Zal ik die poeseej maar snel bij je weghalen? Wil dat wel meemaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef Pumatje het volgende:
sinds gisteren wil mijn auto niet meer in zijn achteruit, of in zijn 5.
Gisteren heb ik op miraculeuze wijze de voeding van mijn ene pc laten ontploffen en vannacht heb ik mijn 2e pc ook naar de graftyfus geholpen.
Gelukkig heb ik uitzicht op poeseej ontspanning vanavond anders krijg ik een nerveous breakdown
Dan leen je toch ff een tank van onze oosterburen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Pumatje het volgende:
En vorige week hield mijn laptop er mee op...
als nu mijn 2e auto het begeeft dan sta ik niet meer voor mezelf in.
PLORK!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef Esses het volgende:
In HP was ze nog zo onschuldig...
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/06e6a/1326549353.jpg]afbeelding ]
Powred by: www.piccer.nl[/url]
Overigens heeft ze ook tieten gegroeid. maar dat hoofd (L)
Edit: Oja, disclaimer: Photoshop.
Lol. Emma Watsonquote:
Is je nieuwe laptop ook kapot?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef Pumatje het volgende:
sinds gisteren wil mijn auto niet meer in zijn achteruit, of in zijn 5.
Gisteren heb ik op miraculeuze wijze de voeding van mijn ene pc laten ontploffen en vannacht heb ik mijn 2e pc ook naar de graftyfus geholpen.
Gelukkig heb ik uitzicht op poeseej ontspanning vanavond anders krijg ik een nerveous breakdown
Doe mij ook maar een bakkie.quote:
Idem.quote:
LOLquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef Erasmo het volgende:
*gaat rond met de pot*
Was gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht, daar staan ook selectamachines alleen moest je voor de koffie betalenArme nietsvermoedende mensen
Ik hoop dat je de aanhalingstekens rond slim bent vergeten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij doet het slim en legt je rekening hoger dan eigenlijk nodig is, en zo dus elk jaar geld terugkrijgt?
Ik hoop het ook. Beter zet je geld opzij op een spaarrekeningquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de aanhalingstekens rond slim bent vergeten?
Investering & rendement. Duurt lang.quote:
Valt reuze mee tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Investering & rendement. Duurt lang.
Nope, zo'n beetje alles wat nu wordt geïnstalleerd in Nederland is subsidievrij, ook die van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat zonnepaneel gedoe maar het stop abrupt als de subsidiepot leeg is
Zelf gerekend of voorgerekend?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope, zo'n beetje alles wat nu wordt geïnstalleerd in Nederland is subsidievrij, ook die van mij.
Onder de streep is het gewoon goedkoper om het wel te doen dan om het niet te doen.
Ik ben onderweg dus even op de achterkant van een digitaal bierviltje; hier missen nog wel wat factoren maar voor het grote plaatje maakt dat niet uit.quote:
Je speelt gewoon op safe! Weet je zeker dat ondanks de wat hogere maand rekening je niet ineens honderden euro's bij moet dokken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de aanhalingstekens rond slim bent vergeten?
Eenmaal maandelijks je excel bestand met verbruik aanpassenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je speelt gewoon op safe! Weet je zeker dat ondanks de wat hogere maand rekening je niet ineens honderden euro's bij moet dokken.
Mij té ingewikkeld.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Eenmaal maandelijks je excel bestand met verbruik aanpassenEn je weet hoeveel je opzij moet zetten tegen rente.
En je wil een internet voedsel verkoop bedrijf beginnen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mij té ingewikkeld.
Betaal liever meer en krijg voorschot terug dan dat ik moeilijk moet gaan doen in excel
Raad eens wie de administratie bij gaat houden....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:33 schreef m.k het volgende:
[..]
En je wil een internet voedsel verkoop bedrijf beginnen?
Jij, en ER maar ruim leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Raad eens wie de administratie bij gaat houden....
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Raad eens wie de administratie bij gaat houden....
Mja...quote:
Tuurlijkquote:
Ruim leven? van m'n PostNL salaris? Wat zeg ik, Randstad salaris?quote:
Je zit nog steeds aan het net vast hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:42 schreef Remco026 het volgende:
En je hebt ten allen tijden voldoende stroom in het zonovergoten Nederland?
Je mag ze meenemen als je weggaatquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:37 schreef Esses het volgende:
2000*0,2218 = 443.6
4800/443.6=10.8 jaar. Zo lang wil ik hier niet blijven wonen zeg maar.
Webshop ownert.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ruim leven? van m'n PostNL salaris? Wat zeg ik, Randstad salaris?
Volgens de nvm standaard 80m2, maar dan moeten daar ook nog de opkamer, kelder, bijkeuken, 2 zolders, garage en berging bij voor de totaaloppervlaktequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Webshop ownert.
@erasmo, wat voor oppervlak heb jij?
Welke webshopquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Webshop ownert.
@erasmo, wat voor oppervlak heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |