiterlijk. En meer zelfs. We stellen ook te hoge eisen aan de man...
Nu zijn er twee typen "oppervlakkige vrouwen". De eerste is de groep die roept dat de man er ongeveer uit moet zien a lŕ David Beckham. Hij moet lang zijn, een goed verzorgd uiterlijk hebben en het liefst een goed getrainde lichaam. Deze groep is meestal niet tevreden te stellen met minder en dat vinden ze ook niet erg, want dat valt allemaal te rechtvaardigen met hun ideaal “liefde op het eerste gezicht”. Dan heb je de tweede groep, die mannen beoordeelt op grond van een degelijke (of meer dan) financiële status, ambitie en carričre (lees: geld, geld, geld). Deze groep vindt het niet kunnen om mannen op hun uiterlijk te beoordelen, want dŕt is oppervlakkig. Wat deze groep eigenlijk doet, is pretenderen dat zij op inhoud zijn gericht, maar in werkelijkheid gaat het hun erom hoe ze gezien zullen worden met een rijke man aan haar arm. Rijk zijn geeft mensen een aangenamer beeld van je en aangenaam is altijd goed!
Ik denk dat ik er ergens tussenin zit, want ik beoordeel mannen op beide criteria (wat nog erger is eigenlijk). Maar goed, hypocriet als we zijn, zijn we ook al jarenlang gewoon gelukkig met onze ongeschoren en out-of-bed hair look, een kleine doch zichtbare bierbuik en werkloze vriendjes. Want wat doet al dat andere er nou toe als hij jou aan het lachen kan maken en ook nog eens ontzettend lief voor je is?
Man
Biologisch zijn wij gewoon zo ingesteld. Mannen kijken, vrouwen voelen. Jullie staan voor ons, al dan niet plamurend, urenlang voor de spiegel. Als een vrouw beter gaat voelen door zich op te maken, dan is dat omdat zij zich een meer gewilde prooi voelt. Als een vrouw zich opmaakt om beter uit te zien dan andere vrouwen, is dat ook om aantrekkelijker te zijn voor mannen. Dus hoe dan ook, als een vrouw zich opmaakt, dan doet zij dat uiteindelijk voor de man.
Bij de almachtige spiegel van onzekerheid duikt dan regelmatig de verstikkende strikvraag op: “Schat, vind je mij lelijk/dik uitzien?”. Vanaf dat moment gaan alle alarmbellen af. Wij, de mannen, weten inmiddels dat er geen goed antwoord bestaat. Zeggen wij: “Ik denk het wel.” Dan heeft ze het idee dat wij van haar gevraag af willen, vanwege het korte, voorzichtige en zwakke antwoord. Daardoor wordt ze onzeker, met als gevolg dat ze weer drama gaat maken. Zeggen wij daarna: “Nee, natuurlijk zie je er fantastisch uit lieverd.” Dan doet zij een full body scan bij de man, op zoek naar elk seintje dat haar onzekerheid zou kunnen opstoken, zodat zij alle spiegels in de buurt aan diggelen kan gillen met: “JIJ STOMKOP, waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat ik lelijk ben?!” Dat is dus geen optie, tenzij de vrouw blind verliefd is. Zeggen we het tegenovergestelde: “Ja, ik vind je te nep uitzien met al die make-up.” Dan krijgen wij voor de rest van de relatie minder sex vanwege die ene opmerking die we ooit hebben gemaakt. Links of rechtsom, een man kan nooit een vrouw complimenteren op haar uiterlijk als de vrouw vraagt of zij mooi uit ziet na een ulzzang (Koreaanse slang voor het knapste gezicht, red.) transformatie met 15 lagen foundation, idioot gekleurde oogschaduw, onflatteuze pom pom dresses en A-lijn jurken waarmee zij eerder op een goedkoop crackhoertje lijkt.
Ga ons niet vertellen dat jullie op zoek zijn naar mannen die niet op het uiterlijk letten. Plamuur gewoon je gezicht niet vol, trek een strak V-hals shirtje aan en wees trots op je eigen lichaam. Stelletje oppervlakkige wannabe plastics.
Zelfs baby's oordelen al over uiterlijk, De mens is oppervlakkig in die zin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt maar tis zo droevig van die types die hier komen huilen dat vrouwen oppervlakkig zijn
Het is niet makkelijk goed bij jou he? Wil je nou complimentjes of nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dank je
daar komt een type volk dat niet helemaal mijn type is
Lezen jij!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
tl;dr maar ik waardeer je input
oh dat kunnen vrouwen echt heel erg waarderen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel.
[..]
Ach ja.
[..]
Nee dat haar leuk zit, de kleding dat soort dingen.
geen idee, ik heb geen vergrootglas dus ik kan het niet zienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
wie heeft de mooiste ogen?
deze:
http://www.fickanzeiger.com/ao-girls/index.php?id=1326286602
of deze:
http://club-laluna-moers.(...)5:arabella&Itemid=56
heb verder niets te melden .
nee niet op de "beste" ogen manier, wat een opticien zou zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen vergrootglas dus ik kan het niet zien
het hoe waarom en van wie speelt wel een beetje mee bij mijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk goed bij jou he? Wil je nou complimentjes of niet
WTF?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja hoi.
wie heeft de mooiste ogen?
deze:
http://www.fickanzeiger.com/ao-girls/index.php?id=1326286602
of deze:
http://club-laluna-moers.(...)5:arabella&Itemid=56
heb verder niets te melden .
Klopt. Hoe zie jij er eigenlijk uit?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]Kerel, het is gewoon sociaal gedrag, maar weet jij weinig van.
Ja dat kun je toch ook niet zien aars!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet op de "beste" ogen manier, wat een opticien zou zeggen.
maar welke het liefste kijkt enzo.
Ik vind "wat ben je mooi zo makkelijk", dan zou ik zelf al het gevoel krijgen van "jaja je zegt maar wat" als je een complimentje wat gedetailleerder maakt komt ie beter aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat kunnen vrouwen echt heel erg waarderen hoorlief van je
mensen in het algemeen trouwens
ik stond ooit bij de bus en toen kreeg ik zomaar van een andere vrouw een compliment over wat ik droeg
dan is je dag meteen heel vrolijk!
Gast, echt. Wat jij wil van die chicks gaan ze je _echt_ niet geven. Ga eens aan jezelf werken in plaats van achter je computer hangenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet op de "beste" ogen manier, wat een opticien zou zeggen.
maar welke het liefste kijkt enzo.
maar toch he... op het gebied van hoeren zou ik best wat discrimineren en dan klinkt duitse hoer toch beter dan roemeensequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Degene die niet de Duitse is, MLIG.
Tevens: hallo allemaal!
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind "wat ben je mooi zo makkelijk", dan zou ik zelf al het gevoel krijgen van "jaja je zegt maar wat" als je een complimentje wat gedetailleerder maakt komt ie beter aan.
Complimenten op het gebied van uiterlijk zijn niet sociaal gedrag maar een teken van onderdanigheid. Tenzij je sex met haar hebt zie ik geen reden om haar uiterlijk te becommentariëren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]Kerel, het is gewoon sociaal gedrag, maar weet jij weinig van.
Ik heb de helft gelezen, de eerste helft.quote:
Prima hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het hoe waarom en van wie speelt wel een beetje mee bij mij
en in dit geval hou ik het dan maar op een nee
Okéquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Complimenten op het gebied van uiterlijk zijn niet sociaal gedrag maar een teken van onderdanigheid. Tenzij je sex met haar hebt zie ik geen reden om haar uiterlijk te becommentariëren.
Mwah, een heel verhaal ophangen om zodoende specifiek te zijn is ook weer niet alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind "wat ben je mooi zo makkelijk", dan zou ik zelf al het gevoel krijgen van "jaja je zegt maar wat" als je een complimentje wat gedetailleerder maakt komt ie beter aan.
als iemand toch gewoon mooi is?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Complimenten op het gebied van uiterlijk zijn niet sociaal gedrag maar een teken van onderdanigheid. Tenzij je sex met haar hebt zie ik geen reden om haar uiterlijk te becommentariëren.
Denk dat je volgende dag nog steeds denkt: what the fuck was dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:58 schreef Sinosappel het volgende:
Het lijkt mij echt hilarisch als iedereen eens naar een meet zou komen. Inclusief de droeftoeters. Volgens mij kan je dan echt lachen![]()
ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima hoor
Maar ook niet zeuren dan
huh, is dit serieus? ik vind ze allebei wel mooi, en lief kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF?
Kudo's voor het gebrek aan schaamte. Maar Duitse sexsites posten in een versiertopic is nogal... triest.
Die Roemeense hoer is te blond, maar heeft prima ogen. Die Duitse is te lelijk om tegenaan te pissen, wat een gedrocht.
zou jij dat doen, of omdat zij de grootste kans is om eigenlijk een heel leuk(en wanhopig) meisje te zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Degene die niet de Duitse is, MLIG.
Tevens: hallo allemaal!
En dat zonder alcoholquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat je volgende dag nog steeds denkt: what the fuck was dat?
specifiek wil niet zeggen dat je datum tijd en plaats moet vermeldenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, een heel verhaal ophangen om zodoende specifiek te zijn is ook weer niet alles.
Kan soms ook een beetje over komen als: 'wat heb je een mooie oorlel aan de rechterkant. Dat heb ik kunnen zien nadat ik je gevolg ben vanaf huis en je in het park een 2 uur goed bestudeerd heb'.
Nee hoor, we happen alleen zo lekker op elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maakte een grapje
moeilijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |