Wat een trieste bedoelingen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Er zijn inderdaad genoeg mannen die naar azie reizen voor een vriendin. Vaak zijn dat types die nogal ouderwetse gedachtes hebben over hoe een vrouw zich zou moeten gedragen. Overigens zijn er ook genoeg mannen die hiervoor naar Rusland en buurlanden gaan.
Russische dames hebben nogal hoge onderhoudskostenIk heb ook mannen gezien die hun complete salaris er doorheen joegen om indruk te maken en cadeaus te geven aan hun russische vriendin. Die konden vervolgens aan hun vrouw uitleggen waar het geld was gebleven
Ja. Die man zodra die Russische uit de kleren gaat en die Russische door alle cadeautjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoelingen.
Zou er iemand blij worden van dat soort situaties?
Kan me er echt bijzonder moeilijk iets bij voorstellenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja. Die man zodra die Russische uit de kleren gaat en die Russische door alle cadeautjes.
Nou kortstandig hijzelf. Over de langere termijn de russische dames in kwestie die leuke uhhhhhh presentjes hebben overgehouden aan het "courtship".quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee. Hier in Noord Ierland hebben we een soort geestelijke waar ik echt de kriebels van krijg. Hij ging altijd op de internationale studentenavonden met jonge meisjes praten en maakte echt een super nerveuze indruk (voeten onder tafel wiebelen, handenwringen enzo).quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
Het is bedoeNing.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je noemt hem een vriend en ondertussen behandel je hem als stront? Om maar met je eigen woorden te spreken:quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef esperanza93 het volgende:
![]()
Zo heb ik ook een vriend die alles voor mij doet (waarom weet ik niet) en waar ik gebruik van maak. Gemeen maar ach hij doet het zelf en het is gunstig voor mij!
quote:
Waarom weet je niet, haha yeah right. Ergens vind ik het een beetje vies maar ach als ik een meisje was geweest dan had ik precies hetzelfde gedaan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik ook een vriend die alles voor mij doet (waarom weet ik niet) en waar ik gebruik van maak. Gemeen maar ach hij doet het zelf en het is gunstig voor mij!
Eens!, en dan ook nog gaan zeggen dat je niet weet waarom jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je noemt hem een vriend en ondertussen behandel je hem als stront? Om maar met je eigen woorden te spreken:
[..]
Om te kotsenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Waarom? Hij doet alles voor haar, dat doet hij toch zelf? Ze zegt toch niet dat ze hem er niet voor bedankt of iets dergelijks?quote:
klopt, en hij doet het ook zelf en zij hoeft hem echt niet tegen zichzelf te beschermenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom? Hij doet alles voor haar, dat doet hij toch zelf? Ze zegt toch niet dat ze hem er niet voor bedankt of iets dergelijks?
Als een kerel aan mijn lijntje gaat hangen dan laat ik hem daar ook lekker bungelen hoor. Hij kan het immers zelf loslaten.
Valse hoop?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom? Hij doet alles voor haar, dat doet hij toch zelf? Ze zegt toch niet dat ze hem er niet voor bedankt of iets dergelijks?
Als een kerel aan mijn lijntje gaat hangen dan laat ik hem daar ook lekker bungelen hoor. Hij kan het immers zelf loslaten.
We hebben veel te weinig informatie om die conclusies over haar te trekken volgens mij. Daarbij; als zo'n man niet krijgt wat hij wil dan moet hij het maar opgeven. Als je blijft pleasen en proberen is het niet raar dat iemand daar gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
V
[..]
Valse hoop?
Zij lijkt gebruik te maken van hem en de situatie. In zo'n geval zou het wellicht netjes zijn om heel duidelijk te maken dat hij geen (enkele) kans maakt.
Ik heb het afgelopen jaar nog gezien bij m'n beste vriendin. Die had een jongen achter haar aan lopen maar dat was echt puur vriendschappelijk hoor. Hij betaalde nogal eens haar drankje en deed alles voor d'r. Dit duurde enige maanden, totdat zij een vriend kreeg. Het enige wat zij sindsdien van hem heeft gekregen is boze blikken.
Ik behandel hem niet als stront. Ik doe dat ''gebruiken'' overigens wel vaker bij jongens en waarom ook niet? Ik vraag er niet om; zij doen het toch echt zelf. Het is niet mijn schuld en ik ben altijd redelijk duidelijk wat mijn intenties zijn naar mijn idee, dat er dan alsnog jongens zijn die ''hoop'' hebben op iets; jammer dan. Ik kan er verder niet mee zitten om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je noemt hem een vriend en ondertussen behandel je hem als stront? Om maar met je eigen woorden te spreken:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Cue de friendzonekneusjes die esperanza nu massaal gaan aanvallen
Ten eerste: Noem hem dan geen vriend. Als het echt een vriend van je is, dan zit je er wel mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef esperanza93 het volgende:
Ik behandel hem niet als stront. Ik doe dat ''gebruiken'' overigens wel vaker bij jongens en waarom ook niet? Ik vraag er niet om; zij doen het toch echt zelf. Het is niet mijn schuld en ik ben altijd redelijk duidelijk wat mijn intenties zijn naar mijn idee, dat er dan alsnog jongens zijn die ''hoop'' hebben op iets; jammer dan. Ik kan er verder niet mee zitten om eerlijk te zijn.
nah ben dr wel klaar meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Valt wel mee (hoe grappig dat het is). Het grote verschil is dat mannen snel doorhebben dat een meisje achter ze aan zit (meisjes die met dat doel met een jongen omgaan zijn zσ obvious over het algemeen...) en als dit niet wederzijds is mannen dan ook meteen duidelijk maken aan dat meisje dat het niet gaat werken. En omdat mannen over het algemeen iets emotioneel stabieler zijn weten die meisjes dan ook dat er echt niks aan te doen is, i.t.t. meisjes die dat zeggen want er zijn zat gevallen waarbij het meisje eerst nee zei maar later toch viel voor de jongen, andersom niet zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel grappig dat dit zo een typisch man-vrouw iets lijkt te zijn wat zelden andersom voorkomt
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Hier zit wel een kern van waarheid in, maar het heeft niets te maken met emotionele stabiliteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Hijsbakkie het volgende:
En omdat mannen over het algemeen iets emotioneel stabieler zijn weten die meisjes dan ook dat er echt niks aan te doen is, i.t.t. meisjes die dat zeggen want er zijn zat gevallen waarbij het meisje eerst nee zei maar later toch viel voor de jongen, andersom niet zo.
Dit is dan ook een normale reactie. Waar een man met een Nee ook echt nee bedoelt (en vrouwen dit weten) want anders zou hij wel ja zeggen, mannen zijn wat directer. Terwijl een vrouw met een nee, "nee" bedoelen of "ja" of "ik wil wel maar ik wil niet als een slet over komen dus zeg ik nu nog nee" of "je moet eerst nog wat beter je best doen voor mij hoor" etc. etc. etc.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in, maar het heeft niets te maken met emotionele stabiliteit.
Het is gewoon een feit dat als een man 'nee' zegt, het voor de meeste vrouwen einde discussie is. Maar als een vrouw 'nee' zegt, wordt het voor sommige mannen opgevat als het begin van de discussie. "Aanhouder wint" principe.
Geloof me, ook vrouwen kunnen goed straight to the point zijn en veel mannen kunnen een echte nee er niet uitpikken.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit is dan ook een normale reactie. Waar een man met een Nee ook echt nee bedoelt (en vrouwen dit weten) want anders zou hij wel ja zeggen, mannen zijn wat directer. Terwijl een vrouw met een nee, "nee" bedoelen of "ja" of "ik wil wel maar ik wil niet als een slet over komen dus zeg ik nu nog nee" of "je moet eerst nog wat beter je best doen voor mij hoor" etc. etc. etc.
Mannen zijn gewoon meer straight to the point, al kan je een echte nee er meestal wel uitpikken bij een vrouw hoor
maar misschien is bij de meeste vrouwen dan weer een 'nee', daar zijn ze vaak dan wel weer consequent inquote:Op maandag 23 januari 2012 12:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geloof me, ook vrouwen kunnen goed straight to the point zijn en veel mannen kunnen een echte nee er niet uitpikken.
Als iemand opgelicht wordt doen ze het doorgaans ook echt zelf, pleit dat de oplichter vrij? Als vrouw ben je gewoon fout in zo'n situatie, je maakt gebruik van iemands zwakte voor je eigen gewin (of dat nou via cadeaus of aandacht is). Ze maakt oneigenlijk gebruik van zo'n jongen z'n aandacht, want ze weet prima waarom ze die aandacht krijgt en zal dat idee voeden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nah ben dr wel klaar meeHet blijft iets wat de mannen toch echt zelf doen, maar ga ze gewoon geen vrienden noemen waarvan je niet snapt waarom ze het doen ^^ Het zijn ruggengraat loze jongentjes die hopen zo in dr broekje te komen
![]()
Zolang ze duidelijk blijft dat het niets wordt is er niets mis mee. Mannen moeten die plank ook maar eens voor hun hoofd wegkrijgen. Wel grappig dat dit zo een typisch man-vrouw iets lijkt te zijn wat zelden andersom voorkomt
Ik volg je niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
maar misschien is bij de meeste vrouwen dan weer een 'nee', daar zijn ze vaak dan wel weer consequent in
misschien moest ook met aanhalingstekens, dwz als een meisje "misschien" zegt is het vaak een "nee" die wat aardiger wordt verpakt.quote:
Ik denk nu ook even wtf, hij bestaat nog.quote:
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 10:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Star_gazer, is het nog wat geworden met het Zuid-Taiwanese meisje?
Oh, en Frag_adder, ik vroeg me af of je die film al gekeken hebt (Gordel van Smaragd).
Nice. Hoe is het afgelopen met die Taiwanese dan? Date je exclusief Aziatische meisjes? Je schijnt er nogal veel te vinden in Australiequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:01 schreef star_gazer het volgende:
Hoi
Ben ik weer om dit kwaliteitstopic op te leuken met persoonlijke ervaringen. Gisteren uit geweest met een superleuke Koreaanse.
Op de een of andere manier kon ik nooit echt lekker overweg met Koreanen en ik kreeg daardoor een wat negatief beeld van ze, maar dat bleek dus ook vette onzin te zijn.
Kimchi staat vanaf heden ook op het menu
Zij vertrekt binnenkort weer naar Taiwan en er is geen zicht op terugkomst hierheen, dus we zijn vrienden (met benefitsquote:Op maandag 30 april 2012 18:05 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nice. Hoe is het afgelopen met die Taiwanese dan? Date je exclusief Aziatische meisjes? Je schijnt er nogal veel te vinden in Australie.
Ik ben nu een half jaar samen en dat bevalt nog goed. Na de zomer gaat ze naar London en als ik rond December mn PhD finish zal ik daar wsl ook werk vinden.
GA HATEN DANquote:
Ik keur dit goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:01 schreef star_gazer het volgende:
Dit topic blijft in leven
[ afbeelding ]
Aziatische vrouwen kunnen knap, vrolijk en vrouwelijk zijn maarja niet allemaal natuurlijk sommige zullen precies het tegenovergesteld zijn. Maarja goed iedereen heeft zijn eigen smaak tochquote:
Ok?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:54 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen kunnen knap, vrolijk en vrouwelijk zijn maarja niet allemaal natuurlijk sommige zullen precies het tegenovergesteld zijn. Maarja goed iedereen heeft zijn eigen smaak toch?
Hoewel in Nederland lopen er ook Nederlandse vrouwen rond alleen de Nederlandse vrouw is: Mannelijk, onafhankelijk, ze hebben wel gevoel, zijn slim en berkenbaar en zijn knap op jonge leeftijd tot en met de 30 volgens mij (niet allemaal natuurlijk). Wat ik bij Nederlandse vrouw mis is vooral Temparmnet, daarom vind ik latina's geweldig!
Maarja het grappig is dat de NL's het tegenovergesteld is lol. De mannen zijn: vrouwelijk, houden van praten, zeuren en zijn koel maar dan als nog iedereen is anders maar het valt wel op.
Dandong, China. Op de grens met Noord-Korea.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zij vertrekt binnenkort weer naar Taiwan en er is geen zicht op terugkomst hierheen, dus we zijn vrienden (met benefits). Ik richt me niet exclusief op Aziaten (ben zelfs een tijdje met een Duitse geweest sorry opa), maar mijn voorkeur gaat er wel naar uit.
Waar komt jouw vriendin vandaan dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |