abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:52:17 #151
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110990665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef Pharmacist het volgende:
Zeg maar zoals wij over het weer beginnen beginnen Chinezen met "Heb je al ontbijt/lunch/diner gehad?" om een gesprek te openen :P.
:D Dat vraag ik ook altijd! Meestal vergeet ik ook gewoon om te vragen hoe het met iemand gaat, ik vraag meteen of ze al gegeten hebben... :')

Nu ik erover nadenk komt dat waarschijnlijk omdat als ik weet dat als iemand (goed) gegeten heeft, het automatisch goed met die persoon gaat. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:33:19 #152
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_110995785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dandong, China. Op de grens met Noord-Korea.

[ afbeelding ]

Toen ik haar de 1e keer ontmoette was ik al verkocht hehe O+ Toch heeft het nadat ik haar had verteld wat ik van haar vond nog een half jaar geduurd omdat ik 1) haar moeder aan het begin dwarslag omdat het niet de bedoeling was dat ze tijdens haar studie al aan de vriend ging en ik natuurlijk niet Chinees ben en 2) omdat ze zelf bepaalde ideen had mbt Europeanen die natuurlijk dmv daden ontkracht moesten worden. Kwam ook beetje natuurlijk omdat er 2 maanden zomervakantie tussenzaten.

Grootste verschillen mbt Nederlandse meisjes zijn
1) Ze studeert meer. Hier is op zich een logische verklaring voor omdat het schoolsysteem in China heel streng is en er geen sociale zekerheid in China is zoals in Nederland
2) Een enorme liefde voor lekker eten. Zo had laatst een vriendin van haar op FB gezet dat als ze de lotto zou winnen ze "de hele wereld over zou reizen en overal het lekkere eten zou proberen"; dit is echt iets wat alleen een Chinees kan verzinnen. Zeg maar zoals wij over het weer beginnen beginnen Chinezen met "Heb je al ontbijt/lunch/diner gehad?" om een gesprek te openen :P.
3) Een hele sterke band met haar moeder die ze elke dag minimaal een uur op Skype spreekt (en volgens mij is dit voor haar vriendinnen net zo).
O+

^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:59:47 #153
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_126245598
Hallo present!! Ik ben er getrouwd met één. Een Thaise lotus :9~ :9~ nomnomnom
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:04:32 #154
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_126245911
quote:
9s.gif Op maandag 12 maart 2012 06:45 schreef star_gazer het volgende:

En zo komen mensen die een legitieme interesse hebben in oosterse dames dus aan een stigma :{
Deze is te grappig _O- :|W
  donderdag 9 mei 2013 @ 01:30:00 #155
77130 star_gazer
pi_126249554
Woah dit topic hadden we ook nog :D

Ik ben sinds 6 maanden samen met een Japanse *; Ik wil echt nooit meer terug naar een westerse vrouw :D

Enige vervelende wel aan Aziaten vind ik dat gedoe over familie altijd. Op mijn ouders n a kan mijn familie me aan m'n reet roesten, maar in het oosten is dat toch net even anders :')

[ Bericht 23% gewijzigd door star_gazer op 09-05-2013 01:42:03 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_126250911
Als mijn volgende zware oogoperatie slaagt dan vertrek ik misschien ook naar Aziatisch land om het daar eens te proberen. Ben al mijn gehele leven single en kans van slagen op een relatie is nihil in Nederland.
Mijn enige rl vrouwelijk contact ooit die me niet negeert en zelfs aardig is, is half Maleisisch.

Ik ga naar een Aziatisch land of naar Canada maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Over Thailand of zo hoor ik altijd verhalen dat de lelijkste man nog slaagt en in Canada zijn de mensen doorgaans behoorlijk klein en kan ik er mijn voordeel mee doen dat ik mijn lengte enigszins mee heb tevens schijnt het een fijn land te zijn om in te wonen.
Het Oostblok trekt me helemaal niet.

Alleen blijven is uiteindelijk maar niks ondanks medicatie die de eenzaamheid sterk onderdrukt.
pi_126250927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Pharmacist het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een mooie. De Chinese kijk op waarom mannen en vrouwen single blijven.

[ afbeelding ]
Bron: http://shanghaishiok.com/2010/11/25/chinese-teacher-leftover-men/
die C mannen zijn de lul.. die zitten met lelijke wijven whaha
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:11:00 #158
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_126270130
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 03:40 schreef richard_prf het volgende:
Als mijn volgende zware oogoperatie slaagt dan vertrek ik misschien ook naar Aziatisch land om het daar eens te proberen. Ben al mijn gehele leven single en kans van slagen op een relatie is nihil in Nederland.
Mijn enige rl vrouwelijk contact ooit die me niet negeert en zelfs aardig is, is half Maleisisch.

Ik ga naar een Aziatisch land of naar Canada maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Over Thailand of zo hoor ik altijd verhalen dat de lelijkste man nog slaagt en in Canada zijn de mensen doorgaans behoorlijk klein en kan ik er mijn voordeel mee doen dat ik mijn lengte enigszins mee heb tevens schijnt het een fijn land te zijn om in te wonen.
Het Oostblok trekt me helemaal niet.

Alleen blijven is uiteindelijk maar niks ondanks medicatie die de eenzaamheid sterk onderdrukt.
In Thailand mag je geen huis kopen als je geen Thais paspoort bezit. Even voor jou informatie.

Feit is wel dat je de lelijkste oude mannen nog een vrouw kunnen krijgen. Maar het karakter van die vrouwen laat zich wel raden natuurlijk ;)
pi_126270526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:13 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Die hebben tenminste nog een wijf. Die D mannen hebben alleen de handkar. Die zijn de lul en hebben een lul in de hand. :')
het plaatje klopt ook niet, die D mannen gaan naar A vrouwen wehehe
pi_126270579
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:11 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

In Thailand mag je geen huis kopen als je geen Thais paspoort bezit. Even voor jou informatie.

Feit is wel dat je de lelijkste oude mannen nog een vrouw kunnen krijgen. Maar het karakter van die vrouwen laat zich wel raden natuurlijk ;)
dat mag wel alleen geen grond..
pi_126270616
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Hahaha wat ben jij voor idioot. Ik heb een wereldbaan. Letterlijk. En ik heb mijn mooie vrouw tijdens een reis ontmoet. Dus niet in zo'n godvergeten oord als Pattaya waar alleen maar vieze oude sneue kneusjes rondlopen die een aziatisch (geldlustig) sletje als last resort zien.

Dus nu jij weer --> U hebt een blanke vrouw die al 8 blanke blonde blauw ogende kinderen heeft uitgepoept? :') :')
maar je vrouw werkte toch in een massage salon in den haag?
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:21:17 #162
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_126270674
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

dat mag wel alleen geen grond..
Je hebt gelijk, ik vergiste mij even. ;) Maar dan nog als farang alleen in Thailand is niet zo makkelijk. Beter gaat hij eerst een paar keer op vakantie naar Thailand.

Of direct naar Canada, dat is wat toegankelijker.
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:23:25 #163
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_126270769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:20 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

maar je vrouw werkte toch in een massage salon in den haag?
Niet in Den Haag. En dat zegt toch niets over waar ik haar ontmoet heb. En zoals ik in dat topic al aangaf verdient dat zo goed dat zij dit werk maar al te graag doet. En ik geef haar geen ongelijk.
pi_126271008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Hahaha wat ben jij voor idioot. Ik heb een wereldbaan. Letterlijk. En ik heb mijn mooie vrouw tijdens een reis ontmoet. Dus niet in zo'n godvergeten oord als Pattaya waar alleen maar vieze oude sneue kneusjes rondlopen die een aziatisch (geldlustig) sletje als last resort zien.

Dus nu jij weer --> U hebt een blanke vrouw die al 8 blanke blonde blauw ogende kinderen heeft uitgepoept? :') :')
Pattaya is toch een vakantie resort voor Russische families ?
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:37:59 #165
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_126271492
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:28 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Pattaya is toch een vakantie resort voor Russische families ?
Een klein gedeelte (de buitenwijken) van die stad zijn nog acceptabel voor families als vakantie. Ook voor de thai zelf.

Maar voornamelijk is het sodom and gomorrah

Ik heb mij ook wel eens misdragen. Maar de dames daar zijn nu niet bepaald relatie materiaal als je het mij vraagt.

Ik quote Dr. Dre & Snoop Dogg: "But you can't make a hoe a housewife."
pi_126272296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Een klein gedeelte (de buitenwijken) van die stad zijn nog acceptabel voor families als vakantie. Ook voor de thai zelf.

Maar voornamelijk is het sodom and gomorrah

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb mij ook wel eens misdragen. Maar de dames daar zijn nu niet bepaald relatie materiaal als je het mij vraagt.

Ik quote Dr. Dre & Snoop Dogg: "But you can't make a hoe a housewife."
toch worden er overal bars afgebroken en vervangen door winkelcentra, appartementen gebouwen en hotels..
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:39:38 #167
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_126274160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

toch worden er overal bars afgebroken en vervangen door winkelcentra, appartementen gebouwen en hotels..
Zoals ik al zei de walking street en omgeving is er en blijft er wel. Maar de buitenwijken staan de fatsoenlijke hotel ketens en appartementen.
pi_126299619
quote:
17s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:30 schreef star_gazer het volgende:
Woah dit topic hadden we ook nog :D

Ik ben sinds 6 maanden samen met een Japanse *; Ik wil echt nooit meer terug naar een westerse vrouw :D

Enige vervelende wel aan Aziaten vind ik dat gedoe over familie altijd. Op mijn ouders n a kan mijn familie me aan m'n reet roesten, maar in het oosten is dat toch net even anders :')
Nice! Waar heb je die opgedoken? Laatste keer dat dit topic actief was zat je geloof ik in Taiwan?

Ik ben ook nog steeds samen met mijn vriendin. Ze woont in het centrum van London nu. Ik ben net klaar met mijn PhD in Noord Ierland en heb een baan gevonden waarmee ik Augustus dit jaar naar London kan :). Dan zal zij een Master doen aan Oxford en dan zullen we moeten beslissen waar te settelen. Dat gaat waarschijnlijk London worden maar weten we nog niet zeker. Is natuurlijk wel ver weg van haar ouders, en zij is enig kind. Zij kan via familie vrij makkelijk een dikke baan krijgen in Beijing maar ik denk dat dat lastig is voor mij en ook slecht voor mijn carriere. Enige andere optie in Azie is denk ik Hong Kong. Heb jij enig idee hoe dat voor jou gaat werken? Jij zou in Azie willen blijven leven?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:16:50 #169
77130 star_gazer
pi_126299980
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:05 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Nice! Waar heb je die opgedoken? Laatste keer dat dit topic actief was zat je geloof ik in Taiwan?

Ik ben ook nog steeds samen met mijn vriendin. Ze woont in het centrum van London nu. Ik ben net klaar met mijn PhD in Noord Ierland en heb een baan gevonden waarmee ik Augustus dit jaar naar London kan :). Dan zal zij een Master doen aan Oxford en dan zullen we moeten beslissen waar te settelen. Dat gaat waarschijnlijk London worden maar weten we nog niet zeker. Is natuurlijk wel ver weg van haar ouders, en zij is enig kind. Zij kan via familie vrij makkelijk een dikke baan krijgen in Beijing maar ik denk dat dat lastig is voor mij en ook slecht voor mijn carriere. Enige andere optie in Azie is denk ik Hong Kong. Heb jij enig idee hoe dat voor jou gaat werken? Jij zou in Azie willen blijven leven?
Hi. Ik woon al twee jaar in Australië :) Er zijn hier tot mijn groot genoegen heel veel Aziaten O+

Ik ben een tijdje een genietend vrijgezel geweest met redelijk veel (Aziatische) vrouwen in mijn leven, maar ik ben nu iemand tegen gekomen waar ik graag 'meer' mee wil. Zij is hier op een studentenvisum dat in November verloopt, maar ik krijg als alles meezit binnen nu een maand of 6 een permanente verblijfsvergunning via mijn werkgever. Dat betekent dat ik haar t.z.t ook als partner hier kan houden :) Ze zal aan het eind van het jaar misschien een paar maanden terug moeten naar Japan, afhankelijk van of we onze relatie bewijslast voor die tijd goed rond kunnen krijgen. Makkelijk is het allemaal niet (en ontzettend duur!!) maar we hebben een lange adem dus het komt goed.
-
pi_126300330
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:16 schreef star_gazer het volgende:
Hi. Ik woon al twee jaar in Australië :) Er zijn hier tot mijn groot genoegen heel veel Aziaten O+

Ik ben een tijdje een genietend vrijgezel geweest met redelijk veel (Aziatische) vrouwen in mijn leven, maar ik ben nu iemand tegen gekomen waar ik graag 'meer' mee wil. Zij is hier op een studentenvisum dat in November verloopt, maar ik krijg als alles meezit binnen nu een maand of 6 een permanente verblijfsvergunning via mijn werkgever. Dat betekent dat ik haar t.z.t ook als partner hier kan houden :) Ze zal aan het eind van het jaar misschien een paar maanden terug moeten naar Japan, afhankelijk van of we onze relatie bewijslast voor die tijd goed rond kunnen krijgen. Makkelijk is het allemaal niet (en ontzettend duur!!) maar we hebben een lange adem dus het komt goed.
Hm. Dus haar verblijfsvergunning gaat via jou? Betekent dat ook dat ze dan niet kan werken in Australie?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:30:16 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126300404
Ik ben benieuwd wat Aziatische meisjes vinden van donkere mannen. Zelf ben ik donker en nog nooit wat met een Aziaat gehad, hoewel ik dat niet erg zou vinden. Naar mijn idee zien ze ons niet zitten vanwege de stereotypes, maar vinden ze ons wel fysiek aantrekkelijk?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_126301326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben benieuwd wat Aziatische meisjes vinden van donkere mannen. Zelf ben ik donker en nog nooit wat met een Aziaat gehad, hoewel ik dat niet erg zou vinden. Naar mijn idee zien ze ons niet zitten vanwege de stereotypes, maar vinden ze ons wel fysiek aantrekkelijk?
In Azie (zowel Oost Azie als India en omgeving) wordt een lichte huidskleur heel erg geprefereerd. Daarom gebruiken vrouwen bijv creme om hun huid lichter te maken en parasols tegen de zon. Verder zijn er idd stereotypes. Er zullen vast Aziatische vrouwen zijn die er voor open staan, maar niet heel veel denk ik. Je zal sowieso een verschil merken omdat blanke vrouwen vrij positief staan tegenover donkere mannen (sla de datingstatistieken er maar op na ;) ).

Als je op zoek bent naar iemand uit Oost Azie (Japan, Korea, China) kan je jezelf sowieso goed scheren. Die vrouwen hebben het niet op lichaamsbeharing. Verder is status daar volgens mij veel belangrijker dan in Europa. In een pak ofzo maak je veel meer kans dan met die bad boy look die het bij Europese vrouwen goed doet.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 03:06:55 #173
77130 star_gazer
pi_126337431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:27 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hm. Dus haar verblijfsvergunning gaat via jou? Betekent dat ook dat ze dan niet kan werken in Australie?
Op een partner visa kun je gewoon alles doen :)
-
  zaterdag 11 mei 2013 @ 03:33:40 #174
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_126337528
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef Epsix het volgende:

[..]

zie het meer als mensen die wel eens ergens komen.
Zie het zelf als mannen met een kleine piemel die wat willen kunnen voelen :X
  zaterdag 11 mei 2013 @ 03:37:36 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_126337542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:27 schreef star_gazer het volgende:
Trouwens, waar hebben we het over. Smaak. Zoals mijn overgrootoma al zei, valt daar niet echt over te twisten.

Jij houdt van blank, ik houd van Aziatisch. Prima, er is genoeg voor iedereen. Het een is niet per definitie 'beter' dan het ander.
Je zou niet met iemand moeten willen zijn vanwege zijn ras maar vanwege wie iemand is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')