Neuh. Helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?
Ook van die manwijven dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een deksels dekseltje.
Potten snap ik wel. Vrouwen zijn nu eenmaal de mooiste en meest interessante schepsels op aarde.
Met katten op een goeie 2e plaats.
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De juiste vrouw weet dat los te maken ja.
Er zijn nou eenmaal niet zoveel juiste vrouwen.
Nee hoor, het gaat om kennis, om feiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterk antwoord.![]()
![]()
Het gaat om smaak, droeftoeter.
Jij likt alles Tijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zuurstok zou ik best willen likken
Hehe. Nee, ik ben niet op zoek. Ik zie wel wat er langskomt en dan knijp ik erin of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''
Het dier?quote:
Nee. Net als dreadlocks trouwens.quote:
Andere naam voor hetzelfde beestje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''
Mensen die huilen om krachttermen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen die met dodelijke ziektes schelden
Het is niet bedoeld als een grap hoor.quote:
Ik hou er ook niet van. De meeste mannen met dreads zouden er zonder veel leuker uitzien.quote:
mijn UI is zelfs een ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?
Nee hoorquote:
Net als een pony en een paardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere naam voor hetzelfde beestje.
Soms kan de waarheid ook hilarisch zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als een grap hoor.
Dat is anders dan zeggen dat ze stinken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van. De meeste mannen met dreads zouden er zonder veel leuker uitzien.
Paarden zijn wel.
Slim dat je je weer in de SC-versie van dit topic komt melden dan. Heren! Heren!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn UI is zelfs een ponydan ben ik vast een megamaagd
Dat klopt. Dat is een vooroordeel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is anders dan zeggen dat ze stinken.
Dat zijn geen vrouwen.quote:
Nee pony is wat anders dan een paard. Een kind is ook iets anders dan een volwassene.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |