Ja en hij heeft iemand zijn hamster opgevreten las ik netquote:
Dat doet zijn vrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef Szura het volgende:
Zou die Hankey nou twee spiegels in z'n badkamer hebben, zodat ie z'n haar elke dag precies in het midden van z'n achterhoofd bij elkaar kan kammen in een punt?
Ook als hij wint zie ik eigenlijk alleen maar frustratie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:25 schreef hiburg het volgende:
Hankey is alleen aardig en vriendelijk als ie gewonnen heeft, anders is ie niet te genieten. De louis van gaal onder de darters.
Niet echtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef Szura het volgende:
Ok, die vriendin kan ook geen Engels dus
We just don't realise what's happening.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef Szura het volgende:
Ok, die vriendin kan ook geen Engels dus
Niet gezien? Echt waar?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zagen jullie dat? Kist is bier aan het drinken en niet zo zuinig ook
Ja toen ze zijn vriendin interviewden. Zag je hem op de achtergrond gooien en een assistent die een halve literquote:
Nederlandse voetbalfans zijn net zo ergquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:34 schreef Szura het volgende:
Wat ben je voor mongool als je verkleed als vampier in een nepkist naar een dartstoernooi gaat kijken
Dat was toch gewoon water.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja toen ze zijn vriendin interviewden. Zag je hem op de achtergrond gooien en een assistens die een halve liter tussen het gooien aanreikte
Je kunt veel van onze voetbalfans zeggen maar die gaan NIET gekleed als vampier in een doodskist naar een wedstrijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nederlandse voetbalfans zijn net zo erg
Yepquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Szura het volgende:
Gooit Hankey nou trouwens nog steeds met die vertyfte pijlen uit 2000?
De gebaartjes en het praten tegen het bord zijn er ook nog steedsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef franklop het volgende:
Wat loopt hankey weer irritant te doen zeg, heel traag naar zn pijlen lopen
niks veranderd de afgelopen jaren
het is dat er ook nu echt niks anders op TV is hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Szura het volgende:
[..]
De gebaartjes en het praten tegen het bord zijn er ook nog steeds
SG-A op SyFy :=)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
het is dat er ook nu echt niks anders op TV is heof ik moet de Family Guy marathon kijken
En hij zal ook vast de enige zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zagen jullie dat? Kist is bier aan het drinken en niet zo zuinig ook
Dit idd!quote:
allebei sinds de breakquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:40 schreef Szura het volgende:
Hankey zit echt ver van de triple in z'n beurten
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef nightfall het volgende:
strontirritant dat slome gedoe van hankey
Tijd voor een shotclock?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef nightfall het volgende:
strontirritant dat slome gedoe van hankey
Mervyn King zou de hoogte van het bord laten opmetenquote:
Resultaat van die halve liter bier?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef wdn het volgende:
Wat is dat toch met die 1 ineens.
Iedere 3 pijlen zit er 1 in
Nu pas?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat ben ik die Hankey gaan haten.
quote:
Ja maar sinds de eerste 2-3 sets loopt ie voor geen meter meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dat was zijn favoriete dubbel?
quote:
het is maar goed dat Nadal niet is gaan dartenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef Szura het volgende:
Geef die Hankey eens een waarschuwing voor z'n slome gedrag ofzo
Die had met z'n ijzersterke faparm door het bord heengemieterdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef franklop het volgende:
[..]
het is maar goed dat Nadal niet is gaan darten
Bah, bah, bah.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Szura het volgende:
Er heeft gewoon iemand seks gehad met de moeder van Ted Hankey![]()
![]()
quote:
Jawel, maar die liep fout af, moeten we niet nog een keer hebben natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Barney - Taylor WK-finale niet gezien zeker
Ja, sinds Lewis tegen Wade. Oh wacht, dat was twee weken gelden of zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Karina het volgende:
Tijdje geleden dat ik een dartwedstrijd zo spannend vond
Ik kan niet alles kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, sinds Lewis tegen Wade. Oh wacht, dat was twee weken gelden of zo.
Newton - Pipe mocht er ook zijn hoorde ik, jammer genoeg heb ik die gemistquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, sinds Lewis tegen Wade. Oh wacht, dat was twee weken gelden of zo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef franklop het volgende:
Kist was diegene met dat prachtige 'Engelse' interview toch?
Zijn vriendin kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef franklop het volgende:
Kist was diegene met dat prachtige 'Engelse' interview toch?
dacht ik ook, gooit ie weer 140quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ted gelooft het nu wel, dat zie je.
Mja Kist moet het wel afmaken en dat doe je niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ted gelooft het nu wel, dat zie je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |