Oh nee praat liever met inktyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kwestie van meerdere mail accounts en sim kaarten / telefoons.
Maar het kan
complimenten alleen omdat ze lekker is of vrouw is is nogal suf.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is het hier een crime om een compliment te geven ofzo, oh wacht we zitten natuurlijk in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat topic'fits
nee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kwestie van meerdere mail accounts en sim kaarten / telefoons.
Maar het kan
Neehoor op heel FOK! gaan ventjes janken dat je een zolderautist bent die probeert te neuken als je iemand een complimentje geeft. Niks nieuws.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is het hier een crime om een compliment te geven ofzo, oh wacht we zitten natuurlijk in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat topic'fits
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
en ik weet hoe je er (ongeveer) uit ziet.
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Want?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
complimenten alleen omdat ze lekker is is nogal suf.
Oppervlakkig zou het zijn wanneer ze al uren leuk met je praten en ze je verwijderen zodra ze een foto zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is toch oppervlakkig als vrouwen opeens gaan reageren omdat je een leuke foto hebt op een datingsite?
Aantrekkelijk is echter wel meer dan alleen uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dat oppervlakkig?
de hele wereldbevolking is zo ingesteld,.. dat is ons instinct: we zoeken de meest aantrekkelijke partner
Groot ben ik niet, maar je kent mij irl duidelijk niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
en e_m is in het echt volgens mij een klein ventje met een niet zo'n grote bek als hier.
Je hoeft je vriend niet te dumpen om je tieten hier te posten hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt gelijk
ik dump mijn vriend nu via sms en post als ik een reply heb (het moet hem wel eerst duidelijk zijn he anders is het niet lief) hier meteen mijn tieten!
ff dit misverstand recht zetten hoor... het werd tijd!
ik geef een compliment als iemand iets gedaan heeft om dat te verdienen, oprecht dus. uiterlijk is niet je eigen verdienste. ook niet als je je laat verbouwen want dan is het de verdienste van de plastisch chirurg en dient hij/zij het compliment te krijgen.quote:
Ik gaf een compliment omdat het positief was en gewoon de waarheid. Had in dit geval met uiterlijk te maken ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
complimenten alleen omdat ze lekker is of vrouw is is nogal suf.
jij laat nooit wat weten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groot ben ik niet, maar je kent mij irl duidelijk niet.
daarom is het pas oppervlakkig als je al die andere factoren aan de kant schuift voor uiterlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is echter wel meer dan alleen uiterlijk.
Zeker wanneer het ons instinct betreft.
Ja van jou begrijp ik het ook niet zo, volgens mij heb je wel enige intelligentie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je noemde mij ook hoor.
en e_m is in het echt volgens mij een klein ventje met een niet zo'n grote bek als hier. dg geen idee.
/care mee eens.
Cosign.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
alleen de manier waarop zou soms wel strafbaar moeten zijn
en als ik hier, aan de andere kant van het land achter mijn beeldscherm, het kwijl kan zien schitteren als het van je kin af loopt dan typ je met je pik
April?quote:
nee maar single zijn was wel een vereiste stond erquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hoeft je vriend niet te dumpen om je tieten hier te posten hoor
Als die man haar aanspreekt omdat ze in 1e instantie lekker is maar zij ziet het totaal niet in hem zitten wat betreft zijn looks dan maar beter dat ze hem meteen afscheept, weet die beste man ook weer waar hij aan toe is. Hij mocht zomaar hoop krijgen bij haar...oh dear.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of hij trollt of niet maar alsnog even een cursus "Oppervlakkigheid voor dummies"
Man komt het cafe binnen.
Man ziet een mooie vrouw.
Man gaat op de vrouw af.
Man probeert een praatje te maken.
Vrouw zegt direct nee aangaande het uiterlijk.
De vrouw is in deze situatie wel oppervlakkig.
Situatie 2
Man gaat op de vrouw af.
Vrouw praat terug ook al is ze niet aangetrokken tot zijn uiterlijk.
De vrouw is in deze situatie niet oppervlakkig.
Simpeler kan ik het niet maken.
Ik geef altijd complimentjes op specifieke dingen niet zoiets als 'je ziet er lekker uit' of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
complimenten alleen omdat ze lekker is of vrouw is is nogal suf.
Als dit de definitie is zijn volgens jullie woorden mannen dus oppervlakkiger dan vrouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of hij trollt of niet maar alsnog even een cursus "Oppervlakkigheid voor dummies"
Man gaat op de vrouw af.
Vrouw zegt direct nee aangaande het uiterlijk.
De vrouw is in deze situatie wel oppervlakkig.
Situatie 2
Man gaat op de vrouw af.
Vrouw praat terug ook al is ze niet aangetrokken tot zijn uiterlijk.
De vrouw is in deze situatie niet oppervlakkig.
Simpeler kan ik het niet maken.
Naar jezelf mailen werkt inderdaad.. een sms naar mezelf sturen heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
je kunt ook gewoon een mail of sms aan jezelf sturen
gewoon je eigen adres/nummer invoeren
ik mail mezelf heel vaak met belangrijke documenten als back up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |