Ik plaats mijn man graag op een voetstuk. Dat zie ik dan toch niet echt als gelijkwaardig.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Gelijkwaardig =/= hetzelfde.
Je kunt in een gelijkwaardige relatie heel goed de man als man behandelen en de vrouw als vrouw. Gelijkwaardig betekent niet dat je hetzelfde behandelt moet worden, maar dat je, zoals het woord al zegt, van gelijke waarde bent.
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef Frag_adder het volgende:
ja die discussie ga ik niet weer aan
En ik ben het nog steeds niet met je eens
Ik heb het dan ook alleen over de gelijkwaardigheid in een liefdesrelatie, niet in andere relaties.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef Anyanka het volgende:
Als ik met mensen ergens over praat (politiek, wetenschap, muziek, games, films, etc.) wil ik helemaal niet 'als een vrouw' behandeld worden, maar als persoon die in die onderwerpen geïnteresseerd is, ongeacht mijn geslacht. In de praktijk betekent 'behandeld worden als een vrouw' vaak dat jouw mening minder serieus wordt genomen (of dat het juist speciale waarde heeft, de vrouwelijke blik op de zaak) en dat weegt voor mij ruimschoots negatief op tegen 'hoffelijk' of 'als een prinses' behandeld worden. Op mijn werk wil ik als collega behandeld worden, in een winkel als een klant, door mijn vrienden als een vriend (vooruit, vriendin), etc.
Zoals ik al zei, smaken verschillen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb het dan ook alleen over de gelijkwaardigheid in een liefdesrelatie, niet in andere relaties.
ach, mensen die afgeven op iemand omdat z'n vriendin zus en zo is moet je niet serieus nemen. Ik ben zelf half pinoy en heb een Nederlandse (blonde) vriendin gehad. Niemand keek daar raar van op. M'n mattie is vol chinees en heeft ook al jaren een nederlandse vriendin. Ook niemand die daar raar van opkijkt. Mensen zijn zo bekrompen niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Mja, het is echt opvallend hoe Aziatische vrouwen met blanke mannen ontzettend veel vaker voorkomen dan Aziatische mannen met blanke vrouwen. Een beetje het omgekeerde als blanke vrouwen met zwarte mannen zeg maar.
Wat overigens ook zo is, is dat deel van de blanke mannen met Aziatische vrouwen inderdaad mannetjes zijn die geen blanke vrouw kunnen krijgen. Het is echter ergerlijk dat andere mensen met een Aziatische vriendin daar ook op beoordeeld worden wat ik in het oude topic ook heb gezien. Dat is ontzettend denigrerend, niet alleen naar de mannen met Aziatische vriendinnen, maar ook naar Aziatische vrouwen zelf omdat het aanneemt dat ze een soort tweede keus zouden moeten zijn.
Hm, in welk opzicht?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef Epsix het volgende:
Ik heb ook een aziatische vriendin gehad. Ik ben daar een beetje van geschrokken eigenlijk.
ze was full pinay maar ze woonde haar hele leven in singapore. tijdens de relatie was alles leuk en aardig. maar er kwam een eind aan mijn tijd daar en met alles wat passeerde koos ik ervoor om ook maar een eind aan de relatie te maken. Een lange afstand relatie moet je naar mijn mening niet aangaan als je niet 100% zeker er van bent als je samen door wilt gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hm, in welk opzicht?
Eerlijk gezegd is "Aziatische vriendin" echt ontzettend breed. Alleen met India en China samen praten we al over meer dan 33% van alle vrouwen op de wereld
Wow, das best een heftig verhaal. Denk je dat dit representatief zal zijn voor meisjes die in Azie (behalve mss het verwesterde Japan en Z Korea) zijn opgegroeid?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef Epsix het volgende:
[..]
ze was full pinay maar ze woonde haar hele leven in singapore. tijdens de relatie was alles leuk en aardig. maar er kwam een eind aan mijn tijd daar en met alles wat passeerde koos ik ervoor om ook maar een eind aan de relatie te maken. Een lange afstand relatie moet je naar mijn mening niet aangaan als je niet 100% zeker er van bent als je samen door wilt gaan.
Dat nam ze toen ter plekke wel redelijk... ze begreep het, en ze begrijpt het nog steeds. Alleen is het wel down hill gegaan met haar vanaf dat moment. Ze is nu aan de medicatie en heeft een mental coach. Maar het heeft haar meer leed opgeleverd dan wat anders, en ik vond het natuurlijk ook verschrikkelijk om te zien hoe zij steeds dieper afgleed. Misschien moet ik niet generaliseren maar ik ben me wat bewuster geworden van de emotionele labiliteit van alle meiden die ik daar ontmoet heb. Ik zou niet zomaar met een van hun gaan daten puur uit interesse van wat ik toevallig over haar weet. Met westerse vrouwen heb ik die bedachtzaamheid niet.
En toch zie je veel relaties waarin dat juist ontzettend moeilijk is omdat communicatie erg moeilijk blijftquote:Op zondag 15 januari 2012 23:55 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, smaken verschillen.Het enige belangrijke is dat je in een relatie maar op één lijn zit met je partner.
Je hebt gelijk dat dit soort traditioneel gedoe vooral speelt bij omringende landen. Waar mensen hen meeste waarde aan traditie hangen aangezien dat een van de weinige dingen is die ze überhaupt bezitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wow, das best een heftig verhaal. Denk je dat dit representatief zal zijn voor meisjes die in Azie (behalve mss het verwesterde Japan en Z Korea) zijn opgegroeid?
Het beeld dat ik van traditionele Aziatische cultuur heb gekregen is dat het heel ouderwets is en meisjes geacht worden gewoon een relatie te hebben en daarmee in het huwelijksbootje te stappen. Dat betekent dat die meisjes dus niet zo makkelijk een relatie aangaan en een verbroken relatie betekent dat ze een stuk minder "desirable" zijn.
Verder is er ontzettende druk vanuit familie en mbt leeftijd. Mbt leeftijd is grappig en triest tegelijk. 25-27 jaar single vrouwen zijn "overgebleven vechters" en 28-30 single vrouwen zijn " zij die moeten overwinnen". In Japan heten 30+ single vrouwen "loser dogs".
Ik weet niet of alleen armoede een rol speelt. De ouders van mijn vriendin hebben meer geld dan mijn ouders, toch zijn ze ontzettend beschermend. Misschien heeft het ook te maken met dat ze maar 1 dochter hebben. Voordeel is natuurlijk dat wij aan de andere kant van de wereld wonen, haar ouders wonen in Dalian. Misschien dat Japanse ouders "iets" meer beschermend zijn. Mbt haar ouders is het echt een heel stuk meer beschermend. Maar dan alleen beschermend mbt vriendjes, ze willen bijvoorbeeld juist wel dat ze veel reist en veel van de wereld ziet. Een vriendin van haar zei dat dat mss komt omdat ze niet Han is, maar Manchu. Dit maakt natuurlijk ook meteen een relatie met een buitenlanders meer controversieel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:00 schreef Droomert het volgende:
Je hebt gelijk dat dit soort traditioneel gedoe vooral speelt bij omringende landen. Waar mensen hen meeste waarde aan traditie hangen aangezien dat een van de weinige dingen is die ze überhaupt bezitten.
Mijn ervaring is dat 'westerse'/Nederlandse ouders iets minder beschermd naar hun kind toe zijn. Dit hoeft natuurlijk helemaal niet negatief te zijn, maar het is wel zo dat een Japanse papa er niet op zit te wachten dat haar dochter elke 2 maand van vriendje veranderd.
In de ouderlijke woning logeren met een vriendje al helemaal niet, misschien een keertje mee eten maar anders moet die knul eruit. Uiteraard verschilt dit per gezien in de opvoeding en hoe ouder je wordt hoe minder dit een probleem is. Hoewel een zoon hier toch meer vrijheid in heeft, niet omdat de dochter minder waard is of zo, misschien omdat ze zelf iets meer waard zijn.
Maar ja, een geheim vriendje is dan ook helemaal niet zo vreemd
Je wil ontkrachten dat kneuzen op Aziaten vallen en dan kom je met Arie Boomsmaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat kan best, deze plaatjes werden gepost toen men riep dat alleen kneuzen op Aziaten vallen.
Als dat Boonsma is begrijp ik het ineens weer. Die is natuurlijk homo en valt op de hoekerige en beenderige looks!
En dat is alleen bij Japanse pappa's het geval?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:00 schreef Droomert het volgende:
Mijn ervaring is dat 'westerse'/Nederlandse ouders iets minder beschermd naar hun kind toe zijn. Dit hoeft natuurlijk helemaal niet negatief te zijn, maar het is wel zo dat een Japanse papa er niet op zit te wachten dat haar dochter elke 2 maand van vriendje veranderd.
Nee, ik postte die foto's. Maar nu impliceer je dat Arie Boomsma en Jan Kooijnman kneuzen zijn dus. Waar zijn jouw foto's? Kan ik ook even oordelen of je een faggot bent. Gezien je post in ieder geval wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je wil ontkrachten dat kneuzen op Aziaten vallen en dan kom je met Arie Boomsmaen die dansfaggot?
Ik denk dat de meeste mannen en vrouw beoordelen op uiterlijk en persoonlijkheid en niet op ras.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:43 schreef Catch22- het volgende:
Je wil ontkrachten dat kneuzen op Aziaten vallen en dan kom je met Arie Boomsmaen die dansfaggot?
Hoe zit het dan eigenlijk met Nederlandse vrouwen die op Aziaten vallen? Ik vraag me namelijk af of mijn moeder een kneuzin is!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:39 schreef Pharmacist het volgende:
Overigens ben ik het met je eens dat veel kneuzen op Aziaten vallen,
Zegt denk ik meer iets over je vader dan je moederquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hoe zit het dan eigenlijk met Nederlandse vrouwen die op Aziaten vallen? Ik vraag me namelijk af of mijn moeder een kneuzin is!
Whahaha!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef Pharmacist het volgende:
Zegt denk ik meer iets over je vader dan je moeder. Hij zal de held zijn van menig Aziatische man.
Wat kortzichtig van je ex. Wat boeit het wie een ander als levenspartner kiest, als je alleen maar even een wijntje met die mensen gaat drinken? Misschien zouden er nog wel heel interessante verhalen naar boven zijn gekomen over hoe en waarom zij voor elkaar hebben gekozen. Ook had ze nog iets kunnen leren over de cultuur van het desbetreffende land waar die importbruid vandaan komt en hoe zij opgegroeid is. Ik zou het juist interessant vinden.quote:Best ziek, ik weet een tijd terug, toen ik met mn ex door Duitsland reisden met de auto dat we een Amsterdammer met een importbruid tegenkwamen op de camping. Hij nodigde ons uit voor een wijntje 's avonds in hun caravan. Ik zei van "ja, lijkt me gezellig", vervolgens als ze weg zijn zegt mn ex tegen mij dat ze niet wil gaan omdat hij een importbruid heeft. Ouch!
Yeah, volgens mij vinden de meeste Aziatische mannen blanke vrouwen aantrekkelijk (zolang ze geen overgewicht hebben). Maar de meeste zijn niet assertief genoeg.quote:
Dat dus! Ik was sowieso best geinteresseerd wat iemand er toe brengt een importbruid te bestellen en wat die vrouw er toe brengt een importbruid te worden. Speelt trouwens ook in Azie zelf. Ik ken 2 single Taiwanese vrouwen van begin 30 en die klagen dat Taiwanese mannen importbruiden uit Vietnam en Thailand halen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat kortzichtig van je ex. Wat boeit het wie een ander als levenspartner kiest, als je alleen maar even een wijntje met die mensen gaat drinken? Misschien zouden er nog wel heel interessante verhalen naar boven zijn gekomen over hoe en waarom zij voor elkaar hebben gekozen. Ook had ze nog iets kunnen leren over de cultuur van het desbetreffende land waar die importbruid vandaan komt en hoe zij opgegroeid is. Ik zou het juist interessant vinden.
man wat zeggen jullie nou allemaal? mensen die jaren geleden er al op uitgingen voordat backpacken een hobby of CV item werd en daar verliefd werden op een vrouw, een cultuur of een levensstijl, dat dat allemaal bruidsimporteurs zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:25 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Yeah, volgens mij vinden de meeste Aziatische mannen blanke vrouwen aantrekkelijk (zolang ze geen overgewicht hebben). Maar de meeste zijn niet assertief genoeg.
Er is ook nog een andere theorie die ook negers meeneemt omdat je best veel negers met blanke meisjes ziet. Komt er op neer dat negers mannelijker zijn dan blanke mensen en blanke mensen mannelijker dan Aziaten. Dus blanke vrouwen vallen op de mannelijke negers, maar niet op de vrouwelijke Aziaten. Blanke mannen vallen op vrouwelijke Aziatische meisjes, maar niet op mannelijke negerinnen. Zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar ik denk iig dat jouw vader assertiever is dan de meeste Aziaten. 2 stappen gaat te ver though want Aziatische meisjes vallen niet op negers (misschien ook door culturele voorkeur voor blanke huidskleur).
[..]
Dat dus! Ik was sowieso best geinteresseerd wat iemand er toe brengt een importbruid te bestellen en wat die vrouw er toe brengt een importbruid te worden. Speelt trouwens ook in Azie zelf. Ik ken 2 single Taiwanese vrouwen van begin 30 en die klagen dat Taiwanese mannen importbruiden uit Vietnam en Thailand halen.
Misschien interpreteer je wat ik schrijf verkeerd? Lang niet alle AFWM stelletjes zijn blanke losers met importbruiden. Maar het is wel een issue. Er is echt een reden dat de meeste "Engels teachers" in China oudere gescheiden mannen zijn en Thailand zo een dubieuze reputatie heeft. Er is een reden dat dit stereotype er is.quote:
fijn dat je zelf inziet dat het aan jou ligt. laat andere mensen toch lekker hun gang gaan en waar ze ook willen hun partners vinden. je hoeft er geen label aan te hangen. anders kom je alleen maar over als zure loser.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Misschien interpreteer je wat ik schrijf verkeerd? Lang niet alle AFWM stelletjes zijn blanke losers met importbruiden. Maar het is wel een issue. Er is echt een reden dat de meeste "Engels teachers" in China oudere gescheiden mannen zijn en Thailand zo een dubieuze reputatie heeft. Er is een reden dat dit stereotype er is.
Misschien ben ik er extra gevoelig voor omdat ik een Aziatische vriendin heb en ik me ontzettend stoor aan dat soort losers. Er loop ook zo een jongen hier op de Uni rond, erger ik me echt dood aan. "Chinees aan het leren" als excuus om elk Chinees meisje te bespringen, dikke aandachtshoer, bijv op FB iedereen "sheng ri kuai le" te wensen als ze jarig zijn, kontkussen met de Chinese cultuur en uiteraard foeilelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik geef direct toe dat ik hier vrij gevoelig voor ben en anderen kunnen het anders zien dan ik het zie. Dit heeft denk ik ook te maken met mijn situatie.
Lol, waarom denk je dat ik dit online bespreek?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef Epsix het volgende:
fijn dat je zelf inziet dat het aan jou ligt. laat andere mensen toch lekker hun gang gaan en waar ze ook willen hun partners vinden. je hoeft er geen label aan te hangen. anders kom je alleen maar over als zure loser.
Ja, zoveel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Epsix het volgende:
waar komt die onzin term "importbruid" vandaan? is er een website waar je ze kunt bestellen?
Nee ik ga geen foto's posten. Ben zelf trouwens een halve aziaatquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:39 schreef Chule het volgende:
[..]
Nee, ik postte die foto's. Maar nu impliceer je dat Arie Boomsma en Jan Kooijnman kneuzen zijn dus. Waar zijn jouw foto's? Kan ik ook even oordelen of je een faggot bent. Gezien je post in ieder geval wel.
Lol. Nu generaliseer je meer dan 1 miljard vrouwen. Ja, sommige Aziatische vrouwen zijn planken, net als sommige Westerse vrouwen koeien zijn. Maar er zijn genoeg Aziatische vrouwen met mooie rondingen. Hangt er maar net vanaf waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
Nee ik ga geen foto's posten. Ben zelf trouwens een halve aziaatHeb zelf niet echt behoefte aan een aziatisch vrouw. Heb liever een wat mondigere en tevens vrouwelijkere vrouw
Er zit wel een kern van waarheid in jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Pharmacist het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een mooie. De Chinese kijk op waarom mannen en vrouwen single blijven.
[ afbeelding ]
Bron: http://shanghaishiok.com/2010/11/25/chinese-teacher-leftover-men/
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol, waarom denk je dat ik dit online bespreek?
Fijn dat jij trouwens een label aan mij hangt, dank je (L).
Pfff, waar maak je je druk om, kneus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Epsix het volgende:
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.
maar ik lees je eerdere posts nu ook. het ging je er meer om dat "jij" niet als kneus bestempeld wilde worden, maar dat het verder niet zoveel uitmaakt dat de rest dat wel wordt. ok, duidelijk.
Inderdaad. Waar maak je je druk om? Bovendien heb ik mezelf nadrukkelijk niet in een van beide groepen geplaatst. Als je goed had gelezen had je gezien dat voor mij iemand die woorden introduceerde, en ik het alleen beaamde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Epsix het volgende:
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.
maar ik lees je eerdere posts nu ook. het ging je er meer om dat "jij" niet als kneus bestempeld wilde worden, maar dat het verder niet zoveel uitmaakt dat de rest dat wel wordt. ok, duidelijk.
De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gekquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Pharmacist het volgende:
Er loop ook zo een jongen hier op de Uni rond, erger ik me echt dood aan. "Chinees aan het leren" als excuus om elk Chinees meisje te bespringen, dikke aandachtshoer, bijv op FB iedereen "sheng ri kuai le" te wensen als ze jarig zijn, kontkussen met de Chinese cultuur en uiteraard foeilelijk.
vquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gek
Ja, hier heb je gelijk in. Ik bedoel, op die manier kan ik mannen met importbruiden ook begrijpen. Je moet toch wat. Toch vind ik hem ontzettend ergerlijk. Zelfde voor importbruiden. Het leidt tot gevoelens van minachting en een negatieve beeldvorming.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:40 schreef star_gazer het volgende:
De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gek
Bij import bruiden heb ik zeker een vooroordeel, maar dit komt dan ook omdat deze mensen vaak trouwen zonder dat ze elkaar kennen, sterker nog door een taal barriere kunnen ze maar zelden uberhaupt een gesprek voeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:36 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, hier heb je gelijk in. Ik bedoel, op die manier kan ik mannen met importbruiden ook begrijpen. Je moet toch wat. Toch vind ik hem ontzettend ergerlijk. Zelfde voor importbruiden. Het leidt tot gevoelens van minachting en een negatieve beeldvorming.
Misschien kan je het vergelijken met blanke meisjes en negers. Daar hangt ook een bepaalde beeldvorming omheen niet? Zou jij vooroordelen hebben tegen zo een stelletje? Misschien wel, misschien niet, ik denk in ieder geval best veel mensen wel.
Wat is je afkomst precies dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee ik ga geen foto's posten. Ben zelf trouwens een halve aziaatHeb zelf niet echt behoefte aan een aziatisch vrouw. Heb liever een wat mondigere en tevens vrouwelijkere vrouw
Daar is mening topic al over volgepost.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Bij import bruiden heb ik zeker een vooroordeel, maar dit komt dan ook omdat deze mensen vaak trouwen zonder dat ze elkaar kennen, sterker nog door een taal barriere kunnen ze maar zelden uberhaupt een gesprek voeren.
Bij blanke meisjes met zwarte mannen heb ik dit totaal niet. Ik vind gemengde stelletjes vaak juist leuk om te zienviel me toen ik in Parijs was dan ook op dat je er daar veel meer zien
![]()
Maar klopt best veel (veelal jaloerse mannen) denken dan " wat ziet zo een mooie meid in zo een man en niet in mij "
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is mening topic al over volgepost.
Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Frag_adder het volgende:
" wat ziet zo een mooie meid in zo een man en niet in mij "
Betekent gewoon dat je leuk genoeg bent, maar ze niet geil wordt van hem.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.
Niet eens: je presenteert jezelf niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.
Friendzoned worden gebeurt ook niet zomaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
deze post gaat het topic kapen ben ik bangquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent niet leuk genoeg. Anders had je jezelf ook wel leuk voorgedaan. Je hebt het of je hebt het niet maar okay, dit is volledig off topic. Ik kan me d'r alleen wel aan storen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Niet eens: je presenteert jezelf niet leuk genoeg.
Sommige mannen hebben sowieso rare ideeen over waar ze 'recht' op hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.
Dat zie je soms bij Aziatische mannen tov blanke mannen met Aziatische vrouw en ik ken het ook van sommige blanke mannen tov blanke vrouwen met negers of Noord-Afrikanen.
Dat hele 'ze jatten "onze" vrouwen', holbewoners.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.
Dat zie je soms bij Aziatische mannen tov blanke mannen met Aziatische vrouw en ik ken het ook van sommige blanke mannen tov blanke vrouwen met negers of Noord-Afrikanen.
quote:
Hoe triest ben je dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Russische dames hebben nogal hoge onderhoudskostenIk heb ook mannen gezien die hun complete salaris er doorheen joegen om indruk te maken en cadeaus te geven aan hun russische vriendin. Die konden vervolgens aan hun vrouw uitleggen waar het geld was gebleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |