Ja oke maar daar komt toch altijd twijfelachtig volk op af hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
Ik ken meerdere mensen die miljoenen verdiend hebben die echt niet op straat herkend worden ofzo hoor. Dat zijn gewone mensen die gewoon een goedlopende zaak hebben bijvoorbeeld.
Mail en sms jij ook met jezelf?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:38 schreef l3east het volgende:
[..]
Zeer goed, bedankt voor het vragen l3east
Ja zeg alle complimenten die ik in dit topic gekregen heb staan me levendig bijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach als je kut hebt op dit forum krijg je sowieso complimentjes.
wat dan precies? niet zo vaag doen nu heh!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee niet al de mannen. Alleen types als jij en E_M en dawg. En dat zegt mij genoeg ja
die van mij toch nog wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja zeg alle complimenten die ik in dit topic gekregen heb staan me levendig bij![]()
Dat is wel waar, maar alsnog heel anders dan wanneer je echt bekend bent en niet meer normaal over straat kunt lopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar daar komt toch altijd twijfelachtig volk op af hoor
dus ben je op een bepaalde manier toch bekend zeg maar
ik bedoel: als je veel geld hebt dan weet iedereen in je omgeving dat heel snel en dan verspreid dat zich als een lopend vuurtje en dan komen er vanzelf allerlei mensen op af
Als je oprecht complimentje geeft, wat gewoon sociaal is, ben je een jongen en als je kritiek hebt een man? Of welke logica hanteer je hier?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Al de mannen beginnen hetzelfde te zeggen heh behalve dan de jongens die je complimentjes geven. Dat zegt je niets?
Kan datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mail en sms jij ook met jezelf?
quote:
Iedereen weet toch dat E_M en DG droeftoeters zijn die hier alleen een beetje komen trollenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
wat dan precies? niet zo vaag doen nu heh!
Ja maar jij telt niet want jij kent mij van ergens anders en wat beter dan die lui hierquote:
Het is toch oppervlakkig als vrouwen opeens gaan reageren omdat je een leuke foto hebt op een datingsite?quote:
Ja okequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar alsnog heel anders dan wanneer je echt bekend bent en niet meer normaal over straat kunt lopen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is toch oppervlakkig als vrouwen opeens gaan reageren omdat je een leuke foto hebt op een datingsite?
Ik denk dat je een heel lieve persoonlijkheid hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja zeg alle complimenten die ik in dit topic gekregen heb staan me levendig bij![]()
Ik denk dat het verschil is dat de knulletjes typen met hun pik?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je oprecht complimentje geeft, wat gewoon sociaal is, ben je een jongen en als je kritiek hebt een man? Of welke logica hanteer je hier?
Wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is toch oppervlakkig als vrouwen opeens gaan reageren omdat je een leuke foto hebt op een datingsite?
je noemde mij ook hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat E_M en DG droeftoeters zijn die hier alleen een beetje komen trollen
/care
Kwestie van meerdere mail accounts en sim kaarten / telefoons.quote:
hoe is dat oppervlakkig?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
en ik weet hoe je er (ongeveer) uit ziet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar jij telt niet want jij kent mij van ergens anders en wat beter dan die lui hier
Is het hier een crime om een compliment te geven ofzo, oh wacht we zitten natuurlijk in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat topic'quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil is dat de knulletjes typen met hun pik?
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat je een heel lieve persoonlijkheid hebt.
Zie hier een compliment, maar je bent geen single he dat helpt ook niet mee.
En we weten niet hoe je er uit ziet.
Dus het is je eigen schuld dat je geen complimentjes krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |