Zal ik die poeseej maar snel bij je weghalen? Wil dat wel meemaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef Pumatje het volgende:
sinds gisteren wil mijn auto niet meer in zijn achteruit, of in zijn 5.
Gisteren heb ik op miraculeuze wijze de voeding van mijn ene pc laten ontploffen en vannacht heb ik mijn 2e pc ook naar de graftyfus geholpen.
Gelukkig heb ik uitzicht op poeseej ontspanning vanavond anders krijg ik een nerveous breakdown
Dan leen je toch ff een tank van onze oosterburen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Pumatje het volgende:
En vorige week hield mijn laptop er mee op...
als nu mijn 2e auto het begeeft dan sta ik niet meer voor mezelf in.
PLORK!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef Esses het volgende:
In HP was ze nog zo onschuldig...
[ [url=http://www.piccer.nl/1000/user/06e6a/1326549353.jpg]afbeelding ]
Powred by: www.piccer.nl[/url]
Overigens heeft ze ook tieten gegroeid. maar dat hoofd (L)
Edit: Oja, disclaimer: Photoshop.
Lol. Emma Watsonquote:
Is je nieuwe laptop ook kapot?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef Pumatje het volgende:
sinds gisteren wil mijn auto niet meer in zijn achteruit, of in zijn 5.
Gisteren heb ik op miraculeuze wijze de voeding van mijn ene pc laten ontploffen en vannacht heb ik mijn 2e pc ook naar de graftyfus geholpen.
Gelukkig heb ik uitzicht op poeseej ontspanning vanavond anders krijg ik een nerveous breakdown
Doe mij ook maar een bakkie.quote:
Idem.quote:
LOLquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef Erasmo het volgende:
*gaat rond met de pot*
Was gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht, daar staan ook selectamachines alleen moest je voor de koffie betalenArme nietsvermoedende mensen
Ik hoop dat je de aanhalingstekens rond slim bent vergeten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij doet het slim en legt je rekening hoger dan eigenlijk nodig is, en zo dus elk jaar geld terugkrijgt?
Ik hoop het ook. Beter zet je geld opzij op een spaarrekeningquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de aanhalingstekens rond slim bent vergeten?
Investering & rendement. Duurt lang.quote:
Valt reuze mee tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Investering & rendement. Duurt lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |