abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:33:26 #101
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106987019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Er zijn inderdaad genoeg mannen die naar azie reizen voor een vriendin. Vaak zijn dat types die nogal ouderwetse gedachtes hebben over hoe een vrouw zich zou moeten gedragen. Overigens zijn er ook genoeg mannen die hiervoor naar Rusland en buurlanden gaan.

Russische dames hebben nogal hoge onderhoudskosten :P Ik heb ook mannen gezien die hun complete salaris er doorheen joegen om indruk te maken en cadeaus te geven aan hun russische vriendin. Die konden vervolgens aan hun vrouw uitleggen waar het geld was gebleven _O-
Wat een trieste bedoelingen.
Zou er iemand blij worden van dat soort situaties?
Heaven is a place on earth with you
pi_106987047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja. Die man zodra die Russische uit de kleren gaat en die Russische door alle cadeautjes.
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:35:27 #103
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106987101
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ja. Die man zodra die Russische uit de kleren gaat en die Russische door alle cadeautjes.
Kan me er echt bijzonder moeilijk iets bij voorstellen
pi_106987135
quote:

[..]

Nou kortstandig hijzelf. Over de langere termijn de russische dames in kwestie die leuke uhhhhhh presentjes hebben overgehouden aan het "courtship".
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_106987200
quote:
Geen idee. Hier in Noord Ierland hebben we een soort geestelijke waar ik echt de kriebels van krijg. Hij ging altijd op de internationale studentenavonden met jonge meisjes praten en maakte echt een super nerveuze indruk (voeten onder tafel wiebelen, handenwringen enzo).

Bleek dattie ook een importbruid heeft.

http://img256.imageshack.us/img256/7489/dudeov.jpg (copy/paste deze link)
pi_106987422

Past beter bij het topic ;)

Overigens heb ik een buurman die naar de Filipijnen is vertrokken om daar in een warm klimaat met zijn nieuwe vriendin (zij is 48 ofzo) te genieten van het leven. Hij was daar de eerste keer om te duiken, de tweede keer ging hij terug maar op aanraden van 1 van zijn collega's moest hij daar bij haar tante langs gaan/logeren. Dat zou wel klikken volgens haar. Zijn huis staat nu te koop en hij huurt daar samen met haar een huisje. Importbruid of exortproduct?

[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 19-01-2012 14:15:03 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_106988197
quote:

[..]

Het is bedoeNing.
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:09:44 #108
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106988417
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is bedoeNing.
O sorry nasie
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:23:45 #109
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_107022627
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef esperanza93 het volgende:
_O-

Zo heb ik ook een vriend die alles voor mij doet (waarom weet ik niet) en waar ik gebruik van maak. Gemeen maar ach hij doet het zelf en het is gunstig voor mij! >:)
Je noemt hem een vriend en ondertussen behandel je hem als stront? Om maar met je eigen woorden te spreken:

quote:
Hoe triest ben je dan. ;(
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_107026978
quote:

[..]

_O-

Zo heb ik ook een vriend die alles voor mij doet (waarom weet ik niet) en waar ik gebruik van maak. Gemeen maar ach hij doet het zelf en het is gunstig voor mij! >:)
Waarom weet je niet, haha yeah right. Ergens vind ik het een beetje vies maar ach als ik een meisje was geweest dan had ik precies hetzelfde gedaan waarschijnlijk.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:49:07 #111
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107027097
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Je noemt hem een vriend en ondertussen behandel je hem als stront? Om maar met je eigen woorden te spreken:

[..]

Eens!, en dan ook nog gaan zeggen dat je niet weet waarom ja :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_107027351
quote:

[..]

_O-

Om te kotsen :r
pi_107028937
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Om te kotsen :r
Waarom? Hij doet alles voor haar, dat doet hij toch zelf? Ze zegt toch niet dat ze hem er niet voor bedankt of iets dergelijks?
Als een kerel aan mijn lijntje gaat hangen dan laat ik hem daar ook lekker bungelen hoor. Hij kan het immers zelf loslaten.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:55:38 #114
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107029555
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom? Hij doet alles voor haar, dat doet hij toch zelf? Ze zegt toch niet dat ze hem er niet voor bedankt of iets dergelijks?
Als een kerel aan mijn lijntje gaat hangen dan laat ik hem daar ook lekker bungelen hoor. Hij kan het immers zelf loslaten.
klopt, en hij doet het ook zelf en zij hoeft hem echt niet tegen zichzelf te beschermen :P Maar ga niet zeggen dat je niet weet waarom hij het doet lijkt mij zelfs met deze beperkte informatie vrij duidelijk :P
pi_107030993
V
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Valse hoop?
Zij lijkt gebruik te maken van hem en de situatie. In zo'n geval zou het wellicht netjes zijn om heel duidelijk te maken dat hij geen (enkele) kans maakt.

Ik heb het afgelopen jaar nog gezien bij m'n beste vriendin. Die had een jongen achter haar aan lopen maar dat was echt puur vriendschappelijk hoor. Hij betaalde nogal eens haar drankje en deed alles voor d'r. Dit duurde enige maanden, totdat zij een vriend kreeg. Het enige wat zij sindsdien van hem heeft gekregen is boze blikken.
pi_107031215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
V

[..]

Valse hoop?
Zij lijkt gebruik te maken van hem en de situatie. In zo'n geval zou het wellicht netjes zijn om heel duidelijk te maken dat hij geen (enkele) kans maakt.

Ik heb het afgelopen jaar nog gezien bij m'n beste vriendin. Die had een jongen achter haar aan lopen maar dat was echt puur vriendschappelijk hoor. Hij betaalde nogal eens haar drankje en deed alles voor d'r. Dit duurde enige maanden, totdat zij een vriend kreeg. Het enige wat zij sindsdien van hem heeft gekregen is boze blikken.
We hebben veel te weinig informatie om die conclusies over haar te trekken volgens mij. Daarbij; als zo'n man niet krijgt wat hij wil dan moet hij het maar opgeven. Als je blijft pleasen en proberen is het niet raar dat iemand daar gebruik van maakt.
pi_107036906
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

[..]

Ik behandel hem niet als stront. Ik doe dat ''gebruiken'' overigens wel vaker bij jongens en waarom ook niet? Ik vraag er niet om; zij doen het toch echt zelf. Het is niet mijn schuld en ik ben altijd redelijk duidelijk wat mijn intenties zijn naar mijn idee, dat er dan alsnog jongens zijn die ''hoop'' hebben op iets; jammer dan. Ik kan er verder niet mee zitten om eerlijk te zijn.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:19:14 #118
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107036949
Cue de friendzonekneusjes die esperanza nu massaal gaan aanvallen
pi_107037670
Mensen die vrouwen denken te krijgen door ze om te kopen met cadeautjes/alles voor ze doen :')
Lijkt me dat zo'n importbruid dat ook wel zat wordt na verloop van tijd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_107055465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:

:P

Ik vind zoiets nooit echt eerlijk tegenover degene die achter een persoon/mij aan loopt. Ik flirt graag, maar ik laat altijd wel weten dat ik; 1. Niet serieus ben 2. Dat ze geen kans maakt. Ik heb zat mensen (zowel mannen als vrouwen) gezien die als een schoothondje achter iemand aan liepen. En al doen zij dit uit vrije wil, je hebt m.i. de verantwoordelijkheid om geen misbruik te maken van het feit dat de ander gevoelens voor je heeft en deze niet wederzijds zijn.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:27:18 #121
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107060498
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef esperanza93 het volgende:
Ik behandel hem niet als stront. Ik doe dat ''gebruiken'' overigens wel vaker bij jongens en waarom ook niet? Ik vraag er niet om; zij doen het toch echt zelf. Het is niet mijn schuld en ik ben altijd redelijk duidelijk wat mijn intenties zijn naar mijn idee, dat er dan alsnog jongens zijn die ''hoop'' hebben op iets; jammer dan. Ik kan er verder niet mee zitten om eerlijk te zijn.
Ten eerste: Noem hem dan geen vriend. Als het echt een vriend van je is, dan zit je er wel mee.
Ten tweede: Het is wιl mede jouw schuld. Ook al heb je hem gezegd wat je intenties zijn, je laat het wιl toe en je maakt er gebruik/misbruik van. Als je het niet meer toelaat, houdt het op een gegeven moment heus wel op (tenzij hij je gaat stalken, maar dat is een heel ander probleem), want je bent echt niet de enige die weleens jongens/mannen achter zich aan heeft die alles voor je willen doen.

Mannen die dat bij mij doen en waar ik niks mee wil, daar zit ik dan echt wel mee hoor, om eerlijk te zijn... En dan zorg ik er zeker wel voor dat het ophoudt. :)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:53:40 #122
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107060882
quote:
nah ben dr wel klaar mee :P Het blijft iets wat de mannen toch echt zelf doen, maar ga ze gewoon geen vrienden noemen waarvan je niet snapt waarom ze het doen ^^ Het zijn ruggengraat loze jongentjes die hopen zo in dr broekje te komen :P
Zolang ze duidelijk blijft dat het niets wordt is er niets mis mee. Mannen moeten die plank ook maar eens voor hun hoofd wegkrijgen. Wel grappig dat dit zo een typisch man-vrouw iets lijkt te zijn wat zelden andersom voorkomt :D
pi_107072272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:53 schreef Frag_adder het volgende:

[..]
Wel grappig dat dit zo een typisch man-vrouw iets lijkt te zijn wat zelden andersom voorkomt :D
Valt wel mee (hoe grappig dat het is). Het grote verschil is dat mannen snel doorhebben dat een meisje achter ze aan zit (meisjes die met dat doel met een jongen omgaan zijn zσ obvious over het algemeen...) en als dit niet wederzijds is mannen dan ook meteen duidelijk maken aan dat meisje dat het niet gaat werken. En omdat mannen over het algemeen iets emotioneel stabieler zijn weten die meisjes dan ook dat er echt niks aan te doen is, i.t.t. meisjes die dat zeggen want er zijn zat gevallen waarbij het meisje eerst nee zei maar later toch viel voor de jongen, andersom niet zo.

M.a.w. het komt doordat vrouwen allemaal .... zijn en mannen helemaal te gek!

Dit is trouwens wel echt off-topic allemaal. Ik dacht dat dit topic hoorde te gaan over lekkere Aziatische meisjes :9~
  zondag 22 januari 2012 @ 21:38:28 #124
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_107116797
Heb veel mooiere Aziatische vrouwen gezien dan deze hier,want die van jan is nou ook niet echt supermooi.....
  maandag 23 januari 2012 @ 09:14:59 #125
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107129580
quote:
:D
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 23 januari 2012 @ 10:48:03 #126
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107131630
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Hijsbakkie het volgende:
En omdat mannen over het algemeen iets emotioneel stabieler zijn weten die meisjes dan ook dat er echt niks aan te doen is, i.t.t. meisjes die dat zeggen want er zijn zat gevallen waarbij het meisje eerst nee zei maar later toch viel voor de jongen, andersom niet zo.

Hier zit wel een kern van waarheid in, maar het heeft niets te maken met emotionele stabiliteit.
Het is gewoon een feit dat als een man 'nee' zegt, het voor de meeste vrouwen einde discussie is. Maar als een vrouw 'nee' zegt, wordt het voor sommige mannen opgevat als het begin van de discussie. "Aanhouder wint" principe.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:04:30 #127
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107133867
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:48 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hier zit wel een kern van waarheid in, maar het heeft niets te maken met emotionele stabiliteit.
Het is gewoon een feit dat als een man 'nee' zegt, het voor de meeste vrouwen einde discussie is. Maar als een vrouw 'nee' zegt, wordt het voor sommige mannen opgevat als het begin van de discussie. "Aanhouder wint" principe.
Dit is dan ook een normale reactie. Waar een man met een Nee ook echt nee bedoelt (en vrouwen dit weten) want anders zou hij wel ja zeggen, mannen zijn wat directer. Terwijl een vrouw met een nee, "nee" bedoelen of "ja" of "ik wil wel maar ik wil niet als een slet over komen dus zeg ik nu nog nee" of "je moet eerst nog wat beter je best doen voor mij hoor" etc. etc. etc.

Mannen zijn gewoon meer straight to the point, al kan je een echte nee er meestal wel uitpikken bij een vrouw hoor :P
  maandag 23 januari 2012 @ 12:30:58 #128
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107134609
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:04 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit is dan ook een normale reactie. Waar een man met een Nee ook echt nee bedoelt (en vrouwen dit weten) want anders zou hij wel ja zeggen, mannen zijn wat directer. Terwijl een vrouw met een nee, "nee" bedoelen of "ja" of "ik wil wel maar ik wil niet als een slet over komen dus zeg ik nu nog nee" of "je moet eerst nog wat beter je best doen voor mij hoor" etc. etc. etc.

Mannen zijn gewoon meer straight to the point, al kan je een echte nee er meestal wel uitpikken bij een vrouw hoor :P
Geloof me, ook vrouwen kunnen goed straight to the point zijn en veel mannen kunnen een echte nee er niet uitpikken.
pi_107134738
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:30 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Geloof me, ook vrouwen kunnen goed straight to the point zijn en veel mannen kunnen een echte nee er niet uitpikken.
maar misschien is bij de meeste vrouwen dan weer een 'nee', daar zijn ze vaak dan wel weer consequent in :P
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 23 januari 2012 @ 12:39:11 #130
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_107134815
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:53 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

nah ben dr wel klaar mee :P Het blijft iets wat de mannen toch echt zelf doen, maar ga ze gewoon geen vrienden noemen waarvan je niet snapt waarom ze het doen ^^ Het zijn ruggengraat loze jongentjes die hopen zo in dr broekje te komen :P
Zolang ze duidelijk blijft dat het niets wordt is er niets mis mee. Mannen moeten die plank ook maar eens voor hun hoofd wegkrijgen. Wel grappig dat dit zo een typisch man-vrouw iets lijkt te zijn wat zelden andersom voorkomt :D
Als iemand opgelicht wordt doen ze het doorgaans ook echt zelf, pleit dat de oplichter vrij? Als vrouw ben je gewoon fout in zo'n situatie, je maakt gebruik van iemands zwakte voor je eigen gewin (of dat nou via cadeaus of aandacht is). Ze maakt oneigenlijk gebruik van zo'n jongen z'n aandacht, want ze weet prima waarom ze die aandacht krijgt en zal dat idee voeden.

Het is niet iets waar je trots op mag zijn of gedrag dat je zomaar kan goedkeuren omdat het slachtoffer een slappe vaatdoek is.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:39:55 #131
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107134834
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:36 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

maar misschien is bij de meeste vrouwen dan weer een 'nee', daar zijn ze vaak dan wel weer consequent in :P
Ik volg je niet?
pi_107135210
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:39 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik volg je niet?
misschien moest ook met aanhalingstekens, dwz als een meisje "misschien" zegt is het vaak een "nee" die wat aardiger wordt verpakt.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  woensdag 15 februari 2012 @ 07:23:53 #133
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_107996044
* star_gazer gaat vanavond op stap met een zuid-taiwanees meisje :9~

Die zijn eigenlijk ook wel leuk :)

[ Bericht 27% gewijzigd door star_gazer op 15-02-2012 07:32:40 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 maart 2012 @ 06:45:43 #134
77130 star_gazer
pi_109000207

En zo komen mensen die een legitieme interesse hebben in oosterse dames dus aan een stigma :{
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 12 maart 2012 @ 08:07:09 #135
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109000611
was dit topic niet dood dan? :P
  maandag 12 maart 2012 @ 08:53:16 #136
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109001103
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:07 schreef Frag_adder het volgende:
was dit topic niet dood dan? :P
Ik denk nu ook even wtf, hij bestaat nog. :')
  maandag 12 maart 2012 @ 10:16:18 #137
92926 Joipoidoipoipoi
pi_109002835
Star_gazer, is het nog wat geworden met het Zuid-Taiwanese meisje?

Oh, en Frag_adder, ik vroeg me af of je die film al gekeken hebt (Gordel van Smaragd). :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:04:14 #138
77130 star_gazer
pi_109036748
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Star_gazer, is het nog wat geworden met het Zuid-Taiwanese meisje?

Oh, en Frag_adder, ik vroeg me af of je die film al gekeken hebt (Gordel van Smaragd). :)
Ja *;
-
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:01:59 #139
77130 star_gazer
pi_109116088
Dit topic blijft in leven

-
pi_109116276
Nondeju!!
pi_109116331
$$$$$$
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:01:51 #142
77130 star_gazer
pi_110852391
Hoi :W

Ben ik weer om dit kwaliteitstopic op te leuken met persoonlijke ervaringen. Gisteren uit geweest met een superleuke Koreaanse.

Op de een of andere manier kon ik nooit echt lekker overweg met Koreanen en ik kreeg daardoor een wat negatief beeld van ze, maar dat bleek dus ook vette onzin te zijn.

Kimchi staat vanaf heden ook op het menu :9
-
pi_110853600
Asian fetish :')
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_110967763
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:01 schreef star_gazer het volgende:
Hoi :W

Ben ik weer om dit kwaliteitstopic op te leuken met persoonlijke ervaringen. Gisteren uit geweest met een superleuke Koreaanse.

Op de een of andere manier kon ik nooit echt lekker overweg met Koreanen en ik kreeg daardoor een wat negatief beeld van ze, maar dat bleek dus ook vette onzin te zijn.

Kimchi staat vanaf heden ook op het menu :9
Nice. Hoe is het afgelopen met die Taiwanese dan? Date je exclusief Aziatische meisjes? Je schijnt er nogal veel te vinden in Australie :P.

Ik ben nu een half jaar samen en dat bevalt nog goed. Na de zomer gaat ze naar London en als ik rond December mn PhD finish zal ik daar wsl ook werk vinden :).
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:21:33 #145
77130 star_gazer
pi_110984139
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:05 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Nice. Hoe is het afgelopen met die Taiwanese dan? Date je exclusief Aziatische meisjes? Je schijnt er nogal veel te vinden in Australie :P.

Ik ben nu een half jaar samen en dat bevalt nog goed. Na de zomer gaat ze naar London en als ik rond December mn PhD finish zal ik daar wsl ook werk vinden :).
Zij vertrekt binnenkort weer naar Taiwan en er is geen zicht op terugkomst hierheen, dus we zijn vrienden (met benefits :P). Ik richt me niet exclusief op Aziaten (ben zelfs een tijdje met een Duitse geweest sorry opa), maar mijn voorkeur gaat er wel naar uit.

Waar komt jouw vriendin vandaan dan?
-
pi_110985812
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:37:06 #147
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110987563
quote:
12s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:01 schreef star_gazer het volgende:
Dit topic blijft in leven

[ afbeelding ]
Ik keur dit goed.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:54:16 #148
374035 Garincha12
hij kwam en stal van de rijken
pi_110987865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 09:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik keur dit goed.
Aziatische vrouwen kunnen knap, vrolijk en vrouwelijk zijn maarja niet allemaal natuurlijk sommige zullen precies het tegenovergesteld zijn. Maarja goed iedereen heeft zijn eigen smaak toch :)?

Hoewel in Nederland lopen er ook Nederlandse vrouwen rond alleen de Nederlandse vrouw is: Mannelijk, onafhankelijk, ze hebben wel gevoel, zijn slim en berkenbaar en zijn knap op jonge leeftijd tot en met de 30 volgens mij (niet allemaal natuurlijk). Wat ik bij Nederlandse vrouw mis is vooral Temparmnet, daarom vind ik latina's geweldig!

Maarja het grappig is dat de NL's man het tegenovergesteld is lol. De mannen zijn: vrouwelijk, houden van praten, zeuren en zijn koel maar dan als nog iedereen is anders maar het valt wel op.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:56:01 #149
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110987895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 09:54 schreef Garincha12 het volgende:

[..]

Aziatische vrouwen kunnen knap, vrolijk en vrouwelijk zijn maarja niet allemaal natuurlijk sommige zullen precies het tegenovergesteld zijn. Maarja goed iedereen heeft zijn eigen smaak toch :)?

Hoewel in Nederland lopen er ook Nederlandse vrouwen rond alleen de Nederlandse vrouw is: Mannelijk, onafhankelijk, ze hebben wel gevoel, zijn slim en berkenbaar en zijn knap op jonge leeftijd tot en met de 30 volgens mij (niet allemaal natuurlijk). Wat ik bij Nederlandse vrouw mis is vooral Temparmnet, daarom vind ik latina's geweldig!

Maarja het grappig is dat de NL's het tegenovergesteld is lol. De mannen zijn: vrouwelijk, houden van praten, zeuren en zijn koel maar dan als nog iedereen is anders maar het valt wel op.
Ok? :')

Het is gewoon onzin om dit over Nederlandse vrouwen en mannen te zeggen, misschien dat het in je eigen belevingswereld zo werkt. Als je eens goed op zoek gaat zul je ook Nederlandse vrouwen tegenkomen die daaraan voldoen. Latina's zijn trouwens wel goed geil ja, dat klopt.
pi_110990340
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zij vertrekt binnenkort weer naar Taiwan en er is geen zicht op terugkomst hierheen, dus we zijn vrienden (met benefits :P). Ik richt me niet exclusief op Aziaten (ben zelfs een tijdje met een Duitse geweest sorry opa), maar mijn voorkeur gaat er wel naar uit.

Waar komt jouw vriendin vandaan dan?
Dandong, China. Op de grens met Noord-Korea.

Toen ik haar de 1e keer ontmoette was ik al verkocht hehe O+ Toch heeft het nadat ik haar had verteld wat ik van haar vond nog een half jaar geduurd omdat ik 1) haar moeder aan het begin dwarslag omdat het niet de bedoeling was dat ze tijdens haar studie al aan de vriend ging en ik natuurlijk niet Chinees ben en 2) omdat ze zelf bepaalde ideen had mbt Europeanen die natuurlijk dmv daden ontkracht moesten worden. Kwam ook beetje natuurlijk omdat er 2 maanden zomervakantie tussenzaten.

Grootste verschillen mbt Nederlandse meisjes zijn
1) Ze studeert meer. Hier is op zich een logische verklaring voor omdat het schoolsysteem in China heel streng is en er geen sociale zekerheid in China is zoals in Nederland
2) Een enorme liefde voor lekker eten. Zo had laatst een vriendin van haar op FB gezet dat als ze de lotto zou winnen ze "de hele wereld over zou reizen en overal het lekkere eten zou proberen"; dit is echt iets wat alleen een Chinees kan verzinnen. Zeg maar zoals wij over het weer beginnen beginnen Chinezen met "Heb je al ontbijt/lunch/diner gehad?" om een gesprek te openen :P.
3) Een hele sterke band met haar moeder die ze elke dag minimaal een uur op Skype spreekt (en volgens mij is dit voor haar vriendinnen net zo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')